quote:Owja het was batavia stad... Ik zat op batavus stad te googlen
Op donderdag 08 augustus 2002 11:49 schreef ivetje het volgende:
alsjeblieft...http://www.bataviastad.nl/index.html
Tipje : google...
Het valt ENORM tegen... Het is 'r enorm druk, weinig leuke spullen (echt van die afdankertjes wat ze in de winkel niet meer kunnen verkopen), nog steeds aan de prijzige kant (voor een klein beetje meer kan je in de winkel gewoon iets naar keuze kopen..) en de horeca aangelegenheden zijn ook erg duur... anyway.. je kan beter gewoon naar de stad gaan..
quote:Ik had gehoord dat er ook Diesel / Replay en dan soort kleding was ?
Op donderdag 08 augustus 2002 11:52 schreef Qarinx het volgende:
Ik ben er 2 weken geleden geweest...Het valt ENORM tegen... Het is 'r enorm druk, weinig leuke spullen (echt van die afdankertjes wat ze in de winkel niet meer kunnen verkopen), nog steeds aan de prijzige kant (voor een klein beetje meer kan je in de winkel gewoon iets naar keuze kopen..) en de horeca aangelegenheden zijn ook erg duur... anyway.. je kan beter gewoon naar de stad gaan..
quote:Alleen Replay, maar daar zitten echt geen mooie spullen tussen..
Op donderdag 08 augustus 2002 11:53 schreef Juniorz het volgende:[..]
Ik had gehoord dat er ook Diesel / Replay en dan soort kleding was ?
Diesel is 'r niet en DKNY is 'r ook niet meer..
quote:gsus industries, G-star & TH ook niet
Op donderdag 08 augustus 2002 11:56 schreef Qarinx het volgende:[..]
Alleen Replay, maar daar zitten echt geen mooie spullen tussen..
Diesel is 'r niet en DKNY is 'r ook niet meer..
quote:Nope..
Op donderdag 08 augustus 2002 12:02 schreef flat_erik het volgende:[..]
gsus industries, G-star & TH ook niet
op www.bataviastad.nl staat een plattegrondje met welke winkels ze hebben..
Ik had ook de "lekker shoppen" instelling, maar kwam met slechts 2 kookboeken van de Free record shop terug.. Kan het nog steeds niet geloven..
quote:Hebben ze daar toevallig wel Adidas zaalvoetbalschoenen?
Ik ben er 2 weken geleden geweest...Het valt ENORM tegen... Het is 'r enorm druk, weinig leuke spullen (echt van die afdankertjes wat ze in de winkel niet meer kunnen verkopen), nog steeds aan de prijzige kant (voor een klein beetje meer kan je in de winkel gewoon iets naar keuze kopen..) en de horeca aangelegenheden zijn ook erg duur... anyway.. je kan beter gewoon naar de stad gaan..
quote:
Op donderdag 08 augustus 2002 12:13 schreef David7 het volgende:[..]
Hebben ze daar toevallig wel Adidas zaalvoetbalschoenen?
Ik heb niet op zaalvoetbalschoenen gelet.. maar ze hebben 'r wel 2 adidas stores.. de enige geloof ik met 2 stores..
* Cynix ® lapt ook wel een 10-tje meer voor kleding in een échte winkel.
quote:Jah echt..!
Op donderdag 08 augustus 2002 12:15 schreef Cynix ® het volgende:
Ze schijnen daar vooral incourante restanten te verkopen en let ook goed op kleding met (weef)foutjes en kleurverschillen en zo.
Ik snap niet hoe sommige mensen zich daar zo kunnen uitleven... alleen het idee al dat het daar "goedkoper" is, drijft sommige tot waanzin.. ongelofelijk...
dus:
BATAVIA STAD SUXORZ
BATAVIA HET SCHIP RULES AARSIE KEI VETJES
niet heel goedkoop maarja...
quote:Ik ben het van A tot Z met je eens.
De boot ( batavia en de 7 provincieen) die zijn wel leuk!!!!!
mrbeenieman woont in Lelystad
Oh ja, ik haat Lelystad, klote pa die perse hierheen moest verhuizen grmbl
Het is idd wel zo dat er vaak extreme maten in de schappen liggen maar als je even goed kijkt zijn er nog best veel dingen (voornamelijk t-shirtjes en truitjes) in 'normale' maten. Zo heb ik voor EUR 6,- een shirtje van Mango gekockt, voor EUR 10,- een shirtje van Levi's en een jasje van Bjorn Borg, die was dan wel EUR 35,- maar afgeprijs van EUR 70,-.
Voor de heren is er nog meer, m'n vriend heeft voor nog geen EUR 50,- een tas van adidas gekocht, een shirt van Levi's (super koopje EUR 5,!), twee shirts van Replay en een shirt van Diesel...
Not too bad, huh?!
[edit typo]
[Dit bericht is gewijzigd door PuinzOOi op 10-08-2002 15:02]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |