abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5366952
Je kunt morgen niet komen. Ik heb even gevraagd of de stroom er even op mocht, zodat ik je kon mailen, maar ik weet niet of je mail nog wel aankomt..dus doe ik het even zo. Misschien dat Acnaib je nog aanspreekt ik had haar gebeld om dat te vragen. (je telefoonnummer ben ik kwijt)

Hier is vanmiddag bijna brand geweest. Het blijkt dat alle leidingen heel rot zijn. Alle stroom moet er dus vanaf: een verborgen gebrek. Dat betekent dat ik niet weet wanneer het hier weer veilig is. En ik ga geen mensen op zolder leggen (waar de bijna-fik trouwens was) als ik niet hun veiligheid kan garanderen.

ik wil heel erg gillen, huilen, schreeuwen, en mensen voor het gerecht dagen ...dit alles ga ik ook zeker doen.

Liefs, een zeer geshockeerde Tootepoot, die rondkijkt in een bijna-af huis dat straks helemaal gestript moet worden om er nieuwe leidingen te leggen

DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_5366969
Demn! wat rot...

is wel een héél erg groot verborgen gebrek, trouwens...

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  dinsdag 13 augustus 2002 @ 16:19:37 #3
331 Merel
Be here now.
pi_5366979
hè shit!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_5366988
Jézus, wat ERGGGGG , gadverdamme, wat een ellende na al het werk dat je er al w.s. aan gehad hebt!

Dit is echt 1 grote klaagzang!

pi_5367057
Allemachtig Catoot.
Zit je ook echt effe tegen allemaal bah.
Dikke tuut.
pi_5367101
Wow... nieuwsgierig als ik ben ging ik hier even kijken!
Toot... dit is een flinke tegenvaller... heb je bijna alles af en bijna alles mooi krijg je zoiets!
Dit is een enorm verborgen gebrek!
AANKLAGEN die mensen!
En ook voor alle kosten die je al hebt gemaakt!
  dinsdag 13 augustus 2002 @ 17:36:14 #7
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_5367910
Sue their pants off !
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
  † In Memoriam † dinsdag 13 augustus 2002 @ 17:55:06 #8
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_5368163
* just me heeft bericht aan Barb doorgegeven!

Barb zal proberen contact met Toot op te nemen

Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 13 augustus 2002 @ 17:58:10 #9
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_5368210
Jasses Toot, dat is zwaar kl*te Zonde van je mooie huisje...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 13 augustus 2002 @ 17:59:12 #10
3498 Barb
Graduated Fool
pi_5368229
Tootepoot, ik heb " een" mobiel nummer, ik denk van Hans (of van jou, kan ook natuurlijk). Ik bel je vanavond. In ieder geval hoef je je over mij geen zorgen te maken, dat ik dit bericht te laat lees. Just Me heeft me gebeld () en jj en ik gaan gewoon een andere datum prikken.

Niet te veel stressen lieffie, niet te veel zorgen maken. Eerst even beter worden en dan pas heel boos worden op diegene-die-dit-had-moeten-melden-of-weet-ik-veel-hoe-dat-werkt. Zorg goed voor jezelf en bedenk: this too will pass.

Hang in there

When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
pi_5368599
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2002 17:59 schreef Barb het volgende:
Tootepoot, ik heb " een" mobiel nummer, ik denk van Hans (of van jou, kan ook natuurlijk). Ik bel je vanavond. In ieder geval hoef je je over mij geen zorgen te maken, dat ik dit bericht te laat lees. Just Me heeft me gebeld () en jj en ik gaan gewoon een andere datum prikken.

Niet te veel stressen lieffie, niet te veel zorgen maken. Eerst even beter worden en dan pas heel boos worden op diegene-die-dit-had-moeten-melden-of-weet-ik-veel-hoe-dat-werkt. Zorg goed voor jezelf en bedenk: this too will pass.

Hang in there

Van mijn vriend moet je komen om mij te ontstressen..ik heb iig ook mijn ander mobiele nr gemaild die je kunt bellen vnaaaf...JUST MEEEE!! KUN JE DAT EFFE DOORGEVEN AAN BAAARB!!
DANYEL EN THIJS
pi_5368754
Jemig Catoot ik bedenk net eig maar goed dat je je ziekgemeld had gisteren.
Stel je voor dat het gebeurt was en er was niemand thuis.

Brrrrr.

dinsdag 13 augustus 2002 @ 20:01:38 #13
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_5369687
Jeumig, wat een ellende

Succes ermee Catootje, ik hoop dat het allemaal goedkomt zonder halsbrekende toeren in je huisje!!!
En jouw vriend heeft gelijk dat je effe moet ontstressen hoor!!

Toch even de topictitel uit CAPS gehaald

Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  † In Memoriam † dinsdag 13 augustus 2002 @ 20:03:39 #14
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_5369713
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2002 18:29 schreef Catootje het volgende:

[..]

Van mijn vriend moet je komen om mij te ontstressen..ik heb iig ook mijn ander mobiele nr gemaild die je kunt bellen vnaaaf...JUST MEEEE!! KUN JE DAT EFFE DOORGEVEN AAN BAAARB!!

JJJJJJJAAAAAAAAAAAAAA !!!
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  † In Memoriam † dinsdag 13 augustus 2002 @ 20:12:14 #15
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_5369817
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2002 20:03 schreef just me het volgende:

[..]

JJJJJJJAAAAAAAAAAAAAA !!!

* just me heeft weer doorgeefluik gespeeld
Barb heeft ander nummer niet ontvangen, was ws al op weg naar de trein.
Barb probeert nog wel te bellen maar.. heeft ondertussen haar plannen wel gewijzigd. Maar dat zal ze zelf wel vertellen
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_5382528
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2002 20:12 schreef just me het volgende:

[..]

* just me heeft weer doorgeefluik gespeeld
Barb heeft ander nummer niet ontvangen, was ws al op weg naar de trein.
Barb probeert nog wel te bellen maar.. heeft ondertussen haar plannen wel gewijzigd. Maar dat zal ze zelf wel vertellen

LOL, wel grappig om te ontdekken hoe je bent als je volslagen in paniek bent Ik word dus overactief..gisteravond de hele avond telefoontjes beantwoord van al die mensen wiens voicemail ik had in gesproken: jaditiscatootjeerwashierbijnabrand!! is een goede zin om mensen weer es te spreken te krijgen!
DANYEL EN THIJS
pi_5382601
Barb, als je hier dan toch misschien leest: ik ga morgen naar Den Haag, dus mocht je m'n mailtje nog beantwoorden: ik ben er niet
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_5382621
Fucking chatbox
pi_5382829
quote:
Op woensdag 14 augustus 2002 20:29 schreef Ohja het volgende:
Fucking chatbox
fucking newbie

echwel!

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_5382875
quote:
Op woensdag 14 augustus 2002 20:21 schreef Catootje het volgende:

[..]

LOL, wel grappig om te ontdekken hoe je bent als je volslagen in paniek bent Ik word dus overactief..gisteravond de hele avond telefoontjes beantwoord van al die mensen wiens voicemail ik had in gesproken: jaditiscatootjeerwashierbijnabrand!! is een goede zin om mensen weer es te spreken te krijgen!

ow, goeie tip, die zal ik onthouden...

Maar gaat het nou weer een beetje?

pi_5394433
quote:
Op woensdag 14 augustus 2002 20:50 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

ow, goeie tip, die zal ik onthouden...

Maar gaat het nou weer een beetje?

Alles gaat goed, ik doe allemaal vreselijk verstandige, assertieve en volwassen dingen, en loop lekker te genieten van mijn vrije dag en het mooie weer!
DANYEL EN THIJS
pi_5401594
quote:
Op donderdag 15 augustus 2002 19:27 schreef Catootje het volgende:

Alles gaat goed, ik doe allemaal vreselijk verstandige, assertieve en volwassen dingen, en loop lekker te genieten van mijn vrije dag en het mooie weer!

Dus nu zit er een arme serveerster te huilen omdat jij assertief zei dat de prik uit de cola was

En het is weer mooi weer!! (en ik lul gigantisch off topic, maar vraag me ook af waarom Barb niet gemailed heeft )

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_5408478
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2002 11:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dus nu zit er een arme serveerster te huilen omdat jij assertief zei dat de prik uit de cola was

En het is weer mooi weer!! (en ik lul gigantisch off topic, maar vraag me ook af waarom Barb niet gemailed heeft )

Vond je "hee troel!! Die cola is oud!!" Niet assertief? Oe, en Barb zit in Gent!
DANYEL EN THIJS
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')