abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5429574
Sinds mijn aanstelling is er herhaaldelijk commentaar geweest op mijn modgedrag, vaak juist, soms iets te overtrokken. Ik ben met goede moed begonnen, vond en vind het nog steeds leuk, maar door gebeurtenissen van de afgelopen week heb ik aan de crew medegedeeld dat een verder doorgaan als Travelmoderator voor mij niet meer mogelijk is.

De afgelopen periode is het modden van mij, in vlagen, bekritiseerd, mede veroorzaakt door mijn onervarenheid, enthousiasme, etc. De kritiek van de users heb ik altijd gewaardeerd, ik kon daar vaak mee verder om Travel weer het oude gezicht terug te geven. Deze week was er een goed FB topic over Travel wat er moest veranderen, en hoe alles verder zou moeten gaan. Dat heb ik zeer gewaardeerd.

Dezelfde dag was al in de crew iets bekend wat voor mij de motivatie om Travel te modden totaal heeft laten verdwijnen.

De afgelopen week heeft iemand het nodig gevonden om mij in mijn priveleven aan te spreken op mijn manier van modden. Dit ging op zo'n kwetsende en discriminerende wijze dat ik de crew heb laten weten dat dit voor mij onacceptabel was en nog steeds is. Wanneer iemand het nodig vind om mij te schofferen in mijn persoonlijke leven, voor iets wat ik vrijwillig doe, met veel plezier, is voor mij de grens meer dan overschreden.
Ik wens niet buiten Fok! te worden aangesproken op mijn manier van modden. En gezien de manier waarop, gaat me dit veel te ver.

Ik heb de crew laten weten dat ik weg ga als Travelmod, ik zal Travel bijhouden totdat een geschikte kandidaat is gevonden om dit gezellige forum over te nemen.

Gezien het feit dat Travel weer op de goede weg is, ben ik toch teleurgesteld in wat er met mij de afgelopen week is gebeurd.

Vanaf deze plaats groet ik de travelers, it was a pleasure working with you.

Groetjes,

DL

[Dit bericht is gewijzigd door David Letterman op 18-08-2002 21:43]

“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
  zondag 18 augustus 2002 @ 21:16:37 #2
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_5429588
Net na al dat geshit, echt heel jammer DL, ik hoopte dat dit toch weer tot een goed einde zou komen, jammer.

pi_5429606
Mazzel
"Twenty-six times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. That is why I succeed." Michael Jordan
pi_5429608
* calvobbes vind het zeer kwalijk dat een mod in z'n priveleven wordt lastiggevallen door mensen die hem hier op het forum iets kwalijk nemen.

Hopelijk stijgt het schaamrood bij sommige op een zodanige hoogte dat ze het niet meer van hun gezicht krijgen

DL, je 'jeugdig' enthousiasme als mod was af en toe een beetje irritant maar juist een heel goed teken dat je er heel graag het beste van had willen. Erg jammer dat het zo ver heeft moeten komen...

[Dit bericht is gewijzigd door calvobbes op 18-08-2002 21:21]

FOK!fossiel zondag 18 augustus 2002 @ 21:19:30 #5
8443 cptmarco
it's captain...
pi_5429612
Ergens verbaasd me deze beslissing niet. Het is wel jammer, ik dacht dat er veel uitgesproken was in de topics eerder deze week, en dat iedereen weer met een schone lei zou beginnen. Blijkbaar niet.
pi_5429614
je blijft neem ik aan wel als user?
Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
  Nerd met benen zondag 18 augustus 2002 @ 21:21:19 #7
18073 miss_bleu
pi_5429626
quote:
Op zondag 18 augustus 2002 21:14 schreef David Letterman het volgende:

De afgelopen week heeft iemand het nodig gevonden om mij in mijn priveleven aan te spreken op mijn manier van modden. Dit ging op zo'n kwetsende en discriminerende wijze dat ik de crew heb laten weten dat dit voor mij onacceptabel was en nog steeds is. Wanneer iemand het nodig vind om mij te schofferen in mijn persoonlijke leven, voor iets wat ik vrijwillig doe, met veel plezier, is voor mij de grens meer dan overschreden.

Ik heb dan niet veel met je te maken gehad, maar vind het wel jammer dat je om deze reden vertrekt.

Wat sommige vergeten is dat Modden allemaal vrijwillig is, en dat iedere mod ook gewoon een mens is.

maar succes verder DL

[Dit bericht is gewijzigd door miss_bleu op 18-08-2002 21:21]

pi_5429629
k moet zeggen dat ik niet zo veel op je heb aan te merken...

het is misschien maar goed dat niet alle modjes het zelfde denken...

zo blijft het een continue interessant forum... als alles zo gesapig geweest zou zijn was het snel afgelopen met fok...

maar fok heeft wat het vroegere veronica ook had, eigenzinnig noem het maar...

ook is de losse manier waarop je als fok!ker met elkaar omgaat bijzonder prettig, je kan best een zeik annex comisch topic openen over swets maar dan wel met een knipoog waardoor hij de eerste is die (positief) reageert...

het is jammer dat je weg gaat, maar je kunt je via een kloon altijd opnieuw laten benoemen tot mod...

Bij Disneykand sluit alles, behalve de souvenirwinkels
pi_5429682
quote:
Op zondag 18 augustus 2002 21:19 schreef Vision het volgende:
je blijft neem ik aan wel als user?
gezien de bewoordingen waarmee ik ben lastig gevallen zal ik na een tijdje weer terug komen als user, maar de toon waarop ik nu ben aangevallen is te veel voor woorden....
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
pi_5429696
Ah shit man, ik vond je best goed, tuurlijk was ik het niet altijd met je eens maar daarvoor ben je verschillend toch

Wel belachelijk dat iemand zoiets doet zeg, geen respect voor zo iemand.

Succes in ieder geval man.

Blijf je wel als gebruiker op het forum?

pi_5429709
quote:
Op zondag 18 augustus 2002 21:27 schreef David Letterman het volgende:

gezien de bewoordingen waarmee ik ben lastig gevallen zal ik na een tijdje weer terug komen als user, maar de toon waarop ik nu ben aangevallen is te veel voor woorden....

ook al was ik 't niet altijd met je eens, betreur ik het dat zoiets op deze manier moet gaan.

weet je wel wie het was?

Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_5429711
quote:

[..]

als het echt grenzen overschrijdt, maar dat weet je zelf het beste, kun je altijd nog aangifte doen...

als het zo dramatisch is dat je zelf niet meer op een website wilt komen zal er wel eens iets meer aan de hand geweest zijn dan de term 'kut-mod' o.i.d.

Bij Disneykand sluit alles, behalve de souvenirwinkels
pi_5429720
quote:

[..]

Wat een ongelooflijke K**streek van die persoon zeg. Van mij mag op dit soort dingen een ban van het forum staan hoor. Beetje moderators die gewoon enthousiast modden zo aanvallen. Walgelijk zeg .
pi_5429722
wtf is dat nu voor een gezeik van die gasten om iemand aan te vallen....

ZO IETS DOE JE NIET DAN FLIKKER JE OP NAAR EEN ANDER FORUM.

tjesus zeg.

pissed off

Free people own guns! Slaves do not!
  zondag 18 augustus 2002 @ 21:31:41 #15
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_5429736
quote:
Op zondag 18 augustus 2002 21:30 schreef Vampier het volgende:
wtf is dat nu voor een gezeik van die gasten om iemand aan te vallen....

ZO IETS DOE JE NIET DAN FLIKKER JE OP NAAR EEN ANDER FORUM.

tjesus zeg.

pissed off

pi_5429741
quote:

[..]

Ik neem aan dat je niet zijn stijl zal volgen... door bijv. te vertellen wie die user was/is?

Zonde dat je er om deze reden ermee stopt.

"I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve."
  zondag 18 augustus 2002 @ 21:33:05 #17
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_5429752
quote:
Op zondag 18 augustus 2002 21:32 schreef De_Dag_Dipper het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je niet zijn stijl zal volgen... door bijv. te vertellen wie die user was/is?

Zonde dat je er om deze reden ermee stopt.

Persoonlijk denk ik niet dattie dat weet, aangezien ik dat er zelf bv niet achter zou zetten.
pi_5429766
quote:
Op zondag 18 augustus 2002 21:14 schreef David Letterman het volgende:
Ik wens niet buiten Fok! te worden aangesproken op mijn manier van modden. En gezien de manier waarop, gaat me dit veel te ver.
Wat een naaistreek!!! Echt zeer laag om dat te doen! Wordt er echt boos om!!
pi_5429781
quote:
Op zondag 18 augustus 2002 21:32 schreef De_Dag_Dipper het volgende:

Ik denk niet dat het bekend is wie dat was, aangezien daar een ban voor life op staat, iig zou moeten staan
pi_5429783
ik weet niet pcies de redene maar als ik het zo lees... schandalig de hufters!
  zondag 18 augustus 2002 @ 21:35:25 #21
29041 hyperfuzz
foxtrot hotel
pi_5429785
fijn, dit soort zaken
waarom kan er niet gewoon relaxed gedaan worden
[relativeer] 't is maar een forumpje, welke ppl maken zich nou weer zo extreem druk over moderatie [/relativeer]
yankee charlie dinges
  Nerd met benen zondag 18 augustus 2002 @ 21:36:28 #22
18073 miss_bleu
pi_5429804
-edit- verkeerd
  † In Memoriam † zondag 18 augustus 2002 @ 21:40:47 #23
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_5429865
Beste DL, ik herhaal hier maar even wat ik je al gezegd had, niet origineel, maar ik weet er ook weinig anders op te zeggen:

Het blijft jammer dat dít nu uiteindelijk de reden is die je alsnog nekt, maar ik begrijp je heel goed. Ik denk ook dat je nu de goeie keuze maakt, al klinkt dat een beetje negatief. Bijna alles wat er is voorgevallen is op te lossen, maar er zijn dingen die gewoon te ver gaan.

Ik betreur het dat je zoveel ellende hebt meegemaakt in de korte tijd dat je crewlid was, ik hoop echter wel dat je in hoofdlijnen terug kunt kijken op een aangename tijd met helaas een aantal mindere dingen, maar ook veel goeie, leuke en leerzame dingen. Ik hoop ook dat je je perceptie van FOK! niet al te negatief laat beïnvloeden door het gebeurde. De grote meerderheid van de users heeft weinig tot geen kwaad in de zin en wil, net als jij, hier gewoon een leuke tijd beleven.

We spreken elkaar zeker nog. Via ICQ/IRC/MSN/e-mail, eventueel telefoon/GSM, ben ik iig altijd bereid naar je te luisteren of met je van gedachten te wisselen.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_5430499
jammer Dl maar jaah je heb overal zulke mensen zitten ken je nix aan doen maar jaah ik wens je het beste en spreek je vast nog wel in de bar... ciao
'Curiouser and curiouser!' cried Alice.
pi_5430544
Jammer!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')