En toen begon de ellende;
Ze kwam me ophalen omdat mijn woning tussen haar woning en de feesttent ligt.
Toen ik haar zag vanaf m'n balkon dacht ik wat een lucky basterd ben ik dat zij mij uitvraagd ze zag er echt super uit.
Omdat ze m'n nieuwe appartement nog niet had gezien kwam ze even kijken en wat drinken tot dusver was alles koek en ei.
Nadat we nog even langs haar kennisen zijn geweest gingen we met z'n alle naar het feest.
Maar ik sloeg helemaal dicht!!
Ik kon gewoon niks verzinnen om te zeggen of te doen.
Nou dansen dan maar dat ging in het begin wel aardig maar ik kon gewoon ook qua lichaamstaal helemaal niks ik was helemaal vol en helemaal leeg.
Terwijl zij wel flirte naar me althans in het begin van de avond maar omdat ik te st m was om er goed op te reageren werd dat steeds minder
.
En opeens vond ik de nacht veels te lang duren shit zeg heb ik eens een keer een droomafspraak sla ik helemaal dicht.
Zelfs op de terugweg heb ik geen mogelijkheid gevonden om het een en ander te proberen aaarrrrgh.
Straks moet ik samen met haar werken dit is echt erg. Ik heb geen idee hoe ik me moet gedragen.
Ze zal me wel een klootzak vinden omdat ik niks heb geprobeerd.
Hoe kan ik in godsnaam uit deze elende iets moois maken ???
[Dit bericht is gewijzigd door Flying_Vee op 19-08-2002 19:09]
dan zal ze je beter begrijpen.
Succes!
Succes.
quote:psies
Op maandag 19 augustus 2002 00:44 schreef GizartFRL het volgende:
print deze pagina uit en laat het haar lezen, of vertel haar het verhaal.dan zal ze je beter begrijpen.
quote:
print deze pagina uit en laat het haar lezen, of vertel haar het verhaal.dan zal ze je beter begrijpen.
quote:Helemaal mee eens
t komt helemaal goed... alleen nog een beetje moed vezamelen
[Dit bericht is gewijzigd door Flying_Vee op 19-08-2002 19:15]
quote:Je kunt toch wel zeggen dat je haar even onder vier ogen wil spreken.
Op maandag 19 augustus 2002 01:11 schreef Flying_Vee het volgende:
Bedankt allemaal voor de adviezen.
Ik weet allen nog niet wat ik ga doen omdat ik niet weet hoe ik zelf dan ben en ook hoe haar bui is.
Wat ook nog een probleem is is dat er altijd mensen aanwezig zijn dus iets prive' zeggen gaat moeilijk.
quote:of een brief:
Op maandag 19 augustus 2002 02:13 schreef DaRud3 het volgende:[..]
Je kunt toch wel zeggen dat je haar even onder vier ogen wil spreken.
Of misschien hebben jullie e-mail daar ofzo.
of wat misschien nog beter is: vraag haar uit voor een etentje of een filmpje oid. be creative or somebody else will...
quote:Vertel gewoon, dat je dichtklapte (ook al is het moeilijk). Elke vrouw met een beetje gevoel snapt dat!
Op maandag 19 augustus 2002 00:42 schreef Flying_Vee het volgende:
Verhaal
Suc6!!
Zoals wijlen Aliyah ooit zong :"If at first you don't succeed, dust yourself off and try again."
Ga ervoor, Tijger! Nock her off her feet. Figuurlijk dan...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |