Overigens triest om een 5 regelig nieuwsstukje te willen veranderen omdat je er zelf niet in genoemd word.
Tsss. kinders...
Op Got lopen ze nu allemaal op het hardst te zeiken dat ze eerder waren met hun soep topics...
Hadden ze die maar in een publiek forum moeten gooien of zelf op het idee moeten komen nu.nl te mailen
Tsss. kinders....
quote:eerder met fotosoep.
Op vrijdag 02 augustus 2002 18:29 schreef Tijn het volgende:
Maar beweert GoT nou dat ze eerder met Fotosoep-topics waren, of eerder met de "Alberto checkt de park"-fotosoep
Maar tis te belachelijk voor woorden inderdaad. Wat een stel kleuters.
quote:Daar ging het niet om. Het ging niet om 'ow, wij GoTers willen ook genoemd worden!"
Op vrijdag 02 augustus 2002 18:26 schreef Pjederdy het volgende:
Overigens triest om een 5 regelig nieuwsstukje te willen veranderen omdat je er zelf niet in genoemd word.
Het ging om het ene zinnetje, dat jullie het bedacht zouden hebben.
Als een nieuwssite moet je gewoon feiten op je site hebben, en geen bogus info. Dit was bogus info, jullie zijn nml niet de bedenkers/starters van zulke rages of praktijken, en dat was de bedoeling van de GoT-ers.
Als je even terugdenkt aan AYBABTU, dan zal je het vast met me eens zijn dat de starters daarvan eerder de credit verdienen, dan FOK met Alberto...
En DAAR ging het om, dat de goede mensen de credit zouden krijgen. Dat de fout van nu.nl rechtgezet zou worden.
En dat die muts van nu.nl dat dan verkeerd interpreteert en denkt "ow, GoT wil ook een vermelding" daar kunnen de GoTers die gemaild hebben niets aan doen. Excuses daar ook voor, dat was niet de bedoeling...
quote:Zij vonden het nodig te roepen dat de FOK!-kers het fotosoepen niet hadden uitgevonden.
Op vrijdag 02 augustus 2002 18:29 schreef Tijn het volgende:
Maar beweert GoT nou dat ze eerder met Fotosoep-topics waren, of eerder met de "Alberto checkt de park"-fotosoep
Lekker belangrijk IMO.
Het gaat om de combinatie van "de park checken" en alle taal-varianten daarop, en de gesoepte pics.
Die pipo's van G.o.T. die snappen de humor hiervan in dit geval echt niet...
[Dit bericht is gewijzigd door Sjaakman op 02-08-2002 18:32]
quote:yer fool of crap.
Op vrijdag 02 augustus 2002 18:30 schreef Type het volgende:
Ok, hier even 1 reactie, en dan ben ik weg.
[..]Daar ging het niet om. Het ging niet om 'ow, wij GoTers willen ook genoemd worden!"
Het ging om het ene zinnetje, dat jullie het bedacht zouden hebben.
Als een nieuwssite moet je gewoon feiten op je site hebben, en geen bogus info. Dit was bogus info, jullie zijn nml niet de bedenkers/starters van zulke rages of praktijken, en dat was de bedoeling van de GoT-ers.Als je even terugdenkt aan AYBABTU, dan zal je het vast met me eens zijn dat de starters daarvan eerder de credit verdienen, dan FOK met Alberto...
En DAAR ging het om, dat de goede mensen de credit zouden krijgen. Dat de fout van nu.nl rechtgezet zou worden.
En dat die muts van nu.nl dat dan verkeerd interpreteert en denkt "ow, GoT wil ook een vermelding" daar kunnen de GoTers die gemaild hebben niets aan doen. Excuses daar ook voor, dat was niet de bedoeling...
Wat een doorzichtig antwoord zeg. Jullie zijn gewoon mediageil en Alberto is ons geintje. Je zegt zelf al dat je crediet wil krijgen voor jullie geintje. Dan hadden jullie dat indertijd maar moeten bedenken.
En nou fijn in je huiskamertje gaan spelen.
quote:en nu.nl ook niet, want nu.nl schrijft dat jullie een nieuwe rage hebben ontdekt, het photoshoppen...
Op vrijdag 02 augustus 2002 18:31 schreef Sjaakman het volgende:[..]
Zij vonden het nodig te roepen dat de FOK!-kers het fotosoepen niet hadden uitgevonden.
Lekker belangrijk IMO.
Het gaat om de combinatie van "de park checken" en alle taal-varianten daarop, en de gesoepte pics.Die pipo's van G.o.T. die snappen het in dit geval echt niet...
quote:Da's ook fout.
Op vrijdag 02 augustus 2002 18:32 schreef Type het volgende:[..]
en nu.nl ook niet, want nu.nl schrijft dat jullie een nieuwe rage hebben ontdekt, het photoshoppen...
quote:Pff, mij maakt het niet uit of de GoT soeptopics wel of niet genoemd worden, het liefst niet zeg. Dat is een stukje Huiskamer, en dat is dus een stukje van de GoTers, daar heeft nu.nl helemaal nix mee te maken imho.
Op vrijdag 02 augustus 2002 18:32 schreef Havoc het volgende:[..]
yer fool of crap.
Wat een doorzichtig antwoord zeg. Jullie zijn gewoon mediageil en Alberto is ons geintje. Je zegt zelf al dat je crediet wil krijgen voor jullie geintje.
En mag ik je vragen waar ik zeg dat ik crediet wil voor de GoT soeptopics?
quote:Alsof het op GoT is bedacht
en nu.nl ook niet, want nu.nl schrijft dat jullie een nieuwe rage hebben ontdekt, het photoshoppen...
quote:Dit is toch ook een nieuwe rage op dit moment? Of zie ik het verkeerd? Tientallen foto's geshopt met hetzelfde onderwerp. Idem tientallen topics over dezelfde persoon. Een aparte website, dit is dus een nieuwe rage, ja.
Snap dat dan op zn minst.
quote:Haha, alsof GoT dat bedacht zou hebben dan! Dan waren die peipeltjes van onion.com er nog eerder mee en waarschijnlijk gebeurde het daarvoor ook al.
quote:Yup, daarom vind ik het ook stom dat er nu GoT en FOK! genoemd wordt.
Op vrijdag 02 augustus 2002 18:36 schreef zaiga het volgende:[..]
Haha, alsof GoT dat bedacht zou hebben dan! Dan waren die peipeltjes van onion.com er nog eerder mee en waarschijnlijk gebeurde het daarvoor ook al.
onion, AYBABTU zoals ik al meerdere malen heb gezegd, die zouden credit moeten krijgen
quote:*eens is*
Op vrijdag 02 augustus 2002 18:37 schreef Vork het volgende:
zoals ik in de huiskamer ook al zei...
drukte om niets mensen.
quote:Alberto is een nieuwe rage, maar het photoshoppen niet, en dat meldt nu.nl, dat jullie een nieuwe rage hebben HET PHOTOSHOPPEN...
Op vrijdag 02 augustus 2002 18:34 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Dit is toch ook een nieuwe rage op dit moment? Of zie ik het verkeerd? Tientallen foto's geshopt met hetzelfde onderwerp. Idem tientallen topics over dezelfde persoon. Een aparte website, dit is dus een nieuwe rage, ja.
Snap dat dan op zn minst.
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2002 18:37 schreef Vork het volgende:
zoals ik in de huiskamer ook al zei...
drukte om niets mensen.
quote:
Type schreef op 02 augustus 2002 @ 18:35:
[...]
Helemaal. Maar het is vakantie, en anders heb ik toch niets te doen
[Dit bericht is gewijzigd door Type op 02-08-2002 18:39]
quote:De bedenker van Photoshop vroeg op GoT, ik wil eens iets anders dan paint, wie kent er een andere programma om foto's te bewerken.
Op vrijdag 02 augustus 2002 18:34 schreef Tijn het volgende:[..]
Alsof het op GoT is bedacht
En wat denk je? Antwoord:
UTFS!!!!!
quote:Nou, ga jij je maar effe lekker druk zitten maken op je kamertje, dan ga ik weer verder met belangrijkere zaken.
Op vrijdag 02 augustus 2002 18:38 schreef Type het volgende:[..]
Alberto is een nieuwe rage, maar het photoshoppen niet, en dat meldt nu.nl, dat jullie een nieuwe rage hebben HET PHOTOSHOPPEN...
Veel succes!!
quote:Dank je
Op vrijdag 02 augustus 2002 18:39 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Nou, ga jij je maar effe lekker druk zitten maken op je kamertje, dan ga ik weer verder met belangrijkere zaken.
Veel succes!!
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2002 18:39 schreef slakkie het volgende:[..]
De bedenker van Photoshop vroeg op GoT, ik wil eens iets anders dan paint, wie kent er een andere programma om foto's te bewerken.
UTFS!!!!!
quote:
De bedenker van Photoshop vroeg op GoT, ik wil eens iets anders dan paint, wie kent er een andere programma om foto's te bewerken.
UTFS!!!!!
quote:Ik ben het grotendeels met je eens en vind het 'dapper' van je dat je hier zo voor je mening durft uit te komen. Dat gezegd blijft het natuurlijk naatjes.
Op vrijdag 02 augustus 2002 18:37 schreef Type het volgende:[..]
Yup, daarom vind ik het ook stom dat er nu GoT en FOK! genoemd wordt.
onion, AYBABTU zoals ik al meerdere malen heb gezegd, die zouden credit moeten krijgen
Nee, FOK! heeft natuurlijk het faken niet bedacht. GoT ook niet en AYBABTU ook niet. Die regel ("nieuwe rage bedacht") viel mij ook gelijk op, maar ik denk dan gewoon "Ach, ze weten niet beter". Dat je ze er op aanspreekt, prima, maar de manier waarop die takketrol dat deed gaat alle perken (parken ) te buiten.
Het gaat om Alberto. En "Alberto loopt de park te checken". En alle varianten daar op. Dat de fakes niet allemaal even goed zijn boeit geen drol, ik ben al lang blij dat er een keertje zo'n leuk topic op FOK! is in die korte tijd dat ik hier rondhangen. GoT heeft er helemaal niets mee te maken dus ik snap niet waar ze zich zo druk om maken (behalve dat 'ene regeltje').
quote:HILARISCH
UTFS!!!!!
Overigens is het bericht op nu.nl nu weer gewijzigd, het heet nu 'fotosoepen' en er is een regeltje bijgekomen dat je het op GoT alleen maar kan zien als je 150 posts hebt. En Alberto wordt nu ook bij naam genoemd . Verder verandert er niks door deze verandering, dus eigenlijk is het een onzinnige verandering.
quote:Fotosoepen... wat heb ik een hekel aan die benaming zeg.
Op vrijdag 02 augustus 2002 19:18 schreef Ketel_1 het volgende:[..]
HILARISCH
![]()
![]()
Overigens is het bericht op nu.nl nu weer gewijzigd, het heet nu 'fotosoepen' en er is een regeltje bijgekomen dat je het op GoT alleen maar kan zien als je 150 posts hebt. En Alberto wordt nu ook bij naam genoemd
. Verder verandert er niks door deze verandering, dus eigenlijk is het een onzinnige verandering.
quote:try it....Muhahaha
Op vrijdag 02 augustus 2002 19:23 schreef Lord Dreamer het volgende:
Hoppa .. eindelijk een echte reden om de tweakers te weren van FOk!
Maarre ik snap heel die ophef niet, maar om dat heel got weer af te flamen. Da's zo flauw...
[offtopic]
ps.
Wat is dit een zielig zinnetje onder dat post gedoe :
Je IP adres is: 294.xxx.xxx.xxx
Alle IP adressen worden gelogged. Bij misbruik van dit forum zullen wij je provider op de hoogte stellen.
De forumregels kun je HIER nalezen.
Moet dat afschrikkend werken ofzo? Ik heb chello, denk niet dat die daar warm of koud van worden dat fok eventueel met hun contact opneemt Tenzij je de server plat legt natuurlijk, maar dat is niet misbruik maken van het forum.
[/offtopic]
quote:Je hebt je eerste post nuttig gebruikt zie ik.
Op zaterdag 03 augustus 2002 00:06 schreef SysRq het volgende:
guttegut zijn jullie ff op je klotuh getrapt zeg
Ti's nabouwerij... gelul voor Fok om te zeggen dat fok het bedacht heeft.... wie het dan wel bedacht heeft intereseerd me geen flikker, maar fok was het niet en het is niet echt fair om het tegendeel te beweren...
quote:En groot gelijk....
UTFS!!!!!
Tweakers is niet een van-alles-wat forum als Fok... Got is er voor mensen met toch wel enig niveau op het gebied van computers.... domme n00btopics irriteren me ook mateloos... laat die lui lekker opflikkeren naar beginnersweb.nl ofzow.... als je die n00bvragen maar blijft beantwoorden trek je het niveau omlaag en vertekt de 'elite' naar andere forums.
in mijn ogen is got alleen voor putertjes en mogen die andere mensjes van mijn part optiefen
quote:Jij wil beweren dat het niveau op gathering.tweakers.net hoog is? 16 jarige pikkies die af en toe op pappa's computer mogen en denken dat ze er verstand van hebben. Misschien dat er een handjevol mensen rondhangt die enig verstand van zaken hebben, maar de 'elite' zul je er echter niet vinden.
Op zaterdag 03 augustus 2002 00:23 schreef nietzman het volgende:[..]
En groot gelijk....
Tweakers is niet een van-alles-wat forum als Fok... Got is er voor mensen met toch wel enig niveau op het gebied van computers.... domme n00btopics irriteren me ook mateloos... laat die lui lekker opflikkeren naar beginnersweb.nl ofzow.... als je die n00bvragen maar blijft beantwoorden trek je het niveau omlaag en vertekt de 'elite' naar andere forums.
En als je het topic had gelezen (en de mails die de GoT'ers naar nu.nl hadden gestuurd) dan had je kunnen weten dat 'FOK!' niet beweert dat ze het hebben uitgevonden.
quote:als je iets doet, doe het goed, als je iets aandraagt, kom dan met bewijs en argumenten
Op zaterdag 03 augustus 2002 01:05 schreef HighLander het volgende:
Ik vond anders dat er vanuit GOT wel erg veel moeite werd gedaan.
Een tamelijk lang mailtje, plus het mirroren van een eigen HK-topic enkel omdat Nu.nl had neergezet dat wij wat nieuws hadden verzonnen.
Beetje flauw.
waarom? In principe als schrikreactie + geintje n.a.v. wat ik op nu.nl had gelezen. Heeft niks met zeiken te maken. Ik ben bezoeker van beide fora; Op FoK lees ik wat meer, op GoT post ik wat meer. Waarom ? Ik heb net iets meer affiniteit met techniek dan met de onderwerpen die hier besproken worden.
Maakt dat mij een nerd? Neen. Gewoon iemand die van hobby z'n werk heeft gemaakt, en vice versa. Dat n00b UTFS gedoe vind ik heel begrijpbaar. GoT is van oudsher een technisch forum, waar (vooral vroeger) hoogwaardige discussies werden gevoerd en ideeen uitgewisseld. Willen we dat dat vernaggeld wordt door iedere miscellaneous bezoeker die de situatie op GoT niet kent ? Neen. Dus vandaar.
Even back ontopic: 't feit dat FoK slim genoeg is om de soeptopics niet-besloten te zetten (als dat uberhaupt al kan hier) is slim. Ik vind het alleen jammer dat jullie hier nu met de eer gaan strijken. Ik heb Alberto topics gelezen, en tsja, "onze" soepers zijn gewoon beter
Anyhow, ik wou dat 't gewoon eens ophield met al dat geflame over en weer.
[Al Bundy-mode]
Can't we all just get along
[/Al Bundy-mode]
quote:"jullie" soepers hebben CNN gehaald of wat?
Op zaterdag 03 augustus 2002 11:59 schreef thedane het volgende:"onze" soepers zijn gewoon beter
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2002 12:03 schreef mvdlubbe het volgende:[..]
"jullie" soepers hebben CNN gehaald of wat?
begin je nou weer
quote:Met alle genoegen..
Op zaterdag 03 augustus 2002 12:06 schreef thedane het volgende:[..]
begin je nou weer
Weten we meteen weer wat het belangrijkste is in het leven van een echte nerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |