abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5190633
Bah! Kom je daar met je kameraad bij z'n woningbouw om ff te vragen of je zijn appartement over kan nemen... komen ze aankakken met smoesjes: ja meneer, het spijt me maar daar doen we niet aan! HOEEERRRR! Iedereen doet eraan behalve jullie klootzakken van Volion! Bah! Ja meneer, wij zijn een sociale woningbouwvereniging! Wat kan mij dat nou verrotten! Dan kies je toch lekker zo'n asociale Melkert-lul die de hele buurt gaat vergallen! Bah! Ja, de woningen zijn schaars meneer! HOE KAN DAT DAN ALS HIER WEKELIJKS EEN NIEUWBOUWWIJK DE GROND UIT WORDT GEROST!!! EN DAT KAN DE DOORSNEE ALLEENSTAANDE TWENTIGER VAST WEL BETALEN!!!

Als tegenaktie heb ik gelijk maar even m'n hele McDonalds assortiment wat ik achterin de auto had naar buiten geflikkert voor de deur! MET DERGELIJKE PRIJZEN KAN NEDERLAND HET VEROORLOFEN OM DE BOMEN NOG AF TE LATEN STOFFEN DOOR ASITO!!!

EN ALS JE DAN OOK NOG FF HUIZEN OP INTERNET GAAT KIJKEN ZAKT JE HELEMAAL DE BROEK VAN DE KONT: een eenvoudige mini-boerderij in dit KUTland, voor slechts (tromroffffeellll) ¤ 700.000... EEN PRIKJE TOCH! HALEN WE ZO FF UIT DE MUUR HOOR!!! GODVERDOMME!!!

Hahahahaha... hier over de grens koop je een dikke KASTEEL voor ¤ 500.000 waar Harry Mens nog een dikke plasser van krijgt (en J. de Bouvrie een orgasme)...

DIT LAND IS KAPOT! Ik ga vast duits leren! KUT MAAR OP!

Auf wiederschnitzel, succes met het opruimen van m'n Mac-afval en doneer jij maar lekker je belastingcenten aan dat stelletje vetgemeste fascisten in Den Haag! MIJN GELD GAAT BINNENKORT NAAR BERLIJN!

NEDERLAND KUTLAND! Veel succes in jullie nieuwbouw HONDENHOKKEN twv ¤ 200.000

Ik ga Prozac slikken

BAH!

maandag 29 juli 2002 @ 16:04:27 #2
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_5190659
hmm, dat klink wel erg frustie...

Ik kon 2 jaar geleden nog een app. kopen voor 88.000 gulden kk, kwestie van zoeken

"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
  maandag 29 juli 2002 @ 16:04:38 #3
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_5190661
Pfff, als je zo reageert kan ik me voorstellen dat ze je niet 'motten'.
Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
  maandag 29 juli 2002 @ 16:05:47 #4
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_5190682
Ik zou naar België gaan als ik jou was. Daar spreken ze nederlands. Scheelt ook weer een cursus
Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
pi_5190688
quote:
Op maandag 29 juli 2002 16:05 schreef kwib het volgende:
Ik zou naar België gaan als ik jou was. Daar spreken ze nederlands. Scheelt ook weer een cursus
Da's een beetje ver weg he...
pi_5190690
quote:
Op maandag 29 juli 2002 16:04 schreef MREn het volgende:
hmm, dat klink wel erg frustie...

Ik kon 2 jaar geleden nog een app. kopen voor 88.000 gulden kk, kwestie van zoeken

Vast niet ergens in de bewoonde wereld, ergens in een dorpje in noord groningen zeker
Realiteit is een illusie die zich voor doet bij gebrek aan alcohol
pi_5190709
  maandag 29 juli 2002 @ 16:08:34 #8
272 R@b
No-nonsens
pi_5190715
quote:
Op maandag 29 juli 2002 16:02 schreef 100% Tukker het volgende:
Als tegenaktie heb ik gelijk maar even m'n hele McDonalds assortiment wat ik achterin de auto had naar buiten geflikkert voor de deur!
Ik had als woningbouwvereniging gelijk de politie gebeld om jouw een forse boete voor vervuiling aan te smeren. Bovendien op de zwarte lijst geplaatst, zo van: Dat soort hoeven we er bij ons niet in te hebben. Maar waarschijnlijk hadden ze dat al in de gaten.
R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_5190717
En als jullie ook lekker frusti willen worden (net als ik), dan ga je natuurlijk even kijken bij onze oosterburen op www.immopool.de waar een vrijgezellige kerel met een meer dan redelijk salaris nog WEL een vrijstaande woning met 10 slaapkamers kan betalen (voor slechts ¤ 125.000)...

EN WAT HEB JE IN DIT KUTLAND VOOR DAT GELD? Juist ja, een krot in een arbeiderswijk waar je met kogelvrij vest naar buiten moet en je tussen de bankstellen en bierkratten moet worstelen op de stoep...

BAH!

maandag 29 juli 2002 @ 16:09:02 #10
5092 basszje
desinfecterend helder
pi_5190722
Sja dat is het principe van de mensen met geld eerst.
Als je een half miljoen te besteden heb kan je ongeveer overal een huis krijgen, maar sociaal huren levert de heren natuurlijk te weinig op
Zwiebelvapen is een professie slechts beoefent door de meesters van de zwavelvis .....
pi_5190729
quote:
Op maandag 29 juli 2002 16:08 schreef R@b het volgende:

[..]

Ik had als woningbouwvereniging gelijk de politie gebeld om jouw een forse boete voor vervuiling aan te smeren. Bovendien op de zwarte lijst geplaatst, zo van: Dat soort hoeven we er bij ons niet in te hebben. Maar waarschijnlijk hadden ze dat al in de gaten.

Weet je wat jongen? Dat interesseer me nou werkelijk GEEN ENE HOL!!! Als ik nog meer zooi in de auto had was ik zo weer terug gereden... GEEN ENKEL PROBLEEM!
  maandag 29 juli 2002 @ 16:09:40 #12
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_5190730
quote:
Op maandag 29 juli 2002 16:06 schreef Manfredje het volgende:

[..]

Vast niet ergens in de bewoonde wereld, ergens in een dorpje in noord groningen zeker

stad van 160.000 inwoners, dicht bij het centrum

ons aller enschede, provincie groningen is nog goedkoper

"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
  Official ESF Kreviewer maandag 29 juli 2002 @ 16:10:05 #13
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_5190739
Das mooi shit, want het was een mooi huis voor weinig...

Naja, nieuwe ronde nieuwe kansen. en als je in duitsland gaat wonen, kom ik echt niet meer bij je buurten...

pi_5190742
Welke woningbouwstichting was dat?

'k Moet eigenlijk ook 's op zoek naar iets anders in Enschede...

En kon je niet een truc uithalen, dat je eerst op papier gaat 'samenwonen' ofzo? En dan de hoofdbewoner laten veranderen na een tijdje, en dan na een paar maanden pas die ander laten verhuizen? Zoiets?

maandag 29 juli 2002 @ 16:11:09 #15
4716 thomba
Koekje erbij?
pi_5190753
Volgens mij ben je ergens boos over - ik kan me vergissen...

Maar er zit een kern van waarheid in. Als in Nederland namelijk geboren bent, werkt, belasting betaalt, je vuilnis op de juiste tijden buiten zet en niet verslaafd bent heb je recht op: NIETS...

Als je daarentegen vanuit welk land buiten de Europese Unie dan ook in Nederland op de bank komt liggen, terwijl je je arm volspuit met heroïne en 7 kinderen hebt waarvan er minimaal 3 een andere vader hebben en als je daarbij ook nog eens elke regel aan je gestolen laars lapt dan verdien je, volgens bepaalde groeperingen, extra steun en een dak boven je hoofd - want iedereen heeft recht op een tweede, derde of tiende kans.

Overigens kunnen in het tweede voorbeeld bepaalde onderdelen naar keuze geschrapt of uitgebreid worden. Al deze dingen tegelijkertijd kunnen levert namelijk ook nog eens een subsidie-bonus op!

I rest my case...

pi_5190777
Ik ben het wel een beetje met hem eens, ik ben ook al dik een jaar aan het zoeken. Via de woningbouw lukt het zowieso al niet, en als je dan naar een "van der linden" gaat, vragen ze dat je minimaal 5 keer de huurprijs moet verdienen.
En als je dan zegt of je de minimale huurtijd (1 jaar) vooruit betaald. zeggen ze "daar kunnen we niet aan beginnen meneer" .

ik ben er ook behoorlijk ziek van.

pi_5190780
quote:
Op maandag 29 juli 2002 16:10 schreef Kreator het volgende:
Das mooi shit, want het was een mooi huis voor weinig...

Naja, nieuwe ronde nieuwe kansen. en als je in duitsland gaat wonen, kom ik echt niet meer bij je buurten...

We hebben ons wel netjes ingeschreven hoor... Dus we hebben een kans... maar die is helaas niet al te groot...
pi_5190796
Na 3 lange maanden wachten hadden we een nieuwbouw 2 onder 1 kap met tuin en oprit. Maarja, dan moet je wel in drenthe willen wonen
pi_5190804
quote:
Op maandag 29 juli 2002 16:10 schreef DennisMoore het volgende:
Welke woningbouwstichting was dat?

'k Moet eigenlijk ook 's op zoek naar iets anders in Enschede...

En kon je niet een truc uithalen, dat je eerst op papier gaat 'samenwonen' ofzo? En dan de hoofdbewoner laten veranderen na een tijdje, en dan na een paar maanden pas die ander laten verhuizen? Zoiets?

Het waren die RUKKERS van VOLION...

Maar ze gaf het zelf toe, bij ELKE andere woningbouw kan je zo de toko over laten nemen, maar NIET bij VOLION, want da's een sociale woningbouw (wat dat ook moge betekenen)...

Ben ik ff blij dat ik nou bij Domijn zit... anders had ik gelijk de biezen hier gepakt en m'n huurcontract incl. braaksel in een envelop gedumpt bij hun...

maandag 29 juli 2002 @ 16:14:27 #20
26939 Rival24
I'll Be Back
pi_5190806
quote:
Op maandag 29 juli 2002 16:11 schreef thomba het volgende:
Volgens mij ben je ergens boos over - ik kan me vergissen...

Maar er zit een kern van waarheid in. Als in Nederland namelijk geboren bent, werkt, belasting betaalt, je vuilnis op de juiste tijden buiten zet en niet verslaafd bent heb je recht op: NIETS...

Als je daarentegen vanuit welk land buiten de Europese Unie dan ook in Nederland op de bank komt liggen, terwijl je je arm volspuit met heroïne en 7 kinderen hebt waarvan er minimaal 3 een andere vader hebben en als je daarbij ook nog eens elke regel aan je gestolen laars lapt dan verdien je, volgens bepaalde groeperingen, extra steun en een dak boven je hoofd - want iedereen heeft recht op een tweede, derde of tiende kans.

Overigens kunnen in het tweede voorbeeld bepaalde onderdelen naar keuze geschrapt of uitgebreid worden. Al deze dingen tegelijkertijd kunnen levert namelijk ook nog eens een subsidie-bonus op!

I rest my case...

Treurig genoeg is dit de waarheid ja, hoe eerlijker je bent hoe minder je krijgt.
Babbelen over C&C: Generals? Kom naar irc.tweakers.net #C&C
  Official ESF Kreviewer maandag 29 juli 2002 @ 16:15:53 #21
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_5190825
quote:
Op maandag 29 juli 2002 16:12 schreef 100% Tukker het volgende:

[..]

We hebben ons wel netjes ingeschreven hoor... Dus we hebben een kans... maar die is helaas niet al te groot...

Ik was er al bang voor met die asociale praktijken van de sociale woningbouwverenigingen. Die lui hebben wachtlijsten met 10000000 mensen erop... Kom je nooit tussen.

Ik heb ook 3 jaar lang maandelijks opgebeld naar zo'n toko. Elke keer hetzelfde antwoord: "Belt U over een half jaar nog maar eens". Volgens mij klopt er iets niet hier in Enschede met zoveel huurhuizen en zo weinig plek...

pi_5190826
Ik ben het ermee eens, de woningprijzen slaan echt nergens op in Nederland. Bouwgrond bestaat hier blijkbaar niet, en als er dan toch een stukje gevonden is dan komt dit tovallig heel vaak in handen van een archtect/iemand van de gemeete etc.

Maar dan nog, ik woon nu in Belgie, heb een groot huis en een grote tuin enz.
Kom ik laatst bij een collega, heeft ie zo'n rijtjeshuis zoals de hele straat er vol van staat met een tuintje van 3*4. Begint hij tegen mij op te scheppen dat het 300 000 euro heeft gekost.

Ik heb maar niets gezegd, maar eigenlijk dacht ik "Zoveel geld voor zo'n kleine woning ???"
Moet ik eens een foto van de tuin posten?

pi_5190828
quote:
Op maandag 29 juli 2002 16:13 schreef gelly het volgende:
Na 3 lange maanden wachten hadden we een nieuwbouw 2 onder 1 kap met tuin en oprit. Maarja, dan moet je wel in drenthe willen wonen
Dat is nu ook haast niet meer te betalen in Drente, in Meppel tenminste niet
Realiteit is een illusie die zich voor doet bij gebrek aan alcohol
pi_5190838
HAHAHAHa

alsjeblieft ga
Ik snap waarom ze inderdaad geweigerd hebben bij de woning bouwvereniging en ik snap ook waarom dit land naar de klote is. Volk als jij woont nog steeds hier.

Ik hoop dat je daad bij het woord voegt. Maar dat zal wel niet, als het er op aan komt heb je niet meer zo n grote bek en blijf je liever dicht bij moeders.

Get a life
en wees tevreden met dat wat je hebt
dat is veel meer dan menig bewoner van deze aardkloot

pi_5190840
quote:
Op maandag 29 juli 2002 16:14 schreef 100% Tukker het volgende:

Het waren die RUKKERS van VOLION...

Maar ze gaf het zelf toe, bij ELKE andere woningbouw kan je zo de toko over laten nemen, maar NIET bij VOLION, want da's een sociale woningbouw (wat dat ook moge betekenen)...

Ben ik ff blij dat ik nou bij Domijn zit... anders had ik gelijk de biezen hier gepakt en m'n huurcontract incl. braaksel in een envelop gedumpt bij hun...

Mja, maar bij Domijn hebben ze nu dat domme lotings-systeem. M'n zus (uit Enschede) heeft anderhalf jaar zitten meeloten voordat ze eindelijk iets kreeg. Vrienden van me (uit Groningen) hadden geluk, en kregen binnen 2 weken een flatje in Enschede.

Raar...

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')