quote:Geen punt, Robino. Heb je toch maar mooi de mooiste 30 minuten van je leven doorgemaakt. Gefeliciteerd!
Ehm.... Ik schaam mij diep
Ik heb in de winkel nog staan twijfelen, heb een PS2 gepakt, naar de kassa gelopen, teruggegaan en toch een X-box gepakt, maar na een half uur doelloos rondlopen met zo'n zware doos, hem toch weer omgewisseld voor een PS2.
En tsja, helaas van die PS2, maar over een tijdje verkoop/ruil je die gewoon weer voor onze überconsole
LoL.... Welkom in mijn wereld!
quote:Sleeeeecht man... Ik hou niet van consoles, maar de X-box mag er wezen, sterker nog, wordt aangeschaft binnenkort...
Op zaterdag 27 juli 2002 16:32 schreef twi het volgende:[..]
Geen punt, Robino. Heb je toch maar mooi de mooiste 30 minuten van je leven doorgemaakt. Gefeliciteerd!
En tsja, helaas van die PS2, maar over een tijdje verkoop/ruil je die gewoon weer voor onze überconsole
Geintje, alleen hoop ik dat je geen spijt krijgt van je keuze ( ), want na de zomer komen de echte toppers eraan op Xbox...
[off topic]
Medal of Honour: Frontline is echt gaaf!
quote:Zwaar respect om jou keuze!
Op zaterdag 27 juli 2002 16:36 schreef Lady_B het volgende:
quote:
Ehm.... Ik schaam mij diep
Ik heb in de winkel nog staan twijfelen, heb een PS2 gepakt, naar de kassa gelopen, teruggegaan en toch een X-box gepakt, maar na een half uur doelloos rondlopen met zo'n zware doos, hem toch weer omgewisseld voor een PS2.
LoL.... Welkom in mijn wereld!
* Bastard heeft vandaag dan halo gezien.. bij chocobo
Sja leuk spelletje hoor.. snelheid valt vooral op, het blijft maar gaan. De AI vond ik erg cool, vooral de stemmetje erbij, en zoveel ook tegelijk zonder haperingen!! Leuk.
Maar toch, om dat spel word ik niet echt objectief gek hoor. Graphics zijn niet erg veel als het al niet hetzelfde is dan de PS2. En dan heb ik het over gewoon een screenshot he!
Want bewegend hoeven we inderdaad niet aan te beginnen denk ik.
Het is FPS, voor mij persoonlijk is dat gewoon weer 1 in de uitgekauwde quake serie moet ik bekennen. FPS is niet echt aan mij besteed. Echter hoorde ik dat de racegames op de Xbox echt compleet klaar zijn... en dan denk ik " heee...." das intressant.
Zoals het er nu uit ziet moet ik inderdaad zeggen dat ik onder de indruk ben van de xbox, echter de spellen die ik zou willen spellen moeten nog komen.
Die games die voor jouw en mij cool zijn zijn:
* Splinter Cell
* Colin Mc Rae rally 3
* Project Ego
* Star Wars Galaxies.
PS,.....he Xboxers ? Wat zijn nog meer de aankomende MUSTHAVES !
[edit] Ik vergeet te vragen wat de coolste Xbox sites zijn om naar toe te surfen en te kwijlen.
quote:Ja maar kijk uit met wat je zegt op dat forum. Ik ben al gebanned en robhimself bijna. Stomme hufters. Maar ik kijk er altijd wel ff (naar de kortje headlines
Op zaterdag 27 juli 2002 20:47 schreef Robino het volgende:
www.xboxworld.nl is een hele goede.
quote:BLINXXXXXXXXXX!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Op zaterdag 27 juli 2002 20:21 schreef Chocobo het volgende:
PS,.....he Xboxers ? Wat zijn nog meer de aankomende MUSTHAVES !
Ik heb nu toch nog wat meer pret gehad met de ps2 dan met de xbox. Ik heb halo uitgespeeld en vond het niet echt geweldig. Maar ik hou eigenlijk ook totaal niet van fps. Ik heb nu ook oddworld en amped. Ik heb ze nauwlijks gespeeld. Maarja wat wil je als je ffx op de ps2 hebt . Maar misschien als ik helemaal klaar ben met ffx (als dat nog ooit gaat gebeuren) dan ga ik natuurlijk weer verder op mijn zwarte doosje. spiderman en fifa world cup 2002 zouden onderweg zijn maar ik kreeg de melding dat de postbodus ook wel interessen hadden in wat games en hebben de pakketjes maar voor hun zelf gehouden. Zo kan je ook aan je games komen he. Kmot voor het eerst gaan reviewen maar dat gaat moeilijk zonder die 2 games.
Ik dwaal een beetje af. Maar straks komen de echte toppers voor de xbox. Echt een hele waslijst. 300 games in de maak ofzo (dat wordt reviewen )
quote:die poes is lief
Op zaterdag 27 juli 2002 21:00 schreef twi het volgende:[..]
BLINXXXXXXXXXX!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
* The.PhantoM kan niet wachten tot hij nog een kat in huis krijgt (numero 5) .
quote:
Op zaterdag 27 juli 2002 20:21 schreef Chocobo het volgende:
Die games die voor jouw en mij cool zijn zijn:* Splinter Cell
* Colin Mc Rae rally 3
* Project Ego
* Star Wars Galaxies* Blinx
* Rainbow Six: Raiven Shield
* Sega GT
* Battlefield 1942
* Indiana Jones
* Blade 2
* Lord of the Rings
* Midtown Madness 3
* Crazy Taxi 3
* Soul Calibur 2
* Mortal Kombat Deadly Alliance
* Need for Speed 2
* Time Splitters 2
* Turok Evolution
* Unreal Championship
* Tony Hawk Pro Skating
quote:Laten we nu ff niet gaan overdrijven he
Op zaterdag 27 juli 2002 21:45 schreef Quasar_de_Duif het volgende:[..]
quote:Probeer Moto GP eens... ik verzeker je: je wordt helemaal gek! Zowel van de gameplay als van de EXTREEEEEEEEEM vette graphics. het is echt ongehoord goed!
Op zaterdag 27 juli 2002 19:48 schreef Bastard het volgende:
Echter hoorde ik dat de racegames op de Xbox echt compleet klaar zijn... en dan denk ik " heee...." das intressant.
quote:Vriend! Je hebt 1000% gelijk wbt MOTO GP....die BLur effecten, wheelie's, endo's en powerslides zijn ook RETEGAAF!!
Op zaterdag 27 juli 2002 22:42 schreef TheMarco het volgende:[..]
Probeer Moto GP eens... ik verzeker je: je wordt helemaal gek! Zowel van de gameplay als van de EXTREEEEEEEEEM vette graphics. het is echt ongehoord goed!
* Robhimself heeft 90% van het circuit van Assen op z'n achterwiel afgelegd! En ik heb de Replay ge-saved op de HDD!!
quote:Klopt als een bus, goede site, goed en actief forum en veel nieuwtjes altijd. Die gasten doen erg hun best.
Op zaterdag 27 juli 2002 20:47 schreef Robino het volgende:
www.xboxworld.nl is een hele goede.
quote:
Op zaterdag 27 juli 2002 21:45 schreef Quasar_de_Duif het volgende:[..]
waslijst aan mega games
quote:Het is te geil voor woorden he?
Op zaterdag 27 juli 2002 23:52 schreef Chocobo het volgende:
Iemand riep Moto GP:
quote:Maarre Robino ,waar zijn FFX ,Gt3 en MGS2?Toch wel de must have op de Ps2.
Op zaterdag 27 juli 2002 19:04 schreef Robino het volgende:
Och, ik zal de laatste zijn om tegen te spreken dat de X-box veel beter is (ik heb bijv. een demo van Spider-man op de PS2. Dat ziet er echt niet uit vergeleken met de X-box versie!). Maar ik kijk nog even de kat uit de boom[off topic]
Medal of Honour: Frontline is echt gaaf!
quote:Die staan ook nog in de planning. Helaas houden financiele verplichtingen mij nog even tegen
Op zondag 28 juli 2002 00:30 schreef Ker_Plunk het volgende:Maarre Robino ,waar zijn FFX ,Gt3 en MGS2?Toch wel de must have op de Ps2.
quote:GT3= Gran Tourismo 3 .Mijn god ,ik dacht echt soms dat ik naar echte vidoebeelden zat te kijken ,zó scherp en gedetaïleerd.Laat maar weer eens zien dat Ps2 misschien niet de nieuwste is maar wel degelijke wat kan produceren.
Op zondag 28 juli 2002 15:38 schreef Robino het volgende:[..]
Die staan ook nog in de planning. Helaas houden financiele verplichtingen mij nog even tegen
GTA3 heeft echt een klote framerate trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |