is blowing in the wind.
quote:kut cookies
Op vrijdag 09 augustus 2002 23:43 schreef tong80 het volgende:
The answer my friend,is blowing in the wind.
quote:Daar is nog zo'n verschrikkelijke cover van door The Seekers.
Op vrijdag 09 augustus 2002 23:43 schreef tong80 het volgende:
The answer my friend,is blowing in the wind.
Of was het nu andersom...
quote:Zal wel andersom zijn, neem ik aan...
Op vrijdag 09 augustus 2002 23:45 schreef Seborik het volgende:[..]
Daar is nog zo'n verschrikkelijke cover van door The Seekers.
Of was het nu andersom...
quote:Goed.
Op vrijdag 09 augustus 2002 23:46 schreef Rooiegrapjas het volgende:
sorry, dus? tong 80, goed of niet!
Ouwe held.
quote:Ja, check ook http://forum.fok.nl/showtopic.php/30677/1/25/
Op vrijdag 09 augustus 2002 23:38 schreef Rooiegrapjas het volgende:
Vind hem zelf geweldig, omdat:
*Hij zingt goed
*nog betere teksten
*Hij is geweldig
quote:Jesse ken ik niet helaas, maar bob blijft toch het leukst, zo'n mooie stem en zo goed, vooral in Joey en het nummer one cup off coffee
Op zaterdag 10 augustus 2002 00:08 schreef Melluh het volgende:[..]
Ja, check ook http://forum.fok.nl/showtopic.php/30677/1/25/
Gaat over de mooiste Dylan Songs. Ik kan trouwens Joan Baez ook erg waarderen. Jesse heb ik laatst 'ontdekt', echt een prachtig nummer. En prompt hoorde ik het 2 dagen later op m'n werk.
quote:Waarom, dan is de magie eraf... ?
Op zaterdag 10 augustus 2002 23:55 schreef Vibromass het volgende:
Ik hoor zijn songs liever door iemand anders uitgevoerd
quote:Inderdaad
Op vrijdag 09 augustus 2002 23:40 schreef Bastard het volgende:
Ja... vind hem wel geinigBeetje sloom
Heb een cd van hem & the grateful dead.
Die is best ok.
ik ken niet veel albums waar alleen maar prachtige nummers op staan...maar "blonde on blonde" hoort wel in dat schrale lijstje thuis
maar goed , das al een erg oud album ...hij heeft daarna natuurlijk nog genoeg prachtige nummers geschreven , alleen zijn zijn albums mi nooit meer in de buurt van het niveau van "blonde on blonde" gekomen ... toch jammer
[Dit bericht is gewijzigd door OtherOther op 11-08-2002 00:41]
Tenminste, zo ging dat bij mij. Het concert dat ie dit jaar gaf in Ahoy was groots en was echt blij dat ik er bij was. Het is alleen zo verrekte jammer dat weinig mensen van mijn leeftijd gewoon nog nooit van Bob Dylan gehoord hebben...
quote:Troll? Want als je je mening wilt verkondigen vind ik wel dat je het een beetje moet onderbouwen anders is het ook alleen maar een losse kreet...
Op maandag 12 augustus 2002 09:43 schreef kamagurka het volgende:
Overschat en bejaard (toen al eigenlijk)
Je moet erg goed op de tekst letten, want dat is toch echt wel de basis bij de muziek van hem. Doe je dat niet, tja, dan lijkt de muziek mij ook niet echt super.
quote:You've said it..
Op maandag 12 augustus 2002 16:56 schreef Melluh het volgende:
Je moet erg goed op de tekst letten, want dat is toch echt wel de basis bij de muziek van hem. Doe je dat niet, tja, dan lijkt de muziek mij ook niet echt super.
quote:Je hebt dit per ongelijk in het Bob Dylan topic gepost, ik neem aan dat je het hier wilde doen -> The Cure... ook al zo'n leuke band uit de ......
Op maandag 12 augustus 2002 09:43 schreef kamagurka het volgende:
Overschat en bejaard (toen al eigenlijk)
quote:nee.
Op maandag 12 augustus 2002 17:28 schreef Vibromass het volgende:[..]
Je hebt dit per ongelijk in het Bob Dylan topic gepost, ik neem aan dat je het hier wilde doen -> The Cure... ook al zo'n leuke band uit de ......
Je hoeft toch niet gelijk in de counterstrike manneke, als jij the cure nou eens helemaal ging afkraken, hou ik het bij die hippie, goed?
quote:Ach, ik dacht dat je wel tegen een grapje zou kunnen. Het gebruik van het woord 'overschat' vond ik wel komisch na jouw superlatieven over The Cure. Maar leef je vooral uit op die hippie.
Op maandag 12 augustus 2002 17:30 schreef kamagurka het volgende:[..]
nee.
Je hoeft toch niet gelijk in de counterstrike manneke, als jij the cure nou eens helemaal ging afkraken, hou ik het bij die hippie, goed?
quote:Ik verspil hier verder geen tekst meer aan. Geef jij eerst maar eens aan waarom je the cure overschat vind, dan lullen we wel verder
Op maandag 12 augustus 2002 17:48 schreef Vibromass het volgende:[..]
Ach, ik dacht dat je wel tegen een grapje zou kunnen. Het gebruik van het woord 'overschat' vond ik wel komisch na jouw superlatieven over The Cure. Maar leef je vooral uit op die hippie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |