"In eerste instantie was ik volledig bereid om de topicstarter te helpen mijn zijn/haar probleem.
Ik heb na mijn tirade uitgelegd waarom ik pissed werd en heb de topicstarter (man, vrouw, homo, lesbo ) daarna zelfs nog een tip gegeven.
Ik geef toe dat ik een beetje te ver ging, maar de topicstarter begon zelf met mij en nog iemand af te zeiken terwijl deze zelf onduidelijk was en ook nog eens bleef nadat om opheldering gevraagd werd.
Dus beetje onterechte ban hiero."
quote:bans worden niet besproken op het forum
Op vrijdag 02 augustus 2002 18:37 schreef TonyMontana het volgende:
N.a.v. HELP! Seks doet echt pijn?!?! werd FlowDesign gebanned voor 48 (!) uur.
Hier zijn verklaring:"In eerste instantie was ik volledig bereid om de topicstarter te helpen mijn zijn/haar probleem.
Ik heb na mijn tirade uitgelegd waarom ik pissed werd en heb de topicstarter (man, vrouw, homo, lesbo) daarna zelfs nog een tip gegeven.
Ik geef toe dat ik een beetje te ver ging, maar de topicstarter begon zelf met mij en nog iemand af te zeiken terwijl deze zelf onduidelijk was en ook nog eens bleef nadat om opheldering gevraagd werd.Dus beetje onterechte ban hiero."
Calvobbes is ook geband dus ik doe het maar even voor hem zeggen
Echter, het hele voorval vond plaats in SEX, en das nou nie t beste forum om iemand voor slet uit te maken.
Ik zou zeggen, gezien de omstandigheden, 24 uur.
Maar goed. ik ben niet blauw
Vind z'n ban ook onterecht!
quote:Ga terug naar je eigen topic
Op vrijdag 02 augustus 2002 18:39 schreef Dwaallicht het volgende:
Die ban is imo onterecht ja. Er schelden genoeg mensen hier die geen ban krijgen/hebben gekregen.
quote:Als je ff goed leest... dan stond er sl*t en nergens stond rotte vis, dus ik weet niet waar je dat vandaan haalt.
Op vrijdag 02 augustus 2002 18:38 schreef gelly het volgende:
Nee, idd, iemand voor slet en rotte vis uitmaken is doodnormaal.
En het gaat erom dat FlowDesign vind dat als hij een ban krijgt, dat de topicstarter dan zeker een ban moet krijgen.
[Dit bericht is gewijzigd door TonyMontana op 02-08-2002 18:42]
quote:Gister waz ik wel blauw
Op vrijdag 02 augustus 2002 18:40 schreef Rhadamanthus het volgende:
De reactie was idd een beetje overtrokken van Flowdesign. Maar de topicstartster blonk nu ook niet uit in duidelijkheid....Echter, het hele voorval vond plaats in SEX, en das nou nie t beste forum om iemand voor slet uit te maken.
Ik zou zeggen, gezien de omstandigheden, 24 uur.
Maar goed. ik ben niet blauw
quote:Posten onder een ander account is niet verstandig, dat weet je ?
Op vrijdag 02 augustus 2002 18:41 schreef TonyMontana het volgende:[..]
Als je ff goed leest... dan stond er sl*t en nergens stond rotte vis, dus ik weet niet waar je dat vandaan haalt.
En het gaat erom dat ik vind dat als ik een ban krijg, dat de topicstarter dan zeker een ban moet krijgen.
quote:Ik wou het nét zeggen
Op vrijdag 02 augustus 2002 18:42 schreef gelly het volgende:[..]
Posten onder een ander account is niet verstandig, dat weet je ?
quote:Aiaiai, dit wordt een verlenging EN een ban voor TonyMontana, je mag niet doorposten onder een andere naam. En TM mag zijn account niet ter beschikking stellen.
Als je ff goed leest... dan stond er sl*t en nergens stond rotte vis, dus ik weet niet waar je dat vandaan haalt.
En het gaat erom dat FlowDesign vind dat als hij een ban krijgt, dat de topicstarter dan zeker een ban moet krijgen.
Hebben jullie alletwee fijn even de tijd om de FAQ en Policy door te lezen
quote:En is dit een banverzoek?
Op vrijdag 02 augustus 2002 18:43 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Aiaiai, dit wordt een verlenging EN een ban voor TonyMontana, je mag niet doorposten onder een andere naam. En TM mag zijn account niet ter beschikking stellen.
Hebben jullie alletwee fijn even de tijd om de FAQ en Pilicy door te lezen
Leuk die nieuwe richtlijnen
quote:
quote:ja tuurlijk schat, lul je er maar onderuit
Op vrijdag 02 augustus 2002 18:44 schreef TonyMontana het volgende:[..]
quote:Nope, ik wijs ze effe op de regeltjes, ikzelf zou nooooit om een ban voor een ander vragen.
Op vrijdag 02 augustus 2002 18:44 schreef Rhadamanthus het volgende:[..]
En is dit een banverzoek?
Leuk die nieuwe richtlijnen
quote:Uh-huh. Je identificeert je slechts met hem of niet
Op vrijdag 02 augustus 2002 18:44 schreef TonyMontana het volgende:[..]
quote:Heb je het topic waar het over gaat uberhaupt wel gelezen?
Op vrijdag 02 augustus 2002 18:45 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Nope, ik wijs ze effe op de regeltjes, ikzelf zou nooooit om een ban voor een ander vragen.
![]()
quote:Yep, en ik vind dat waar 2 ruzie hebben ze allebei schuldig zijn. Dus een ban voor de topicstarter van het bewuste topic zou idd wel gepast zijn. (maarja, zoals ik al eerder aangaf vraag ik niet om een ban voor een ander
Op vrijdag 02 augustus 2002 18:46 schreef TonyMontana het volgende:[..]
Heb je het topic waar het over gaat uberhaupt wel gelezen?
quote:Ja en jij... ehr.. Flowdesign had nooit zo fel mogen reageren. Zeker niet in SEX.
Op vrijdag 02 augustus 2002 18:46 schreef TonyMontana het volgende:[..]
Heb je het topic waar het over gaat uberhaupt wel gelezen?
Toegegeven: de topicstartster blonk niet uit in duidelijkheid. Behalve in het uiten van haar ongenoegen vanwege een gebrek aan begrip.
Al met al: ban is verdedigbaar. Duur zou FD over kunnen praten lijkt me
quote:Leuk onderschrift, moet dat niet zijn: NIEUW! Nu met een ban!
Op vrijdag 02 augustus 2002 18:47 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Yep, en ik vind dat waar 2 ruzie hebben ze allebei schuldig zijn. Dus een ban voor de topicstarter van het bewuste topic zou idd wel gepast zijn. (maarja, zoals ik al eerder aangaf vraag ik niet om een ban voor een ander
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |