Iedereen is welkom voor het ontbijt. Op werkdagen doorgaans vanaf een uurtje of 08.45, 's weekends is er geen pijl op te trekken...
Ik heb lekker gegeten!
Mag ik misschien nog een kopje thee zo na sluitingstijd?
- Ontbijten: dagelijks voor een ieder wat wils, vaak thema's, maar met de Kerstdagen gesloten
- Poolen: op het overdekte gedeeltje van het terras staat een heel mooie Brunswick tafel met een grijs laken en designballen...
- Jukebox: een echte Wurlitzer... Gooi er een muntje in en kies maar uit!
- De Fok! Videomaat: te vinden naast de ingang van de Ontbijterie. Pasjes en tegoeden bij mij te krijgen...
- Ranja: op een steenworp afstand van de Ontbijterie, vraag naar pluisje!
Tot ziens!
* -Mk- geeft het geld
Wat wil je voor ontbijt?
Goedenmorgen, pluisje... Ga maar bij rickmans zitten, jullie ontbijt komt er zo al aan! Ehm... Rickmans... Wat wou je eigenlijk eten?
quote:Tja, het is misschien een beetje vroeg voor mijn echte specialiteit (daar komt gevulde parelhoender e.d. bij kijken
Op woensdag 07 augustus 2002 09:07 schreef rickmans het volgende:
Gooi je specialiteit maar op tafel Khalein.
Dus...
Omelet rancheros
Boeren omelet (groenten&worst)
Club sandwich
Vier toast belegd met kip salade en kaas
Superlight Thursday
Bijzondere combi van superlight yoghurtijs vermengd met vruchten, amandelsnippers en compote...
Natuurlijk behoort een gewoon broodje kaas ook tot de mogelijkheden, de ontbijtbar staat alweer klaar!
Is er nog wat gebeurt op het eiland de laatste tijd?
quote:Goedenmorgen, Liselotte! Om jouw vraag te beantwoorden: zie drie posts terug
Op woensdag 07 augustus 2002 09:18 schreef Liselotte het volgende:
GoeiemorgenWat heb je vandaags voor lekkers Khalein?
quote:Dat zou je wel denken, nietwaar? Ach, het is net als met sundeas (soort milkshake): die kun je ook alle dagen van de week bestellen ondanks de naam
Op woensdag 07 augustus 2002 09:26 schreef Liselotte het volgende:
Die Superlight Thursday klinkt wel erg lekker, maareh, vergis je je er niet een dagje mee?
Maarreh, ik heb de laatste tijd helemaal niets gemist? Nou, da's dan goed om te weten, 'k maakte me al een beetje zorgen...
quote:Bereid met verse yoghurt, mayonaise en verse, grof gemalen knoflook... Als je nog romantische plannen had met pluisje dan zou ik dit sausje laten voor wat het is
Op woensdag 07 augustus 2002 09:37 schreef rickmans het volgende:
oe lekker is dat nou knoflooksaus?
Of ik moet het zelf ook gemist hebben
Wat niet geheel onwaarschijnlijk is, gezien mijn verliefdheidsroes
schande Khalein, leer de verhaallijnen eens , pluisje en ik ontmoeten elkaar maar zelden op het eiland. Zij is op het eiland met Breuls
en ik met miss_bleu
quote:Ja maar, ja maar, ja maar.....
Op woensdag 07 augustus 2002 09:50 schreef rickmans het volgende:
schande Khalein, leer de verhaallijnen eens, pluisje en ik ontmoeten elkaar maar zelden op het eiland. Zij is op het eiland met Breuls
en ik met miss_bleu
* Keert met de staart tussen de poten terug richting keuken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |