feliciteer hier Toffe_Ellende met zijn 1500e post
hier het vervolg...
Ik werd bedreigd in dit topic. Ik zou de 1600 niet halen, ik moest opneuken enzo...
Ik weet het... in de nadagen van de moord op Pim Fortuyn werd ik opgejaagd door Extreem-rechtse knokploegen die de 1500 vol met ironie en scheutje links gedachtegoed gevulde posts niet konden waarderen.
Wel mensen, ondertussen ben ik een kwart van 10.000 posts verder en zie mij nu: ik ben groter en sterker uit de strijd gekomen!!!
Helaas heb ik mijn Wapenbroeder 'Schuldige_Omstander' zien sterven van de ellende. Hij kon Fok! emotioneel niet meer aan...
Daarom wil ik dit topic ook aan hem opdragen (eerste plaats aan mij natuurlijk)... Schuldige 'Idioot' Omstander:
bedankt!
graag nu een minuut stilte...
[Dit bericht is gewijzigd door Toffe_Ellende op 25-08-2002 01:03]
Gefeliciteerd!!
quote:wat dacht jij dan?! dat ik stop!? Ik ga gewoon door met het oogsten van onverschilligheid!
Op zondag 25 augustus 2002 01:22 schreef sooty het volgende:
Die taart kan je vergeten; je zit al op 4016.
quote:Jij kan wel origineler zijn.
Op zondag 25 augustus 2002 01:17 schreef static het volgende:
Wat een kuttopic.
quote:Nou, steek die taart dan maar in je ..Bliep-censored-bliep.
Op zondag 25 augustus 2002 01:24 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
wat dacht jij dan?! dat ik stop!? Ik ga gewoon door met het oogsten van onverschilligheid!
(dit is trouwens mij 1500e post!)
quote:wow jij dan ook... ook al staan mensen hier niet bij stil... behalve idioten al ik dan...
Op zondag 25 augustus 2002 01:27 schreef MSXUser het volgende:
Gefeliciteerd!!!!!!
(dit is trouwens mij 1500e post!)
who's next!?
quote:
Op zondag 25 augustus 2002 01:32 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
wow jij dan ook... ook al staan mensen hier niet bij stil... behalve idioten al ik dan...
who's next!?
quote:na.. vakantie is binnen een week afgelopen..
Op zondag 25 augustus 2002 01:38 schreef MSXUser het volgende:[..]
Er zijn nu eenmaal mensen die gek zijn op cijfers. Wat wordt je volgende mijlpaal.... 5000 posts (da's een paar weken werk vermoed ik?).
Hier nog 1 volle week te gaan en dan zal ook bij mij het aantal posts weer dramatisch inzakken (nouja, hoeven ze de schijven de eerste tijd ook niet uit te breiden).
quote:ja, nu hoeven ze alleen nog maar op al mijn topics slotjes te doen....
Op zondag 25 augustus 2002 01:41 schreef MSXUser het volgende:Hier nog 1 volle week te gaan en dan zal ook bij mij het aantal posts weer dramatisch inzakken (nouja, hoeven ze de schijven de eerste tijd ook niet uit te breiden).
Taart en slingers dan maar
quote:nou nou das wel veel eer
Op zondag 25 augustus 2002 21:02 schreef Summoner het volgende:
Gefeli, Toffe!Moge u ons nog vele jaren met interessante en wel doordachte posts overladen.
iedereen bedankt trouwens...!
quote:dank dank dank dank Stranger...
Op zondag 25 augustus 2002 22:15 schreef Stranger het volgende:
gefeliciteerd met je 4000ste post toffe_ellende!
inmiddels loopt ik alweer tegen de 5000 volgens mij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |