quote:omdat je super links kijkt, terwijl er ook een rechts is. Imho is het een absurd bekrompen mening die je hier aan het verdedigen bent. En bekrompen meningen zijn kansloos
Op zaterdag 28 juni 2003 18:22 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Waarom is dat kansloos ?
quote:Ik vind het gewoon niet mooi. Is dat nou zo moeilijk te begrijpen ?
Op zaterdag 28 juni 2003 18:25 schreef bleiblei het volgende:
omdat je super links kijkt, terwijl er ook een rechts is. Imho is het een absurd bekrompen mening die je hier aan het verdedigen bent. En bekrompen meningen zijn kansloos.
quote:Dan hoef je mannen die het wel laten staan niet te verafschuwen
Op zaterdag 28 juni 2003 18:26 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Ik vind het gewoon niet mooi. Is dat nou zo moeilijk te begrijpen ?
quote:Inderdaad, maar dat doe ik toch ook niet ?
Op zaterdag 28 juni 2003 18:28 schreef bleiblei het volgende:
Dan hoef je mannen die het wel laten staan niet te verafschuwenen op te kotsen etc.
quote:Dat hangt ervan af wie het is.
Als iemand het laat staan zal het toch hopelijk een gore rotzorg voor je zijn.
rrrrrrrrrr
[Dit bericht is gewijzigd door Willaaam op 01-07-2003 15:47]
Grtz Mario
Let's Go For Pumping
Iemand die hier ervaring mee heeft?
Hoelang duurt het meestal totdat er weer iets haar tevoorschijn komt?
quote:Vind je ?
Op donderdag 3 juli 2003 01:12 schreef OldJeller het volgende:
Wwwwwwwow Gil-galad je bent wel erg op dreef hierzo..
quote:Nee hoor.
Het lijkt of je een fucking trauma aan borsthaar hebt overgehouden.
quote:Wat doe je dan op een discussie-forum ?
Cut the crap, we weten je mening.. en om iedereens mening/zegje/argument proberen te weerleggen schiet je ook niet veel mee op, en zal je hun 'way of life' of mening ook niet mee veranderen.
quote:Nee, helaas niet.
Heeft iemand je geliefde borsthaar ooit in de fik gestoken, en toen groeide het nooit meer aan ofzo.. Shhheesh.
quote:Kleren zijn beter.
Get a grip.
Vacht is goed voor de winter.
quote:bl44t, als ik daarop reageer wordt mn hele post ge-edit en kunnen we door blijven gaan..
Op donderdag 3 juli 2003 23:17 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Vind je ?
[..]Nee hoor.
[..]Wat doe je dan op een discussie-forum ?
[..]Nee, helaas niet.
[..]Kleren zijn beter.
quote:Sprak den Boer in 1950.
Op dinsdag 24 juni 2003 17:58 schreef gelly het volgende:Nederland verwijft.
quote:Op maandag 9 augustus 2004 14:17 schreef White_Wolf het volgende:
Ik heb dus borsthaar maar nu ik weer T-shirts draag vanwege het weer, merk ik dat er een aantal haren zichtbaar zijn. Vinden jullie dit een no noof wel cool?
Dus je valt op behaarde vrouwenquote:Op donderdag 1 augustus 2002 13:19 schreef DIGGER het volgende:
Snap dus ook die haar fobie niet, mensen die alleen op hun hoofd nog haar hebben (zelfs dat soms geeneens) vind ik juist geen gezicht.
Vrouwen hebben ook okselhaar, dus val jij dan op kleine meisjesquote:Op vrijdag 2 augustus 2002 03:03 schreef supah het volgende:
Ik heb borsthaar en ben geenzins van plan er iets aan te doen. Mannen hebben dat nu eenmaal en als je dat niet zint moet je geen mannen maar jongens versieren.
Heb jij dan een Bin Ladenbaard?quote:Op dinsdag 24 juni 2003 12:51 schreef Levensgenieter het volgende:
Ik heb ook borsthaar en ik laat het lekker zitten. Het hoort bij mij. Net zoals ik baardgroei heb. Dat hoort erbij als je man bent.
Een echte vrouw is ook behaard op bepaalde plekkenquote:Op dinsdag 24 juni 2003 13:19 schreef Pikkebaas het volgende:
Dus ik herhaal : Het is mannelijk, een echte man is behaard.
quote:Op dinsdag 24 juni 2003 13:28 schreef Levensgenieter het volgende:
Vrouwen die zich scheren is een heel ander geval. Vind ik dan
Je spreekt jezelf wel erg tegenquote:Op dinsdag 24 juni 2003 15:14 schreef Levensgenieter het volgende:
Wie zegt dat haren geen functie hebben Je krijgt ze niet voor niets denk ik dan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |