dat valt nog niet mee zeg om een kokosnoot te plukken
* ToXiCitY loopt naar binnen en zoekt een plekje om te gaan zitten
ik zou wel een lekkere grote omelet lusten
Zo, eens kijken wat je hiervan vindt! Zoals je ziet heb je naast je omelet champignons, een schaaltje met Franse worstjes, gerapste kaas en een glas drinken... Enjoy!
alleen 1 detail: ik hou totaal niet van champignons
* ToXiCitY op Khaleins kookkunsten vertrouwt en aan omelet begint te smikkelen *
* Khalein verwijdert per direct de champignons en vraagt ToXiCitY wat hij ervoor in de plaats zou willen hebben...
* Een voorbijganger weet te melden dayt pluisje ontvoerd is...
What da hell? Pluisje? Ontvoerd???
ik wil ranja...
wiewatwaar? Pluisje ontvoerd? vandaar dat het zo dood is op het Eiland
De kassa is toppie, thx! Ik wou nog bij jou langskomen straks, maar je bent me voor... Anyways, waar kan ik jou mee van dienst zijn? En wat weet jij van de ontvoering van pluisje?
Goeden morgen , doe maar een uitgebreid internationaal ontbijt met sterke koffie.
Wat is dat voor een gast en vooral de verhalen over z'n gevolg .. duister addergebroed en zo ???
Hmm lekker ontbijtje trouwens.
ik lust nog wel een van je geweldig goede omeletten, en misschein een lekkere tosti erbij als je die hebt
Ranja ja... Aangezien pluisje niet beschikbaar is op 't moment, ben ik maar zo stout geweest om wat ranja naar het eiland te halen...
Doe mij maar een croissantje ham/kaas uit de over en een glas lekker versgeperste jus d'orange.
Nog nieuws Khalein?
Sorry dat het zo lang duurde hoor Dat was niet de bedoeling...
Anyways, of er nog nieuws te melden was. Nou, nee eigenlijk. Als ik niet aan het werk ben lig ik op het strand en op beide locaties is het nogal rustig op 't moment. Ik hoop dat het een beetje aantrekt, het is gewoon gezelliger in de Ontbijterie als men samen komt ontbijten...
Het is maar een ideetje.
En bedankt voor het lekkere ontbijt. Het maakt niet uit dat het wat later was, ik heb de tijd.
Jajaja, genoeg gezever van de commentator... Wie wil er ontbijt?
Dus... Zeg het maar! Als je iets traditionelers wilt, is dat geen probleem hoor
Een goede middag allemaal! Ik ben hier vannacht gearriveerd met de bedoeling om een Pizzahut te openen op dit eiland. Ik heb dit vannacht met iemand proberen te bespreken alleen denk ik dat hij of zij, het geslacht is me nog steeds onduidelijk, aan het slaapwandelen was en dus vandaar weinig reactie gaf. Maar ik ben op zoek naar een shop om wat touw en hout in te slaan voor de bouw van de pizzahut.
* PizzaPablo besteld ondertussen een lekker kopje koffie om de vermoeidheid te sussen.
Ola, meneer de barman..... heeft u voor mij een lekkere bak koffie?
[Dit bericht is gewijzigd door PizzaPablo op 06-09-2002 12:27]
Ontbijterie?
ONTBIJTERIE???
sinds wanneer hebben wij een...
ehm, hallo ik wil graag een ontbijt hebben
* Num pakt de lokale krant en wacht op zijn ontbijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |