abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5359608
Je vriendje dwingt je te kiezen tussen hem en je beste vriendin.. Wat zou je dan doen?
Persoonlijk zou ik voor mijn vriendin kiezen, omdat een jongen die je voor zo'n keuze legt al niet is wat ik wil, en ik zeg maar zo:

Boyfriends come & go, but friends stay...

pi_5359641
Einde relatie.

Als de vriendenkring niet goed wil matchen is het jammer maar helaas. Mocht het namelijk later alsnog mislopen, dan heb je geen relatie en geen vrienden meer.

pi_5359653
als iemand je dwingt te kiezen, heeft diegene geen respect voor je en moet ie ophoepelen

maja tis soms makkelijker gezegd dan gedaan

Hee buurman, ik hier?
pi_5359654
Dat ligt maar net aan de reden waarom ik moet kiezen. Wat is de situatie ?
  dinsdag 13 augustus 2002 @ 00:12:39 #5
12091 Sjaakman
heeft weer wat te zeiken...
pi_5359662
Een goede partner dwingt je niet tot dat soort keuzes.
Remember... Chicken is not a meal... It's a sport :P
pi_5359686
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2002 00:11 schreef weerdo het volgende:
Einde relatie.

Als de vriendenkring niet goed wil matchen is het jammer maar helaas. Mocht het namelijk later alsnog mislopen, dan heb je geen relatie en geen vrienden meer.

dus jij gaat er bij iedere relatie vanuit dat die kapot kan gaan.:?
lekker begin. een goede relatie start toch als je het gevoel hebt van 'wij blijven altijd samen'
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_5359892
Ik zou het belachelijk vinden dat hij me dwingt om te kiezen en ik zou weigeren om te kiezen. Vaak is dreigen met uitmaken (van zijn kant) maar een pressiemiddel, de kans dat hij dat toch niet doet is best groot. Doet hij het wel, dan kun je je afvragen of die relatie wel zo geweldig was. Iemand die jou zo onder druk zet om zijn zin te krijgen, dat kan toch al niet goed zijn.

Overigens vind ik helemaal niet dat vrienden per se voor moeten gaan. Als zij jou voor die keuze zetten dan vind ik het net zo absurd. En zou het niet klikken tussen mijn vriendinnen en mijn vriend, dan zou ik het heel jammer vinden, maar als ik gek op hem ben dan maak ik het niet uit om die reden. Ik zou het ook belachelijk vinden als vriendinnen me daarom zouden laten vallen.

Dit is weer zo'n voorbeeld van mensen die wel heel hard roepen dat ze zich binnen een relatie niet onder de duim laten houden, maar wel klakkeloos doen wat hun vrienden verwachten. Waarom zou je het uitmaken omdat je vrienden of vriendinnen je partner niet mogen? Jij hebt een relatie met die partner, niet je vrienden. Als je ze daardoor kwijtraakt lijkt zo'n vriendschap me ook niet helemaal 100%, precies als wanneer je partner je laat kiezen.

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_5359933
Zou voor m'n vriendin kiezen. Als ie je voor die keus zet gaat hij er óf vanuit dat je voor hem kiest, óf het kan 'm niks schelen, en ik denk dat er in beide gevallen iets goed fout zit.
Don't fall so madly in love with the night that you lose your way
pi_5360103
ok ff anders..

Ik heb al bijna 12 maanden met mn vriendin en het is tot nu toe erg leuk geweest! Veel lol met elkaar gehad enzo.. maar ook dieptepunten en 1 daarvan was dat een ex van haar zo 8er haar aan zat dat ik dr gek van werd.
Ik heb er met haar heeel erg vaak over gepraat, maar zij zei dat het allemaal wel mee viel.
Toen ik het op een gegeven moment echt niet meer had, dacht ik... tis of hij of mij.. Want zij zag hem nog steeds als een erg goede vriend van haar. Maar ik kon hem missen als kiespijn.

Dus alle moed bij elkaar geraapt en tegen haar gezegd dat het of hem wordt of mij.. Toen heeft ze voor mij gekozen (gelukkig) en diezelfde avond heb ik nog superruzie gehad met die gozer, maar ik was net ff iets intellectueler dan hem dus lulde m dus steeds uit. Hij begon fysieke gebaren te maken maar daar is het bij gebleven.
Heb nooit meer wat van m gehoord.

En mn vriendin ziet nu ook in dat het een verstandige keus was. Want ze ziet nu ook pas hoe ik het voelde wat hij allemaal deed... Dat zag zij op het moment zelf namelijk niet.

Ok dit was mijn bijdrage aan dit topic

[edit]
typos
[/edit]

Henry darling! Mary told me the police are looking for you. What have you done?
If you must know, ACID!
Op donderdag 10 maart 2011 00:44 schreef -Will- het volgende:
*-Will- wil later wel een house met een garage in de jungle
pi_5360965
topic hierover staat nog in de lijst, lijkt me dan overbodig om een nieuwe te starten.
Keuze: Beste vriend(in) of je Partner
kijk er eens

hier komt een slotje op

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')