Maar nu zou ik graag wat andere (evt goedkopere) pads/smaken van andere merken willen gebruiken.
-Zijn die er voor dit apparaat? Of zijn ze er wel maar bedoeld voor andere apparaten, maar wel bruikbaar zijn voor de senseo crema?
-Er zijn vast mensen die wel geexperimenteerd hebben met koffiezetten en bepaalde 'receptjes' hebben ontwikkeld. Dat wil ik ook wel graag weten dan
Bijv. siroop/melk opschuimen/2x pad voor 1 kopje met wat meer melk oid?
Hoor 't graag
quote:Uit de aanbieding van Kwantum
Op dinsdag 27 augustus 2002 11:19 schreef Red_Fox het volgende:
sinds gisteren ben ik in bezit van de Philips senseo crema.
quote:Ow? Dat wist ik niet
Op dinsdag 27 augustus 2002 11:22 schreef Rewimo het volgende:[..]
Uit de aanbieding van Kwantum
![]()
Ik heb bijna altijd de italian roast van AH huismerk Perla.
2 kopjes met 1 pad is bij de DE pads goed mogelijk, bij de AH variant merk je het een klein beetje maar och.
quote:Jumbo? Wasda?
Op dinsdag 27 augustus 2002 11:25 schreef Nadientje het volgende:
En bij de Jumbo ..
quote:Wij hadden laatst neppers van de Dekamarkt. Eigen merk van de Dekamarkt. Die waren echt een stuk minder lekker dan de originele DE-pads. Van DE is toch echt Dark Roasted het lekkerst.
Op dinsdag 27 augustus 2002 11:19 schreef Red_Fox het volgende:Maar nu zou ik graag wat andere (evt goedkopere) pads/smaken van andere merken willen gebruiken.
-Zijn die er voor dit apparaat? Of zijn ze er wel maar bedoeld voor andere apparaten, maar wel bruikbaar zijn voor de senseo crema?
quote:Hebben jullie geen Jumbo? een supermarkt is da
Op dinsdag 27 augustus 2002 11:26 schreef Jasper het volgende:[..]
Jumbo? Wasda?
Dark Roasted is inderdaad erg lekker!
Die van de Dekamarkt heb ik nog niet geprobeerd. Kom daar niet heel vaak.
quote:Die zal ik binnenkort eens halen
Op dinsdag 27 augustus 2002 11:25 schreef Jasper het volgende:
Senseo Crema roeltIk heb bijna altijd de italian roast van AH huismerk Perla.
2 kopjes met 1 pad is bij de DE pads goed mogelijk, bij de AH variant merk je het een klein beetje maar och.
Gisteren trouwens meteen van die pads gehaald.. Ik wou alle 4de DE smaken hebben.. Bij de Albert Heijn hadden ze 2 smaken die ze bij de Edah weer niet hadden (en andersom ). Hehe
quote:En dan laat ik deze wel in het schap liggen
Op dinsdag 27 augustus 2002 11:26 schreef Wanco het volgende:[..]
Wij hadden laatst neppers van de Dekamarkt. Eigen merk van de Dekamarkt. Die waren echt een stuk minder lekker dan de originele DE-pads. Van DE is toch echt Dark Roasted het lekkerst.
quote:Hoeveel kost ie daar dan nu? (kan het op kwantum.nl niet vinden en henk-uw-persoonlijke-gids van die site weet het ook niet)
Op dinsdag 27 augustus 2002 11:22 schreef Rewimo het volgende:[..]
Uit de aanbieding van Kwantum
![]()
quote:... Eur 59,99
Op dinsdag 27 augustus 2002 13:53 schreef sataN het volgende:[..]
Hoeveel kost ie daar dan nu? (kan het op kwantum.nl niet vinden en henk-uw-persoonlijke-gids van die site weet het ook niet)
quote:Moest even zoeken op ander forum, waar ik dit gelezen had
Op dinsdag 27 augustus 2002 13:53 schreef sataN het volgende:[..]
Hoeveel kost ie daar dan nu? (kan het op kwantum.nl niet vinden en henk-uw-persoonlijke-gids van die site weet het ook niet)
Komt ie:
Ma, 26 Augustus 2002 21:44
voor diegenen die van plan zijn een senseo crema aan te schaffen, ze zijn vanaf morgen in de aanbieding bij Kwantum. 59,99, normaal zo rond de 69,00 euro.
natuurlijk had ik al een zakje koffiepads in huis gehaald.
gewoon de regular van d.e.
maar ik ga zeker alle smaken proberen.
trouwens wat ontzettend makkelijk in gebruik en snel ook!!
quote:Ik heb ook net een Senseo, en er is eigenlijk maar één echt lekkere smaak; Dark Roast
Op vrijdag 25 april 2003 09:28 schreef drea het volgende:
nu ik hier zit drink ik mijn 1e bakje senseo...
echt heel lekker vindt ik dat wordt dus nog meer koffie gaan drinken , dan ik al deed.
ik had mijn d.e. punten ingeleverd en vanochtend stonden ze op de stoep met dat ding..natuurlijk had ik al een zakje koffiepads in huis gehaald.
gewoon de regular van d.e.
maar ik ga zeker alle smaken proberen.trouwens wat ontzettend makkelijk in gebruik en snel ook!!
En nog een vraagje; als je dat water reservoir er afhaalt of hebt gevuld,lekt ie dan een beetje van onderen? De mijne namelijk wel,en ik weet niet of dat zo hoort
Verder vind ik het jammer dat de koffie niet heet genoeg is,ik zet het kopje nog even in de magnetron als het klaar is
Veel genot van je Senseo, het is inderdaad de lekkerste koffie (Dark Roast dan)
Voor mijn ma's verjaardag.
Ben benieuwd of er inderdaad goedkopere zijn.
Maar die pads zijn toch niet zo duur?
Nog niet eens 2 euro per zakje toch?
Heb wel 4 smaken gekocht, maar de prijs weet ik niet meer.
omgerekend is het natuurlijk wel duurder.
ik heb trouwens vandaag een zakje pads gehaald van het c-1000 merk kijken of dat ook lekker smaakt.
ik kon hiervan enkel maar 1 smaak vinden.
en het kostte 1,49 .
toch 40 cent goedkoper
En de pads zijn daar 1.59.
wel een leuk apparaat, maar ik vond toch een paar dingen tegenvallen, waarom produceerd het ding allemaal van die Haagsche Bakkies? (halfvolle kopjes)
Hij maakt trouwens ook wel een hoop herrie vind ik, maar hij is wel lekker snel!
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 15:00 schreef ilona-scuderia het volgende:[..]
Nog maar een keer dan:
En nog een vraagje; als je dat water reservoir er afhaalt of hebt gevuld,druppelt ie dan langzaam van onderen? De mijne namelijk wel,en ik weet niet of dat zo hoort
quote:De mijne lekt niet...denk dus niet dat het zo hoort...
Op zaterdag 26 april 2003 23:46 schreef ilona-scuderia het volgende:[..]
Onder voorbehoud van typefouten en/of prijzen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |