quote:
Ik wil wel eens weten hoe hard jullie hebben gereden.
En dan graag erbij zetten wat voor een auto je hebt met wat voor een motor.
Het is dus ook leuk als je bv. met een lada 130 heb gereden.Ik zal beginnen, ik heb een opel corsa 1.6 GSI uit '96 en heb daarmee 210 gereden (was in Duitsland).
(dat was in Duitsland dus niet gaan zeuren dat ik een aso ben want dat mag daar).
ben benieuwd.
quote:Dat staat er toch?
Op donderdag 15 augustus 2002 00:54 schreef Chocobo het volgende:
In een auto ?
Maar verder rijdt het nog super
Ik ga binnenkort eens testen hoever ik kom in een Pontiac Transport 3.3 V6...
Plaats: Afsluitdijk
Tijdstip 0:30 (s'nachts)
Auto: Golf 4 TDI 130pk chipped naar 163PK 6 versnellingen
[Dit bericht is gewijzigd door proximity op 15-08-2002 01:10]
ik heb ook 1 keer het voorrecht gehad om een ferrari F50 (na veel gewurm, want met 1.97m past het niet zo heel best) over een lege autobahn te mogen jagen, die ging toen tot 335 een heel apart gevoel wel als je niet zo comfortabel zit, ik ben dus ook weer snel daarmee opgehouden
[Dit bericht is gewijzigd door Mobster273 op 15-08-2002 01:10]
quote:met welke auto
Op donderdag 15 augustus 2002 01:07 schreef proximity het volgende:
335 km/u, harder durfte ik niet.
quote:das wel vette shit met zown frarie, hoe ben je trouwens aan dat voorrecht gekomen?
Op donderdag 15 augustus 2002 01:08 schreef Mobster273 het volgende:
dit jaar op vakantie hebben we de toyota picnic tot 200 km/u tellerstand opgejaagd, 2.0 liter beniznemotor, dus niet de V6 (bij budapest, vals plat naar beneden en volgens de bomen wind mee)ik heb ook 1 keer het voorrecht gehad om een ferrari F50 (na veel gewurm, want met 1.97m past het niet zo heel best) over een lege autobahn te mogen jagen, die ging toen tot 335
een heel apart gevoel wel als je niet zo comfortabel zit, ik ben dus ook weer snel daarmee opgehouden
kip
quote:Had m'n post al geedit, sorry niet opgelet. Maar 260 km/u in een Chevy Z-28 op een amateurrace op Zandvoort was de max.
Op donderdag 15 augustus 2002 01:09 schreef sefer het volgende:[..]
met welke auto
quote:een duitse vriend van mij had in een prijsvraag een week ferraririjden gewonnen, en laat ik nou toevallig die week bij hem langsgaan....
Op donderdag 15 augustus 2002 01:11 schreef Kip het volgende:[..]
das wel vette shit met zown frarie, hoe ben je trouwens aan dat voorrecht gekomen?
*nieuwsgierig*
kip
ik weet overigens niet meer waar die prijsvraag van was
quote:jammer
Op donderdag 15 augustus 2002 01:13 schreef Mobster273 het volgende:[..]
een duitse vriend van mij had in een prijsvraag een week ferraririjden gewonnen, en laat ik nou toevallig die week bij hem langsgaan....
ik weet overigens niet meer waar die prijsvraag van was
kip
quote:mjah, kleinigheidje hou je toch
Op donderdag 15 augustus 2002 01:14 schreef Kip het volgende:[..]
jammer
kip
heb m helaas moeten wegdoen wegens studiekosten etc.
hangt er van af in wat voor auto als ik 210 rijd in me 206 vind ook niet echt rlx.
In een corvette c5 reed ik dat een met cruisecontrole aan nix aan de hand.
en ook een beetje veel gevaarlijk gezien de rijeigenschappen
260 met m BMW voelde veel veiliger omdat die als een blok op de weg lag je kon met die bak met 200 gewoon nog manoeuvreren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |