abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 november 2002 @ 10:25:52 #201
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_6969939
1-3 thuis verliezen van AZ en ik had ze nog wel zo gewaarschuwd
May the seed of your loins be fruitfull in the belly of your woman
pi_6983457
AZ

Co for president

maandag 25 november 2002 @ 13:29:03 #203
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_6986145
Ont-zet-tend slecht was het weer
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
  zondag 1 december 2002 @ 21:05:41 #204
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_7091475
Hebben die 3 punten Als we nu doorzetten dan kunnen we goed staan bij de winterstop. FORZA RODA
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_7098079
tja we staan weer vierde

maar de wedstrijd was idd

het prachtige vuurwerk deed dat alweer snel vergeten, vond trouwens de rest ook wel leuk geregeld allemaal van oud spelers, oude speaker (hehe) etc.

zaterdag 7 december 2002 @ 13:04:52 #206
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_7191847
YES...vorige week MVV laatste, nu Fortuna

Maar ja Morgen is Sonko er waarschijnlijk niet bij tegen onze angstgegner.

zondag 8 december 2002 @ 20:57:11 #207
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_7214200
Stelletje teringlamballen. Met 10 man met 3-1 verliezen. Schaam je diep zeg.
  zondag 8 december 2002 @ 20:57:53 #208
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_7214215
quote:
Op zondag 8 december 2002 20:57 schreef Kaalhei het volgende:
Stelletje teringlamballen. Met 10 man met 3-1 verliezen. Schaam je diep zeg.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_7242797
angstgegner indeed

KUT MARTIN JOL

woensdag 18 december 2002 @ 23:18:56 #210
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_7418636
Vicelich niet erbij tegen U-te-reg, maar met van Dijk kan zijn positie goed, dan wel beter, invullen. Hopen dat we winnen, dan staan we met een beetje geluk 4e met de winterstop. Dan zijn we toch nog herbstmeister van de sub-top.
pi_7418667
dat beetje geluk hebben we wel nodig na de laatste weken
  woensdag 18 december 2002 @ 23:22:41 #212
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_7418719
quote:
Op woensdag 18 december 2002 23:20 schreef planethugo het volgende:
dat beetje geluk hebben we wel nodig na de laatste weken
tja geluk hadden we de 1e wedstrijden wel iit vorig jaar.
  donderdag 19 december 2002 @ 12:07:49 #213
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_7424487
Maury wordt teruggebracht naar Perugia, hij was echt te slecht. Ik hoop dat Sergio speelt morgen. Het gerucht gaat trouwens dat Roda Alfred Schreuder van NAC wil overnemen.
  donderdag 19 december 2002 @ 18:18:20 #214
30919 mitt
Michael Corleone
pi_7431526
quote:
Op donderdag 19 december 2002 12:07 schreef Kaalhei het volgende:
Maury wordt teruggebracht naar Perugia, hij was echt te slecht. Ik hoop dat Sergio speelt morgen. Het gerucht gaat trouwens dat Roda Alfred Schreuder van NAC wil overnemen.
Waarom zou Schreuder naar Roda willen
Kan me alleen voorstellen dat Nac Schreuder wel moet verkopen, maar echt blij zal hij dan niet zijn denk ik.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  donderdag 19 december 2002 @ 18:34:19 #215
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_7431839
quote:
Op donderdag 19 december 2002 18:18 schreef mitt het volgende:
Waarom zou Schreuder naar Roda willen
Kan me alleen voorstellen dat Nac Schreuder wel moet verkopen, maar echt blij zal hij dan niet zijn denk ik.
Dezelfde reden als de brazzen:
  vrijdag 20 december 2002 @ 16:34:08 #216
30919 mitt
Michael Corleone
pi_7450953
Het is te hopen dat Roda vanavond goed afsluit tegen Utrecht, want het gaat al niet al te soepel he laatste weken.
En anders gaat Vloetje het nog wel moeilijk krijgen.
pi_7457457
Roda - Utrecht

1 - 0

't Sjunste óp de welt, wat der Herjod had jemaad, dat is ós Kirchroa, went 't zingt en laacht.
  zaterdag 21 december 2002 @ 15:09:34 #218
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_7465566
quote:
Op vrijdag 20 december 2002 22:58 schreef SuzukiSwift het volgende:
Roda - Utrecht
1 - 0
hij is fijn
pi_7523800
quote:
Op zaterdag 21 december 2002 15:09 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

hij is fijn

en prettige winterstop allemaal
pi_7524039
De verdedeging zal nu wel beter worden bij Roda want jullie krijgen Eric Addo van ons de rest van het seizoen te huur.
vooruit nu rood witten vooruit PSV.
  woensdag 25 december 2002 @ 17:10:54 #221
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_7536582
quote:
Op dinsdag 24 december 2002 19:06 schreef chelloboy het volgende:
De verdedeging zal nu wel beter worden bij Roda want jullie krijgen Eric Addo van ons de rest van het seizoen te huur.

Eric Addo ... een zwaluw maakt nog geen zomer

er is een tijd van komen en gaan, en de tijd van gaan is nu gekomen :+
  zaterdag 28 december 2002 @ 15:09:11 #222
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_7580320
quote:
Op woensdag 25 december 2002 17:10 schreef amnesiac het volgende:
Eric Addo ... een zwaluw maakt nog geen zomer
Een neger maakt nog geen verdediging.
  woensdag 1 januari 2003 @ 13:26:44 #223
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_7649635
De BRT-txt zegt/zei dat in de GvA stond dat Roda en RKC op 2 spelers van KVM 'jagen'. Ken Leemans (verdedigende middenvelder) 19 jaar en de keeper wiens naam me ontschoten is.
  donderdag 2 januari 2003 @ 13:03:05 #224
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_7663769
quote:
Op woensdag 1 januari 2003 13:26 schreef Kaalhei het volgende:
De BRT-txt zegt/zei dat in de GvA stond dat Roda en RKC op 2 spelers van KVM 'jagen'. Ken Leemans (verdedigende middenvelder) 19 jaar en de keeper wiens naam me ontschoten is.
ja,definitief:
quote:
Roda strikt nieuwe Belgen
Kerkrade -
Roda JC heeft zich versterkt met twee talenten van KV Mechelen. Ken Leemans en doelman Kevin Begois komen per direct over van de Belgische hekkensluiter, die in grote financiële problemen verkeert. Het tweetal wordt vooral gezien als een versterking voor de toekomst.
Hoewel ze beiden nog een contract hebben bij KV, hoeft de Kerkraadse club niets te betalen voor Leemans en Begois. Het duo heeft namelijk vier maanden geen salaris ontvangen. Daardoor mag een andere club de spelers reglementair overnemen zonder dat daar een transfersom of opleidingskosten tegenover staan.

Leemans, die zondag twintig jaar wordt, stond ook hoog op het lijstje bij onder andere RKC, Lierse en Westerlo. De 1.85 meter lange verdedigende middenvelder tekent een 2,5 jarig contract met een optie voor nog eens drie jaar. Leemans startte dit seizoen zesmaal in de basis bij Mechelen.

De twintigjarige Begois (eveneens 1.85 meter) stond de eerste seizoenhelft vier keer onder de lat. De sluitpost heeft een 1,5 jarige verbintenis met een optie voor vier jaar. Roda hoopt het tweetal de rest van dit seizoen te kunnen verhuren, opdat ze zo veel mogelijk aan spelen toekomen.

De Belgische 'connectie' in Kerkrade groeit al met al opnieuw. Op de loonlijst van Roda JC staan al vier Belgen: Tom Soetaers, Kevin van Dessel, Sven Vandenbroeck en Alain van mieghem. Een vijfde zuiderbuur, Donovan Maury, werd vorige week terug gestuurd naar het Italiaanse Perugia.

De Kerkraadse eredivisionist struint al jaren met veel succes de Belgische velden af. Ook de Gambiaan Edrissa Sonko en de Joegoslaven Vladan Kujovic en Predrag Filipovic ontdekte Roda daar. Filipovic kon Roda bijvoorbeeld halen, door de goede contacten van bestuurslid Nol Hendriks in België. Roda heeft in het verleden goed verdiend aan Belgen. Zo kreeg het van Vitesse zes miljoen euro voor Bob Peeters, terwijl Celtic ruim vijf miljoen overmaakte voor Joos Valgaeren.

En gelukkig hebben we de foto's nog:
Begois
en van die andere snuiter kan ik er geen vinden.
pi_7663894
Het loopt al aardig leeg bij KV.
Olaf Vandael was deze week op proef bij de FC!
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  donderdag 2 januari 2003 @ 13:16:45 #226
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_7663995
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 13:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het loopt al aardig leeg bij KV.
Olaf Vandael was deze week op proef bij de FC!
Tja zo gaat dat in de harde wereld van het voetbal. De supporters van Roda JC zamelen geld in om hun belgische vrienden van de ondergang te redden en het bestuur van Roda JC koopt de club leeg.
pi_7664033
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 13:16 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Tja zo gaat dat in de harde wereld van het voetbal. De supporters van Roda JC zamelen geld in om hun belgische vrienden van de ondergang te redden en het bestuur van Roda JC koopt de club leeg.

Idd. Harde wereld, maar zo werkt het nu eenmaal. Als een club vrijwel failliet is, staan andere clubs te dringen om nuttige krachten voor een appel en een ei over te nemen. In de voetballerij wemelt het van de lijkenpikkers, en ik kan het bestuur van Roda JC niet eens ongelijk geven. Ik zou waarschijnlijk hetzelfde doen.
Al vind ik dat een club als KV Mechelen nooit failliet zou mogen gaan. Hopelijk raken ze gewoon een hoop spelers kwijt, en bouwen ze aan een jonge talentvolle ploeg die vanuit de Derde Klasse weer de opmars naar boven kan gaan maken!
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_7670858
quote:
NOS-TT 647 do 02 jan
VOETBAL Roda JC heeft twee Belgische talenten van het nagenoeg failliete KV Mechelen overgenomen.Verdediger Ken Leemans (19) tekende een contract tot medio 2005 en doelman Kevin Begois (20) blijft tot juni 2004 op Kaalheide. Roda kon beiden transfervrij overnemen omdat ze al vier maanden geen salaris van KV Mechelen hadden ontvangen.

Auxerre neemt de 22-jarige Ivoriaanse middenvelder Gautier Akale over van FC Zürich.Over de lengte van zijn contract is niets naar buiten gebracht. Jürgen Neumann,voormalig aanvoerder van Bundesligaclub FC Kaiserslautern,is aan de gevolgen van een hartinfarct overleden.Neumann was 61 jaar.

pi_7671085
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 19:03 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Ja, en volgens Smeets voetbalt Twente nog altijd in het Diekman
  donderdag 2 januari 2003 @ 19:31:46 #230
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_7671333
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 19:19 schreef Fulton het volgende:

[..]

Ja, en volgens Smeets voetbalt Twente nog altijd in het Diekman

ik zie geen Diekmanstadion meer
pi_7671379
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 19:31 schreef CAZZO het volgende:

[..]

[afbeelding]
ik zie geen Diekmanstadion meer

Dat mag je Mart wel even vertellen dan. Ik zag em laatst nog op het station.
  donderdag 2 januari 2003 @ 19:39:48 #232
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_7671462
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 19:35 schreef Fulton het volgende:

[..]

Dat mag je Mart wel even vertellen dan. Ik zag em laatst nog op het station.

heb jij heel toevallig het email adres van Mart?
  donderdag 2 januari 2003 @ 19:43:15 #233
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_7671519
ff ontopic
daar zal Luijpers blij mee zijn ,weer 2 buitenlanders erbij
pi_7689730
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 19:43 schreef CAZZO het volgende:
ff ontopic
daar zal Luijpers blij mee zijn ,weer 2 buitenlanders erbij
belgen zijn niet echt buitenlanders
  zondag 5 januari 2003 @ 20:40:15 #235
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_7725435
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 18:34 schreef planethugo het volgende:
belgen zijn niet echt buitenlanders
Ze zijn iig een stuk minder buitenlands dan Friezen
  maandag 6 januari 2003 @ 16:57:05 #236
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_7741044
quote:
Kopenhagen aast op Marc Nygaard
FC Kopenhagen heeft via Sören Lerby, de zaakwaarnemer van Marc Nygaard, bij Roda JC geïnformeerd of het de lange Deen kan overnemen van de Kerkraadse club. Als alle partijen tot overeenstemming komen, keert de aanvallende middenvelder terug bij de vereniging die hij in 1995 op 18-jarige leeftijd verliet voor een avontuur in Nederland.

Roda heeft laten weten hoeveel Nygaard moet kosten, Lerby is nu in gesprek met Kopenhagen. Bovendien zal ook de 26-jarige hoofdrolspeler, van wie het contract afloopt, maar op wie Roda nog een optie heeft voor één seizoen, zelf rond moeten zien te komen met zijn landgenoten.

Volgens voorzitter Theo Pickée is het lastig aan te geven hoe groot de kans is dat Nygaard Roda per direct verlaat. ,,Lerby heeft me vanmiddag (gisteren, red.) laten weten met Kopenhagen in onderhandeling te zijn. Ik denk dat medio deze week duidelijk wordt of de transfer doorgaat.''

Trainer Wiljan Vloet rekent erop dat Nygaard zich vandaag meldt in Kerkrade. ,,Zolang de deal niet rond is, verwacht ik Marc gewoon. Voor mij hoeft hij niet weg, want als breekijzer kan hij van grote waarde zijn. Alleen heeft Marc zelf problemen met die rol. Hij is pas 26 jaar en wil dus graag veel voetballen.''

De selectie, inclusief de van PSV gehuurde Eric Addo, komt vandaag voor de eerste keer dit jaar bijeen, maar zal morgen pas de trainingen hervatten. De Brazilianen Cristiano en Sergio alsmede Sonko hebben toestemming gekregen enkele dagen langer thuis te blijven.

De nieuwe Belgen Ken Leemans en Kevin Begois voegen zich niet bij het eerste team. Roda hoopt zo snel mogelijk een club te vinden die het tweetal wil huren. ,,Ze zijn gehaald met het oog op de toekomst en maken voorlopig dus geen deel uit van de hoofdmacht,'' verklaart Vloet. ,,Aan de andere kant hebben ze wel een aantal keer in de basis bij KV Mechelen gestaan. Dus is het beter hen te verhuren als dat mogelijk is dan dat ze bij de beloftes moeten gaan spelen.'' Hun vorige werkgever heeft al laten doorschemeren eventueel gebruik te willen maken van het duo voor de rest van het seizoen.

Bron : LD

woensdag 8 januari 2003 @ 22:08:53 #237
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_7787347
En onze nieuwe centrale verdediger in de limburgse sneeuw op de eerste training:

en in duel

Op de achtergrond van de 2e foto trouwens het stadion waaraan deze jongen zijn gebruikersnaam ontleent.
  donderdag 9 januari 2003 @ 21:09:09 #238
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_7805108
Deze is ook wel fraai. Wel op de datum letten mensen:
quote:
Arsenal heeft interesse in Marc Nygaard

LONDEN, 23 juli 2001 08:02 - Arsenal overweegt een bod uit te brengen op Roda aanvaller Marc Nygaard. De Londense club is bereid 7 miljoen gulden te betalen voor de 24-jarige Deense aanvaller. Bij Roda is Nygaard overbodig geworden door de komst van de Zweed Berglund.

En deze is ronduit hilarisch
quote:
Ipswich doet bod van 18,5 miljoen op Marc Nygaard

KERKRADE, 5 juni 2001 00:00 - Volgens de site Planet Football heeft manager Roger Burley van Ipswich Town een bod van 18,5 miljoen gulden gedaan op Roda JC-speler Marc Nygaard. Frank Rutten, directeur algemene en financiële zaken van Roda JC, verwacht dat Nygaards zaakwaarnemer Keje Molenaar deze week met het bod van Ipswich bij Roda op de stoep zal staan. De Deen heeft een conflict met zijn huidige werkgever omdat Roda tussen de twintig en dertig miljoen gulden voor hem vraagt. Nygaard dreigt met een arbitragezaak als de Kerkraadse club niet met een lager bedrag voor hem op de proppen komt.

woensdag 15 januari 2003 @ 22:42:47 #239
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_7920125
1-0 Gewonnen van Schalke '04 is natuurlijk nooit verkeerd. Helaas kon ik de wedstrijd niet volgen. Misschien heeft Planet Hugo, nee die zat achter zijn computer zijn kwijtgeraakte mappen te zoeken, of G Hunter is gezien.
pi_7926887
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 22:42 schreef Kaalhei het volgende:
1-0 Gewonnen van Schalke '04 is natuurlijk nooit verkeerd. Helaas kon ik de wedstrijd niet volgen. Misschien heeft Planet Hugo, nee die zat achter zijn computer zijn kwijtgeraakte mappen te zoeken, of G Hunter is gezien.
hehe idd, ik heb ze nog gevonden ook!

ik heb nog niemand gesproken die daar was, zal strax wel komen maar de kranten schrijven dat schalke wel erg slap was en de term oefenwedstrijd erg ruim namen

maandag 20 januari 2003 @ 13:32:43 #241
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_8005088
Ook van BMG gewonnen: 2-1. Goed gedaan jongens. Addo schijnt het trouwens goed te doen, maar ja de echte test wordt natuurlijk uit tegen Excelsior.
pi_8005271
quote:
Op maandag 20 januari 2003 13:32 schreef Kaalhei het volgende:
Ook van BMG gewonnen: 2-1. Goed gedaan jongens. Addo schijnt het trouwens goed te doen, maar ja de echte test wordt natuurlijk uit tegen Excelsior.
Mja, t wordt nog ns wat met os Roda dit seizoen

Excelsior uit, ben ik er weer bij, en dan winnen in plaats van dat gare 3-2 verlies thuis

|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
  dinsdag 21 januari 2003 @ 20:06:32 #243
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_8033673
quote:
Marc Nygaard verhuist per direct naar Lommel SK. Dit meldt de Belgische krant Het Laatste Nieuws. De aanvaller van Roda JC kwam in Kerkrade niet meer in aanmerking voor een basisplaats. De voorkeur van trainer Wiljan Vloet ging in de voorste linie veelal uit naar Tom Soetaers, Yannis Anastasiou en Cristiano.
Geen kampioenschap voor Mark
pi_8036207
Gelukkig niet nee, nu kan iedereen wel zeggen dat je als roda fan zijnde iedere speler moet steunen enzo, maar die Nygaard pfffff, wat een wazig figuur is dat toch. Maakte zich ieder jaar impopulairder hier in t zuiden, dus ik ben echt blij dat hij eindelijk een nieuwe club gevonden heeft.
Denk dat doordat Nygaard weg is er toch weer n betere sfeer in de groep komt, teminste weer een hoop negativiteit weg.
Voor de rest, Marc t ga je goed en veel suc6 bij je nieuwe club, en ik hoop dat je mijn ongelijk bewijst en daar bij Lommel de sterren van de hemel speelt.
|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
pi_8051069
gelukkig dat ie weg is, maarr.... je kan zeggen wat je wil van hem maar hij heeft zich wel altijd ingezet, als de trainer erom vroeg stond ie er. Hij wou wel met niemand meer praten van de pers enzo over zijn situatie maar volgens mij heeft ie zich wel steeds als een prof gedragen.

ik heb hier nog een shirt van een paar jaar trug liggen met Nygaard acherop. Had ik uiteraard al snel spijt van

woensdag 22 januari 2003 @ 20:03:37 #246
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_8053642
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 20:06 schreef CAZZO het volgende:
Geen kampioenschap voor Mark
De vallende ster: Eerst London dan Lommel
quote:
LONDEN, 23 juli 2001 08:02 - Arsenal overweegt een bod uit te brengen op Roda aanvaller Marc Nygaard. De Londense club is bereid 7 miljoen gulden te betalen voor de 24-jarige Deense aanvaller. Bij Roda is Nygaard overbodig geworden door de komst van de Zweed Berglund.
  woensdag 22 januari 2003 @ 22:51:40 #247
30919 mitt
Michael Corleone
pi_8057577
Jammer dat Nygaard weg is.
Altijd leuk om naar em te kijken.
Maar ga em toch herrineren als de man die niet kon scoren

Zonde.

woensdag 22 januari 2003 @ 23:16:13 #248
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_8058167
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 22:51 schreef mitt het volgende:
Jammer dat Nygaard weg is.
Altijd leuk om naar em te kijken.
Maar ga em toch herrineren als de man die niet kon scoren

Zonde.

Het vreemde is dat hij het zo goed kan. Ik heb die vent wedstrijden zien spelen...phooee.
Die kerel rende van centraal achterin via centraal in het midden naar centrum-spits en vice versa, 90 minuten lang, en was in elke linie het beste. Het vreemde is dat ik hem in de afgelopen 5 jaar over 1 wedstrijd gezien de beste vond, maar tegeljker tijd ook de slechtste. Zo ontzettend wisselvalig als Nygaard (die de laatste jaren ook wel niets-gaard werd genoemd) is, is niemand.
  woensdag 22 januari 2003 @ 23:22:59 #249
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_8058306
Maar of het een goede keus is?
quote:
* Meerdere spelers van Lommel hebben slechts tot juni 2002 de pensioengelden ontvangen. Volgens de VUM-kranten kan dat ernstige gevolgen hebben. Theoretisch kunnen profvoetballers bij meer dan zes maanden betalingsachterstand hun vrijheid aanvragen.
bron: http://193.121.55.225/tt/tt.php?p=513&g=0&s=1&r=0&x=1
  woensdag 22 januari 2003 @ 23:35:26 #250
30919 mitt
Michael Corleone
pi_8058570
Idd...Nygaard kon zoveel beter...
Vind het dan ook jammer dat ie nu naar zo'n club als Lommel gaat, want hij kan een veel beter niveau aan..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')