Als tegenaktie heb ik gelijk maar even m'n hele McDonalds assortiment wat ik achterin de auto had naar buiten geflikkert voor de deur! MET DERGELIJKE PRIJZEN KAN NEDERLAND HET VEROORLOFEN OM DE BOMEN NOG AF TE LATEN STOFFEN DOOR ASITO!!!
EN ALS JE DAN OOK NOG FF HUIZEN OP INTERNET GAAT KIJKEN ZAKT JE HELEMAAL DE BROEK VAN DE KONT: een eenvoudige mini-boerderij in dit KUTland, voor slechts (tromroffffeellll) ¤ 700.000... EEN PRIKJE TOCH! HALEN WE ZO FF UIT DE MUUR HOOR!!! GODVERDOMME!!!
Hahahahaha... hier over de grens koop je een dikke KASTEEL voor ¤ 500.000 waar Harry Mens nog een dikke plasser van krijgt (en J. de Bouvrie een orgasme)...
DIT LAND IS KAPOT! Ik ga vast duits leren! KUT MAAR OP!
Auf wiederschnitzel, succes met het opruimen van m'n Mac-afval en doneer jij maar lekker je belastingcenten aan dat stelletje vetgemeste fascisten in Den Haag! MIJN GELD GAAT BINNENKORT NAAR BERLIJN!
NEDERLAND KUTLAND! Veel succes in jullie nieuwbouw HONDENHOKKEN twv ¤ 200.000
Ik ga Prozac slikken
BAH!
Ik kon 2 jaar geleden nog een app. kopen voor 88.000 gulden kk, kwestie van zoeken
quote:Da's een beetje ver weg he...
Op maandag 29 juli 2002 16:05 schreef kwib het volgende:
Ik zou naar België gaan als ik jou was. Daar spreken ze nederlands. Scheelt ook weer een cursus
quote:Vast niet ergens in de bewoonde wereld, ergens in een dorpje in noord groningen zeker
Op maandag 29 juli 2002 16:04 schreef MREn het volgende:
hmm, dat klink wel erg frustie...Ik kon 2 jaar geleden nog een app. kopen voor 88.000 gulden kk, kwestie van zoeken
quote:Ik had als woningbouwvereniging gelijk de politie gebeld om jouw een forse boete voor vervuiling aan te smeren. Bovendien op de zwarte lijst geplaatst, zo van: Dat soort hoeven we er bij ons niet in te hebben. Maar waarschijnlijk hadden ze dat al in de gaten.
Op maandag 29 juli 2002 16:02 schreef 100% Tukker het volgende:
Als tegenaktie heb ik gelijk maar even m'n hele McDonalds assortiment wat ik achterin de auto had naar buiten geflikkert voor de deur!
EN WAT HEB JE IN DIT KUTLAND VOOR DAT GELD? Juist ja, een krot in een arbeiderswijk waar je met kogelvrij vest naar buiten moet en je tussen de bankstellen en bierkratten moet worstelen op de stoep...
BAH!
quote:Weet je wat jongen? Dat interesseer me nou werkelijk GEEN ENE HOL!!! Als ik nog meer zooi in de auto had was ik zo weer terug gereden... GEEN ENKEL PROBLEEM!
Op maandag 29 juli 2002 16:08 schreef R@b het volgende:[..]
Ik had als woningbouwvereniging gelijk de politie gebeld om jouw een forse boete voor vervuiling aan te smeren. Bovendien op de zwarte lijst geplaatst, zo van: Dat soort hoeven we er bij ons niet in te hebben. Maar waarschijnlijk hadden ze dat al in de gaten.
quote:stad van 160.000 inwoners, dicht bij het centrum
Op maandag 29 juli 2002 16:06 schreef Manfredje het volgende:[..]
Vast niet ergens in de bewoonde wereld, ergens in een dorpje in noord groningen zeker
ons aller enschede, provincie groningen is nog goedkoper
Naja, nieuwe ronde nieuwe kansen. en als je in duitsland gaat wonen, kom ik echt niet meer bij je buurten...
'k Moet eigenlijk ook 's op zoek naar iets anders in Enschede...
En kon je niet een truc uithalen, dat je eerst op papier gaat 'samenwonen' ofzo? En dan de hoofdbewoner laten veranderen na een tijdje, en dan na een paar maanden pas die ander laten verhuizen? Zoiets?
Maar er zit een kern van waarheid in. Als in Nederland namelijk geboren bent, werkt, belasting betaalt, je vuilnis op de juiste tijden buiten zet en niet verslaafd bent heb je recht op: NIETS...
Als je daarentegen vanuit welk land buiten de Europese Unie dan ook in Nederland op de bank komt liggen, terwijl je je arm volspuit met heroïne en 7 kinderen hebt waarvan er minimaal 3 een andere vader hebben en als je daarbij ook nog eens elke regel aan je gestolen laars lapt dan verdien je, volgens bepaalde groeperingen, extra steun en een dak boven je hoofd - want iedereen heeft recht op een tweede, derde of tiende kans.
Overigens kunnen in het tweede voorbeeld bepaalde onderdelen naar keuze geschrapt of uitgebreid worden. Al deze dingen tegelijkertijd kunnen levert namelijk ook nog eens een subsidie-bonus op!
I rest my case...
ik ben er ook behoorlijk ziek van.
quote:We hebben ons wel netjes ingeschreven hoor...
Op maandag 29 juli 2002 16:10 schreef Kreator het volgende:
Das mooi shit, want het was een mooi huis voor weinig...Naja, nieuwe ronde nieuwe kansen. en als je in duitsland gaat wonen, kom ik echt niet meer bij je buurten...
quote:Het waren die RUKKERS van VOLION...
Op maandag 29 juli 2002 16:10 schreef DennisMoore het volgende:
Welke woningbouwstichting was dat?'k Moet eigenlijk ook 's op zoek naar iets anders in Enschede...
En kon je niet een truc uithalen, dat je eerst op papier gaat 'samenwonen' ofzo? En dan de hoofdbewoner laten veranderen na een tijdje, en dan na een paar maanden pas die ander laten verhuizen? Zoiets?
Maar ze gaf het zelf toe, bij ELKE andere woningbouw kan je zo de toko over laten nemen, maar NIET bij VOLION, want da's een sociale woningbouw (wat dat ook moge betekenen)...
Ben ik ff blij dat ik nou bij Domijn zit... anders had ik gelijk de biezen hier gepakt en m'n huurcontract incl. braaksel in een envelop gedumpt bij hun...
quote:Treurig genoeg is dit de waarheid ja, hoe eerlijker je bent hoe minder je krijgt.
Op maandag 29 juli 2002 16:11 schreef thomba het volgende:
Volgens mij ben je ergens boos over - ik kan me vergissen...Maar er zit een kern van waarheid in. Als in Nederland namelijk geboren bent, werkt, belasting betaalt, je vuilnis op de juiste tijden buiten zet en niet verslaafd bent heb je recht op: NIETS...
Als je daarentegen vanuit welk land buiten de Europese Unie dan ook in Nederland op de bank komt liggen, terwijl je je arm volspuit met heroïne en 7 kinderen hebt waarvan er minimaal 3 een andere vader hebben en als je daarbij ook nog eens elke regel aan je gestolen laars lapt dan verdien je, volgens bepaalde groeperingen, extra steun en een dak boven je hoofd - want iedereen heeft recht op een tweede, derde of tiende kans.
Overigens kunnen in het tweede voorbeeld bepaalde onderdelen naar keuze geschrapt of uitgebreid worden. Al deze dingen tegelijkertijd kunnen levert namelijk ook nog eens een subsidie-bonus op!
I rest my case...
quote:Ik was er al bang voor met die asociale praktijken van de sociale woningbouwverenigingen. Die lui hebben wachtlijsten met 10000000 mensen erop...
Op maandag 29 juli 2002 16:12 schreef 100% Tukker het volgende:[..]
We hebben ons wel netjes ingeschreven hoor...
Dus we hebben een kans... maar die is helaas niet al te groot...
Ik heb ook 3 jaar lang maandelijks opgebeld naar zo'n toko. Elke keer hetzelfde antwoord: "Belt U over een half jaar nog maar eens". Volgens mij klopt er iets niet hier in Enschede met zoveel huurhuizen en zo weinig plek...
Maar dan nog, ik woon nu in Belgie, heb een groot huis en een grote tuin enz.
Kom ik laatst bij een collega, heeft ie zo'n rijtjeshuis zoals de hele straat er vol van staat met een tuintje van 3*4. Begint hij tegen mij op te scheppen dat het 300 000 euro heeft gekost.
Ik heb maar niets gezegd, maar eigenlijk dacht ik "Zoveel geld voor zo'n kleine woning ???"
Moet ik eens een foto van de tuin posten?
quote:Dat is nu ook haast niet meer te betalen in Drente, in Meppel tenminste niet
Op maandag 29 juli 2002 16:13 schreef gelly het volgende:
Na 3 lange maanden wachten hadden we een nieuwbouw 2 onder 1 kap met tuin en oprit. Maarja, dan moet je wel in drenthe willen wonen
alsjeblieft ga
Ik snap waarom ze inderdaad geweigerd hebben bij de woning bouwvereniging en ik snap ook waarom dit land naar de klote is. Volk als jij woont nog steeds hier.
Ik hoop dat je daad bij het woord voegt. Maar dat zal wel niet, als het er op aan komt heb je niet meer zo n grote bek en blijf je liever dicht bij moeders.
Get a life
en wees tevreden met dat wat je hebt
dat is veel meer dan menig bewoner van deze aardkloot
quote:Mja, maar bij Domijn hebben ze nu dat domme lotings-systeem. M'n zus (uit Enschede) heeft anderhalf jaar zitten meeloten voordat ze eindelijk iets kreeg. Vrienden van me (uit Groningen) hadden geluk, en kregen binnen 2 weken een flatje in Enschede.
Op maandag 29 juli 2002 16:14 schreef 100% Tukker het volgende:Het waren die RUKKERS van VOLION...
Maar ze gaf het zelf toe, bij ELKE andere woningbouw kan je zo de toko over laten nemen, maar NIET bij VOLION, want da's een sociale woningbouw (wat dat ook moge betekenen)...
Ben ik ff blij dat ik nou bij Domijn zit... anders had ik gelijk de biezen hier gepakt en m'n huurcontract incl. braaksel in een envelop gedumpt bij hun...
Raar...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |