Zelf heb ik pas een rugzak van ehm, Doetter ofzo (?), ben het merk ff kwijt, na een paar vakanties aangeklooid te hebben met goedkope, slechtzittende rugzakjes. 't Is maar een relatief klein ding, bedoeld als carry-on en voor de dag-uitstapjes. Gekocht in een adventure winkel in R'dam, ongeveer 50 euro.
Verder niks spannends aan, 1 groot vak, met regenhoes en een paspoort/papieren vakje binnenin. Wel erg goede, dikke, zachte, banden en van meerdere kanten toegankelijk. Ben er erg tevreden over, benieuwd hoe -ie in de praktijk bevalt.
Mooie aankoop dus.
Heb hem altijd bij me, ik mis hem anders...
Ik ga hem waarschijnlijk bestellen bij :
kost overigens 99 euro
En een of ander merkloos ding die nu al 4 a 5 jaartjes mee gaat zonder ernstige problemen, gaatje hier, lipje van rits kapot daar das het, lekker tassie hehe
En ik gok dat een heleboel mensen hiero zo'n gratis chello rugzak hebben. Zo'n oranje/blauwe waar niks in past, die kreeg je bij kabelmodem geloof ik.
Die heb ik! Geen backpack ofzo want ik ben niet echt een backpacker. Maar deze is ideaal op vakantie omdat ie een harde buitenkant heeft. Met skiėn en snowboarden blijft de inhoud dan tenminste heel!
Ik doe zelden een rugzak op als ik op vakantie ga omdat ik dat neit veilig vind; je ziet tenslotte nooit in drukke gebieden wat er achter je gebeurt...
quote:Maar, hoe neem je dan wat mee als je op pad gaat? Ik bedoel, ik wil toch wel m'n paspoort bij me houden, een drinkflesje, fotospullen, etc. Dan is het fijn je handen vrij te hebben.
Op dinsdag 27 augustus 2002 10:45 schreef Kreator het volgende:Ik doe zelden een rugzak op als ik op vakantie ga omdat ik dat neit veilig vind; je ziet tenslotte nooit in drukke gebieden wat er achter je gebeurt...
Dit is het nieuwe model, ik heb de oude nog, zonder daypack helaas...
Meer info staat hier.
Hij is z'n geld meer dan waard, ik heb er meer dan een jaar uitgeleefd en daar is hij perfect voor, hij doet z'n naam eer aan
quote:Heb ik ook. Donkerblauwe eastpak.
Op dinsdag 27 augustus 2002 10:30 schreef slakkie het volgende:
Een donkerblauwe eastpak voor het normale werk, forenzen dusHeb hem altijd bij me, ik mis hem anders...
Daarnaast heb ik nog een lichtblauwe postmanbag van (dacht ik) enrico bennetti (of hoe je het ook schrijft). Die rugzak heb ik van mijn papa en mama gehad en die postmanbag heb ik op de Albert Cuyp (schrijf je dit zo
) gehaald voor ¤12,50 (dacht ik). Ze doen het alletwee nog steeds prima en die rugzak heb ik nu al 3 jaar en die postmanbag een half jaar
quote:Nomad Eagle 70, die heb ik, is een aanrader hoor!
Op dinsdag 27 augustus 2002 10:32 schreef Joene het volgende:
Ik heb er nog geen 1 maar wil een 70 liter nomad backpack rugtasIk ga hem waarschijnlijk bestellen bij :
kost overigens 99 euro
quote:ik hoor van verschillende mensen ook zeer goede ervaringen ja
Op dinsdag 27 augustus 2002 11:12 schreef nomad het volgende:[..]
Nomad Eagle 70, die heb ik, is een aanrader hoor!
verder (natuurlijk) ook nog een Berghaus Cyclops Vulcan II (a.k.a. 'Schildpad')
Maar wel met veel prullen erop en eraan, zodat ik mijn eigen tas tenminste terugken
[Dit bericht is gewijzigd door Mini_rulez op 27-08-2002 11:35]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |