Boyfriends come & go, but friends stay...
Als de vriendenkring niet goed wil matchen is het jammer maar helaas. Mocht het namelijk later alsnog mislopen, dan heb je geen relatie en geen vrienden meer.
maja tis soms makkelijker gezegd dan gedaan
quote:dus jij gaat er bij iedere relatie vanuit dat die kapot kan gaan.:?
Op dinsdag 13 augustus 2002 00:11 schreef weerdo het volgende:
Einde relatie.Als de vriendenkring niet goed wil matchen is het jammer maar helaas. Mocht het namelijk later alsnog mislopen, dan heb je geen relatie en geen vrienden meer.
Overigens vind ik helemaal niet dat vrienden per se voor moeten gaan. Als zij jou voor die keuze zetten dan vind ik het net zo absurd. En zou het niet klikken tussen mijn vriendinnen en mijn vriend, dan zou ik het heel jammer vinden, maar als ik gek op hem ben dan maak ik het niet uit om die reden. Ik zou het ook belachelijk vinden als vriendinnen me daarom zouden laten vallen.
Dit is weer zo'n voorbeeld van mensen die wel heel hard roepen dat ze zich binnen een relatie niet onder de duim laten houden, maar wel klakkeloos doen wat hun vrienden verwachten. Waarom zou je het uitmaken omdat je vrienden of vriendinnen je partner niet mogen? Jij hebt een relatie met die partner, niet je vrienden. Als je ze daardoor kwijtraakt lijkt zo'n vriendschap me ook niet helemaal 100%, precies als wanneer je partner je laat kiezen.
Ik heb al bijna 12 maanden met mn vriendin en het is tot nu toe erg leuk geweest! Veel lol met elkaar gehad enzo.. maar ook dieptepunten en 1 daarvan was dat een ex van haar zo 8er haar aan zat dat ik dr gek van werd.
Ik heb er met haar heeel erg vaak over gepraat, maar zij zei dat het allemaal wel mee viel.
Toen ik het op een gegeven moment echt niet meer had, dacht ik... tis of hij of mij.. Want zij zag hem nog steeds als een erg goede vriend van haar. Maar ik kon hem missen als kiespijn.
Dus alle moed bij elkaar geraapt en tegen haar gezegd dat het of hem wordt of mij.. Toen heeft ze voor mij gekozen (gelukkig) en diezelfde avond heb ik nog superruzie gehad met die gozer, maar ik was net ff iets intellectueler dan hem dus lulde m dus steeds uit. Hij begon fysieke gebaren te maken maar daar is het bij gebleven.
Heb nooit meer wat van m gehoord.
En mn vriendin ziet nu ook in dat het een verstandige keus was. Want ze ziet nu ook pas hoe ik het voelde wat hij allemaal deed... Dat zag zij op het moment zelf namelijk niet.
Ok dit was mijn bijdrage aan dit topic
[edit]
typos
[/edit]
hier komt een slotje op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |