Dus........
Mijn cyclus is momenteel helemaal in de hobbel.
Alles is onderzocht en gelukkig niks aan de hand.
Maar erg frustrerend als je niet effe lekker een bloedingkje krijgt van een dag of 5.
Nee bij mij is het een paar druppen en thats it.
Heel vervelende pms verschijnselen...
Word er lichtelijk wanhopig van ondertussen.
Hebie luie eitjes Berney? IK WIL EEN CENTRAAL LUIE EITJES TOPIC!!!
quote:(serieus nu) ik ken het en het is heeeeeeel irritant! OF niks aub OF lekker doorbloeden en dan klaar!
Op maandag 12 augustus 2002 14:04 schreef berney het volgende:
In overleg met Lois omdat deze er nog niet is.Dus........
Mijn cyclus is momenteel helemaal in de hobbel.
Alles is onderzocht en gelukkig niks aan de hand.
Maar erg frustrerend als je niet effe lekker een bloedingkje krijgt van een dag of 5.
Nee bij mij is het een paar druppen en thats it.
Heel vervelende pms verschijnselen...Word er lichtelijk wanhopig van ondertussen.
quote:Die krijg je niet
Op maandag 12 augustus 2002 14:06 schreef Catootje het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Hebie luie eitjes Berney? IK WIL EEN CENTRAAL LUIE EITJES TOPIC!!!
Ontopic:
Dat lijkt me heel vervelend Berney en dat zou toch een oorzaak moeten hebben.
Heb je er al aan gedacht om er mee langs de huisarts te gaan?
Soms zou ik willen dat ik niet ongesteld werd maar ja... dat is gewoon omdat je het zat ben.
Ben eens een jaar niet ongesteld geweest, was niet aan de pil niets. Dat voelt ook ellendig. Je weet gewoon niet wat er aan de hand is en je lichaam werkt niet mee. Gelukkig is dat nu door de pil wel regelmatig maar ik wil er niet aan denken wat er gebeurt als ik met de pil stop!
En ter info zwanger zijn kan niet want mijn man is "geholpen".
Daarom krijg ik geen pil van de huisarts omdat ie dat dubbelop vindt.
*moppert nu verder op dokter,zal effe afspraakje maken voor v/d week*
Voor de Mirena slikte ik de pil (al 12 jaar ofzo). Omdat ik al een jaar of 8 (!!!) doorbraakbloedingen had vond ik het tijd voor iets anders - de Mirena dus.
Wel erg handig dat ik de pil niet meer hoeft te slikken - al 'grijp' ik wel nog iedere avond naar de pil
Groot voordeel is wel dat ik eindelijk van die enorme buik- en rugpijn af ben. Mijn huisarts zei vroeger al: "die buikpijnen gaan pas over als je een kind hebt gekregen" , en hij heeft gelijk gekregen.
Ik vind het nog steeds niet geweldig maar het is een stuk dragelijker dan vroeger, geen pijn meer alleen ik ben wat chagrijniger stiller.
Een hoop mensen reageren heel negatief. "Dat kan nooit goed zijn" en "'Het' moet daar van binnen gewoon regelmatig schoon spoelen"....
Ik vind het heerlijk niet meer ongesteld te zijn, wel geloof ik dat ik sinds ik deze prikpil krijg meer last heb van puistjes... maar goed, daar kom ik ook wel weer overheen.
Nu vraag ik me toch af hoe het komt dat er bijna geen vrouwen zijn die de prikpil hebben.
XB
quote:Is dat zo? Ben je dan gelijk onvruchtbaar???
Op maandag 12 augustus 2002 14:19 schreef EvilFaith het volgende:
Ben al een half jaar niet meer ongsteld, tja je kan zeggen fijn, niet meer elke maand dat gezeik, maar daar tegenover staat wel dat je onvruchtbaar bent, niet verwach dat ik dit ooit zeggen: Ik wil weer ongesteld worden!!!
Toen ik dat jaar niet ongesteld was heeft mijn huisarts me duidelijk gezegd het wel veilig te doen. Of weer aan de pil, een condoom of iets anders. Want volgens hem kon ik wel degelijk zwanger worden.
quote:hehe ja maar tkomt door chemokuren dusss hoef niet meer naar de huisarts er voor
Op maandag 12 augustus 2002 15:46 schreef Kleintje het volgende:[..]
Is dat zo? Ben je dan gelijk onvruchtbaar???
Ben je er al mee naar de huisarts geweest???Toen ik dat jaar niet ongesteld was heeft mijn huisarts me duidelijk gezegd het wel veilig te doen. Of weer aan de pil, een condoom of iets anders. Want volgens hem kon ik wel degelijk zwanger worden.
Als Buurvrouwtje haar periode moet krijgen gaat ze vaak drie of vier dagen vantevoren van alles en nog wat snoepen.
Normaal is het iemand die eik nooit snoept, maar vóór haar periode gaat alles in huis op.
Klinkt dit iemand bekend in de oren
Maar voruwen hebben sowieso wat meer met eten: gebruiken denk ik vaker eten als troost. (oww, ik heb menstruatieklachten, hou dan mag ik best een extra snicker arme ik)
quote:Dat schoonspoelen is heel ouderwets en niet waar (volgens mijn huisarts)..Sinds ik gestopt ben met de pil zit ik onder de puisten
Op maandag 12 augustus 2002 14:50 schreef bianca en michael het volgende:
Ik ben nu een jaar aan de prikpil. Dit betekent dus dat ik helemaal niet meer ongesteld word.Een hoop mensen reageren heel negatief. "Dat kan nooit goed zijn" en "'Het' moet daar van binnen gewoon regelmatig schoon spoelen"....
Ik vind het heerlijk niet meer ongesteld te zijn, wel geloof ik dat ik sinds ik deze prikpil krijg meer last heb van puistjes... maar goed, daar kom ik ook wel weer overheen.
Nu vraag ik me toch af hoe het komt dat er bijna geen vrouwen zijn die de prikpil hebben.
XB
quote:Dus Buurvrouwtje is niet de enige.
Op maandag 12 augustus 2002 16:05 schreef Catootje het volgende:
Buurmannetje ik vreet me ook ongans daarvoor. Ook kom ik twee tot drie kilo aan vlak van tevoren. En pies dat dus weer uit tijdens mijn menstruatie.Maar voruwen hebben sowieso wat meer met eten: gebruiken denk ik vaker eten als troost. (oww, ik heb menstruatieklachten, hou dan mag ik best een extra snicker arme ik)
quote:Volgens mijn huisarts om de volgende vreemde reden:
Op maandag 12 augustus 2002 16:06 schreef Catootje het volgende:[..]
Maar idd vreemd waarom niet meer vrouwen aan de prikpil zijn. Misschien dat dat voor mij nog wel en interessante oplossing word.
Berney, in je Sig staat Blow, volgens mij moet dit bliuw zijn, Blow is toch iets anders.
Of je moet het met opzet hebben gedaan...
[/even compleet off-topic]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |