quote:Euh schat, ik wil mn baard laten staan eigenlijk.
Op woensdag 24 juli 2002 23:22 schreef Rooiegrapjas het volgende:
Als mijn vriend zou stoppen met scheren ben ik niet blij...
Ik vind een stoppel leuk, maar geen sinterklaas..
quote:12
Op woensdag 24 juli 2002 23:22 schreef julekes het volgende:
scheren?
bij welke leeftijd moet je daar dan mee beginnen?
Niet dat dat me wat uitmaakte. Scheren is echt zwaar vervelend. Veel van mijn leeftijdsgenoten hoeven zich maar 1 keer per week te scheren. Ik minimaal 1 keer per dag.
quote:kut dan lig ik 10 jaar achter
Op woensdag 24 juli 2002 23:35 schreef Bastard het volgende:[..]
12
quote:Neeeeeeeeeeeeeeee...............
Op woensdag 24 juli 2002 23:27 schreef Bastard het volgende:[..]
Euh schat, ik wil mn baard laten staan eigenlijk.
quote:vandaar die zak over je hoofd
Op woensdag 24 juli 2002 23:36 schreef Uiruru het volgende:
heb ik een tijdje gedaan. Ik stond binnen de kortste keren ook bekend als jumanji, baardaap, sinterklaas en weet ik nog wat meer.Niet dat dat me wat uitmaakte. Scheren is echt zwaar vervelend. Veel van mijn leeftijdsgenoten hoeven zich maar 1 keer per week te scheren. Ik minimaal 1 keer per dag.
quote:Stel je niet aan, hoort nu eenmaal bij een vent!!
Op woensdag 24 juli 2002 23:36 schreef Uiruru het volgende:
Niet dat dat me wat uitmaakte. Scheren is echt zwaar vervelend. Veel van mijn leeftijdsgenoten hoeven zich maar 1 keer per week te scheren. Ik minimaal 1 keer per dag.
Ik zou er ook niet blij mee zijn als mijn vriend zijn baard laat staan.Dat soort kunsten hoeft hij dus echt niet te flikken.
quote:Nee hoor, ik hou het wel op stoppelen zo af en toe
Op woensdag 24 juli 2002 23:37 schreef Rooiegrapjas het volgende:[..]
Neeeeeeeeeeeeeeee...............
Dan wordt je lelijk
quote:Nou daar kan ik wel mee leven hihi, knapperd
Op woensdag 24 juli 2002 23:47 schreef Bastard het volgende:[..]
Nee hoor, ik hou het wel op stoppelen zo af en toe
quote:
Op donderdag 25 juli 2002 00:15 schreef Rooiegrapjas het volgende:[..]
Nou daar kan ik wel mee leven hihi, knapperd
quote:* Kyori meldt zich *
Op woensdag 24 juli 2002 23:17 schreef Cynic het volgende:
Het wordt tijd voor een statement; wie doet mee?
Ik scheer me in de vakantie zowieso nooit, maar misschien laat ik wel een baard staan (voor zover mogelijk ).
Een apart sikje zal er in ieder geval komen; was er vorig jaar ook. Iedereen vroeg toen meteen of ik familie van Osama was (serieus).
[offtopic]
Rooiegrapjas: als je nou even de URL bij je webicon veranderd in wat er zou moeten staan: http://members.ams.chello.nl/mhesseling/Smileys/sun_1.gif
Dan kunnen we 'm allemaal zien.
[Dit bericht is gewijzigd door Kyori op 25-07-2002 09:31]
Andere 6dagen gaat het mes er wel overheen.. en das niet echt fijn met een niet al te mooie huid
quote:Das toch ook onzin,
Op donderdag 25 juli 2002 14:51 schreef Connection het volgende:
Als ik me niet hoef te scheren scheer ik me niet.. een dag per week als ik thuis wat dingen moet doen of alleen iets gezelligs sociaal doeAndere 6dagen gaat het mes er wel overheen.. en das niet echt fijn met een niet al te mooie huid
Maar ik vind het niet echt lelijk staan, op het moment dat het gaat kriebelen, dan pas scheer ik het.
Dus elke dag hoeft toch echt niet
Aangezien mijn baard al behoort tot SNELGROEIEND.
quote:Snelgroeiend? Als ik me een dag niet scheer loop ik dus de 2de dag ongeschoren op werk.. ziet er echt niet uit bij mij. Ik moet representatief zijn, dan moet je je wel scheren. Helaas.
Op donderdag 25 juli 2002 15:31 schreef DeWaarheid het volgende:[..]
Das toch ook onzin,
Ik scheer me echt 1x in de 3 a 4 dagen, en ja dan heb ik al best "lange" stoppels tegen het baarderige aan.Maar ik vind het niet echt lelijk staan, op het moment dat het gaat kriebelen, dan pas scheer ik het.
Dus elke dag hoeft toch echt niet
Aangezien mijn baard al behoort tot SNELGROEIEND.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |