Mede door het gedrag van sommige mensen die het nodig vinden om iemand als, een stel kleuters, persoonlijk aan te vallen en zwart te maken bij anderen als die het niet met je eens zijn. Fok!-moe dus om met de woorden van yvonne te spreken.
Zo X-Ray, weer een aantal woorden die je op je eigen manier kan verdraaien als een wervelstorm! Ik ben benieuwd wat je er dit keer van gaat maken: "X-Ray de calvobbes killer" of "Hoe ik calvobbes van het forum wegwerkte".
En mag ik een aantal heren die in dit topic hebben gepost eens verzoeken om de oogkleppen af te nemen en hun olifantengeheugen uit te schakelen?
Als jullie echt zo goed hadden opgelet hadden jullie kunnen zien dat er ondertussen veel users zijn die veel meer om een slotje roepen dan ik. Ik kan het me niet eens meer herinneren waneer ik dat voor het laatst gedaan heb. Zal voor de fanatici onder jullie ook vast niet teveel moeite zijn om aan te tonen wanneer dat was.
Maar het is natuurlijk voor sommigen veel leuker om iemand die nog wel zijn eigen mening durft te geven met op een dergelijke manier onderuit te halen. Want stel je eens voor dat je op een normale manier in discussie moet gaan zonder schelden e.d. Ook iets wat het niet leuk maakt om hier in discussie te gaan, het onvermogen van sommige mensen om de discussie binnen die ene discussie te houden en niet over andere fora gaan verspreiden...
En jah, sommigen zullen het vast wel anders zien en vinden dat er helemaal niks aan de hand is. Fijn voor je
Owhja, haal die vlag maar weer naar binnen want calvobbes is nog lang niet dood
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |