abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5552472
Heb jij een maatje koelkast, of een bescheiden klein dag-zakje?

Zelf heb ik pas een rugzak van ehm, Doetter ofzo (?), ben het merk ff kwijt, na een paar vakanties aangeklooid te hebben met goedkope, slechtzittende rugzakjes. 't Is maar een relatief klein ding, bedoeld als carry-on en voor de dag-uitstapjes. Gekocht in een adventure winkel in R'dam, ongeveer 50 euro.

Verder niks spannends aan, 1 groot vak, met regenhoes en een paspoort/papieren vakje binnenin. Wel erg goede, dikke, zachte, banden en van meerdere kanten toegankelijk. Ben er erg tevreden over, benieuwd hoe -ie in de praktijk bevalt.

"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_5552500
Ik heb een grote, merkloze, rugtas van de Bristol. Was ongeveer 50 gulden. Inmiddels is hij een paar vakanties verder en nog steeds in perfecte staat. Alles voor een vakantie van anderhalve week pas erin en hij doet niet pijn als ik hem lang draag.

Mooie aankoop dus.

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  dinsdag 27 augustus 2002 @ 10:29:02 #3
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_5552536
Ik heb een grote baby-blauwe rugzak van eastpak...heb hem nu 4 jaar en hij is al 5 keer kapot geweest
Heb er wel 30 jaar garantie op dus kan hem zo laten maken elke keer, hij kostte 150 gulden oid en is meer een weekend-rugzak...ik gebruik hem voor school

To infinity…and beyond!
  dinsdag 27 augustus 2002 @ 10:29:17 #4
3305 Phat Lip
Heeft geen dikke lip.
pi_5552539
Ik heb een hele vette nieuwe FoxRacing rugtas.. jammer genoeg begint ie nu al naar de klote te gaan. En dat terwijl mijn ouwe -3x zo goedkope- Eastpak het 5 jaar volgehouden heeft...
pi_5552545
Als ik mij niet vergis, heb ik een Lafuma Tassili rugzak, 80 liter inhoud met een erg fijne steunconstructie voor de rug. Kostte destijds 400 gulden, maar was en is elke cent waard gebleken...
The prettiest people do the ugliest things
pi_5552560
Een donkerblauwe eastpak voor het normale werk, forenzen dus

Heb hem altijd bij me, ik mis hem anders...

pi_5552571
Ik heb er nog geen 1 maar wil een 70 liter nomad backpack rugtas

Ik ga hem waarschijnlijk bestellen bij :

www.obelink.nl

kost overigens 99 euro

A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_5552609
Ik heb een vrij grote stevige boekenrugzak van Sur:5:all. Dit jaar gaat ie het 6e levensjaar in, en hij werkt nog steeds perfect
Vroegah was alles beter, zelfs fok O-)
  dinsdag 27 augustus 2002 @ 10:36:20 #9
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_5552615
Heb een 120 liter vakantie rugzak, nadeel wanneer je op vakantie gaat op de fiets ken je dat ding dus never nooit nie op je rug hebben, tenzij je van hernia's houdt ~:-)

En een of ander merkloos ding die nu al 4 a 5 jaartjes mee gaat zonder ernstige problemen, gaatje hier, lipje van rits kapot daar das het, lekker tassie hehe

En ik gok dat een heleboel mensen hiero zo'n gratis chello rugzak hebben. Zo'n oranje/blauwe waar niks in past, die kreeg je bij kabelmodem geloof ik.

Dum de dum
pi_5552642
paarse jansport-rugzak die ik al 3 jaar heb ofzo.
"Twee regels voor succes: 1) Vertel nooit alles wat je weet."
pi_5552658
Ehm, ik heb er op dit moment 4. Een voor mijn werk, van Kipling. Ik denk een litertje of 20. Met van binnen een breed en smal vak (handig voor papieren die dan niet kreukelen).
Dan een wat oudere waarvan de gehele voorkant los te ritsen is. handig voor grote spullen, hoewel een paar vliegreizen met zware laptop en randapparatuur de draagbanden geen goed hebben gedaan. Ook zout en zand tijdens het wadlopen hebben wat roestvorming opgelevert van de ritsen. Deze gebruik ik dus niet meer zo vaak.
Verder een dagrugzak (25 liter) met regenhoes. Dit is op dit moment de dagrugzak voor wandeltochten en vakanties. Heeft netjes aan de bovenkant een binnen en buiten afsluiting met een koord, zodat de bovenklep daar weer precies overheen gaat en het geheel al behoorlijk waterdicht is en niet toegangkelijk is voor grijpgrage handjes. Met een mes is deze natuurlijk wel te openen, maar daar is weinig aan te doen.
Aan de zijkant plek voor een waterfles, zodat je niet telkens je rugzak hoeft te openen om te drinken. Ook een wandelstok is makkelijk aan de zijkant te bevestigen.
En dan mijn grote rugzak voor te reizen. Van The North Face. Afmeting koelkast, 75+15 liter, plus nog twee extra zijvakken. Met regenhoes en transporthoes. En extra spanbanden. Ook hier plek voor wandelstok en waterfles en slaapmatje.
Ondervak is groot genoeg voor slaapzak, kussentje, regenkleding en meer van dit soort dingen. Eventueel is de bovenkap los te maken en te gebruiken als heuptasje. Gekocht bij een bekende outdoorzaak in Rotterdam. Deze is dus netjes gepast en uitgetest in de zaak, want voor dit type rugzakken moet je gewoon de tijd nemen en weinig consessies doen aan draagcomfort. Je loopt immers de gehele vakantie met een hoop shit op je rug. Ideaal is natuurlijk 12 kilo, maar beneden de 14 ben ik nooit gekomen. In Zuid Amerika liep ik met 19 tot 24 kg. Dat wil je niet doen met een slechte kwaliteit rugzak die voor geen meter zit.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  dinsdag 27 augustus 2002 @ 10:42:43 #12
16443 T_R_I_P
PROUD OF BRASIL
pi_5552664

Die heb ik! Geen backpack ofzo want ik ben niet echt een backpacker. Maar deze is ideaal op vakantie omdat ie een harde buitenkant heeft. Met skiėn en snowboarden blijft de inhoud dan tenminste heel!

"Statistics are like bikinis, what they reveal is suggestive but what they conceal is vital"
  Official ESF Kreviewer dinsdag 27 augustus 2002 @ 10:45:59 #13
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_5552686
de enige zak die ik heb zit gelukkig niet op mijn rug

Ik doe zelden een rugzak op als ik op vakantie ga omdat ik dat neit veilig vind; je ziet tenslotte nooit in drukke gebieden wat er achter je gebeurt...

pi_5552695
Een standaard Eastpack, zwart.

De rest gaat in een weekendtas.

dinsdag 27 augustus 2002 @ 10:49:17 #15
31999 Grunnie
Erestor Anįrion
pi_5552713
Ik heb een zwarte leren rugzak (zo'n 10 jaar oud).
Hij wordt elke dag gebruikt en is nog steeds in perfecte staat.... jaja ik ben blij met mijn rugzak
Proud to be a Fok!ker | Fotoboek | Grunnie
pi_5552720
Oh ja, d'r zit ook nog zo'n anti-zweet schermpje achterop de rugzak, zo'n ding met gaatjes dus. Dat die rugzak niet aan je bezwete rug vast gaat plakken enzo.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_5552728
quote:
Op dinsdag 27 augustus 2002 10:45 schreef Kreator het volgende:

Ik doe zelden een rugzak op als ik op vakantie ga omdat ik dat neit veilig vind; je ziet tenslotte nooit in drukke gebieden wat er achter je gebeurt...

Maar, hoe neem je dan wat mee als je op pad gaat? Ik bedoel, ik wil toch wel m'n paspoort bij me houden, een drinkflesje, fotospullen, etc. Dan is het fijn je handen vrij te hebben.
  dinsdag 27 augustus 2002 @ 10:51:42 #18
30149 Iesie
Im not dead! I feel happy!
pi_5552742
Ik heb 3 jaar terug de Lowe Alpine Worldtraveller gekocht. Deze is 65 liter en voor mij groot zat, had vaak nog veel te veel ruimte over:

Dit is het nieuwe model, ik heb de oude nog, zonder daypack helaas...

Meer info staat hier.

Hij is z'n geld meer dan waard, ik heb er meer dan een jaar uitgeleefd en daar is hij perfect voor, hij doet z'n naam eer aan

<Sonium> someone speak python here?
<lucky> HHHHHSSSSSHSSS
<lucky> SSSSS
<Sonium> the programming language
  dinsdag 27 augustus 2002 @ 11:00:28 #19
25753 mamamiep
Godmother of Trivia
pi_5552828
quote:
Op dinsdag 27 augustus 2002 10:30 schreef slakkie het volgende:
Een donkerblauwe eastpak voor het normale werk, forenzen dus

Heb hem altijd bij me, ik mis hem anders...

Heb ik ook. Donkerblauwe eastpak.

Daarnaast heb ik nog een lichtblauwe postmanbag van (dacht ik) enrico bennetti (of hoe je het ook schrijft). Die rugzak heb ik van mijn papa en mama gehad en die postmanbag heb ik op de Albert Cuyp (schrijf je dit zo ) gehaald voor ¤12,50 (dacht ik). Ze doen het alletwee nog steeds prima en die rugzak heb ik nu al 3 jaar en die postmanbag een half jaar

There are so many things I want to say to you but time's caught me up and now I'll never say them - except that I've loved you from the moment I saw you and every moment since.
pi_5552886
fluor groene kipling ... gewoon een tas waar een a4 multomap in past zonder moeilijk te doen en een vak voorop voor kleine dingen.
Game Over :: Anoniem torrents downloaden @ Seedr :: Lees hier waarom
  dinsdag 27 augustus 2002 @ 11:12:42 #21
10692 nomad
Green on... GO!
pi_5552970
quote:
Op dinsdag 27 augustus 2002 10:32 schreef Joene het volgende:
Ik heb er nog geen 1 maar wil een 70 liter nomad backpack rugtas

Ik ga hem waarschijnlijk bestellen bij :

www.obelink.nl

[afbeelding]

kost overigens 99 euro

Nomad Eagle 70, die heb ik, is een aanrader hoor!
verder (natuurlijk) ook nog een Berghaus Cyclops Vulcan II (a.k.a. 'Schildpad' )
hoorde ik daar een biertje roepen?
pi_5553068
quote:
Op dinsdag 27 augustus 2002 11:12 schreef nomad het volgende:

[..]

Nomad Eagle 70, die heb ik, is een aanrader hoor!
verder (natuurlijk) ook nog een Berghaus Cyclops Vulcan II (a.k.a. 'Schildpad' )

ik hoor van verschillende mensen ook zeer goede ervaringen ja
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_5553184
Paarse Eastpak, het formaat dat je het meeste ziet

Maar wel met veel prullen erop en eraan, zodat ik mijn eigen tas tenminste terugken

[Dit bericht is gewijzigd door Mini_rulez op 27-08-2002 11:35]

Are you pondering what I'm pondering?
  dinsdag 27 augustus 2002 @ 12:25:19 #24
14616 bluesparkle
Wat Suwannaphumaham
pi_5553994
Ik heb meerdere rugzakken, een kleine NOMAD Clay voor korte dagtrips of naar het werk.
Een Tatonka Typhoon L (29Liter) met regenhoes en geventileerd rugpand.
En een Jack Wolfskin Atlas II (75-80Liter).
Explore the World
  dinsdag 27 augustus 2002 @ 12:26:28 #25
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_5554007
Voor dagtripjes e.d. heb ik een rood/zwarte Nike rugtas.
er is een tijd van komen en gaan, en de tijd van gaan is nu gekomen :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')