abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5571141
door de discussie in dit topic: Libanees moordcommando voor Abou Jahjah!

kwam ik terecht op het forum van AEL (Arabisch-Europese Liga):
-edit- link weggehaald. -edit-
Dit is echt niet te geloven...
Dat zoiets online kan blijven...
Waar zijn nu de anti-discriminatie-organisaties die optreden tegen alle racistische of op andere wijze discriminerende media/organisaties??!
Hier wordt soms al (al of niet terecht) moeilijk gedaan over een denigrerende opmerking of licht racistische humor.
Daar wordt gvd opgeroepen om te strijde te trekken tegen het westen en alle ongelovigen te straffen met 'het vlammend zwaard van allah" (wat in de praktijk dan vaak molotov-cocktails blijken te zijn). Naast het feit dat het (volgens mij) verboden is om zulke praktijken toe te staan is zo'n forum in mijn ogen een regelrechte bedreiging voor onze maatschappij.
Natuurlijk krijg ik nou weer reacties in de trend van "zo'n forum is niet representabel voor de meerderheid van de moslims" (zeg ik ook niet) en niet te vergeten "AEL telt maar 150 leden" (en een veel grotere groep symphatisanten), maar goed ... dat zijn dezelfde mensen die roepen dat de meerderheid van de Fok!-users kortzichtige extreem-rechtse leeghoofden zijn, en daar heb ik geen boodschap aan, so don't bother...

Wie kan mij vertellen hoe dat forum zo snel mogelijk offline gehaald kan worden??

[Dit bericht is gewijzigd door ElizabethR op 29-08-2002 10:26]

pi_5571154
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 15:01 schreef realist_ik het volgende:
Wie kan mij vertellen hoe dat forum zo snel mogelijk offline gehaald kan worden??
Stuur eens een mail naar Kafka!

Ow nee, die treden alleen op tegen rechtse websites.

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  woensdag 28 augustus 2002 @ 15:02:38 #3
11950 ullie
Motherfucker from Hell
pi_5571155
Staat vast op een Amerikaanse server alwaar de vrijheid van meningsuiting zwaarder weegt dan het verbod op discriminatie. Evenals polinco bijvoorbeeld.
Geldverdienen? Dat is zooo vorige eeuw!
  woensdag 28 augustus 2002 @ 15:03:15 #4
35041 SpaceCake
Verder als Glacius.
pi_5571161
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 15:02 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Inderdaad. Evenals het MDI.
pi_5571171
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 15:02 schreef ullie het volgende:
Staat vast op een Amerikaanse server alwaar de vrijheid van meningsuiting zwaarder weegt dan het verbod op discriminatie. Evenals polinco bijvoorbeeld.
Of Stormfront. Hoe dan ook, maak je niet druk. Het internet staat bol van de foute/enge clubjes, je doet er geen fuck aan.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_5571173
quote:

[..]

idd
andere opties?
  woensdag 28 augustus 2002 @ 15:04:06 #7
31362 CreativeMind
Wanneer wordt het zomer?
pi_5571176
contact opnemen met -edit- dat forum -edit-

[Dit bericht is gewijzigd door ElizabethR op 29-08-2002 10:27]

woensdag 28 augustus 2002 @ 15:04:17 #8
34219 DJ-L3
memento mori..
pi_5571179
Staat op een buitenlandse server, evenals polinco. Ook al zo'n site. Waarom maak je je daar niet druk over eigenlijk ?
Carpe diem !
pi_5571195
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 15:04 schreef DJ-L3 het volgende:

Waarom maak je je daar niet druk over eigenlijk ?

Nu kan -ie heel fijn verongelijkt doen over die 'extreem-linkse' organisaties als kafka en het mdi. Ach ja.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_5571208
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 15:04 schreef CreativeMind het volgende:
contact opnemen met -edit-
zou je denken?
ik denk dat zo'n grote hostingbedrijven eerst echt onder druk moeten worden gezet, willen ze in actie komen tegen een 'klant'.

Ik ga het iig wel proberen, maar zijn er zo geen plaatselijke (lees NL/B) instanties die daar tegen kunnen optreden?

[Dit bericht is gewijzigd door ElizabethR op 29-08-2002 10:28]

woensdag 28 augustus 2002 @ 15:07:07 #11
34219 DJ-L3
memento mori..
pi_5571213
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 15:06 schreef realist_ik het volgende:

[..]

zou je denken?
ik denk dat zo'n grote hostingbedrijven eerst echt onder druk moeten worden gezet, willen ze in actie komen tegen een 'klant'.

Ik ga het iig wel proberen, maar zijn er zo geen plaatselijke (lees NL/B) instanties die daar tegen kunnen optreden?

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Carpe diem !
pi_5571228
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 15:06 schreef realist_ik het volgende:

Nee, want de server staat in de VS.
pi_5571230
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 15:05 schreef Jarno het volgende:

[..]

Nu kan -ie heel fijn verongelijkt doen over die 'extreem-linkse' organisaties als kafka en het mdi. Ach ja.

nee hoor,
ik maak me daar niet druk in omdat duizenden anderen dat al doen.
pi_5571320
interessant leesvoer, dat forum.
Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_5571369
Moet je eens 'polinco' noemen in de mail.... dan gaan ze bij Kafka en het MDI geheel over de rooie. Polinco is op sommige idioten na een best grappig forum en niet zo rechts.

Maargoed... laat die AEL maar lekker hun gang gaan..... kunnen we af en toe lachen.

Free people own guns! Slaves do not!
pi_5571374
Nu zie je krom de wereld is....
Ik stel voor om al die irritante onbehouden moslims onmiddelijk te straffen met het ijskoude zwaard van de ongelovigen!!!
stomme...
  woensdag 28 augustus 2002 @ 15:33:36 #17
16845 L3IPO
I am...MEGATRON!
pi_5571565
ff een citaat:
quote:
Aangezien de zonen van het land van de heilige Qoeds ervan overtuigd zijn dat het absoluut noodzakelijk is om waar ook ter wereld tegen de vijand te vechten (jihad), zullen onze jongeren nog meer overtuigd worden, nog meer vastberadenheid zijn en nog in grotere getallen het heiligdom verdedigen. Jullie weten dat de moslims van de wereld hen zullen helpen de overwinning te behalen. Bevrijding van de heiligdommen is voor alle moslims het belangrijkste. Ik zeg het tegen jullie, zionisten: deze jongens houden van de dood zoals jullie van het leven houden. Ze hebben waardigheid, trots, moed, edelmoedigheid, oprechtigheid en opofferingsgezindheid van hun vaders geërfd. Deze jongeren weten dat hun beloning voor de strijd tegen jullie, de zionisten, dubbel zo groot zal zijn als die voor hun strijd tegen een ander. Ze hebben geen ander doel dan door jullie te doden het paradijs binnen te gaan. Onze jongeren reciteren de woorden van Allah de verhevene: strijd tegen hen. God zal hen straffen door uw handen en hen vernederen en Hij zal u hulp verlenen tegen hen en genezing brengen aan de borst van lieden die geloven; (at-Tawba; 9:14). Wanneer gij dus een ontmoeting hebt met hen die ongelovig zijn, houwt dan in op de nekken (Mohammed; 47:19).

ARABE PRIDE

Humans dont deserve to live...
pi_5571667
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 15:33 schreef L3IPO het volgende:
ff een citaat:
[..]
dat bedoel ik dus ...
niet te geloven, en dit is maar één v/d honderden posts die daar te vinden zijn.
pi_5571699
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 15:40 schreef realist_ik het volgende:

[..]

dat bedoel ik dus ...
niet te geloven, en dit is maar één v/d honderden posts die daar te vinden zijn.

Kan evenzoveel 'schokkende' citaten over 'het superieure blanke ras' en 'de joods leugens' op fora als polinco en stormfront vinden hoor...
pi_5572884
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 15:42 schreef Jarno het volgende:

[..]

Kan evenzoveel 'schokkende' citaten over 'het superieure blanke ras' en 'de joods leugens' op fora als polinco en stormfront vinden hoor...

Volgens mij kun je dat niet met elkaar vergelijken.
Daar gaat absoluut geen dreiging van uit... kan wel schokkend zijn enzo, maar er wordt niet opgeroepen om ergens wat moskeeën of synagoges plat te branden.

Dat AEL-forum geeft de users daarentegen wel alle vrijheid om aan te zetten tot geweldadige acties. Sommige van die users worden op die manier geronseld als guerilla's die ondergronds complotten smeden en op een dag met een paar vliegtuigen aan de haal gaan. Die 2 "medelanders" van maroc.nl bijvoorbeeld...
Zo'n fora zijn gewoon potentiële vacaturebanken voor terroristen...

pi_5573111
quote:

[..]

Ja, slimmerik; dit is toch ook rechts? Het begrip 'rechts' is niet alleen aan kale blanken voorbehouden. Gewoon aanmelden dus.
  woensdag 28 augustus 2002 @ 17:10:07 #22
11950 ullie
Motherfucker from Hell
pi_5573228
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 16:52 schreef realist_ik het volgende:

[..]

Volgens mij kun je dat niet met elkaar vergelijken.
Daar gaat absoluut geen dreiging van uit... kan wel schokkend zijn enzo, maar er wordt niet opgeroepen om ergens wat moskeeën of synagoges plat te branden.

Dat kan je zeker wel met elkaar vergelijken. Ik heb toevallig na de moord op Fortuyn even op polinco gekeken en daar werd opgeroepen om de huizen van linkse politici plat te branden en "het recht in eigen hand te nemen". Stormfront is waarschijnlijk nog een graadje erger...
Geldverdienen? Dat is zooo vorige eeuw!
pi_5573278
Maar wat WAS de reactie dan van KAFKA en MDI?
.:. "I've got feelings, just like you" .:.
  woensdag 28 augustus 2002 @ 19:13:24 #25
34219 DJ-L3
memento mori..
pi_5574998
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 17:12 schreef Love Mae King het volgende:
Maar wat WAS de reactie dan van KAFKA en MDI?
Ik zo'n idee dat de topicstarter helemaal geen mailtje gestuurd heeft.
Carpe diem !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')