Dan vind ik Nederland toch stukken mooier..alles is mooi geordend en redelijk modern.
quote:Idd, ik zou er ook nooit willen wonen.
Op maandag 29 juli 2002 00:53 schreef access het volgende:
Ik woon zelf in Belgie en vindt het absoluut geen mooi land! De wegen zijn rampzalig, overal staan er verkrotte huizen uit de industrialisatie periode, anarchy alom...Dan vind ik Nederland toch stukken mooier..alles is mooi geordend en redelijk modern.
Ardennen zijn idd wel mooi, en er zijn ook een paar leuke circuits (tenminste nog steeds F1 itt Nederland).
Er zijn dus ook wel mooie dingen, maar wonen doe ik toch liever in Nederland.
quote:ooit in Almere geweest? (nou ik ook niet, maar op tv ziet het er verschrikkelijk uit!)
Op maandag 29 juli 2002 00:53 schreef access het volgende:
Ik woon zelf in Belgie en vindt het absoluut geen mooi land! De wegen zijn rampzalig, overal staan er verkrotte huizen uit de industrialisatie periode, anarchy alom...Dan vind ik Nederland toch stukken mooier..alles is mooi geordend en redelijk modern.
Om vervolgens vervolgens de wegen aan te pakken , en van alle beschadigde wegen de bovenste laag eraf te halen om er een nieuwe op te leggen..ipv..de gaten beginnen op te vullen met als gevolg dat je na een paar tiental jaar wegen hebt die uit honderden stukken asfalt bestaan !!
Katja Retsin
Sophie Dewaele
En dan is ook de fantastische Yasmine de komende vijf maanden als omroepster te zien (omdat Geena Lisa Peeters een beetje zwanger is).
Mooi land ja belgie, maar meer ook niet
Verdwalen kan nog in Belgie...
Waaaaaw
En Luik is ook niet meer "die lelijke stad van weleer", de binnestad ziet er vandaag heel mooi en vernieuwd uit.
België lelijk land? Ik dacht het niet!
En zo slecht zijn de wegen nu ook weer niet. ;-)
Daar bovenop nog dit: België staat op nr.4 wat betreft levensstandaard (net na Noorwegen, Zweden en Canada), Nederland staat op nr. 8. ;-)
(UN-cijfers: http://hdr.undp.org/reports/global/2002/en/indicator/pdf/hdr_2002_table_1.pdf)
Kijk, Nederland is ook een mooi land hoor, maar kom dus niet vertellen dat Belgie geen mooi land is, want het tegendeel is waar. Het is immers niet voor niks dat veel meer Nederlanders Belgie bezoeken dan omgekeerd...
Belgische groetjes :-)
[Dit bericht is gewijzigd door Frederic op 06-12-2002 23:00]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |