Hier is vanmiddag bijna brand geweest. Het blijkt dat alle leidingen heel rot zijn. Alle stroom moet er dus vanaf: een verborgen gebrek. Dat betekent dat ik niet weet wanneer het hier weer veilig is. En ik ga geen mensen op zolder leggen (waar de bijna-fik trouwens was) als ik niet hun veiligheid kan garanderen.
ik wil heel erg gillen, huilen, schreeuwen, en mensen voor het gerecht dagen ...dit alles ga ik ook zeker doen.
Liefs, een zeer geshockeerde Tootepoot, die rondkijkt in een bijna-af huis dat straks helemaal gestript moet worden om er nieuwe leidingen te leggen
is wel een héél erg groot verborgen gebrek, trouwens...
Dit is echt 1 grote klaagzang!
Barb zal proberen contact met Toot op te nemen
Niet te veel stressen lieffie, niet te veel zorgen maken. Eerst even beter worden en dan pas heel boos worden op diegene-die-dit-had-moeten-melden-of-weet-ik-veel-hoe-dat-werkt. Zorg goed voor jezelf en bedenk: this too will pass.
Hang in there
quote:Van mijn vriend moet je komen om mij te ontstressen..ik heb iig ook mijn ander mobiele nr gemaild die je kunt bellen vnaaaf...JUST MEEEE!! KUN JE DAT EFFE DOORGEVEN AAN BAAARB!!
Op dinsdag 13 augustus 2002 17:59 schreef Barb het volgende:
Tootepoot, ik heb " een" mobiel nummer, ik denk van Hans (of van jou, kan ook natuurlijk). Ik bel je vanavond. In ieder geval hoef je je over mij geen zorgen te maken, dat ik dit bericht te laat lees. Just Me heeft me gebeld () en jj en ik gaan gewoon een andere datum prikken.
Niet te veel stressen lieffie, niet te veel zorgen maken. Eerst even beter worden en dan pas heel boos worden op diegene-die-dit-had-moeten-melden-of-weet-ik-veel-hoe-dat-werkt. Zorg goed voor jezelf en bedenk: this too will pass.
Hang in there
Brrrrr.
Succes ermee Catootje, ik hoop dat het allemaal goedkomt zonder halsbrekende toeren in je huisje!!!
En jouw vriend heeft gelijk dat je effe moet ontstressen hoor!!
Toch even de topictitel uit CAPS gehaald
quote:JJJJJJJAAAAAAAAAAAAAA !!!
Op dinsdag 13 augustus 2002 18:29 schreef Catootje het volgende:[..]
Van mijn vriend moet je komen om mij te ontstressen..ik heb iig ook mijn ander mobiele nr gemaild die je kunt bellen vnaaaf...JUST MEEEE!! KUN JE DAT EFFE DOORGEVEN AAN BAAARB!!
quote:* just me heeft weer doorgeefluik gespeeld
Op dinsdag 13 augustus 2002 20:03 schreef just me het volgende:[..]
JJJJJJJAAAAAAAAAAAAAA !!!
quote:LOL, wel grappig om te ontdekken hoe je bent als je volslagen in paniek bent
Op dinsdag 13 augustus 2002 20:12 schreef just me het volgende:[..]
* just me heeft weer doorgeefluik gespeeld
![]()
Barb heeft ander nummer niet ontvangen, was ws al op weg naar de trein.
Barb probeert nog wel te bellen maar.. heeft ondertussen haar plannen wel gewijzigd. Maar dat zal ze zelf wel vertellen
quote:fucking newbie
Op woensdag 14 augustus 2002 20:29 schreef Ohja het volgende:
Fucking chatbox
echwel!
quote:ow, goeie tip, die zal ik onthouden...
Op woensdag 14 augustus 2002 20:21 schreef Catootje het volgende:[..]
LOL, wel grappig om te ontdekken hoe je bent als je volslagen in paniek bent
Ik word dus overactief..gisteravond de hele avond telefoontjes beantwoord van al die mensen wiens voicemail ik had in gesproken: jaditiscatootjeerwashierbijnabrand!! is een goede zin om mensen weer es te spreken te krijgen!
Maar gaat het nou weer een beetje?
quote:Alles gaat goed, ik doe allemaal vreselijk verstandige, assertieve en volwassen dingen, en loop lekker te genieten van mijn vrije dag en het mooie weer!
Op woensdag 14 augustus 2002 20:50 schreef Dinosaur_Sr het volgende:[..]
ow, goeie tip, die zal ik onthouden...
Maar gaat het nou weer een beetje?
quote:Dus nu zit er een arme serveerster te huilen omdat jij assertief zei dat de prik uit de cola was
Op donderdag 15 augustus 2002 19:27 schreef Catootje het volgende:Alles gaat goed, ik doe allemaal vreselijk verstandige, assertieve en volwassen dingen, en loop lekker te genieten van mijn vrije dag en het mooie weer!
En het is weer mooi weer!! (en ik lul gigantisch off topic, maar vraag me ook af waarom Barb niet gemailed heeft )
quote:Vond je "hee troel!! Die cola is oud!!" Niet assertief? Oe, en Barb zit in Gent!
Op vrijdag 16 augustus 2002 11:08 schreef Isabeau het volgende:[..]
Dus nu zit er een arme serveerster te huilen omdat jij assertief zei dat de prik uit de cola was
En het is weer mooi weer!! (en ik lul gigantisch off topic, maar vraag me ook af waarom Barb niet gemailed heeft
)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |