Welke condooms kopen de FoKers en waar?
En hoe gedroegen jullie je de 1e keer dat je ze ging halen?
quote:Een condoom is gemaakt van latex, maar niet altijd
Op dinsdag 23 juli 2002 01:04 schreef Knorretje het volgende:Verzameltopic voor alle wetenswaardigheden over condooms.
quote:Binnenband van een fiets zit niet zo lekker hoor
Op dinsdag 23 juli 2002 14:33 schreef keeper het volgende:[..]
Een condoom is gemaakt van latex, maar niet altijd
>>>> Dit berichtje was van Marciemark, wat moet je precies uitrekke ?? je lul of t condoom ??
quote:Hm Is Misschien Wel Zo Schoon Hé Breezah Boy? Of D8 Je Dat Dat Vocht De Nieuwe Breezah Smaak Was?
Op zondag 28 juli 2002 13:31 schreef ZineGeneZidane het volgende:
Is Het Nodig Om Tijdens Menstruatie Sex Te Hebben Met Een Condoom Om?
Weet iemand of er ook condooms zijn zonder latex, want het handwerk ben ik ondertussen zat
quote:Die zijn er echt wel hoor.
Op zondag 28 juli 2002 22:25 schreef Pikakonijn het volgende:
Ik heb een allergie voor latex en kan daarom niet vrijen met een condoom.Weet iemand of er ook condooms zijn zonder latex, want het handwerk ben ik ondertussen zat
Thx
quote:Of natte tampons voor haar
Op zondag 28 juli 2002 13:31 schreef ZineGeneZidane het volgende:
Is Het Nodig Om Tijdens Menstruatie Sex Te Hebben Met Een Condoom Om?
quote:alsof je het met een boterhamzakje doet...zo ritselt het..
Op zondag 28 juli 2002 16:55 schreef Coolgoza het volgende:
Zijn er mannen/vrouwen die ervaring hebben met het vrouwencondoom, en hoe beviel het?
maar het is wel gemakkelijker je kan um namelijk al een half uur tot een uur vooraf in doen
quote:Je dacht dat het erg was als je het vast hebt in je handen? Wees blij dat je het niet verder geprobeert hebt dan: wordt alleen maar erger!
Op dinsdag 30 juli 2002 16:08 schreef smoke1980 het volgende:[..]
alsof je het met een boterhamzakje doet...zo ritselt het..
nee, niet gebruikt wel in handen gehad bij bioles..
alsof je een boterhamzakje in je handen hebt..maar het is wel gemakkelijker je kan um namelijk al een half uur tot een uur vooraf in doen
quote:1e keer: dogist, gewoon naar vragen. 2e: condomerie het hofje, veel uitleg erbij. Alle andere keren online want ik werk van 8 tot 18:00 en dan weer van 19:00 tot 22:00 en in die tijd ertussen moet ik van werkplek 1 naar werkplek 2 reizen, buiten het feit dat de winkels hier in de buurt alleen durex verkopen en ik daar allang vanaf gestapt ben.
Op dinsdag 23 juli 2002 14:29 schreef EbA het volgende:
Laat ik dan maar beginnenWelke condooms kopen de FoKers en waar?
quote:Die van kruidvat eigenmerk. Niet zo duur als die van Durex.
En uuh de eerste keer dat ik ze ging halen was bij de DA.
Ik stond daar aan de balie moest tijdje wachten voor dat ik geholpen werd. Eindelijk aan de beurt. Ik vragen of ze ook condooms hebben (duh...) Madam achter de kassa: "ja natuurlijk... maar die liggen gewoon in de winkel kun je zelf pakken. ooh w8 ik loop wel even met je mee.. Kijk hier liggen ze welke wil je?" Ze hadden van alles en nog wat... Ik snel maar wat pakken en afrekenen. Stond wel een beetje te blozen maar ging voor de rest wel oke
[Dit bericht is gewijzigd door martijnisgek op 19-10-2002 14:50]
quote:Ik koop meestal Durex Topsave. Alleen toen ze net de nieuwe verpakking hadden nam ik perongelijk de verkeerde mee. Maar daar zijn we ook wel over heen gekomen.
Ik heb ze gekocht bij de Etos op het station, mag je ze zelf pakken vind ik makkelijker als vragen. Eerste keer beetje schamerig geloof ik maar hoe vaker je ze koopt hoe gewoner het wordt.
Mijn vriendin heeft een tijdje terug huismerk van kruitvat gehaald, niets mis mee. Heb het verschil niet zo gemerkt. Alleen de prijs
Die krengen zijn tenminste niet zo duur als Durex's. En we gebruiken ze niet als primair voorbehoedsmiddel... T'is meer een handig iets voor wanneer we een keer geen vlekken of natte plekken achter willen laten ergens.
Zij koopt meestal wel Durex als zij ze haalt. Is een merk, dus beter zegt ze... geloof ik niets van, onzin.
Eerste keer kopen was geen probleem, gewoon bij de drogist, "Mag ik een pakje Marlboro Lights en een pak Durex Topsafe?" zo moeilijk is dat niet...
Heb trouwens een keer (toen de gewone bij de Esso opwaren) van die Fetherlights gekocht... Dat was echt totaal niets, veel te krap voor mij had ik het idee... dat doen we dus niet meer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |