[Dit bericht is gewijzigd door spaceben op 02-08-2002 21:29]
quote:pff, lag dat gelukkig niet aan mij
Op vrijdag 02 augustus 2002 21:28 schreef spaceben het volgende:zaten nog best lastige tussen, dat betekend vast dat ik oud aan het worden ben...
quote:nu beginnen we eindelijk onze pappa's en mamma's te begrijpen... *auw*
Op vrijdag 02 augustus 2002 21:29 schreef cptmarco het volgende:[..]
pff, lag dat gelukkig niet aan mij
Die stereo's met die kleurtjes en rare knoppen heb ik nog nooit gesnapt, maar past wel leuk bij een schilderij van het huilende zigeunerkind en bankstellen met krulpoten en plastikke kroonluchters
En mijn vriendje heeft hem ook even ingevuld
Over 1 jaar begin ik aan mijn scriptie.
Verwacht ik ook wel hulp
Succes met de rest van je scriptie!!
niet verwacht in 5 min 40 nieuwe resultaten te krijgen, dat gaat wel heeel snel.
Tof dat jullie de test leuk vonden, dat maakt het leven weer een stuk aangenamer. De gegevens verzamel ik dus en ga er vervolgens allerlei statistische gegevens uithalen, ik kan dus niet meteen resultaten geven. Ik zal hier wel weer posten als de resultaten online staan.
Tenslotte wil ik vragen of vooral meisjes/dames/vrouwen de test willen doen, ik heb er nog maar weinig van en wil graag een goed beeld krijgen of er verschillen zijn in denkwijze etc. dus kom op en vul even in!
Bedankt allemaal en spread the word (aan je moeder bijvoorbeeld)!
groet, Mark Nuijten.
zo niet, vergeef mijn offtopicheid en succes met je onderzoek!
quote:Ik (=meisje) wil 'm doen, maar hij doet het niettttttttt!
Op vrijdag 02 augustus 2002 22:00 schreef BuG2FiX het volgende:
Tenslotte wil ik vragen of vooral meisjes/dames/vrouwen de test willen doen, ik heb er nog maar weinig van en wil graag een goed beeld krijgen of er verschillen zijn in denkwijze etc. dus kom op en vul even in!
Ik klik echt oneindig veel op dat donkere mannetje maar hij laadt 'm niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |