abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 oktober 2003 @ 20:22:54 #251
59049 Dwork
Ik ben niet lelijk..!
pi_14232229
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 17:30 schreef Sjoewe het volgende:
Ok, maar ik snap het ook niet helemaal meer...
Hoe ik het zie:
-Ukkienet is je homepage, die is gehost op een server waar jij onbeperkt toegang toe hebt, met ook nog eens een terabyte aan ruimte.
-Voor hosting moeten we betalen, maar we kunnen wel gebruik maken van een database en php op een subdomein van Ukkienet.

Dan heb ik een paar vragen:
- Waar staat die server dan en hoe komt het dat jij ons gratis subs kan weggeven? Dat is natuurlijk leuk, maar hoe komt het zo.
-Zo te horen draait het geheel op een flinke server, die is vast niet van jou alleen?
- Ben je nou een webhoster of heb je admin-toegang tot een server, waar wij als fokkers ook baat bij kunnen hebben?

ja, het is mijn host. hij staat in amerika (soeple regels) samen met nog iemand is het eigen. We hosten niet zoals jullie dat kennen maar het is een "club", waar onder ftp site's ondervallen. Daarom is het een grote server, deze hadden we opgezet voordat het hier een beetje op gang kwam.

Is het nu een beetje duidelijk? of geloof je dat ook weer niet, EL TINO?

www.ukkienet.com Mijn zoontje's website.
www.aquadrome.net Mijn aquarium.
Gratis onzichbare webstatistieken fujindesign.com/stats
pi_14237912
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 08:40 schreef Dwork het volgende:
Het is dan toch jouw IQ dat op een laag pitje brandt...
Waar gaat deze topic over? WEBHOSTING geen "servertje".
Ik heb jouw niet verteld dat ik "thuis" draai, en dat kan ook niet ik heb een "dinamisch dynamisch" IP (wannadoo wanadoo)
Ik heb een server, als je wil host ik je wil je betaald hosten...
Mail me op ukkienet.com ik maakt in orden voor je.
Nee op ukkienet.com is niks te zien dan alleen volgens jou een rippagina? hmmm ok zal wel zoek eerst maar een pagina dat die er op lijkt.
Maargoed dat is een ander onderwerp.

Even terug naar de webhosting, op mijn site is een formulier die vul je in en je krijgt antwoord terug. Nogmaals subs zijn gratis en "hosting" kosten geld, maar ik neem aan dat je dat wel wist? Enne het is MIJN HOST, je kan je nu gaan wurgen ga je gang!!!!

En dan heb ik nog niet eens de interpunctie goed gedaan. Ooit gehoord van correct Nederlands en een goede zinsbouw? Wat bedoel je bijv. met "Ik heb een server, als je wil host ik je wil je betaald hosten... ". Overigens ging dat rippen om de eerdere layout's die je had en niet déze. Die eerdere versie's waren regelrechte rips en sindsdien heb je het goed veranderd.

Nu begrijp ik je wel voor een deel na die laatste post. Laat het nu dan maar gewoon verder zitten...

donderdag 30 oktober 2003 @ 17:30:50 #253
59049 Dwork
Ik ben niet lelijk..!
pi_14254242
quote:
En dan heb ik nog niet eens de interpunctie goed gedaan. Ooit gehoord van correct Nederlands en een goede zinsbouw? Wat bedoel je bijv. met "Ik heb een server, als je wil host ik je wil je betaald hosten... ". Overigens ging dat rippen om de eerdere layout's die je had en niet déze. Die eerdere versie's waren regelrechte rips en sindsdien heb je het goed veranderd.

Nu begrijp ik je wel voor een deel na die laatste post. Laat het nu dan maar gewoon verder zitten...

OK meester, dat hebben ook alweer gehad.
Is het verplicht om foutloos te typen?
Of ben je zo'n NOOB die daar echt op let, en dan daadwerkelijk verbeterd. ...
Maargoed zoals je zelf al zij, laat maar zitten....
www.ukkienet.com Mijn zoontje's website.
www.aquadrome.net Mijn aquarium.
Gratis onzichbare webstatistieken fujindesign.com/stats
pi_14259301
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 17:30 schreef Dwork het volgende:

[..]

OK meester, dat hebben ook alweer gehad.
Is het verplicht om foutloos te typen?
Of ben je zo'n NOOB die daar echt op let, en dan daadwerkelijk verbeterd. ...
Maargoed zoals je zelf al zij zei, laat maar zitten....

Kom op, maak je berichten leesbaar. Zij met zei verwarren vind ik nou niet echt erg oké. Een paar d'jes en t'jes kan geen kwaad, maar dit hele gebeuren kwam o.a. door je onduidelijke schrijfstijl...

Maar nu weer ontopic people

maandag 3 november 2003 @ 15:23:15 #255
58703 the_emporor
sexy & o so sweet
pi_14347395
http://www.onedollarwebhosting.tk

zit ik al tijden bij en draait als een tierelier...kost 1 dollar (één dollar!!!!!) per maand. Je kunt kiezen uit Linux en Windows server (incl. alle extraatjes zoals php bv). Gratis email pop boxen en unlimited webspace.

Works for me!!!!!!!

Santa Claus does not excist and there is no Easter Bunny. You''ll find out when you grow up that Big Bird isn't funny || Life's gonna suck when you grow up ||
pi_14766048
Ik zoek een snelle provider die dedicated servers met veel bandbreedte aanbied. Als het kan ook onder het budget van 3.300 euro (+/- 3.900 dollar) per jaar. Op het web zijn er wel een aantal maar ik weet niet of die bedrijven nou groot en bekend zijn of maar een avontuurtje is van iemand. Het maakt mij niet veel uit of de server in Nederland of het buitenland ligt. Mijn site wordt een internationale site in 6 talen (NL, DE, ENG, TR, FR, RUS). Dus het moet in alle landen snel te bereiken zijn (veel foto's op de site).

Wat ik zoek is ongeveer het volgende:
- Minstens P4- 2 Ghz
- 512 MB Ram
- 80 GB Harddisk
- Minstens 300 GB dataverkeer per maand

De providers in Nederland bieden niet meer dan 40 tot 80 GB dataverkeer per maand voor servers en zijn meestal (zelfs) 3 keer duurder dan een provider in Amerika. Daar bieden ze zelfs servers aan met 700 tot 1200 GB dataverkeer per maand.

Kennen jullie grote, bekende, betrouwbare providers die snelle servers met veel dataverkeer bieden?

maandag 22 december 2003 @ 09:35:55 #257
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')