abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5276149
Aangezien er in het Megadeth topic ook veel animo voor Metallica blijkt te zijn bij deze . Ik kon geen recent topic vinden wat een beetje goed aansluit dus... Dan kunnen we hier verder lullen over Metallica en het andere topic hiervan verstoken laten . Kom maar, favoriete nrs roddels etc.

Het laatse wat ik btw gehoord hebt is dat de voormalig bassist van Alice in Chains oren heeft bij Metallica te spelen (Mike Innez)...

maandag 5 augustus 2002 @ 23:38:31 #2
24257 Taz
Meet my friend : Glock 17
pi_5276174
Is James al klaar met de behandeling tegen z'n verslaving. En is er al iets bekend wanneer ze de studio ingaan?
"De jeugd heeft de toekomst"; vergeef me dat ik af en toe zenuwachtig word...
pi_5276178
ja.. das ook het laatste wat ik vernomen heb... Mike Inez is wel een goede (van een geweldige band ) en aan gezien dat zijn oude band nu definitief niet meer bestaat...

hoop dat ze er wat van maken.. voor het geld hoeven ze het meer te doen...

pi_5276201
James is al weer helemaal de oude als ik het mag geloven... Ik blijf het wel zonde vinden van Jason Newsted magoe. Nieuwe album zal niet gek lang meer op zich laten wachten hopelijk word het wat leuks weer. Alhoewel veel mensen Load en ReLoad vervloeken vind ik het toch best leuke albums .
pi_5276203
Cliff burton was de man!
pi_5276207
Toeval

* Conflict heeft een uur geleden 5 metallica cd's in de wisselaar gedaan

pi_5276215
quote:
Op maandag 05 augustus 2002 23:40 schreef burp2002 het volgende:
Cliff burton was de man!
ja.. en alweer een tijdje dood..
pi_5276228
de man lives !

nah, hij was echt een goeie bass-player..

pi_5276229
quote:
Op maandag 05 augustus 2002 23:41 schreef Conflict het volgende:
Toeval

* Conflict heeft een uur geleden 5 metallica cd's in de wisselaar gedaan

Welke 5?
  maandag 5 augustus 2002 @ 23:43:23 #10
24257 Taz
pi_5276242
quote:
Op maandag 05 augustus 2002 23:40 schreef D3nn15 het volgende:
James is al weer helemaal de oude als ik het mag geloven... Ik blijf het wel zonde vinden van Jason Newsted magoe. Nieuwe album zal niet gek lang meer op zich laten wachten hopelijk word het wat leuks weer. Alhoewel veel mensen Load en ReLoad vervloeken vind ik het toch best leuke albums .
De laatste 3 albums waren niet slecht, maar halen het bij lange na niet vergeleken met Lightning, Puppets, Justice.
pi_5276263
quote:
Op maandag 05 augustus 2002 23:43 schreef Taz het volgende:

[..]

De laatste 3 albums waren niet slecht, maar halen het bij lange na niet vergeleken met Lightning, Puppets, Justice.

je vergeet de beste ! kill 'm all !!
die roelt.. en de orginele van Garage dayz.
pi_5276283
quote:
Op maandag 05 augustus 2002 23:42 schreef D3nn15 het volgende:

[..]

Welke 5?

Reload
And justice for all
Garage inc.
Master of puppets
Ride the lightning

* Conflict heeft ALLE CD'S

pi_5276289
omdat al mijn metallica cd's (behalve alle singles,bootlegs en reload en s&m) in Tilburg liggen ...heb ik vandaag Master of Puppets nog eens van cassette geluisterd...

een klote geluid..

overigens iets anders... naast de cassette van Master of Puppets heb ik er ook een van ...and Justice for all... het grappige van die cassette (volledig legaal overigens) is dat de solo van the Frayed end of Sanity eruit geknipt is...

meer mensen die toevallig daar wakker van liggen?

pi_5276292
quote:
Op maandag 05 augustus 2002 23:45 schreef Conflict het volgende:

[..]

Reload
And justice for all
Garage inc.
Master of puppets
Ride the lightning

* burp2002 ook..
  maandag 5 augustus 2002 @ 23:46:24 #15
24257 Taz
pi_5276295
quote:
Op maandag 05 augustus 2002 23:44 schreef burp2002 het volgende:

[..]

je vergeet de beste ! kill 'm all !!
die roelt.. en de orginele van Garage dayz.

True !
pi_5276304
quote:
Op maandag 05 augustus 2002 23:45 schreef Conflict het volgende:

[..]

Reload
And justice for all
Garage inc.
Master of puppets
Ride the lightning

*D3nn15 ook
  maandag 5 augustus 2002 @ 23:49:55 #17
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_5276333
quote:
Op maandag 05 augustus 2002 23:36 schreef D3nn15 het volgende:

Het laatse wat ik btw gehoord hebt is dat de voormalig bassist van Alice in Chains oren heeft bij Metallica te spelen (Mike Innez)...

Helaas kan ik vertellen dat dit enkel een gerucht was en Mike 'niet meer dan een goede vriend was' maarja dit veranderd misschien wel. O ja nog iets er is een site op internet over, metallica die al heel wat prijzen heeft gewonnen, waaronder awards voor meest professionele fansite en meest uitgebreide fansite, Hier staat echt ALLES op wat je vanaf 1981 wilt weten, het kijken waard!!!
www.encycmet.com
pi_5276343
quote:
Op maandag 05 augustus 2002 23:47 schreef D3nn15 het volgende:

[..]

*D3nn15 ook

Ellende ook.. zelfs die verdomde Live Shit Box..
pi_5276375
quote:
Op maandag 05 augustus 2002 23:50 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Ellende ook.. zelfs die verdomde Live Shit Box..

jepz, alleen die videobanden zijn fucked up.

beste live cd ooit,!!

pi_5278160
* metalheadBOC heeft ALLE cd's incl. 15 bootleggies

nog al logisch dat er ook veel aandacht is in het megadeth (RIP) topic! dave mustain is ex metallica band member. ze hebben hem er net iets voordat Kill'em all uit kwam eruit gekicked! James heeft ook al gespeculeert over die bassist van Primus (weet alleen zijn naam ff niet meer) hoop alleen niet dat die het wordt Primus is een rukband (al is die bassist meesterlijk goed)en strax zitten er ook nog primus invloeden in Metallica(ach van af Kloot(load) en verkloot(reload)en alles erna is het toch downhill gegaan)

Wii nr: 6970 8782 3230 1449
pi_5279522
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2002 08:56 schreef metalheadBOC het volgende:
* metalheadBOC heeft ALLE cd's incl. 15 bootleggies

nog al logisch dat er ook veel aandacht is in het megadeth (RIP) topic! dave mustain is ex metallica band member. ze hebben hem er net iets voordat Kill'em all uit kwam eruit gekicked! James heeft ook al gespeculeert over die bassist van Primus (weet alleen zijn naam ff niet meer) hoop alleen niet dat die het wordt Primus is een rukband (al is die bassist meesterlijk goed)en strax zitten er ook nog primus invloeden in Metallica(ach van af Kloot(load) en verkloot(reload)en alles erna is het toch downhill gegaan)

Load en Reload is misschien niet het niveau van vroeger maar slecht is het ook niet... Ik kan er prima naar luisteren hoor . Hehe maar Ja rule of hoe die vent heet dat is toch wel om te lachen naja goed. ff afwachten hoe het nieuwe album word, het schijnt weer wat sneller/harder te worden.
pi_5279583
Check deze link als je een beetje snel internet hebt :

Metallica ReLaunch Party

Lachen, klein optreden voor 100 mensen met een paar nrs een een vrouw op bas hehehe... En een beetje interview...

pi_5279642
quote:
James heeft ook al gespeculeert over die bassist van Primus (weet alleen zijn naam ff niet meer) hoop alleen niet dat die het wordt Primus is een rukband
Ik denk ook echt niet dat Less Claypool uberhaupt in Metallica wil spelen. Sorry dat ik het zeg hoor, maar in een band als Metallica worden Claypools kwaliteiten slechts voor 5% gebruikt. Claypool vind ik niet de geschikte bassist voor Metallica.

Waarschijnlijker lijkt me dat Jason Newsted gewoon terugkomt. Ook zie ik David Ellefson (ex Megadeth) nog wel naar Metallica gaan. Dat zou een waardige opvolger zijn en ik denk ook dat veel Megadeth fans hier blij mee zullen zijn. Op dit moment is David nog de enige zonder een nieuwe baan.

Take no prisoners... take no shit!
  dinsdag 6 augustus 2002 @ 13:19:35 #24
15675 nossio
overtuigd satanist
pi_5279667
Rond de herft schijnt de nieuwe cd uit te komen.
Harder,sneller en rauwer.
Minder perfectionistisch als hiervoor,meer naar de begindagen.
Althans volgens Lars.
En er schijnt nog steeds geen nieuwe bassist te zijn.
Wel een strakke actie dat de fans ook aanspraak kunnen maken en er complete party's zijn om samen te spelen met de band,om een nieuwe bassist (m/v) te vinden.
Bij metclub staan ook foto's,ik ben toch wel voorstander van enklele vrouwlijke speelsters
[<knip Censuur op Fok!>]
pi_5279699
De nieuwe bassist(en) :

James is weer de oude:

En Kirk

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')