De uitslag:
Je score is 2.
Je kunt het nog steeds, maar misschien niet meer voor lang.
quote:
Op maandag 12 augustus 2002 10:21 schreef Aernout het volgende:
Levensstijl en erfelijke aanleg hebben grote invloed op de kans om impotent te worden...De uitslag:
Je score is 2.
Je kunt het nog steeds, maar misschien niet meer voor lang.
Is goed hoor, doen we
.
Ben toch wel benieuwd hoe ze dat nou berekenen... Gezonde leefstijl enzo, rook niet, drink niet e.d., kom ik op 0 uit
lol, als je bij die laatste vraag Ik heb mislukkingen meegemaakt hebt ingevuld verlies je al 2 punten
Voeding kost je ook 2 punten.....dat wordt voorlopig geen MacDonalds
Mis toch een beetje de vraag waar er naar je geslacht wordt gevraagd
quote:Ja, vrouwen met een slappe lul is ook niets he
Op maandag 12 augustus 2002 10:35 schreef Lorelei het volgende:
Heb ook 2Mis toch een beetje de vraag waar er naar je geslacht wordt gevraagd
quote:
Je score is -4.
Weet je nog wel hoe je eigen geslacht er in erectie uitziet? Verander onmiddellijk je levensstijl, anders ben je gedoemd!
Wel maf dit hoor. Komt alleen omdat ik rook, drink en te weinig sport. De rest is bij mij positief. Oh, en de kwaaltjes in de familie, hoge bloeddruk en hoog cholesterol, maar daar heb ik geen last van. Beetje extreme uitslag.
Hoe ga ik dit mijn vriendin uitleggen
(geen geintje: )
Je score is -11.
Weet je nog wel hoe je eigen geslacht er in erectie uitziet? Verander onmiddellijk je levensstijl, anders ben je gedoemd!
Mijn antwoord op dit commentaar:
Ja, heel goed
Nee, waarom zou ik ?
Go and tell someone who does care...
maar toen nog even goed naar mijn antwoorden gekeken (zoveel stress heb ik nou toch ook weer niet ) en toen had ik 4
even genieten voor the time being dan maar
Verander mijn etens stijl: 6
Als ik eindelijk mijn buikje(gebroken been) kwijt ben: 6
Beide: 8
hmmz volgens de test zou ik al geen erecties meer hebben ... maar voor zover ik zelf weet doet ie het echt nog wel ... als je invuld dat je niet sport wel drinkt en rookt krijg je al negatieve score ... gaat nergens over dit..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |