http://www.tuftufclub.com/fotos/fotorepo.php?welke=124
Foto's van vernielde flitspalen zijn op onze site bijna dagelijkse kost geworden. Maar plaatjes van de daad zelf zijn zeldzaam.
De TTC kreeg onderstaande unieke foto's ter publicatie aangeboden.
Mr. Koos Spee roept graag dat tachtig procent van de Nederlanders achter flitspalen staat. Zie hier de resterende twintig procent. Voor alle duidelijkheid: het feit dat wij deze foto's publiceren is niet bedoeld om mensen er toe aan te zetten hetzelfde te doen. Maar ja, die persvrijheid..
quote:Hoezo:
Op dinsdag 30 juli 2002 09:32 schreef 4]-[ Highlander het volgende:
LOLMet die nieuwe flitspalen zal het helaas niet zo makkelijk gaan
quote:
*start stopwatch**autoband uit kofferbak pakt*
*colafles met benzine openschroeft*
*benzine in band giet*
*band om paal hangt*
*band aansteekt*
*stopt stopwatch*
13 en een halve seconde...
quote:ah, dat is dus het eerste goede nieuws van vandaag
Op dinsdag 30 juli 2002 09:33 schreef 100% Tukker het volgende:
Hoezo:
quote:Ja en?
Op dinsdag 30 juli 2002 09:34 schreef popolon het volgende:
Vandalisme heet zoiets.
quote:Dat betalen doen we toch wel, wordt er echt niet meer of minder van
Op dinsdag 30 juli 2002 09:36 schreef Conflict het volgende:
En wie moet die flitspalen betalenEcht zo ontzettend dom is dit!
quote:
Op dinsdag 30 juli 2002 09:36 schreef 4]-[ Highlander het volgende:Ja en?
quote:Ik vind alleen dat de overheid het uitlokt met de huidige gang van zaken in verkeersland.
Op dinsdag 30 juli 2002 09:34 schreef popolon het volgende:
Vandalisme heet zoiets.
Ik hoop dat de volgende minister van verkeer (sinds 16 jaar ofzo eindelijk weer eens een man) beter luistert en minder uit is op de snelle winst door controles met flitspalen.
Op dit moment zie je namelijk dat er gewoon teveel mensen geflitst worden die niet tot de groep " gevaarlijke hardrijders" behoren. Vaak zijn het zelfs de zondagsrijders die de weg niet kennen en in een vreemde stad 54 rijden waar je 50 mag. Tenslotte hebben de notoire hardrijders zichzelf allang ingedekt met de nodige detectoren, dus die straf je niet (genoeg).
Ik vind het trouwens wel beter een flitspaal te verdraaien dan af te fikken, want dat kost alleen maar belastingknaken...
quote:Wat is dan het nut ervan
Op dinsdag 30 juli 2002 09:36 schreef 4]-[ Highlander het volgende:Dat betalen doen we toch wel, wordt er echt niet meer of minder van
Menseen moeten zich verdomme gewoon aan de verkeersregels houden!
quote:Mjah, die lambadapaal kunnen ze denk ik ook bij het oud vuil dumpen!
Op dinsdag 30 juli 2002 09:39 schreef Kreator het volgende:[..]
Ik vind alleen dat de overheid het uitlokt met de huidige gang van zaken in verkeersland.
Ik hoop dat de volgende minister van verkeer (sinds 16 jaar ofzo eindelijk weer eens een man) beter luistert en minder uit is op de snelle winst door controles met flitspalen.
Op dit moment zie je namelijk dat er gewoon teveel mensen geflitst worden die niet tot de groep " gevaarlijke hardrijders" behoren. Vaak zijn het zelfs de zondagsrijders die de weg niet kennen en in een vreemde stad 54 rijden waar je 50 mag. Tenslotte hebben de notoire hardrijders zichzelf allang ingedekt met de nodige detectoren, dus die straf je niet (genoeg).
Ik vind het trouwens wel beter een flitspaal te verdraaien dan af te fikken, want dat kost alleen maar belastingknaken...
Toch een uniek fotoreeks, vandaar dat ik het hier post... Kapotte palen genoeg bij de TTC, maar niet van de daad zelf!
De dader mag zich hier melden, krijgt persoonlijk van mij een krat bier!
quote:Gelul.
Op dinsdag 30 juli 2002 09:36 schreef Conflict het volgende:
En wie moet die flitspalen betalenEcht zo ontzettend dom is dit!
We zijn goed bezig dus, nog even en Koos staat in z'n onderbroek.
quote:Tuurlijk meisje... alle 1500 palen zijn heeeeeeeeeel strategisch geplaatst... voor de STAATSKAS!
Op dinsdag 30 juli 2002 09:41 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Nou wat een lol zeg, zielig hoor. Die flitspalen zijn er alleen maar neergezet om ongelukken te voorkomen, als je je niet aan de regels houdt, moet je een boete betalen en daarmee uit. Zo kinderachtig, dat vandalisme, reageer dat lekker op je eigen lichaam af ja!
Succes op je fiets en als je de volgende keer bij papa en mama op de achterbank in de auto zit: let er eens op!
quote:Brouwmeester dan, meer is 't zeker niet waard ...
Op dinsdag 30 juli 2002 09:41 schreef 100% Tukker het volgende:De dader mag zich hier melden, krijgt persoonlijk van mij een krat bier!
quote:Nee, je moet je gewoon aan de regels houden, en de staatskas: Wees blij dat je land niet failliet is, en wel een verkeersveilige boel.
Op dinsdag 30 juli 2002 09:43 schreef 100% Tukker het volgende:[..]
Tuurlijk meisje... alle 1500 palen zijn heeeeeeeeeel strategisch geplaatst... voor de STAATSKAS!
Succes op je fiets en als je de volgende keer bij papa en mama op de achterbank in de auto zit: let er eens op!
quote:En gelukkig zijn die na invoering van de Euro beloont met een verlaging van de boetes....
Op dinsdag 30 juli 2002 09:39 schreef Kreator het volgende:
Op dit moment zie je namelijk dat er gewoon teveel mensen geflitst worden die niet tot de groep " gevaarlijke hardrijders" behoren.
Voor het geval je het nog niet wist: De boetes voor lage overtredingen zijn vanaf 1 Januari aanzienlijk verlaagd, terwijl de boetes voor grote overtredingen aanzienlijk verhoogd zijn.
Daarnaast: De Wet is De Wet. Daar heb je je aan te houden! Op dezelfde manier als dat iemand die een fiest steelt, ook gewoon de cel in gaat, en vervolgens een boete krijgt. Ook al had ie die fiets hard nodig, omdat ie in een vreemde stad was, en de weg niet wist......
Ik ben zelf ook niet vrij van snelheidsovertredingen, maar ik bega die overtredingen bewust, dus betaal ik de boetes gewoon. Je bent verantwoordelijk voor je eigen daden: rijd je te snel, dan weet je dat je een boete kunt krijgen, zeur er dan ook niet over!
quote:Zei het meisje die nog op haar snorfietsje rondkachelt
Nou wat een lol zeg, zielig hoor. Die flitspalen zijn er alleen maar neergezet om ongelukken te voorkomen, als je je niet aan de regels houdt, moet je een boete betalen en daarmee uit. Zo kinderachtig, dat vandalisme, reageer dat lekker op je eigen lichaam af ja!
In de FIK! met die hoeruhpalen!
quote:Goh, lekker naief....
maar 't zijn schijtlijers!
quote:
Op dinsdag 30 juli 2002 09:46 schreef Oom_Agent het volgende:
Hee tukker waar maak je je druk om. Tractors worden toch niet geflitst.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |