Maar dit terzijde, wie heeft er wel eens mee gereisd? Wat zijn de ervaringen? Ik heb zelf wel eens een reisje naar Egypte geboekt daar, alleen 3 weken van te voren gingen ze sleutelen aan de vertrek en terugkomst datum, ze kwamen toen erg onstabiel over.
Een vriendin van me is al een aantal keer met hen naar China gegaan, geweldig vind ze het!
Nou wat zijn jullie ervaringen.
ik moet erkennen dat de inspiratie voor het onderwerp van Fok vandaan kwam
btw, ik vind de naam wel grappig
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2002 14:39 schreef Lucille het volgende:
Titel moet aangepast worden, moet Koning Aap zijn.
quote:Ja ze werken samen met Ashraf ja. Veel plezier alvast. Ik heb ook begrepen dat je als je dingen niet doet in een reis of als je een ander hotel neemt je achteraf geld terug krijgt ofzo.
Ik ga dus volgende maand met ze op stap. Ze werken sinds een jaar of 2 (meen ik) samen met Ashraf reizen. Daarmee ben ik ooit naar landen als China, Tibet, Pakistan en Nepal geweest. Ik ga er van uit dat ze ongeveer hetzelfde zijn, want tijdens die reis ben ik ook een groep van Koning Aap tegengekomen. Het reisprogramma zag er vergelijkbaar uit, op een paar stukjes na. Ik had bijvoorbeeld geen zin in een lokaal vluchtje vanuit China naar Tibet met een ouwe afgetrapte Tupolev dus koos ik voor Ashraf en 40 uur met een bus door woestijn, en Tibetaans hooggebergte.
quote:Check.
Op dinsdag 13 augustus 2002 15:41 schreef David Letterman het volgende:
titel is aangepast...
* Lucille noteert het eerste positieve geluid van DL van vandaag
ik kon het niet laten
quote:heb je zowiezo moeite me,
Op dinsdag 13 augustus 2002 15:43 schreef Lucille het volgende:
ik kon het niet laten
quote:Jouw mening gaat ons werkelijk waar ten alle tijde niets aan.
Op dinsdag 13 augustus 2002 16:28 schreef HighLander het volgende:[..]
heb je zowiezo moeite me,
dingen achterwege laten.
[Dit bericht is gewijzigd door cptmarco op 13-08-2002 16:39]
Leeftijden van medereizigers waren van begin 20 tot achter in de 50. Heb een supertijd gehad, alles was goed geregeld en er was genoeg ruimte om zelf dingen te ondernemen.
Koning Aap regelt meestal het vervoer & hotels/hostels, de rest regel je zelf. Kom je bijv. aan in Beijing dan bepaal je zelf hoe je dag eruit ziet. Vond dit zelf een prettig voordeel van Koning Aap.
quote:leuk gevonden, maar niet de plaats er voor, maar kan het fout hebben?
Op dinsdag 13 augustus 2002 15:43 schreef Lucille het volgende:[..]
Check.
ik kon het niet laten
quote:Mee eens, maar lees jezelf dan even in Wat ging er allemaal mis? en reageer daar eens.
Op dinsdag 13 augustus 2002 19:09 schreef David Letterman het volgende:[..]
leuk gevonden, maar niet de plaats er voor, maar kan het fout hebben?
quote:Moet je de boel verpesten?
Op dinsdag 13 augustus 2002 15:43 schreef Lucille het volgende:[..]
Check.
ik kon het niet laten
[Dit bericht is gewijzigd door -Mk- op 13-08-2002 19:25]
quote:lomp, ik heb er niet om gevraagd dacht ik, Aap is helemaal niet exclusief, ze gaan ook naar Egypte, zuid india, overigens ik ben met Summum in Tibet geweest, dus summum is ook exclusief, dacht het niet, duidelijk voorbeeld van niet weten waar over gepraat wordt...
Op dinsdag 13 augustus 2002 23:20 schreef David Letterman het volgende:
titel aangepast op verzoek van users
Die andere reisorganisaties zijn idd een stuk minder exclusief... lekker belangrijk criterium ook voor een reisorganisatie:?
quote:whahahaha
Op woensdag 14 augustus 2002 22:22 schreef OZz het volgende:
volgens mij wil je met dit topic alleen maar duidelijk maken dat je de organisatie kent... Dat is gelukt en ik vind je dan ook erg stoer...Die andere reisorganisaties zijn idd een stuk minder exclusief... lekker belangrijk criterium ook voor een reisorganisatie:?
sla jij hier even driedubbel het plankje mis
IK heb NIET gezegd dat het exclusieve bestemmingen zijn, zie post hierboven!!!!
Mijn titel was KONIG AAP!!!!
en dankzij Lucille werd het KONING AAP wat dat blauwe schaap hier verder meegedaan heeft moet het schaap zelf weten das niet mijn ding!
Vinden jullie Djoser ook zo exclusief ?
quote:Ja, en Shoestring ook al
Op woensdag 14 augustus 2002 23:02 schreef E.T. het volgende:
En dat alles omdat er geen Irak topic mag![]()
Vinden jullie Djoser ook zo exclusief ?
quote:
Op woensdag 14 augustus 2002 22:58 schreef Kimmie het volgende:
dat blauwe schaap
Verder ontgaat me het doel van dit topic eigenlijk. Koning Aap heeft mooie reizen, maar zo zijn er nog tig organisaties.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |