De reeksen serienummers van de producten in kwestie vindt u hieronder:
2010001 - 2042816
2510001 - 2543248
3010001 - 3060980
3510001 - 3561916
4010001 - 4063334
4510001 - 4555696
5010001 - 5014664
5510001 - 5512592
Wij adviseren alle gebruikers die een product bezitten dat één van bovenstaande serienummers heeft met klem om het gebruik ervan direct te staken, en de geplaatste batterijen te verwijderen. Coolpix 2000 camera's die buiten de genoemde reeksen serienummers vallen, alsmede alle andere Nikon producten, kunnen zonder problemen en met het volste vertrouwen worden gebruikt.
NB: Wanneer de batterijen NIET in de camera zitten is er geen direct gevaar.
De oorzaak van het probleem is reeds vastgesteld en het fabricageproces is dusdanig aangepast dat het probleem niet meer voorkomt.
Er is een speciaal antwoordnummer geopend om de producten in kwestie kosteloos terug te kunnen sturen. Daarbij verzoeken wij u de complete producten in originele verpakking en met de bijbehorende accessoires terug te sturen.
Vergeet u daarbij niet om duidelijk uw adresgegevens te vermelden, en bewaar de aankoopnota zorgvuldig.
Op dit moment hebben wij nog geen exacte gegevens omtrent de termijn waarop u een vervangende nieuwe camera zult ontvangen, maar wij proberen uiteraard het ongemak tot een minimum te beperken.
Het retouradres is:
Inca Import b.v.
Retouractie Coolpix 2000
Antwoordnummer 925
2000 VB Haarlem
Wij bieden u onze verontschuldigingen aan voor deze ongelukkige situatie en vragen om uw medewerking bij het invullen van onze verantwoordelijkheden als vooraanstaande internationale camerafabrikant.
U kunt op korte termijn meer informatie verwachten.
Kijkt u s.v.p. regelmatig op deze website voor het laatste nieuws.
Hoogachtend,
Inca Import b.v.
Bron: http://www.incabv.nl/default.asp?page=kortnieuws&id=65
Wel goed btw dat ze er zo bovenop zitten!
quote:Als je je geregistreerd hebt bij hen wel. Anders niet. Dus daarom post ik het ook nog ff.
Op dinsdag 13 augustus 2002 09:14 schreef kezmania het volgende:
Deze e-mail hebben alle gebruikers toch ontvangen??Wel goed btw dat ze er zo bovenop zitten!
Afgelopen donderdag de camera opgestuurd naar het antwoordnummer. Vandaag al een nieuwe retour. Ik heb nu maar 5 dagen zonder camera gezeten!
quote:Ik heb gehoord dat er meer worden teruggeroepen dan er nieuw beschikbaar zijn. Dus had ik wel op paar weken gerekend... Ik vind 5 dagen dus niet veel (3 werkdagen!)
Op dinsdag 20 augustus 2002 12:26 schreef the-O het volgende:
Ik doe hem vanmiddag op de bus.
Vind 5 dagen eigenlijk wel een beetje veel.
Haal je geheugen uit je camera. Anders ben je deze kwijt!!
Ik had m'n 8mb in de camera laten zitten. Ze wisselen alleen de camera, dus je krijgt je eigen verpakking terug.
Gelukkig had ik toch al 64mb extra gekocht... maar iedereen, let op!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |