abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5619234
aaaaaa Khalein! eindelijk ben je er toch

dat valt nog niet mee zeg om een kokosnoot te plukken

* ToXiCitY loopt naar binnen en zoekt een plekje om te gaan zitten

ik zou wel een lekkere grote omelet lusten

Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast.
pi_5619451
* Na de aanvankelijke onwennigheid van weer achter het fornuis staan, tovert Khalein een wel errug aangenaam ogende omelet tevoorschijn

Zo, eens kijken wat je hiervan vindt! Zoals je ziet heb je naast je omelet champignons, een schaaltje met Franse worstjes, gerapste kaas en een glas drinken... Enjoy!

The prettiest people do the ugliest things
pi_5619477
dat ziet er heerlijk uit Khalein, mijn complimenten voor je kookkunsten

alleen 1 detail: ik hou totaal niet van champignons

* ToXiCitY op Khaleins kookkunsten vertrouwt en aan omelet begint te smikkelen *

pi_5619509
Xcuses voor de champignons, ToXiCitY...

* Khalein verwijdert per direct de champignons en vraagt ToXiCitY wat hij ervoor in de plaats zou willen hebben...

pi_5619921
Tja, wat zal ik straks eens gaan doen? Misschien ff bij ninja-mod langs om te zeggen dat de kass prima bevalt... Of ff bij pluisje langs?

* Een voorbijganger weet te melden dayt pluisje ontvoerd is...

What da hell? Pluisje? Ontvoerd???

ik wil ranja...

pi_5619950
* ToXiCitY weer wakker schrikt van plotselinge slaperigheid *

wiewatwaar? Pluisje ontvoerd? vandaar dat het zo dood is op het Eiland

maandag 2 september 2002 @ 12:06:11 #107
29319 ninja-mod
Budo Taijutsu
pi_5620209
ninja-mod komt ook weer eens binnenvallen.... alles goed khalein? de kassa bevalt wel hoorde ik?
> BTi <
Only the light called darkness can show who i really am...
pi_5620250
Hey! Ninja-mod! How's business...?

De kassa is toppie, thx! Ik wou nog bij jou langskomen straks, maar je bent me voor... Anyways, waar kan ik jou mee van dienst zijn? En wat weet jij van de ontvoering van pluisje?

maandag 2 september 2002 @ 12:10:54 #109
12855 RoboTech
Simon Carnagy R.I.P
pi_5620272
Simon komt aanscheuren, stapt uit z'n ATV en met z'n wapen onder de arm komt hij de Ontbijterie binnenlopen

Goeden morgen , doe maar een uitgebreid internationaal ontbijt met sterke koffie.

R.I.P
pi_5620296
* Khalein brengt Simon en ninja-mod een zeer uitgebreid ontbijt... Voor ninja-mod een breakfast-ricetable, voor Simon het gevraagde internationale ontbijt, met vandaag munchies uit Zweden, Denemarken, Noorwegen en Estland. Als dat geen stevige bodem is...
  maandag 2 september 2002 @ 12:22:46 #111
12855 RoboTech
Simon Carnagy R.I.P
pi_5620446
Hmm .Pluisje is dus ontvoerd ? vaag hoor .. en wie is dan die kwibus die beweerd de nieuwe tijdelijk prins te zijn ..

Wat is dat voor een gast en vooral de verhalen over z'n gevolg .. duister addergebroed en zo ???

Hmm lekker ontbijtje trouwens.

R.I.P
pi_5635752
Een nieuwe dag, een nieuwe dagspecial... Wie durft het aan? Een onvervalste Mexicaanse breakfast-burrito! Met een van deze dingen achter je kiezen, gas je zo je dag door
pi_5635766
ik heb het niet zo op Mexicaans eten (ik lust geen groente )

ik lust nog wel een van je geweldig goede omeletten, en misschein een lekkere tosti erbij als je die hebt

pi_5636041
* Khalein heeft van zijn champignonnige fout van gisteren geleerd en brengt ToXiCitY een kick-ass omelet met tosti, extra's in aparte schaaltjes en een glaasje ranja...

Ranja ja... Aangezien pluisje niet beschikbaar is op 't moment, ben ik maar zo stout geweest om wat ranja naar het eiland te halen...

dinsdag 3 september 2002 @ 12:43:01 #115
29319 ninja-mod
Budo Taijutsu
pi_5636405
ehh khalein.. ik weet vrij weinig van de ontvoering van pluisje af... maar het hele eiland word netjes in de smiezen gehouden door mijn ninja's... zodra er iets gebeurt weet ik 't.... in het paleis heeft wel een wisseling van de wacht plaatsgevonden maar ik was daarbij en het leek allemaal heel plausibel hoor.... ik ga weer... ik ga weer trainen...
> BTi <
pi_5648958
* TheScienceMan komt na lange tijd weer eens bij Khalein om eens lekker te ontbijten.

Doe mij maar een croissantje ham/kaas uit de over en een glas lekker versgeperste jus d'orange.

Nog nieuws Khalein?

pi_5650415
* Khalein brengt met de nodige haast het gevraagde ontbijt...

Sorry dat het zo lang duurde hoor Dat was niet de bedoeling...

Anyways, of er nog nieuws te melden was. Nou, nee eigenlijk. Als ik niet aan het werk ben lig ik op het strand en op beide locaties is het nogal rustig op 't moment. Ik hoop dat het een beetje aantrekt, het is gewoon gezelliger in de Ontbijterie als men samen komt ontbijten...

pi_5651067
Misschien kun je reclame maken op FOK! TV. Onderaan staat wat je moet doen om reclame te maken.

Het is maar een ideetje.

En bedankt voor het lekkere ontbijt. Het maakt niet uit dat het wat later was, ik heb de tijd.

pi_5680622
* Het is nog vroeg op de ochtend, de slaap is nog duidelijk zichtbaar in z'n ogen, maar de koffie staat reeds te pruttelen, de oven draait op volle toeren en er is een vage glimlach bespeurbaar op het smoelwerk van Khalein...

Jajaja, genoeg gezever van de commentator... Wie wil er ontbijt?

pi_5680866
Goedemorgen Khalein, doe mij maar een lekker ontbijtje.
pi_5680989
'k Weet niet of ik jou d'r een lol mee doe, maar vandaag is weer een specialsday en de hap van de dag is Breakfast Wraps... Inhoud zelf te kiezen, hoewel ik die met Indonesische kip en rijst van harte kan aanbevelen

Dus... Zeg het maar! Als je iets traditionelers wilt, is dat geen probleem hoor

vrijdag 6 september 2002 @ 12:00:58 #122
29319 ninja-mod
Budo Taijutsu
pi_5681852
hmm dat lijkt me beter als lunch... wel met milde saus graag...
> BTi <
pi_5681965
Ik kan het altijd proberen
pi_5682216
* PizzaPablo wandelt binnen naar een nacht met weing slaap. Met zeebenen van de vermoeiende tocht met de vracht-boot is dit de eerste dag op het eiland van PizzaPablo. Vannacht is hij begonnen met de eerste stappen voor de bouw van PizzaPablo's Pizzahut. Vermoeid als hij is gaat hij zitten op een van de vrije stoeltjes en begint te praten tegen de overige bezoekers.

Een goede middag allemaal! Ik ben hier vannacht gearriveerd met de bedoeling om een Pizzahut te openen op dit eiland. Ik heb dit vannacht met iemand proberen te bespreken alleen denk ik dat hij of zij, het geslacht is me nog steeds onduidelijk, aan het slaapwandelen was en dus vandaar weinig reactie gaf. Maar ik ben op zoek naar een shop om wat touw en hout in te slaan voor de bouw van de pizzahut.

* PizzaPablo besteld ondertussen een lekker kopje koffie om de vermoeidheid te sussen.

Ola, meneer de barman..... heeft u voor mij een lekkere bak koffie?

[Dit bericht is gewijzigd door PizzaPablo op 06-09-2002 12:27]

vrijdag 6 september 2002 @ 16:46:11 #125
909 Num
Núm dus!
pi_5685523
* De deur gaat open en een keurig in het pak gestoken heer komt de Ontbijterie binnenlopen.

Ontbijterie?
ONTBIJTERIE???

sinds wanneer hebben wij een...

ehm, hallo ik wil graag een ontbijt hebben

* Num pakt de lokale krant en wacht op zijn ontbijt

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')