Het laatse wat ik btw gehoord hebt is dat de voormalig bassist van Alice in Chains oren heeft bij Metallica te spelen (Mike Innez)...
hoop dat ze er wat van maken.. voor het geld hoeven ze het meer te doen...
quote:ja.. en alweer een tijdje dood..
Op maandag 05 augustus 2002 23:40 schreef burp2002 het volgende:
Cliff burton was de man!
quote:Welke 5?
Op maandag 05 augustus 2002 23:41 schreef Conflict het volgende:
Toeval* Conflict heeft een uur geleden 5 metallica cd's in de wisselaar gedaan
quote:De laatste 3 albums waren niet slecht, maar halen het bij lange na niet vergeleken met Lightning, Puppets, Justice.
Op maandag 05 augustus 2002 23:40 schreef D3nn15 het volgende:
James is al weer helemaal de oude als ik het mag geloven... Ik blijf het wel zonde vinden van Jason Newsted magoe. Nieuwe album zal niet gek lang meer op zich laten wachten hopelijk word het wat leuks weer. Alhoewel veel mensen Load en ReLoad vervloeken vind ik het toch best leuke albums.
quote:je vergeet de beste ! kill 'm all !!
Op maandag 05 augustus 2002 23:43 schreef Taz het volgende:[..]
De laatste 3 albums waren niet slecht, maar halen het bij lange na niet vergeleken met Lightning, Puppets, Justice.
quote:Reload
Op maandag 05 augustus 2002 23:42 schreef D3nn15 het volgende:[..]
Welke 5?
* Conflict heeft ALLE CD'S
een klote geluid..
overigens iets anders... naast de cassette van Master of Puppets heb ik er ook een van ...and Justice for all... het grappige van die cassette (volledig legaal overigens) is dat de solo van the Frayed end of Sanity eruit geknipt is...
meer mensen die toevallig daar wakker van liggen?
quote:* burp2002 ook..
Op maandag 05 augustus 2002 23:45 schreef Conflict het volgende:[..]
Reload
And justice for all
Garage inc.
Master of puppets
Ride the lightning* Conflict heeft ALLE CD'S
quote:True !
Op maandag 05 augustus 2002 23:44 schreef burp2002 het volgende:[..]
je vergeet de beste ! kill 'm all !!
die roelt.. en de orginele van Garage dayz.
quote:*D3nn15 ook
Op maandag 05 augustus 2002 23:45 schreef Conflict het volgende:[..]
Reload
And justice for all
Garage inc.
Master of puppets
Ride the lightning* Conflict heeft ALLE CD'S
quote:Helaas kan ik vertellen dat dit enkel een gerucht was en Mike 'niet meer dan een goede vriend was' maarja dit veranderd misschien wel. O ja nog iets er is een site op internet over, metallica die al heel wat prijzen heeft gewonnen, waaronder awards voor meest professionele fansite en meest uitgebreide fansite, Hier staat echt ALLES op wat je vanaf 1981 wilt weten, het kijken waard!!!
Op maandag 05 augustus 2002 23:36 schreef D3nn15 het volgende:Het laatse wat ik btw gehoord hebt is dat de voormalig bassist van Alice in Chains oren heeft bij Metallica te spelen (Mike Innez)...
quote:Ellende ook.. zelfs die verdomde Live Shit Box..
Op maandag 05 augustus 2002 23:47 schreef D3nn15 het volgende:[..]
*D3nn15 ook
quote:jepz, alleen die videobanden zijn fucked up.
Op maandag 05 augustus 2002 23:50 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
Ellende ook.. zelfs die verdomde Live Shit Box..
beste live cd ooit,!!
nog al logisch dat er ook veel aandacht is in het megadeth (RIP) topic! dave mustain is ex metallica band member. ze hebben hem er net iets voordat Kill'em all uit kwam eruit gekicked! James heeft ook al gespeculeert over die bassist van Primus (weet alleen zijn naam ff niet meer) hoop alleen niet dat die het wordt Primus is een rukband (al is die bassist meesterlijk goed)en strax zitten er ook nog primus invloeden in Metallica(ach van af Kloot(load) en verkloot(reload)en alles erna is het toch downhill gegaan)
quote:Load en Reload is misschien niet het niveau van vroeger maar slecht is het ook niet... Ik kan er prima naar luisteren hoor
Op dinsdag 06 augustus 2002 08:56 schreef metalheadBOC het volgende:
* metalheadBOC heeft ALLE cd's incl. 15 bootleggiesnog al logisch dat er ook veel aandacht is in het megadeth (RIP) topic! dave mustain is ex metallica band member. ze hebben hem er net iets voordat Kill'em all uit kwam eruit gekicked! James heeft ook al gespeculeert over die bassist van Primus (weet alleen zijn naam ff niet meer) hoop alleen niet dat die het wordt Primus is een rukband (al is die bassist meesterlijk goed)en strax zitten er ook nog primus invloeden in Metallica(ach van af Kloot(load) en verkloot(reload)en alles erna is het toch downhill gegaan)
Lachen, klein optreden voor 100 mensen met een paar nrs een een vrouw op bas hehehe... En een beetje interview...
quote:Ik denk ook echt niet dat Less Claypool uberhaupt in Metallica wil spelen. Sorry dat ik het zeg hoor, maar in een band als Metallica worden Claypools kwaliteiten slechts voor 5% gebruikt. Claypool vind ik niet de geschikte bassist voor Metallica.
James heeft ook al gespeculeert over die bassist van Primus (weet alleen zijn naam ff niet meer) hoop alleen niet dat die het wordt Primus is een rukband
Waarschijnlijker lijkt me dat Jason Newsted gewoon terugkomt. Ook zie ik David Ellefson (ex Megadeth) nog wel naar Metallica gaan. Dat zou een waardige opvolger zijn en ik denk ook dat veel Megadeth fans hier blij mee zullen zijn. Op dit moment is David nog de enige zonder een nieuwe baan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |