maar de wedstrijd was idd
het prachtige vuurwerk deed dat alweer snel vergeten, vond trouwens de rest ook wel leuk geregeld allemaal van oud spelers, oude speaker (hehe) etc.
Maar ja Morgen is Sonko er waarschijnlijk niet bij tegen onze angstgegner.
quote:
Op zondag 8 december 2002 20:57 schreef Kaalhei het volgende:
Stelletje teringlamballen. Met 10 man met 3-1 verliezen. Schaam je diep zeg.
quote:tja geluk hadden we de 1e wedstrijden wel iit vorig jaar.
Op woensdag 18 december 2002 23:20 schreef planethugo het volgende:
dat beetje geluk hebben we wel nodig na de laatste weken
quote:Waarom zou Schreuder naar Roda willen
Op donderdag 19 december 2002 12:07 schreef Kaalhei het volgende:
Maury wordt teruggebracht naar Perugia, hij was echt te slecht. Ik hoop dat Sergio speelt morgen. Het gerucht gaat trouwens dat Roda Alfred Schreuder van NAC wil overnemen.
quote:Dezelfde reden als de brazzen:
Op donderdag 19 december 2002 18:18 schreef mitt het volgende:
Waarom zou Schreuder naar Roda willen
Kan me alleen voorstellen dat Nac Schreuder wel moet verkopen, maar echt blij zal hij dan niet zijn denk ik.
1 - 0
quote:hij is fijn
Op vrijdag 20 december 2002 22:58 schreef SuzukiSwift het volgende:
Roda - Utrecht
1 - 0
quote:en prettige winterstop allemaal
Op zaterdag 21 december 2002 15:09 schreef Kaalhei het volgende:[..]
hij is fijn
quote:
Op dinsdag 24 december 2002 19:06 schreef chelloboy het volgende:
De verdedeging zal nu wel beter worden bij Roda want jullie krijgen Eric Addo van ons de rest van het seizoen te huur.
Eric Addo ... een zwaluw maakt nog geen zomer
quote:Een neger maakt nog geen verdediging.
Op woensdag 25 december 2002 17:10 schreef amnesiac het volgende:
Eric Addo ... een zwaluw maakt nog geen zomer
quote:ja,definitief:
Op woensdag 1 januari 2003 13:26 schreef Kaalhei het volgende:
De BRT-txt zegt/zei dat in de GvA stond dat Roda en RKC op 2 spelers van KVM 'jagen'. Ken Leemans (verdedigende middenvelder) 19 jaar en de keeper wiens naam me ontschoten is.
quote:En gelukkig hebben we de foto's nog:
Roda strikt nieuwe Belgen
Kerkrade -
Roda JC heeft zich versterkt met twee talenten van KV Mechelen. Ken Leemans en doelman Kevin Begois komen per direct over van de Belgische hekkensluiter, die in grote financiële problemen verkeert. Het tweetal wordt vooral gezien als een versterking voor de toekomst.
Hoewel ze beiden nog een contract hebben bij KV, hoeft de Kerkraadse club niets te betalen voor Leemans en Begois. Het duo heeft namelijk vier maanden geen salaris ontvangen. Daardoor mag een andere club de spelers reglementair overnemen zonder dat daar een transfersom of opleidingskosten tegenover staan.Leemans, die zondag twintig jaar wordt, stond ook hoog op het lijstje bij onder andere RKC, Lierse en Westerlo. De 1.85 meter lange verdedigende middenvelder tekent een 2,5 jarig contract met een optie voor nog eens drie jaar. Leemans startte dit seizoen zesmaal in de basis bij Mechelen.
De twintigjarige Begois (eveneens 1.85 meter) stond de eerste seizoenhelft vier keer onder de lat. De sluitpost heeft een 1,5 jarige verbintenis met een optie voor vier jaar. Roda hoopt het tweetal de rest van dit seizoen te kunnen verhuren, opdat ze zo veel mogelijk aan spelen toekomen.
De Belgische 'connectie' in Kerkrade groeit al met al opnieuw. Op de loonlijst van Roda JC staan al vier Belgen: Tom Soetaers, Kevin van Dessel, Sven Vandenbroeck en Alain van mieghem. Een vijfde zuiderbuur, Donovan Maury, werd vorige week terug gestuurd naar het Italiaanse Perugia.
De Kerkraadse eredivisionist struint al jaren met veel succes de Belgische velden af. Ook de Gambiaan Edrissa Sonko en de Joegoslaven Vladan Kujovic en Predrag Filipovic ontdekte Roda daar. Filipovic kon Roda bijvoorbeeld halen, door de goede contacten van bestuurslid Nol Hendriks in België. Roda heeft in het verleden goed verdiend aan Belgen. Zo kreeg het van Vitesse zes miljoen euro voor Bob Peeters, terwijl Celtic ruim vijf miljoen overmaakte voor Joos Valgaeren.
quote:Tja zo gaat dat in de harde wereld van het voetbal. De supporters van Roda JC zamelen geld in om hun belgische vrienden van de ondergang te redden en het bestuur van Roda JC koopt de club leeg.
Op donderdag 2 januari 2003 13:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het loopt al aardig leeg bij KV.
Olaf Vandael was deze week op proef bij de FC!
quote:Idd. Harde wereld, maar zo werkt het nu eenmaal. Als een club vrijwel failliet is, staan andere clubs te dringen om nuttige krachten voor een appel en een ei over te nemen. In de voetballerij wemelt het van de lijkenpikkers, en ik kan het bestuur van Roda JC niet eens ongelijk geven. Ik zou waarschijnlijk hetzelfde doen.
Op donderdag 2 januari 2003 13:16 schreef Kaalhei het volgende:[..]
Tja zo gaat dat in de harde wereld van het voetbal. De supporters van Roda JC zamelen geld in om hun belgische vrienden van de ondergang te redden en het bestuur van Roda JC koopt de club leeg.
quote:
NOS-TT 647 do 02 jan
VOETBAL Roda JC heeft twee Belgische talenten van het nagenoeg failliete KV Mechelen overgenomen.Verdediger Ken Leemans (19) tekende een contract tot medio 2005 en doelman Kevin Begois (20) blijft tot juni 2004 op Kaalheide. Roda kon beiden transfervrij overnemen omdat ze al vier maanden geen salaris van KV Mechelen hadden ontvangen.Auxerre neemt de 22-jarige Ivoriaanse middenvelder Gautier Akale over van FC Zürich.Over de lengte van zijn contract is niets naar buiten gebracht. Jürgen Neumann,voormalig aanvoerder van Bundesligaclub FC Kaiserslautern,is aan de gevolgen van een hartinfarct overleden.Neumann was 61 jaar.
quote:Ja, en volgens Smeets voetbalt Twente nog altijd in het Diekman
Op donderdag 2 januari 2003 19:03 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 19:19 schreef Fulton het volgende:[..]
Ja, en volgens Smeets voetbalt Twente nog altijd in het Diekman
quote:Dat mag je Mart wel even vertellen dan. Ik zag em laatst nog op het station.
Op donderdag 2 januari 2003 19:31 schreef CAZZO het volgende:[..]
[afbeelding]
ik zie geen Diekmanstadion meer
quote:heb jij heel toevallig het email adres van Mart?
Op donderdag 2 januari 2003 19:35 schreef Fulton het volgende:[..]
Dat mag je Mart wel even vertellen dan. Ik zag em laatst nog op het station.
quote:belgen zijn niet echt buitenlanders
Op donderdag 2 januari 2003 19:43 schreef CAZZO het volgende:
ff ontopic
daar zal Luijpers blij mee zijn ,weer 2 buitenlanders erbij
quote:Ze zijn iig een stuk minder buitenlands dan Friezen
Op vrijdag 3 januari 2003 18:34 schreef planethugo het volgende:
belgen zijn niet echt buitenlanders
quote:
Kopenhagen aast op Marc Nygaard
FC Kopenhagen heeft via Sören Lerby, de zaakwaarnemer van Marc Nygaard, bij Roda JC geïnformeerd of het de lange Deen kan overnemen van de Kerkraadse club. Als alle partijen tot overeenstemming komen, keert de aanvallende middenvelder terug bij de vereniging die hij in 1995 op 18-jarige leeftijd verliet voor een avontuur in Nederland.Roda heeft laten weten hoeveel Nygaard moet kosten, Lerby is nu in gesprek met Kopenhagen. Bovendien zal ook de 26-jarige hoofdrolspeler, van wie het contract afloopt, maar op wie Roda nog een optie heeft voor één seizoen, zelf rond moeten zien te komen met zijn landgenoten.
Volgens voorzitter Theo Pickée is het lastig aan te geven hoe groot de kans is dat Nygaard Roda per direct verlaat. ,,Lerby heeft me vanmiddag (gisteren, red.) laten weten met Kopenhagen in onderhandeling te zijn. Ik denk dat medio deze week duidelijk wordt of de transfer doorgaat.''
Trainer Wiljan Vloet rekent erop dat Nygaard zich vandaag meldt in Kerkrade. ,,Zolang de deal niet rond is, verwacht ik Marc gewoon. Voor mij hoeft hij niet weg, want als breekijzer kan hij van grote waarde zijn. Alleen heeft Marc zelf problemen met die rol. Hij is pas 26 jaar en wil dus graag veel voetballen.''
De selectie, inclusief de van PSV gehuurde Eric Addo, komt vandaag voor de eerste keer dit jaar bijeen, maar zal morgen pas de trainingen hervatten. De Brazilianen Cristiano en Sergio alsmede Sonko hebben toestemming gekregen enkele dagen langer thuis te blijven.
De nieuwe Belgen Ken Leemans en Kevin Begois voegen zich niet bij het eerste team. Roda hoopt zo snel mogelijk een club te vinden die het tweetal wil huren. ,,Ze zijn gehaald met het oog op de toekomst en maken voorlopig dus geen deel uit van de hoofdmacht,'' verklaart Vloet. ,,Aan de andere kant hebben ze wel een aantal keer in de basis bij KV Mechelen gestaan. Dus is het beter hen te verhuren als dat mogelijk is dan dat ze bij de beloftes moeten gaan spelen.'' Hun vorige werkgever heeft al laten doorschemeren eventueel gebruik te willen maken van het duo voor de rest van het seizoen.
Bron : LD
quote:
Arsenal heeft interesse in Marc NygaardLONDEN, 23 juli 2001 08:02 - Arsenal overweegt een bod uit te brengen op Roda aanvaller Marc Nygaard. De Londense club is bereid 7 miljoen gulden te betalen voor de 24-jarige Deense aanvaller. Bij Roda is Nygaard overbodig geworden door de komst van de Zweed Berglund.
quote:
Ipswich doet bod van 18,5 miljoen op Marc NygaardKERKRADE, 5 juni 2001 00:00 - Volgens de site Planet Football heeft manager Roger Burley van Ipswich Town een bod van 18,5 miljoen gulden gedaan op Roda JC-speler Marc Nygaard. Frank Rutten, directeur algemene en financiële zaken van Roda JC, verwacht dat Nygaards zaakwaarnemer Keje Molenaar deze week met het bod van Ipswich bij Roda op de stoep zal staan. De Deen heeft een conflict met zijn huidige werkgever omdat Roda tussen de twintig en dertig miljoen gulden voor hem vraagt. Nygaard dreigt met een arbitragezaak als de Kerkraadse club niet met een lager bedrag voor hem op de proppen komt.
quote:hehe idd, ik heb ze nog gevonden ook!
Op woensdag 15 januari 2003 22:42 schreef Kaalhei het volgende:
1-0 Gewonnen van Schalke '04 is natuurlijk nooit verkeerd. Helaas kon ik de wedstrijd niet volgen. Misschien heeft Planet Hugo, nee die zat achter zijn computer zijn kwijtgeraakte mappen te zoeken, of G Hunter is gezien.
ik heb nog niemand gesproken die daar was, zal strax wel komen maar de kranten schrijven dat schalke wel erg slap was en de term oefenwedstrijd erg ruim namen
quote:Mja, t wordt nog ns wat met os Roda dit seizoen
Op maandag 20 januari 2003 13:32 schreef Kaalhei het volgende:
Ook van BMG gewonnen: 2-1. Goed gedaan jongens. Addo schijnt het trouwens goed te doen, maar ja de echte test wordt natuurlijk uit tegen Excelsior.
Excelsior uit, ben ik er weer bij, en dan winnen in plaats van dat gare 3-2 verlies thuis
quote:Geen kampioenschap voor Mark
Marc Nygaard verhuist per direct naar Lommel SK. Dit meldt de Belgische krant Het Laatste Nieuws. De aanvaller van Roda JC kwam in Kerkrade niet meer in aanmerking voor een basisplaats. De voorkeur van trainer Wiljan Vloet ging in de voorste linie veelal uit naar Tom Soetaers, Yannis Anastasiou en Cristiano.
ik heb hier nog een shirt van een paar jaar trug liggen met Nygaard acherop. Had ik uiteraard al snel spijt van
quote:De vallende ster: Eerst London dan Lommel
Op dinsdag 21 januari 2003 20:06 schreef CAZZO het volgende:
Geen kampioenschap voor Mark
quote:
LONDEN, 23 juli 2001 08:02 - Arsenal overweegt een bod uit te brengen op Roda aanvaller Marc Nygaard. De Londense club is bereid 7 miljoen gulden te betalen voor de 24-jarige Deense aanvaller. Bij Roda is Nygaard overbodig geworden door de komst van de Zweed Berglund.
Zonde.
quote:Het vreemde is dat hij het zo goed kan. Ik heb die vent wedstrijden zien spelen...phooee.
Op woensdag 22 januari 2003 22:51 schreef mitt het volgende:
Jammer dat Nygaard weg is.
Altijd leuk om naar em te kijken.
Maar ga em toch herrineren als de man die niet kon scorenZonde.
quote:bron: http://193.121.55.225/tt/tt.php?p=513&g=0&s=1&r=0&x=1
* Meerdere spelers van Lommel hebben slechts tot juni 2002 de pensioengelden ontvangen. Volgens de VUM-kranten kan dat ernstige gevolgen hebben. Theoretisch kunnen profvoetballers bij meer dan zes maanden betalingsachterstand hun vrijheid aanvragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |