quote:agreed, maar ze hebben dat zowiezo een beetje .. audi/vw/seat/skoda en allemaal schuiven ze langzaam langs de lat naar boven ... het scheelt net allemaal iets ..
Op dinsdag 27 augustus 2002 23:30 schreef Ketel_1 het volgende:
Ik heb altijd het idee dat VW zichzelf in de vingers snijdt met de Passat... de wagen zit in hetzelfde segment als de meeste audi's en daardoor zijn ze dus een concurrent van zichzelf. Dat neemt niet weg dat de Passat een geweldig mooie auto is. M'n broer heeft onlangs een nieuwe Passat station gekocht en het is absoluut een schitterende auto.
Daarnaast heeft ie inderdaad veel concurrentie van de eigen merken, Audi en natuurlijk de nieuwe Skoda, die zelfs nog iets groter is dan de Passat.
Meningen verschillen (gelukkig) maar de rijdende vissekom van fiat is best wel special, of die nieuwe renalt of c3 van citroen. Van mij mag er wel meer van dat spul op de weg komen, is het tenmiste allemaal anders, die duitse auto's (opel, audi, bmw, scoda en volkswagen) lijken zo veel op elkaar.
(geen wonder dat de franse merken hun marktaandeel weer hebben zien stijgen)
[Dit bericht is gewijzigd door chemokar op 27-08-2002 23:39]
quote:was het toch al ..
Op dinsdag 27 augustus 2002 23:38 schreef Gilberto het volgende:
Mooie wagentje !!! Volgens mij wordt het wel een echte lease bak.
[Dit bericht is gewijzigd door DaRealMac op 28-08-2002 00:09]
quote:Helemaal mee eens.Deze auto heeft van bijna iedere nieuwe auto wel een trekje.
Op dinsdag 27 augustus 2002 23:27 schreef Argento het volgende:
Je kunt het VW-logo ook stilletjes vervangen door de Vier Ringen. Tis gewoon een Audi.
Wat een pisbak imho
quote:What else is new?
Op dinsdag 27 augustus 2002 23:27 schreef Argento het volgende:
Je kunt het VW-logo ook stilletjes vervangen door de Vier Ringen. Tis gewoon een Audi.
1973 VW Passat
1973 Audi 80
Is nog altijd wel een mooiere auto dan een Golf.
quote:Ik kon zo snel alleen een verschil in de achterlichten zien en hij lijkt wat meer op die phatte Phaeton
Op woensdag 28 augustus 2002 02:41 schreef Dr_Crouton het volgende:
Wat is er nou nieuw aan? Door gewoon het huidige model wat strakgetrokken/een oorspronkelijke ontwerpvariant uit te brengen?Is nog altijd wel een mooiere auto dan een Golf.
quote:Ja precies, maar dat lijken steeds meer fabrikanten te doen. Gewoon een paar nieuw gestylde koplampen, een ander lijntje en er is een nieuw model.
Op woensdag 28 augustus 2002 02:41 schreef Dr_Crouton het volgende:
Wat is er nou nieuw aan? Door gewoon het huidige model wat strakgetrokken/een oorspronkelijke ontwerpvariant uit te brengen?
quote:En hij is ook een stukje duurder he, je moet de verschillende klassen wel uit elkaar houden. Mensen die normaal een passat kunnen kopen die kopen nu echt geen pheaton.
Op woensdag 28 augustus 2002 00:03 schreef DaRealMac het volgende:
Ziet er leuk uit, al denk ik dat de Phaeton beter gaat scoren, die is echt mooooi!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Inderdaad, dit zou ik persoonlijk echt geen nieuw model durven noemen....
Op woensdag 28 augustus 2002 12:39 schreef Threepio het volgende:
dit is gewoon een facelift van het huidige model om hem er dus wat moderner uit te laten zien.. niets speciaals verder
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |