Zoals jullie wel weten is er door TheScienceMan een TVstation geopend. En hij zoekt nu leuke ideen voor zijn zendtijd. Nu leek het mij leuk een serie te starten. Genaamd 'Wazige bloemen'. Aangezien het een vers idee is, en ik in mijn eentje ben, zoek ik mensen die mij kunnen helpen dit idee verder te onwikkelen. Natuurlijk tegen betaling
Ik zoek :
Voor de hoofdrolspelers en de bijrollen zullen er (met genoeg animo) audities komen, waardoor we de beste van de beste zullen krijgen. De overgebleven mensen kunnen dan nog als bijrol of figurant geselecteerd worden.
Ik hoop dat jullie dit een leuk idee vinden
quote:jah vanaf nu wel dus he, ben de enige fokker met acteerervaring neem ik aan.
Op dinsdag 13 augustus 2002 10:12 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Ben jij een eilandbewoner dan
![]()
![]()
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2002 10:13 schreef Sweetsixteen16 het volgende:[..]
jah vanaf nu wel dus he, ben de enige fokker met acteerervaring neem ik aan.
Ik heb ook in een film gespeeld hoor, en we zijn hier met z'n 30.000-en, dus ik denk niet dat je de enige bent.
Maar als je mee wilt doen, leuk!
Het is dus wel fictief he, dit eiland, en dus ook de soap.
quote:Wel de enige die zo fokking snel reageerd. Waar gaat het verhaal over?
Op dinsdag 13 augustus 2002 10:14 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Ik heb ook in een film gespeeld hoor, en we zijn hier met z'n 30.000-en, dus ik denk niet dat je de enige bent.
quote:ach jah op die manier...
Op dinsdag 13 augustus 2002 11:40 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
*sorry, was even weg*
Het verhaal moet nog bedacht worden, daarom een scriptschrijver
En ik kan de introsong schrijven:
Heldere bloemen
Wazige bloemen
Een bloem die als een knop verschijnt
Heldere bloemen
Wazige bloemen
De bloem die leidt je tot het eind
Heldere bloemen
Wazige bloemen
Nee een bloem die spaart je niet!
Heldere bloemen
Wazige bloemen
Soms een roos en soms een magriet!
quote:Wauw!!
Op zaterdag 17 augustus 2002 19:51 schreef inkie1010 het volgende:
Ik heb dan wel niet zoveel ervaring, maar ik zou wel heel graag een rolletje in de soap willen!Ik bedoel voor soap hoef je toch ook geen ervaring te hebben??
En ik kan de introsong schrijven:
Heldere bloemen
Wazige bloemen
Een bloem die als een knop verschijnt
Heldere bloemen
Wazige bloemen
De bloem die leidt je tot het eind
Heldere bloemen
Wazige bloemen
Nee een bloem die spaart je niet!
Heldere bloemen
Wazige bloemen
Soms een roos en soms een magriet!
Die lijkt me erg geschikt, en je kan makkelijk meedoen aan de audities, nu nog wachten op meer mensen
Kheb enige acteerervarig, hoewel dat niet voor de camera is. Zingen doe ik niet, maar ik ben wel bereid m'n haar te late kleuren voor de rol...
Hier een voorbeeld van mijn kunnen.
<hunk kust babe1>
Deur in kamer gaat open. Net om de hoek zien we een oog gluren naar <hunk> en <babe1> We kunnen net niet zien wie. Het is te donker.
<Licht gaat uit>
<buiten lichtflits van onweer>
Zo kan je tenminste ook het achterwerk van de actrices bewonderen.
Ben ik al aangenomen?
quote:Nee, eerst audities
Op dinsdag 27 augustus 2002 13:27 schreef _o_ het volgende:
Hoi, ik kan semi-hunk spelen, maar ik prefereer een rol als figurant, hangend aan de bar, nippend aan mijn biertje.Zo kan je tenminste ook het achterwerk van de actrices bewonderen.
Ben ik al aangenomen?
Ik heb gestudeerd pvd, mijn CV opsturen zou genoeg moeten zijn
edit: sterker nog; ik heb een studie afgebroken, dat zou helemaal genoeg moeten zeggen!
en ik wil ook best auditie doen, mocht dat mogelijk zijn
quote:Ik geloof best dat je goed bent, maar ik wil dat iedereen evenveel kansen heeft, en daarom zijn er audities. Misschien komen er zo 50 man hiernaartoe rennen om het mannetje sippend aan het bier te willen worden, dan moet er ook eerlijk gekozen worden.
Op dinsdag 27 augustus 2002 13:30 schreef _o_ het volgende:
Lieverd, ik kan echt wel aan een biertje nippen hoor!Ik heb gestudeerd pvd, mijn CV opsturen zou genoeg moeten zijn
quote:Wanneer is de sollicitatie voor scenarioschrijver ?
Op dinsdag 27 augustus 2002 13:28 schreef BlaatschaaP het volgende:
tot nu toe de aanmeldingen :
quote:Natuuuurlijk mag je je aanmelden, alleen is er wel zegmaar een catch dat je ook op het eiland moeten komen TIJDENS de opnames
Op dinsdag 27 augustus 2002 13:31 schreef bl0emetjE het volgende:
ik woon dan niet op het eiland, maar ik wil wel even zeggen dat ik me vereerd voel dat er een soap een beetje naar me wordt vernoemden ik wil ook best auditie doen, mocht dat mogelijk zijn
[Dit bericht is gewijzigd door detulp050 op 27-08-2002 13:33]
quote:ai, ik kan niet samen schrijven...schier onmogelijk...
Op dinsdag 27 augustus 2002 13:33 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Ik heb jullie beiden neergezet, en aangezien ik niet nog vele anderen verwacht (zowel, kunnen jullie samenwerken) zijn jullie min of meer aangenomen.
quote:Je beseft toch wel dat ik de hele tijd naar je kont ga kijken, mochten we allebei uitgekozen worden?
Op dinsdag 27 augustus 2002 13:31 schreef bl0emetjE het volgende:
ik woon dan niet op het eiland, maar ik wil wel even zeggen dat ik me vereerd voel dat er een soap een beetje naar me wordt vernoemden ik wil ook best auditie doen, mocht dat mogelijk zijn
Maar ik neem aan dat je ook gewoon forenzen aanneemt? Files zijn er niet op het water, dus ik zal heus wel op tijd komen hoor
En waarom kan je niet samenwerken tulp?
Naam: Tamea
Leeftijd: 17
Geslacht: V
* Hopelijk krijgt ze snel een oproep voor de audities. Dromend van bekendheid en rijkdom loopt Tamea terug naar het bos.
quote:Ik verzeker je dat ik niet samen kan schrijven, dan is mijn fantasie afhankelijk van de gedachten van iemand anders...
Op zondag 08 september 2002 11:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
Mag ik als schrijver de namen van de personages ook verzinnen?
quote:Prive of in de Soap ?
Op zondag 08 september 2002 12:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik wil ook een Anita en een Sjonnie!
Ik zit te denken aan drie families:
De Fok!Familie
De Yvonnia's
De Isle's
Hoeveel rollen zijn er?
En we kunnen ook om de aflevering schrijven, dan schrijf jij bijv. de eerste, ik de tweede, jij de derde, enz.
quote:Sjon Fok
Op zondag 08 september 2002 12:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dat vind ik niet zo flitsend klinken, Fok!Familie. Want zo heet niemand eigenlijk he.
De Foker-familie? Dus dan heb je Sjon Foker.Hoeveel rollen zijn er?
En we kunnen ook om de aflevering schrijven, dan schrijf jij bijv. de eerste, ik de tweede, jij de derde, enz.
Ik heb nog het een en ander aan perenijs aan de man dan wel vrouw te brengen, en aangezien ik hoge kijkcijfers verwacht is dit DE oplossing voor mijn overschot aan perenijs. Hoop alleen wel dat jullie een beetje opschieten, want de uiterste houdbaarheidsdatum van de nu in mijn winkel aanwezige lading begint te naderen.
Ik hoop dat er binnenkort even iemand langs kan komen van uw productiebedrijf om over de mogelijkheden te praten...
quote:Gerdo, de reclameblokken worden verzorgd door FOK! TV, omdat deze op Fok!TV worden uitgezonden...
Op dinsdag 10 september 2002 21:41 schreef Gerdo het volgende:
* Gerdo vraagt zich af wat een beetje advertising in de reclameblokken van de soap moet kosten...
Ik begin deze week nog met wat decorwerk, dus...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |