abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5303937
Is er een site van Batav(i)(u)s stad in Flevoland ? Ben benieuwd wat daar allemaal precies zit
  donderdag 8 augustus 2002 @ 11:49:28 #2
3878 Vork
Manisch creatief
pi_5303949
Ga je 'n fiets kopen dan?
  donderdag 8 augustus 2002 @ 11:49:52 #3
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_5303952
alsjeblieft...

http://www.bataviastad.nl/index.html

Tipje : google...

To infinity…and beyond!
pi_5303980
quote:
Op donderdag 08 augustus 2002 11:49 schreef ivetje het volgende:
alsjeblieft...

http://www.bataviastad.nl/index.html

Tipje : google...

Owja het was batavia stad... Ik zat op batavus stad te googlen Vandaar dat ik niet egt ver kwam.
pi_5303982
Ik ben er 2 weken geleden geweest...

Het valt ENORM tegen... Het is 'r enorm druk, weinig leuke spullen (echt van die afdankertjes wat ze in de winkel niet meer kunnen verkopen), nog steeds aan de prijzige kant (voor een klein beetje meer kan je in de winkel gewoon iets naar keuze kopen..) en de horeca aangelegenheden zijn ook erg duur... anyway.. je kan beter gewoon naar de stad gaan..

Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
pi_5303987
quote:
Op donderdag 08 augustus 2002 11:52 schreef Qarinx het volgende:

Het valt ENORM tegen... Het is 'r enorm druk, weinig leuke spullen (echt van die afdankertjes wat ze in de winkel niet meer kunnen verkopen), nog steeds aan de prijzige kant (voor een klein beetje meer kan je in de winkel gewoon iets naar keuze kopen..) en de horeca aangelegenheden zijn ook erg duur... anyway.. je kan beter gewoon naar de stad gaan..

Ik had gehoord dat er ook Diesel / Replay en dan soort kleding was ?
pi_5304028
quote:
Op donderdag 08 augustus 2002 11:53 schreef Juniorz het volgende:

[..]

Ik had gehoord dat er ook Diesel / Replay en dan soort kleding was ?

Alleen Replay, maar daar zitten echt geen mooie spullen tussen..

Diesel is 'r niet en DKNY is 'r ook niet meer..

pi_5304094
quote:
Op donderdag 08 augustus 2002 11:56 schreef Qarinx het volgende:

[..]

Alleen Replay, maar daar zitten echt geen mooie spullen tussen..

Diesel is 'r niet en DKNY is 'r ook niet meer..

gsus industries, G-star & TH ook niet
  donderdag 8 augustus 2002 @ 12:03:05 #10
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_5304103
quote:
Op donderdag 08 augustus 2002 12:02 schreef flat_erik het volgende:

[..]

gsus industries, G-star & TH ook niet

Nope..

op www.bataviastad.nl staat een plattegrondje met welke winkels ze hebben..

Ik had ook de "lekker shoppen" instelling, maar kwam met slechts 2 kookboeken van de Free record shop terug.. Kan het nog steeds niet geloven..

donderdag 8 augustus 2002 @ 12:13:40 #11
25530 David7
Glory! Glory! Man United!
pi_5304231
quote:

Hebben ze daar toevallig wel Adidas zaalvoetbalschoenen?
Reds are here, Reds are there, Reds are every-fucking-where!
  donderdag 8 augustus 2002 @ 12:15:25 #12
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_5304250
quote:
Op donderdag 08 augustus 2002 12:13 schreef David7 het volgende:

[..]

Hebben ze daar toevallig wel Adidas zaalvoetbalschoenen?

Ik heb niet op zaalvoetbalschoenen gelet.. maar ze hebben 'r wel 2 adidas stores.. de enige geloof ik met 2 stores..

† In Memoriam † donderdag 8 augustus 2002 @ 12:15:38 #13
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_5304253
Ze schijnen daar vooral incourante restanten te verkopen en let ook goed op kleding met (weef)foutjes en kleurverschillen en zo.

* Cynix ® lapt ook wel een 10-tje meer voor kleding in een échte winkel.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  donderdag 8 augustus 2002 @ 12:17:36 #14
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_5304267
quote:
Op donderdag 08 augustus 2002 12:15 schreef Cynix ® het volgende:
Ze schijnen daar vooral incourante restanten te verkopen en let ook goed op kleding met (weef)foutjes en kleurverschillen en zo.
Jah echt..!

Ik snap niet hoe sommige mensen zich daar zo kunnen uitleven... alleen het idee al dat het daar "goedkoper" is, drijft sommige tot waanzin.. ongelofelijk...

pi_5305537
sommige dingen zijn niet goedkoper en er is heel weinig keus.. Bah, nooit meer
Wehrmacht Rulez !
pi_5305664
In outlet stores verkopen ze vaak spullen die in de normale winkels niet verkoopbaar zijn. Weeffoutjes, kleurverschillen, scheef genaaide delen.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_5309155
Ik hoor er ook veel negatieve dingen over, schoenen die je daar koopt zouden vaak heel slecht zijn bijvoorbeeld. Ben er zelf nog nooit geweest, al is het in de buurt.
It is much easier to be critical than to be correct.
  donderdag 8 augustus 2002 @ 19:34:23 #18
29114 Artificial_M
De laatste der kunstmatigen...
pi_5310611
in dat andere topic staat dat bij de batavia (die boot dus) 17,50 euro de intree was nou dat is dus 7,50 geloof ik (ben er zo'n 3 keer geweest)idd de stad zuigt maar het schip niet. staat er in dat topic dat het schip niet compleet is kon men vanuit het hek bewonderen. Nee dat is dus de zeven provinciën die ze nu aan het nabouwen zijn (een oorlogsschip) het voc-handelsschip is tot in het kleinste detail nagebouwd en kun je geheel verkennen incl. gratis gids en stuff

dus:
BATAVIA STAD SUXORZ
BATAVIA HET SCHIP RULES AARSIE KEI VETJES

De laatste der kunstmatigen...
pi_5314138
EN toch heb ik er vorige week best leuke kleren gekocht waar ik heel blij mee was/ben

niet heel goedkoop maarja...

pi_5314227
quote:

Ik ben het van A tot Z met je eens.
pi_5317871
Bataviastad is kut. Na een half uurtje heb je het wel gezien en het is inderdaad niet echt goedkoop. Het is wel leuk gebouwd maar daar houd het dan wel zo'n beetje mee op. Kleding kan je daar wel scoren hoor......... moet je alleen het lichaam van een 16 jarige hebben. Maatje boven de 42 hebben ze niet! Ik zelf ben vrij stevig en heb daar dus nog nooit wat gekocht maar zelfs mijn vriendin van maatje 40 kan daar al niets vinden.

De boot ( batavia en de 7 provincieen) die zijn wel leuk!!!!!

mrbeenieman woont in Lelystad

Pessimisme: "Het leven is zwaar klote!"Optimisme; "Welnee joh, het kan nog veel erger!"
  vrijdag 9 augustus 2002 @ 19:07:34 #22
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_5323709
Misschien toch iets voor Lifestyle...
The Internets, I needs it..
pi_5328268
Inderdaad niet komen ! Argh wat een ramp is het hier.

Oh ja, ik haat Lelystad, klote pa die perse hierheen moest verhuizen grmbl

zaterdag 10 augustus 2002 @ 14:41:59 #24
31812 PuinzOOi
Baa Baa Black Sheep
pi_5328805
Wat negatief allemaal! Ik ben er een maandje terug (voor de tweede keer geweest) en ik heb nog best wat leuke dingen kunnen vinden (en neen, ik heb niet het figuurtje van een zestienjarige - maatje 38/40)!

Het is idd wel zo dat er vaak extreme maten in de schappen liggen maar als je even goed kijkt zijn er nog best veel dingen (voornamelijk t-shirtjes en truitjes) in 'normale' maten. Zo heb ik voor EUR 6,- een shirtje van Mango gekockt, voor EUR 10,- een shirtje van Levi's en een jasje van Bjorn Borg, die was dan wel EUR 35,- maar afgeprijs van EUR 70,-.

Voor de heren is er nog meer, m'n vriend heeft voor nog geen EUR 50,- een tas van adidas gekocht, een shirt van Levi's (super koopje EUR 5,!), twee shirts van Replay en een shirt van Diesel...

Not too bad, huh?!

[edit typo]

[Dit bericht is gewijzigd door PuinzOOi op 10-08-2002 15:02]

"THE SECRET TO CREATIVITY IS KNOWING HOW TO HIDE YOUR SOURCES"
pi_5329120
ook ik ben er geweest, vond het complete bagger!

de enige mensen die er goed terecht kunnen zijn de gene die alleen sportkleding dragen (adidas en nike) of de mensen die van diesel of replay houden...

viel me zwaar tegen!

His masters voice...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')