BV:
- glow in the dark string
- ijsblokjes in vorm van een lul
- leuke make-up doosjes die er gewoon leuk uit zien
- knuffeltjes die leuke geluidjes maken
wie weet nog meer? en waar koop je het??
handboeien met pluche erom, ook bij de expo
ehm.... *denkt ff verder*
quote:oo ja dat is ook leuk van die pluis handboeien, bijna gekocht
Op woensdag 14 augustus 2002 03:21 schreef maple-leaf het volgende:
glow in the dark dobbelsteentjes, met van die opdrachten erop, verkopen ze (als het goed is) bij de expohandboeien met pluche erom, ook bij de expo
ehm.... *denkt ff verder*
en die dobbelstenen zijn vast ook heel leuk, wat ben ik toch dol op prutjes
quote:en wat ben jij toch lekker vrolijk
Op woensdag 14 augustus 2002 03:23 schreef Sinaasappel het volgende:[..]
oo ja dat is ook leuk van die pluis handboeien, bijna gekocht
en die dobbelstenen zijn vast ook heel leuk, wat ben ik toch dol op prutjes
quote:Altijd
Op woensdag 14 augustus 2002 03:24 schreef maple-leaf het volgende:[..]
en wat ben jij toch lekker vrolijk
- electrische vliegenmepper
die hebben we thuis, echt leuk zon ding, als je een vlieg raakt hoor je geknetter, zie je een vonkje, en de vlieg valt dan dood neer
Geweldig
quote:oe leuk
Op woensdag 14 augustus 2002 03:28 schreef maple-leaf het volgende:
het mag volgens mij niet maar ik doe het toch kijk hier eens ff naarhttp://www.pagelink.nl/scholenplein/fun/gratis.htm
quote:zou wel duur zijn
Op woensdag 14 augustus 2002 03:28 schreef xman het volgende:
[afbeelding]Volautomatische sinaasappelpers
quote:
Op woensdag 14 augustus 2002 03:34 schreef Sinaasappel het volgende:zou wel duur zijn
Sinaasappel decoreerder. Betaalbaar!
quote:ja leuk
Op woensdag 14 augustus 2002 03:37 schreef xman het volgende:[..]
ben nog zo gek om m te kopen ook
quote:aha die is wel grappig eiegnlijk
Je hebt er geen klap aan, maarja...
quote:Is wel leuk ja
Op woensdag 14 augustus 2002 03:46 schreef MSXUser het volgende:
Ik heb die 2 oude kerels (Waldorf & Statler) van de Muppets ooit eens in een miniatuuruitvoering gekocht, compleet met bijbehorende bank.Je hebt er geen klap aan, maarja...
kijk jij begrijpt mij
quote:die zijn echt cool
Op woensdag 14 augustus 2002 03:46 schreef MSXUser het volgende:
Ik heb die 2 oude kerels (Waldorf & Statler) van de Muppets ooit eens in een miniatuuruitvoering gekocht, compleet met bijbehorende bank.Je hebt er geen klap aan, maarja...
quote:probeer je der te versieren ofzo
ik krijg altijd commentaar van: wat heb je nu weer gekocht wat heb je daar nou aan
Ook leuk, mijn vriendin kreeg bij 3 of 4 aanstekers een heeel lief klein asbakje, die je bij je kunt dragen, tis dat ik niet rook........ anders had ik er nu wel 1
quote:
Op woensdag 14 augustus 2002 03:49 schreef -Dark_VisioN- het volgende:[..]
probeer je der te versieren ofzo
en o ja ik zal ff iets opbiechten, ik koop nog heel erg vaak van die verassingseieren voor die hebbedingetjes
quote:Neuh
Op woensdag 14 augustus 2002 03:49 schreef -Dark_VisioN- het volgende:probeer je der te versieren ofzo
quote:In Almere Stad heb je een zaakje in het overdekte gedeelte van het centrum die dit soort dingen verkoopt (volgens mij heet dat ding 'Het Beeldverhaal').
Op woensdag 14 augustus 2002 03:47 schreef xman het volgende:
Waar..? Lijken me wel cool om te hebben!
Ze hebben daar echt de wereld aan spullen wat betreft stripfiguren en poppen. Van posters tot pluche en zelfs theepotten met allerlei figuren (heb destijds een hele mooie gezien van Scooby Doo).
Het spul is ook wel op Schiphol te krijgen bij 'Cartoon Express', maar dan betaal je je scheel.
Op Schiphol moest ik alleen voor de poppen 170 gulden betalen. In Almere was ik 140 gulden kwijt voor de poppen en de bank (zeg ¤63.50).
quote:Dat doe ik ook ja
Op woensdag 14 augustus 2002 03:55 schreef maple-leaf het volgende:
en o ja ik zal ff iets opbiechten, ik koop nog heel erg vaak van die verassingseieren voor die hebbedingetjes
ik koop ook wel eens van die dingen zoals: Smurfen knetterchocolade, alleen om te zien of het knettert
en je kreeg ook nog van die stomme smurfen wrijfplaatjes erbij
quote:hahaha
Op woensdag 14 augustus 2002 03:57 schreef Sinaasappel het volgende:[..]
Dat doe ik ook ja
ik koop ook wel eens van die dingen zoals: Smurfen knetterchocolade, alleen om te zien of het knettert
en je kreeg ook nog van die stomme smurfen wrijfplaatjes erbij
- van die roerstokjes die je in je drinken krijgt in een cafe
- citroenstampers in leuke kleurtjes
die heb ik laatst meegegapt uit een cafe, die citroenstampers zijn blauw met glittertjes, die moest ik gewoon hebben
quote:Hm, dat had m'n moeder ook altijd als ik weer eens met wat nieuws thuis kwam (en het betrof elektronica). Erg irritant. Hoewel ik dat soort spul wel altijd met een reden kocht, vond ze het excuus meestal maar magertjes...
Op woensdag 14 augustus 2002 03:50 schreef Sinaasappel het volgende:
jullie begrijpen mij tenminsteik krijg altijd commentaar van: wat heb je nu weer gekocht
wat heb je daar nou aan
quote:Ja leuk he!
Op woensdag 14 augustus 2002 03:58 schreef maple-leaf het volgende:[..]
hahaha
ja ik ben ook zo, mijn ex vond dat altijd verschrikkelijk aan mij, da's voor kinderen hoor, nou en? hahaha
quote:Ik kan me niet herinneren dat jij ooit ook maar een keer zo'n ding gekocht hebt!
Op woensdag 14 augustus 2002 03:58 schreef maple-leaf het volgende:[..]
hahaha
ja ik ben ook zo, mijn ex vond dat altijd verschrikkelijk aan mij, da's voor kinderen hoor, nou en? hahaha
quote:over electronica gesproken, ook weer leuk: blacklight lampen
Op woensdag 14 augustus 2002 03:59 schreef MSXUser het volgende:[..]
Hm, dat had m'n moeder ook altijd als ik weer eens met wat nieuws thuis kwam (en het betrof elektronica). Erg irritant. Hoewel ik dat soort spul wel altijd met een reden kocht, vond ze het excuus meestal maar magertjes...
Met m'n pa was dat anders. Die was dol op gadgets.
en ze hebben daar ook altijd van die frutsdingen, of bij de blokker ook best vaak
quote:bij de xenos ja, idd
Op woensdag 14 augustus 2002 04:04 schreef maple-leaf het volgende:
dan is de xenos ook wel een superwinkel vvor jou denk ik, ik heb daar laatst een mini boodschappenwagentje gekochten ze hebben daar ook altijd van die frutsdingen, of bij de blokker ook best vaak
Hadden ze ook van die kleine hersens, als je die in het water gooit, werden ze groot
heb ik niet gekocht trouwens
ook leuk, bij een winkel, zag ik een heel leuk klein blokje, als je die in het water gooide werd het een handdoekje, leuk hoor
quote:ik heb hier in Canada een hele gave lamp gezien, zo'n coca-cola blik en de lichtjes van de letters bewegen dan, echt grappig dingetje, denk dat ik hem ga kopen ook
Op woensdag 14 augustus 2002 04:02 schreef Sinaasappel het volgende:[..]
over electronica gesproken, ook weer leuk: blacklight lampen
ufo lampen
lavalampen
en zon lamp met bubbels en van die visjes erin
heb ik gekocht, heb ik ook niets aan
quote:mini boodschappenwagentje?
Op woensdag 14 augustus 2002 04:04 schreef maple-leaf het volgende:
dan is de xenos ook wel een superwinkel vvor jou denk ik, ik heb daar laatst een mini boodschappenwagentje gekochten ze hebben daar ook altijd van die frutsdingen, of bij de blokker ook best vaak
voor op je vensterbank?
ik heb ook bijna zon GSM stoel gekocht
quote:ja en van die rozen waar dan een slipje inzit
Op woensdag 14 augustus 2002 04:06 schreef Sinaasappel het volgende:[..]
bij de xenos ja, idd
Hadden ze ook van die kleine hersens, als je die in het water gooit, werden ze groot
![]()
heb ik niet gekocht trouwensook leuk, bij een winkel, zag ik een heel leuk klein blokje, als je die in het water gooide werd het een handdoekje, leuk hoor
quote:ja leuk he? Die wou ik ook al kopen, niet gedaan, twas druk daar bij de kassa
Op woensdag 14 augustus 2002 04:07 schreef maple-leaf het volgende:[..]
ja en van die rozen waar dan een slipje inzit
oh da's misschien meer iets voor je lingerietopic
quote:oo too bad
Op woensdag 14 augustus 2002 04:09 schreef Sinaasappel het volgende:[..]
ja leuk he? Die wou ik ook al kopen, niet gedaan, twas druk daar bij de kassa
Het zijn lampen die onder een blauwe schaal zitten. In de schaal zit een vloeistof (water met nog iets erin). na een tijdje begint dat spul te 'roken'. Echt een prachtig gezicht om de rook langzaam over de rand van die schaal te zien vallen. Voor zover ik kon zien kon je ook nog bepaalde geuren aan de vloeistof toevoegen. Ik heb er nog steeds spijt van dat ik niet zo'n lamp heb meegenomen. Later zag ik ze ook wel in Nederland, maar die zagen er niet uit.
quote:maar die waren vast ook prijzig, of niet ?
Op woensdag 14 augustus 2002 04:11 schreef MSXUser het volgende:
Om nog eens over verlichting door te gaan. Ze zijn hier ook wel in Nederland, maar destijds in Frankfurt heb ik wel hele mooie gezien.Het zijn lampen die onder een blauwe schaal zitten. In de schaal zit een vloeistof (water met nog iets erin). na een tijdje begint dat spul te 'roken'. Echt een prachtig gezicht om de rook langzaam over de rand van die schaal te zien vallen. Voor zover ik kon zien kon je ook nog bepaalde geuren aan de vloeistof toevoegen. Ik heb er nog steeds spijt van dat ik niet zo'n lamp heb meegenomen. Later zag ik ze ook wel in Nederland, maar die zagen er niet uit.
quote:dat heb ik nou ook altijd, ik denk een keer: laat ik eens een keer geen onzin kopen, later denk je: KUT KUT KUT had ik dat nou maar wel gekocht
Om nog eens over verlichting door te gaan. Ze zijn hier ook wel in Nederland, maar destijds in Frankfurt heb ik wel hele mooie gezien.Het zijn lampen die onder een blauwe schaal zitten. In de schaal zit een vloeistof (water met nog iets erin). na een tijdje begint dat spul te 'roken'. Echt een prachtig gezicht om de rook langzaam over de rand van die schaal te zien vallen. Voor zover ik kon zien kon je ook nog bepaalde geuren aan de vloeistof toevoegen. Ik heb er nog steeds spijt van dat ik niet zo'n lamp heb meegenomen. Later zag ik ze ook wel in Nederland, maar die zagen er niet uit.
net zoals met die vergrotende hersens, die zijn nu niet meer te krijgen
quote:geld teveel?
Op woensdag 14 augustus 2002 04:15 schreef MSXUser het volgende:
Ik dacht iets van 200 Mark in die tijd.
Nou ik ga slapen, denk gerust door voor mij
trusten
quote:ja precies en daarom ga ik ook zeker die coca-cola lamp kopen en ze hadden er geloof ik ook een van budweiser
Op woensdag 14 augustus 2002 04:14 schreef Sinaasappel het volgende:[..]
dat heb ik nou ook altijd, ik denk een keer: laat ik eens een keer geen onzin kopen, later denk je: KUT KUT KUT had ik dat nou maar wel gekocht
quote:ja, in die tijd nog wel ja.....
Op woensdag 14 augustus 2002 04:16 schreef Sinaasappel het volgende:[..]
geld teveel?
trusten
![]()
![]()
trusten!!
quote:trusten
Op woensdag 14 augustus 2002 04:16 schreef Sinaasappel het volgende:[..]
geld teveel?
trusten
![]()
![]()
quote:ja
Op woensdag 14 augustus 2002 04:32 schreef MSXUser het volgende:
Maar kijken is nog leuker. Waar je ook altijd wel wat vindt zijn die kleine winkeltjes ergens in zo'n steegje net buiten het centrum. Ik moet dan echt de hand op de knip houden, want anders koop ik de halve zaak leeg
Voorbeelden kun je hier wel vinden: http://www.chakra-fantasy.nl/
Klik maar eens op 'beelden' en dan 'Myths & .....'
[Dit bericht is gewijzigd door MSXUser op 14-08-2002 05:00]
Kijk eens op http://www.easyxess.com/cgi-bin/cgi_navigator.pl?page=bit&language=eng&ID=00000000001429481029301742&lfdnr=54
quote:Zo'n rookding kun je zelf kopen. Hang je in een schaal... Lamp er onder. Hupla... klaar.
....
Het zijn lampen die onder een blauwe schaal zitten. In de schaal zit een vloeistof (water met nog iets erin). na een tijdje begint dat spul te 'roken'. Echt een prachtig gezicht om de rook langzaam over de rand van die schaal te zien vallen.
....
quote:Oeoe die zijn cool!!
Op woensdag 14 augustus 2002 07:10 schreef togt het volgende:
MICRO RC Cars!Kijk eens op http://www.easyxess.com/cgi-bin/cgi_navigator.pl?page=bit&language=eng&ID=00000000001429481029301742&lfdnr=54
Zelf kom ik niet verder dan lavalamp waar je geen donder aan hebt.
quote:heee kick@ss man!!!
Op woensdag 14 augustus 2002 03:19 schreef Sinaasappel het volgende:
BV:
Dat lijkt me echt vet cool!!
-2e edit: plaatje-
Verder heb ik een glitterlamp, en zo'n ufolamp met glasvezeldraden, en zo'n thermometer die bestaat uit een glazen tube waarin bolletjes hangen die stijgen en dalen aan de hand van de temperatuur.
[Dit bericht is gewijzigd door Rewimo op 14-08-2002 19:23]
quote:Vrijgezellenfeest aan het voorbereiden of zo??
Op woensdag 14 augustus 2002 03:19 schreef Sinaasappel het volgende:
BV:
- ijsblokjes in vorm van een lul
quote:http://www.orionerotiek.nl/winkel/
Op woensdag 14 augustus 2002 08:34 schreef Freaky_pauwie het volgende:[..]
heee kick@ss man!!!
Waar heb je die gekocht dan??Dat lijkt me echt vet cool!!
Glow in the dark string in dit topic staat ie wel
quote:Ja, kzag! Thanks
Op woensdag 14 augustus 2002 14:02 schreef Sinaasappel het volgende:[..]
http://www.orionerotiek.nl/winkel/
Glow in the dark string in dit topic staat ie wel
Btw, ik had vandaag ook beetje hebbedingetje gekocht...
een gieter in de vorm van een olifant!
Kheb er niks aan, maar kvon m zo cool!!
Naja.. voor mn aankomende huisje dan maar ofzo
quote:Mjahaa! Lachen! Die heb ik ook ALLEMAAL!
Op woensdag 14 augustus 2002 09:45 schreef Rewimo het volgende:Verder heb ik een glitterlamp, en zo'n ufolamp met glasvezeldraden, en zo'n thermometer die bestaat uit een glazen tube waarin bolletjes hangen die stijgen en dalen aan de hand van de temperatuur.
Heb ook een gave cocktailshaker van de expo met allerlei gekleurde rietjes en ijsklontjes! en van die roerstaafjes in alle kleuren! Uiteraard nog nooit gebruikt
Wat ik verder nog heb hangen voor onzinnigs is een chinese windmobiel ofzo, geen idee hoe je het noemt... Metalen staafjes waar een houtje tegenaankomt als het waait zodat je van die leuke geluidjes hoort dan! Helaas hoor ik dat nooit. Staat bar weinig wind in mijn kamer Naast dat ding hangt een plastic opgeblazen kubus waar een oranje vis in hangt/zwemt, ook geinig! Ik wilde zo graag een goudvis op mijn kamer...en dit bleek de beste optie
Helaas moest ik echt gaan bezuinigen dus doe ik minder van die inkopen. Ik denk nu erg goed na of iets wel nuttig is Maar ze blijven leuk die geinige onzinnige dingen!
Of ze nog steeds te koop zijn weet ik niet maar een paar maanden geleden zag ik ze nog.
quote:Lijkt me waanzinnig en echt iets voor mij. Wie weet waar te koop?
Op maandag 12 augustus 2002 22:20 schreef LenL het volgende:
allerlei stuff van zon rare chirstelijke sijt, een anti erectie ring die stroomschokken geeft bij een erectie etc.
quote:Oe leuk
Op woensdag 14 augustus 2002 19:15 schreef Essiepessie het volgende:[..]
Heb ook een gave cocktailshaker van de expo met allerlei gekleurde rietjes en ijsklontjes! en van die roerstaafjes in alle kleuren! Uiteraard nog nooit gebruikt![]()
die wil ik ook
quote:ja zoals die ninja hamster
Op woensdag 14 augustus 2002 23:53 schreef dice het volgende:
http://www.iwantoneofthose.com
Leef je uit ... gegarandeerd spul wat je niet nodig hebt maar wel erg graag wilt hebben.
http://www.sellarea.nl/winkel/enter.html?target=VOOR_ELKAARVoor_Hem.html%23item_Sellarea_cadeaubon
quote:
Op donderdag 15 augustus 2002 08:44 schreef Freaky_pauwie het volgende:
Nog een leuke site geloof ik...
kheb m nog niet totaal bekeken maar hij ziet er wel hebbedingetjes- achtig uithttp://www.sellarea.nl/winkel/enter.html?target=VOOR_ELKAARVoor_Hem.html%23item_Sellarea_cadeaubon
een flesopener met geluid, wil ik hebben
lichtgevende pen
als ik nou geld teveel had...................
die heeft mijn vriendin, echt leuk ding
Op Jean Bon, het lieve varkentje word je meteen verliefd. Hij kan lopen en knorren te gelijk terwijl zijn neusje in en uit gaat en zijn staart heen en weer zwaait. Tevens heeft hij ook nog eens een zeer hoge aaibaarheids factor.
quote:Leuk
Op donderdag 15 augustus 2002 09:28 schreef ivetje het volgende:
Deze heb ik aan een vriendin gegeven, en dan mijn pic erin
Voor haar verjaardag....erg leuk, maar idd ook vrij onzinnig
quote:en ik zou er ook echt niet mee rondlopen
Op donderdag 15 augustus 2002 09:30 schreef ivetje het volgende:
En deze!!! Die is leuk!!!hij kost wel 27,20 euro...
quote:idd, ik ook niet...maar hij ziet er wel funny uit
Op donderdag 15 augustus 2002 09:32 schreef Sinaasappel het volgende:[..]
en ik zou er ook echt niet mee rondlopen
quote:ja wel een beetje ja
Op donderdag 15 augustus 2002 09:38 schreef BMannien het volgende:
Hmmm, als ik iets koop, koop ik zinnige spullen.. Saai hč?
quote:jij was toch weg vandaag...
Op donderdag 15 augustus 2002 09:38 schreef BMannien het volgende:
Hmmm, als ik iets koop, koop ik zinnige spullen.. Saai hč?
quote:waarom wel op fok en niet op icq dan...
Op donderdag 15 augustus 2002 12:02 schreef BMannien het volgende:
Nee, ik bedoelde dat ik niet op ICQ, MSN e.d. kan vandaag.. Fokken kan wel...
We kunnen toch hier verder gaan?
Een futuristische blikvanger voor iedereen die hier langs loopt, dit anti zwaartekracht wonder is een unieke manier om uw speciale foto's te tonen. Magnetische velden houden de photocube op zijn plek, die dus eigenlijk gewoon in de lucht zweeft: dan, echt ongelofelijk begint de cube zachtjes rondjes te draaien in de lucht! Het toont u de mysteries van elektromagnetische velden en zweven, zoals de Mag-lev treinen in Japan en Duitsland met een uitgebalanceerd active-control systeem met een krachtige elektromagneet en drie Neodymium magneten die de zwaartekracht tarten. Zo kunt u dus uw favoriete foto's in de lucht laten zweven door de photocube levitator!
Mooi dingetje!!
quote:WOW!!!
Op donderdag 15 augustus 2002 13:44 schreef Freaky_pauwie het volgende:
WOW!Een futuristische blikvanger voor iedereen die hier langs loopt, dit anti zwaartekracht wonder is een unieke manier om uw speciale foto's te tonen. Magnetische velden houden de photocube op zijn plek, die dus eigenlijk gewoon in de lucht zweeft: dan, echt ongelofelijk begint de cube zachtjes rondjes te draaien in de lucht! Het toont u de mysteries van elektromagnetische velden en zweven, zoals de Mag-lev treinen in Japan en Duitsland met een uitgebalanceerd active-control systeem met een krachtige elektromagneet en drie Neodymium magneten die de zwaartekracht tarten. Zo kunt u dus uw favoriete foto's in de lucht laten zweven door de photocube levitator!
Mooi dingetje!!
quote:http://www.sellarea.nl/
Op donderdag 15 augustus 2002 14:51 schreef ivetje het volgende:[..]
WOW!!!
Waar heb je deze gadget gevonden?? Is ie in Nederland te koop!!!
Die wil ik echt wel hebben!! En ja, ik meen het hoor
quote:hmm...idd erg duur. Hij is echt super gaaf, dat wel...maar zoveel geld kan ik niet missen. Wel super leuk kado voor kerst ofzo voor Freud
Op donderdag 15 augustus 2002 15:05 schreef Freaky_pauwie het volgende:[..]
http://www.sellarea.nl/
Maar errug duur hoor...
131, 15 euro...
dat dansende plantje!
als ie geluid hoort gaat ie dansen
maar die wil ik serieus! Kga zo nog beloningen uitreiken aan diegene die zoiets vind/nog heeft
quote:Met kerst, kun je wel dansende kerstbomen/mannen vinden, maar een dansent plantje??
Op donderdag 15 augustus 2002 16:04 schreef spectrumanalyser het volgende:
weet je waar ik nog eeuwen naar op zoek ben?dat dansende plantje!
maar die wil ik serieus! Kga zo nog beloningen uitreiken aan diegene die zoiets vind/nog heeft
quote:Wat lelijk
Op donderdag 15 augustus 2002 16:24 schreef spectrumanalyser het volgende:
"accu leeg? Even m'n telefoon opwinden"LOL
quote:Ik weet precies wat je bedoeld...kan hem ook alleen nergens meer vinden. Misschien op een rommelmarkt eens kijken of zet anders een advertentie op inet of in de vondst ofzo.
quote:Is een golf ding ook goed??
Die dingen zijn coooool!! Die wil ik ook!!
(http://www.iwantoneofthose.com/CGIBIN/PERLCON.PL)
quote:Die ninja hamster zingt trouwens ook nog joh!!
Op donderdag 15 augustus 2002 08:40 schreef Sinaasappel het volgende:[..]
ja zoals die ninja hamster
quote:Nee, golf dingetje en cola blikje... kerstboompje...
Op donderdag 15 augustus 2002 17:28 schreef Freaky_pauwie het volgende:[..]
Is een golf ding ook goed??
Die dingen zijn coooool!! Die wil ik ook!!
(http://www.iwantoneofthose.com/CGIBIN/PERLCON.PL)
ergens weet ik nog wel hoe ie er een beetje uitzag...
groene, heele dunne ietwat lange stengel in een pot
als ie geluid hoorde, ging ie dansen! Op de zwarte markt in beverwijk had je vroeger 'velden' van die plantjes bij elkaar
beloning staat nu op 10 euro
Ik weet niet of dit een hebbedingetje is, voor ¤60,-
M'n vriend zei meteen 'hij komt niet in het zicht in de woonkamer hč' (was overigens een grapje!)
vrouwen.. leuke hebbe dingetjes.. je hebt er eigenlijk nix aan
[/flauwe mode]
ehh van die laserlampjes.. kan je kope in spanje enz. je kan er eik nix meej alleen mensen in de ogen schijnen
quote:die hersens worden helemaal niet zo groot
Op woensdag 14 augustus 2002 04:14 schreef Sinaasappel het volgende:[..]
dat heb ik nou ook altijd, ik denk een keer: laat ik eens een keer geen onzin kopen, later denk je: KUT KUT KUT had ik dat nou maar wel gekocht
Ik zat ook helemaal gespannen aan de rand van mijn (veel te grote) schaal te wachten, maar ze worden maar 2 a 3 keer zo groot als in de verpakking. Dus je hoeft je zwembad er niet voor op te zetten....
Verder geen geinige EXPO-prullaria, heb er toch geen ruimte voor en het is meer iets voor vrouwen denk ik. Wel hou ik van de meer alledaagse practische spullen die mooi vormgegeven zijn.
Eigenlijk een enorm foute gadget, maarja...
quote:Die dingen zijn toch nog niet helemaal onzinnig. Bij Freud thuis hebben ze 2 katten, en die zitten s'avonds vaak onder zijn bed. Als je dan gaat slapen en de deur dichtdoet zit 10 minuten later die kat aan de deur te krabben dat ie eruit wil, en moet je dus je bed weer uit (ook erg vervelend tijdens de sex
Op vrijdag 16 augustus 2002 04:51 schreef Dr_Crouton het volgende:
- Een laserlampje, die dingen die als gevaarlijk worden bestempeld. In de handen van pubers wel, ja. Batterij is alleen al jaren leeg, dus lang niet meer gebruikt.
Ook leuke hebbedingetjes, allemaal uit t cafe meegegapt, ik moest ze gewoon hebben
quote:waar haal je dat?? lijkt me abnormaal handig joh..echt tof
Op woensdag 14 augustus 2002 03:29 schreef Sinaasappel het volgende:
Ook leuk:- electrische vliegenmepper
die hebben we thuis, echt leuk zon ding, als je een vlieg raakt hoor je geknetter, zie je een vonkje, en de vlieg valt dan dood neer
Geweldig
![]()
quote:Wat leuk
Op zaterdag 17 augustus 2002 19:15 schreef o.romie het volgende:
de ariel-schelpjes-bikinibij de expo
echt?
Ik heb gisteren, een haarband met met voelspriethartjes gekocht, en vleugeltjes, en bij die vleugeltjes zit nog een toverstok
wat heb ik er toch aan
quote:leuk he
Op zaterdag 17 augustus 2002 19:18 schreef Sinaasappel het volgende:[..]
Wat leuk
echt?
Ik heb gisteren, een haarband met met voelspriethartjes gekocht, en vleugeltjes, en bij die vleugeltjes zit nog een toverstokwat heb ik er toch aan
mijn vleugeltjes zijn stukgegaan *rouwt nog steeds*
quote:gaan die snel stuk dan??
Op zaterdag 17 augustus 2002 19:24 schreef o.romie het volgende:[..]
leuk he
mijn vleugeltjes zijn stukgegaan *rouwt nog steeds*
quote:wel als je er dingen mee doet waar ze eigenlijk niet voor bedoelt zijn (lees: mee proberen te vliegen)
Op zaterdag 17 augustus 2002 19:25 schreef Sinaasappel het volgende:[..]
gaan die snel stuk dan??
quote:Leg uit
Op zaterdag 17 augustus 2002 19:29 schreef o.romie het volgende:[..]
wel als je er dingen mee doet waar ze eigenlijk niet voor bedoelt zijn (lees: mee proberen te vliegen)
quote:jamaar!
Op zaterdag 17 augustus 2002 19:52 schreef Sinaasappel het volgende:[..]
Leg uit
![]()
![]()
nouweh..
het zat zo.
ik was met een paar vrienden, en we kwamen op het o zo lollige idee om met MIJN vleugels te gaan vliegen..
dus een van die nog veel lolligere jongens klimt in een boom en springt eruit, al wapperend met MIJN vleugels, en bleef hangen aan een tak *kgggg*.. vleugeltjes stuk
alles komt weer terug.. o.. moeilijk
quote:Dikke vette humor
Op zaterdag 17 augustus 2002 19:59 schreef o.romie het volgende:[..]
jamaar!
nouweh..
het zat zo.
ik was met een paar vrienden, en we kwamen op het o zo lollige idee om met MIJN vleugels te gaan vliegen..
dus een van die nog veel lolligere jongens klimt in een boom en springt eruit, al wapperend met MIJN vleugels, en bleef hangen aan een tak *kgggg*.. vleugeltjes stukalles komt weer terug.. o.. moeilijk
quote:durf ik niet..
Op zaterdag 17 augustus 2002 20:01 schreef Sinaasappel het volgende:[..]
je kunt ze trouwens kopen bij de h&m
quote:Leuk toch
Op zaterdag 17 augustus 2002 20:04 schreef o.romie het volgende:[..]
durf ik niet..
ik vrees voor een vliegen-met-romy“s-vleugels-part 2..
quote:gemenerd
Op zaterdag 17 augustus 2002 20:46 schreef Sinaasappel het volgende:[..]
Leuk toch
quote:Sinaasappel phone home
Op zaterdag 17 augustus 2002 21:42 schreef Sinaasappel het volgende:
[afbeelding]
quote:mijn beer is ook lief
[afbeelding]
maar niet echt een hebbeding..toch?
quote:jewel, je koopt m omdat je m wil hebben, maar eigenlijk heb je er niets aan
Op zaterdag 17 augustus 2002 21:47 schreef o.romie het volgende:[..]
mijn beer is ook lief
maar niet echt een hebbeding..toch?
quote:mm.. hebbedingerig genoeg om een foto te posten?
Op zaterdag 17 augustus 2002 21:49 schreef Sinaasappel het volgende:[..]
jewel, je koopt m omdat je m wil hebben, maar eigenlijk heb je er niets aan
moet ik eerst eventjes uitvogelen hoe dat werkt eigenlijk
kick was altijd om er zoveel mogelijk op een avond mee te nemen, de kick van het gappen van die dingen
quote:Je nieuwe vriend/vriendin op de achtergond???
[afbeelding]
quote:Sinaasappel van waar heb je dit dan!!!
Op zaterdag 17 augustus 2002 19:18 schreef Aardige_Jongen het volgende:Op woensdag 14 augustus 2002 03:29 schreef Sinaasappel het volgende:
Ook leuk:
- electrische vliegenmepperdie hebben we thuis, echt leuk zon ding, als je een vlieg raakt hoor je geknetter, zie je een vonkje, en de vlieg valt dan dood neer
Geweldig
--------------------------------------------------------------------------------waar haal je dat?? lijkt me abnormaal handig joh..echt tof
quote:gekocht op de markt!!!!
Op maandag 19 augustus 2002 00:07 schreef Aardige_Jongen het volgende:[..]
Sinaasappel van waar heb je dit dan!!!
quote:welku? waar? i want it to!!!
Op maandag 19 augustus 2002 01:00 schreef Sinaasappel het volgende:[..]
gekocht op de markt!!!!
quote:van waaaaaar??? hoooow.plz zeg t dan..kannik m online bestelle?
Op maandag 19 augustus 2002 12:51 schreef Rewimo het volgende:
'k Heb 'm ookGisteren gekregen. En prompt nergens meer een vlieg te bekennen
En om 'm nou op de kat te testen...
quote:zoek ff op de FP, moesten vd consumentenbond uit de handel genomen worden.
Op maandag 19 augustus 2002 16:47 schreef Aardige_Jongen het volgende:[..]
van waaaaaar??? hoooow.plz zeg t dan..kannik m online bestelle?
quote:Kweenie, mijn moeder heeft hem voor me gekocht, net voor ze uit de handel zijn genomen
Op maandag 19 augustus 2002 16:47 schreef Aardige_Jongen het volgende:[..]
van waaaaaar??? hoooow.plz zeg t dan..kannik m online bestelle?
quote:Bij Hubo hoor ik net
Op maandag 19 augustus 2002 19:36 schreef Rewimo het volgende:[..]
Kweenie, mijn moeder heeft hem voor me gekocht, net voor ze uit de handel zijn genomen
quote:sjiiiit eyh... die moete gewoon overal verkope man..niet ergens in tokio..maaja alsnog thnx
Op maandag 19 augustus 2002 19:51 schreef Rewimo het volgende:[..]
Bij Hubo hoor ik net
ik krijg de 3e van boven...
quote:Meneer Super de Boer of
Op dinsdag 20 augustus 2002 08:30 schreef ivetje het volgende:
Deze krijg ik binnenkort...cadeautje voor mij van niet nader te noemen persoonik krijg de 3e van boven...
quote:
Op maandag 26 augustus 2002 16:23 schreef detulp050 het volgende:[..]
Meneer Super de Boer of
Meneer Konmar
-gratis bij 8 schnitzels !-
quote:Zag ik vandaag liggen bij eerdergenoemde supermarkten bij 9 schnitzels
Op maandag 26 augustus 2002 16:25 schreef ivetje het volgende:[..]
quote:hmm, ok...maar de mijne is waterdicht
Op maandag 26 augustus 2002 16:33 schreef detulp050 het volgende:[..]
Zag ik vandaag liggen bij eerdergenoemde supermarkten bij 9 schnitzels
quote:
Op maandag 19 augustus 2002 21:42 schreef Aardige_Jongen het volgende:[..]
sjiiiit eyh... die moete gewoon overal verkope man..niet ergens in tokio..maaja alsnog thnx
dit is m
Ik wou perse die van nijntje hebben
quote:
Op maandag 26 augustus 2002 16:39 schreef Sinaasappel het volgende:[..]
dit is m
Ik wou perse die van nijntje hebben
Op maandag 26 augustus 2002 19:40 schreef Essiepessie het volgende:
Ik heb ook weer wat leuks gevonden! Was vandaag op zoek naar tostiapparaat voor op me kamer in Rotterdam, altijd handigEn er was natuurlijk genoeg keus, maar er stonden er 2 bij die er als koe uitzagen! En DIE moest ik ( tot ergernis van mijn moeder
) natuurlijk hebben! Wel wat duurder en minder vermogen dan de rest en maar 1 tosti tegelijk, maar hij zag er gewoon 10x leuker uit! Hij ziet eruit als een paarse Milka koe! Echt lachen!
Zal weer proberen nog eens fotootje te maken...
Op maandag 26 augustus 2002 22:54 schreef MSXUser het volgende:
[afbeelding]
Zijn ze niet liev??
quote:Effe klooien met Photoshop
Op maandag 26 augustus 2002 22:56 schreef Sinaasappel het volgende:[..]
Wat leuk
hoe heb je dat geflikt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |