abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5350386
In overleg met Lois omdat deze er nog niet is.

Dus........

Mijn cyclus is momenteel helemaal in de hobbel.
Alles is onderzocht en gelukkig niks aan de hand.
Maar erg frustrerend als je niet effe lekker een bloedingkje krijgt van een dag of 5.
Nee bij mij is het een paar druppen en thats it.
Heel vervelende pms verschijnselen...

Word er lichtelijk wanhopig van ondertussen.

maandag 12 augustus 2002 @ 14:05:28 #2
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_5350397
vervelend

Gek mens!

Ik ben juist BLIJ als dat gebeurt...

maandag 12 augustus 2002 @ 14:05:47 #3
17519 Parel
van de funky narcoticabrigade
pi_5350404
Lijkt me erg vervelend voor je meid, sterkte ermee!
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan!
pi_5350413

Hebie luie eitjes Berney? IK WIL EEN CENTRAAL LUIE EITJES TOPIC!!!

DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_5350459
quote:
Op maandag 12 augustus 2002 14:04 schreef berney het volgende:
In overleg met Lois omdat deze er nog niet is.

Dus........

Mijn cyclus is momenteel helemaal in de hobbel.
Alles is onderzocht en gelukkig niks aan de hand.
Maar erg frustrerend als je niet effe lekker een bloedingkje krijgt van een dag of 5.
Nee bij mij is het een paar druppen en thats it.
Heel vervelende pms verschijnselen...

Word er lichtelijk wanhopig van ondertussen.

(serieus nu) ik ken het en het is heeeeeeel irritant! OF niks aub OF lekker doorbloeden en dan klaar!
DANYEL EN THIJS
  Jubileum moderator maandag 12 augustus 2002 @ 14:11:41 #6
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_5350476
quote:
Op maandag 12 augustus 2002 14:06 schreef Catootje het volgende:

Hebie luie eitjes Berney? IK WIL EEN CENTRAAL LUIE EITJES TOPIC!!!

Die krijg je niet

Ontopic:
Dat lijkt me heel vervelend Berney en dat zou toch een oorzaak moeten hebben.
Heb je er al aan gedacht om er mee langs de huisarts te gaan?

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_5350492
Geen last van niet ongesteld worden.
Wel van het feit dat ik het deze week moet worden, ik ontzettend emotioneel ben, chagarijnig en verschrikkelijke trek in chocola!

Soms zou ik willen dat ik niet ongesteld werd maar ja... dat is gewoon omdat je het zat ben.
Ben eens een jaar niet ongesteld geweest, was niet aan de pil niets. Dat voelt ook ellendig. Je weet gewoon niet wat er aan de hand is en je lichaam werkt niet mee. Gelukkig is dat nu door de pil wel regelmatig maar ik wil er niet aan denken wat er gebeurt als ik met de pil stop!

pi_5350500
Mijn opoe komt ook deze week op bezoek
  maandag 12 augustus 2002 @ 14:17:27 #9
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_5350544
Ik slik de pil en daardoor is mn cyclus heel precies geimed en net zoals ik wil. Ik ben alleen niet meer blij met m'n huidige pil en heb eigenlijk flink de balen ervan. Ik heb echt last van extreme gewichtsschommelingen rond m'n stopweken en ik ben dat gewoon beu. Ga ms om 'n andere pil vragen...
Voor de rest ben ik altijd precies op tijd, bijna nooit gezeik.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_5350556
Ben al een half jaar niet meer ongsteld, tja je kan zeggen fijn, niet meer elke maand dat gezeik, maar daar tegenover staat wel dat je onvruchtbaar bent, niet verwach dat ik dit ooit zeggen: Ik wil weer ongesteld worden!!!
sorry ik koos deze nick toen ik 16 was.
pi_5350593
Ik ben er al tig keren mee naar de huisarts geweest.
Maar die doet er verder niks aan omdat onderzoeken goed zijn verder.

En ter info zwanger zijn kan niet want mijn man is "geholpen".
Daarom krijg ik geen pil van de huisarts omdat ie dat dubbelop vindt.

*moppert nu verder op dokter,zal effe afspraakje maken voor v/d week*

pi_5350703
Sinds ik het Mirenaspiraaltje heb ben ik bijna niet meer ongesteld. Het klinkt gek, maar dat vind ik helemaal niet prettig. Buikpijn heb ik overigens wel vaak en ook hevig

Voor de Mirena slikte ik de pil (al 12 jaar ofzo). Omdat ik al een jaar of 8 (!!!) doorbraakbloedingen had vond ik het tijd voor iets anders - de Mirena dus.

Wel erg handig dat ik de pil niet meer hoeft te slikken - al 'grijp' ik wel nog iedere avond naar de pil

#geen
  Jubileum moderator maandag 12 augustus 2002 @ 14:36:19 #13
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_5350722
Mijn menstruatie is zich eindelijk weer aan het "normaliseren". Na de geboorte van mijn dochter bleef het een paar maanden weg om vervolgens in een geheel nieuwe vorm terug te komen.
Het duurde maar 3 dagen maar het was 3 dagen zondvloed. Ik kon er bijna niet tegenop verschonen, het leek wel of ik leeg liep.
Inmiddels wordt dat gelukkig minder en duurt het gewoon weer een dag of 5.

Groot voordeel is wel dat ik eindelijk van die enorme buik- en rugpijn af ben. Mijn huisarts zei vroeger al: "die buikpijnen gaan pas over als je een kind hebt gekregen" , en hij heeft gelijk gekregen.

Ik vind het nog steeds niet geweldig maar het is een stuk dragelijker dan vroeger, geen pijn meer alleen ik ben wat chagrijniger stiller.

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_5350905
Ik ben nu een jaar aan de prikpil. Dit betekent dus dat ik helemaal niet meer ongesteld word.

Een hoop mensen reageren heel negatief. "Dat kan nooit goed zijn" en "'Het' moet daar van binnen gewoon regelmatig schoon spoelen"....

Ik vind het heerlijk niet meer ongesteld te zijn, wel geloof ik dat ik sinds ik deze prikpil krijg meer last heb van puistjes... maar goed, daar kom ik ook wel weer overheen.

Nu vraag ik me toch af hoe het komt dat er bijna geen vrouwen zijn die de prikpil hebben.

XB

En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
pi_5351672
quote:
Op maandag 12 augustus 2002 14:19 schreef EvilFaith het volgende:
Ben al een half jaar niet meer ongsteld, tja je kan zeggen fijn, niet meer elke maand dat gezeik, maar daar tegenover staat wel dat je onvruchtbaar bent, niet verwach dat ik dit ooit zeggen: Ik wil weer ongesteld worden!!!
Is dat zo? Ben je dan gelijk onvruchtbaar???
Ben je er al mee naar de huisarts geweest???

Toen ik dat jaar niet ongesteld was heeft mijn huisarts me duidelijk gezegd het wel veilig te doen. Of weer aan de pil, een condoom of iets anders. Want volgens hem kon ik wel degelijk zwanger worden.

pi_5351718
quote:
Op maandag 12 augustus 2002 15:46 schreef Kleintje het volgende:

[..]

Is dat zo? Ben je dan gelijk onvruchtbaar???
Ben je er al mee naar de huisarts geweest???

Toen ik dat jaar niet ongesteld was heeft mijn huisarts me duidelijk gezegd het wel veilig te doen. Of weer aan de pil, een condoom of iets anders. Want volgens hem kon ik wel degelijk zwanger worden.

hehe ja maar tkomt door chemokuren dusss hoef niet meer naar de huisarts er voor
En onvruchtbaar, ik moet het inderdad veilig doen maar de kans datk toch zwanger raak zou een wondertje zijn. Ik heb trouwens nog wel 30% kans dat de mnestruatie nog terug komt..
sorry ik koos deze nick toen ik 16 was.
pi_5351795
Ik hoop dat het niet erg is dat ik als man zijnde hier even stoor.

Als Buurvrouwtje haar periode moet krijgen gaat ze vaak drie of vier dagen vantevoren van alles en nog wat snoepen.
Normaal is het iemand die eik nooit snoept, maar vóór haar periode gaat alles in huis op.

Klinkt dit iemand bekend in de oren

B Red Ten
  maandag 12 augustus 2002 @ 16:03:18 #18
1275 sataN
Phenomenally & properly ki
pi_5351928
Ik heb idd ook de prikpil en wordt dus ook niet meer ongesteld: uitkomst!
Onzin dat het "schoon moet spoelen".
Je hebt gewoon een laatste menstuatie en dan stopt je cyclus. Die kunstmatige menstruatie die je hebt als je de pil slikt is echt nergens goed voor. De pil is alleen zo bedacht omdat vrouwen het zelf zo willen. Velen denken namelijk zo te controleren of ze niet zwanger zijn.
Echter, als je door de pil heen zwanger wordt kan het best zijn dat die kunstmatige menstruatie gewoon door blijft gaan...
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_5351955
Buurmannetje ik vreet me ook ongans daarvoor. Ook kom ik twee tot drie kilo aan vlak van tevoren. En pies dat dus weer uit tijdens mijn menstruatie.

Maar voruwen hebben sowieso wat meer met eten: gebruiken denk ik vaker eten als troost. (oww, ik heb menstruatieklachten, hou dan mag ik best een extra snicker arme ik)

DANYEL EN THIJS
pi_5351985
quote:
Op maandag 12 augustus 2002 14:50 schreef bianca en michael het volgende:
Ik ben nu een jaar aan de prikpil. Dit betekent dus dat ik helemaal niet meer ongesteld word.

Een hoop mensen reageren heel negatief. "Dat kan nooit goed zijn" en "'Het' moet daar van binnen gewoon regelmatig schoon spoelen"....

Ik vind het heerlijk niet meer ongesteld te zijn, wel geloof ik dat ik sinds ik deze prikpil krijg meer last heb van puistjes... maar goed, daar kom ik ook wel weer overheen.

Nu vraag ik me toch af hoe het komt dat er bijna geen vrouwen zijn die de prikpil hebben.

XB

Dat schoonspoelen is heel ouderwets en niet waar (volgens mijn huisarts)..Sinds ik gestopt ben met de pil zit ik onder de puisten Maar idd vreemd waarom niet meer vrouwen aan de prikpil zijn. Misschien dat dat voor mij nog wel en interessante oplossing word.
DANYEL EN THIJS
  maandag 12 augustus 2002 @ 16:08:06 #21
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_5352010
.
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
pi_5352104
quote:
Op maandag 12 augustus 2002 16:05 schreef Catootje het volgende:
Buurmannetje ik vreet me ook ongans daarvoor. Ook kom ik twee tot drie kilo aan vlak van tevoren. En pies dat dus weer uit tijdens mijn menstruatie.

Maar voruwen hebben sowieso wat meer met eten: gebruiken denk ik vaker eten als troost. (oww, ik heb menstruatieklachten, hou dan mag ik best een extra snicker arme ik)

Dus Buurvrouwtje is niet de enige.
Als ik boodschappen haal, haal ik altijd samen met het maandverband ook wat favoriet snoep voor haar, kan ze lekker genieten...
B Red Ten
  maandag 12 augustus 2002 @ 16:16:16 #23
1275 sataN
Phenomenally & properly ki
pi_5352153
quote:
Op maandag 12 augustus 2002 16:06 schreef Catootje het volgende:

[..]

Maar idd vreemd waarom niet meer vrouwen aan de prikpil zijn. Misschien dat dat voor mij nog wel en interessante oplossing word.

Volgens mijn huisarts om de volgende vreemde reden:
Pil en prikpil zijn ongeveer gelijk "uitgevonden" en ook even veilig. Maar de vrouwenbladen (Libelle, margriet enz) hebben eigenlijk alleen maar de pil gepromoot en dus is die het meeste ingeburgerd.
(en die hebben ze dus gepromoot omdat men het een eng idee vond/vindt dat je niet meer menstueert)
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_5352162
[even compleet off-topic]

Berney, in je Sig staat Blow, volgens mij moet dit bliuw zijn, Blow is toch iets anders.

Of je moet het met opzet hebben gedaan...

[/even compleet off-topic]

B Red Ten
pi_5352205
Hoe vaak moet je de prikpil eigenlijk halen, lijkt me toch wel makkelijker dan de pil eigenlijk..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')