quote:Leuk was dat hè? Ik weet nog heel goed dat Hero's Quest 1 uitkwam en dat iedereen onwijs liep te kwijlen over die supermooie graphics!
Op woensdag 28 augustus 2002 10:52 schreef TripleM het volgende:[..]
JAAAA!
Ik had dat spelletje gehad op een diskette (720 Kb) en dan gingen we op zaterdagmorgen altijd naar Den Bosch.. In de V&D stond dan een Tulip computer en daarop speelde ik dat spelletje.. Daar heb ik ook geleerd wat 'dir' doet en hoe je een programma start.. Ahhhh wat een tijden..
LOL wat een tijden waren dat
open door... fuck whore... forgot condom?.... try again! Aaargh
quote:Fantastisch,...weet iemand een site waar je die larry games kan downloaden eigenlijk ?
Op woensdag 28 augustus 2002 12:33 schreef CosmoKramer het volgende:
Ook niet te vergeten:
Leisure Suit Larry 1!open door... fuck whore... forgot condom?.... try again! Aaargh
quote:Nee, want dat is illegaal he
Op woensdag 28 augustus 2002 12:55 schreef Chocobo het volgende:[..]
Fantastisch,...weet iemand een site waar je die larry games kan downloaden eigenlijk?
Daarna kwam Doom...
Toen Duke Nukem
Daarna Quaken over een LAN op het werk (Multiplayer Deathmatch)...pizza'tje bestellen, biertje erbij en knallen maar
Als je die machine dan op tijd af had kon je daarmee geloof ik dat monster voor z'n mieter knallen
Misschien issie al genoemd in dit topic, ik heb het niet helemaal gelezen, vandaar.
-edit-
Deze dus
[Dit bericht is gewijzigd door vosss op 28-08-2002 18:32]
Pacman op de atari...
ik weet nog wel dat ik vet ver was.. en dood ging omdat ik uitgleed, ik had bezweete vingers.. en die kut knuppel... van dat vieze plastic ..
Ohnee: volgens mij een soort space spel. Moest je met een space ship andere ships kapot knallen en objecten ontwijken. Komt me eens te boven maar zou bij got niet weten hoe die game heet.
Welke hiervan de eerste was weet ik niet meer, ze stonden allemaal op mijn eerste PC'tje...
En eventjes later:
Day of the Tentacle
Monkey Island
Descent
Klik hier voor de sounds.
vooral het Monkey Island I geuid is geniaal!!!
Je vliegt over een planeet heen (steeds maar vooruit), knalt wat dingen af en pikt wat dingen op... Had op een bepaald moment een 'gaatje' in het spel ontdekt waardoor ik het 24 uur kon laten doorspelen zonder dat ik erbij hoefde te zijn
maar helaas, toen ik alles ingeplugd had herinnerde ik me in een keer weer waarom ie in de kast stond, de helft van de toetsen op het toetsenbord doen het niet
toch maar eens gaan zoeken voor een nieuw oud toetsenbord want het is nog steeds een geweldige pc
quote:met screens...
Op dinsdag 03 september 2002 12:17 schreef 22339 het volgende:
Frogger - op zoon grote B:/ floppy weet ik hoe je die dingen noemt.
quote:ja ik heb al ghezocht naar screens en kwam deze ook tegen maar... dat is niet de frogger die ik speelde ik speelde zoon 2 kleuren frogger zwart groen en erg low detail.
Op dinsdag 03 september 2002 12:22 schreef CosmoKramer het volgende:[..]
met screens...
[afbeelding]
Weet iemand hoe die console heet btw?
Daarna SOP, Paratrooper, Alleycat, LHX en Skyfox II op MS DOS 4 of 5
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |