abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5116954
Verzameltopic voor alle vragen, klachten, wetenswaardigheden, tips, etc over condooms.
pi_5121698
Laat ik dan maar beginnen

Welke condooms kopen de FoKers en waar?
En hoe gedroegen jullie je de 1e keer dat je ze ging halen?

dinsdag 23 juli 2002 @ 14:31:00 #3
31885 chown
Nemo me impune lacessit
pi_5121720
Eerste keer was in de condomerie "Het gulden vlies" in Amsterdam Wilde toch even wat tips and tricks mee. Daarna gewoon bij de supermarkt. Geen geouwehoer. Gewoon "Oh jah, en nog een familieverpakking condooms aub....Nee, niet die, die grote...."
Common sense must be the most universal of all commodities, because every man is convinced that he is possessed with an abundance of it.
  dinsdag 23 juli 2002 @ 14:31:53 #4
25937 Roger-Wilco
The n00b is back
pi_5121733
Standaard dunne durex bij de drogist. Toen ik ze nog gebruikte dan.
Ik weet het beter
pi_5121758
quote:
Op dinsdag 23 juli 2002 01:04 schreef Knorretje het volgende:

Verzameltopic voor alle wetenswaardigheden over condooms.

Een condoom is gemaakt van latex, maar niet altijd
Die Welt ist alles was der Fall ist.
  dinsdag 23 juli 2002 @ 14:36:14 #6
31885 chown
Nemo me impune lacessit
pi_5121795
quote:
Op dinsdag 23 juli 2002 14:33 schreef keeper het volgende:

[..]

Een condoom is gemaakt van latex, maar niet altijd

Binnenband van een fiets zit niet zo lekker hoor
Common sense must be the most universal of all commodities, because every man is convinced that he is possessed with an abundance of it.
pi_5177290
We hadden iets van 8 liter water in een condoom laten lopen, je kunt mij niet wijsmaken dat jouw piemel meer dan 8 liter inhoud heeft. Als ik een normaal condoom (52 mm nominale breedte toch?) van Durex zo uit de verpakking op mn snikkel wil zetten past t ook niet nee, maar een beetje voorrekken met je vingers wil een boel helpen. Ik gebruik liever Fetherlite, die is 54mm en wat dunner materiaal dus dan hoef ik wat minder lang te rekken (zit nog steeds aardig strak maar het is te doen, iig blijft ie ermee overeind) Ik heb nog nooit iets anders dan Durex geprobeerd maar dat komt vast als ik door deze familieverpakking heen ben

>>>> Dit berichtje was van Marciemark, wat moet je precies uitrekke ?? je lul of t condoom ??

Wehrmacht Rulez !
pi_5177306
Is Het Nodig Om Tijdens Menstruatie Sex Te Hebben Met Een Condoom Om?
Go, Go BITCH!!, It's Ya Birthday... [br] We FUCK YOU Like It's Ya Birthday!
pi_5177395
quote:
Op zondag 28 juli 2002 13:31 schreef ZineGeneZidane het volgende:
Hm Is Misschien Wel Zo Schoon Hé Breezah Boy? Of D8 Je Dat Dat Vocht De Nieuwe Breezah Smaak Was?
pi_5178574
Zijn er hier nog mensen die 't ook gewoon standaard met doen, ook al heb je een lange (> 6 maanden) relatie? Ik vind dat eigenlijk totaal niet vervelend. Heb 't zelfs nog nooit zonder gedaan. Waarom? Geen kindjes. k ken wat mensen die dachten veilig te zijn met alleen de pil. niet dus.
En geen problemen met een 'wet spot' in bed achteraf
  zondag 28 juli 2002 @ 16:55:52 #11
5717 Coolgoza
Nature WILL strike back.
pi_5178642
Zijn er mannen/vrouwen die ervaring hebben met het vrouwencondoom, en hoe beviel het?
  zondag 28 juli 2002 @ 22:25:26 #12
11922 Pikakonijn
Oke bye i love you
pi_5181312
Ik heb een allergie voor latex en kan daarom niet vrijen met een condoom.

Weet iemand of er ook condooms zijn zonder latex, want het handwerk ben ik ondertussen zat

Om mensen te houden, moet je van ze houden :) Zit je te denken om een konijntje te nemen, kijk eens op www.bunnybin.nl
  zondag 28 juli 2002 @ 22:33:04 #13
26967 Tsjernobelg
Beter moe dan lui
pi_5181420
quote:
Op zondag 28 juli 2002 22:25 schreef Pikakonijn het volgende:
Ik heb een allergie voor latex en kan daarom niet vrijen met een condoom.

Weet iemand of er ook condooms zijn zonder latex, want het handwerk ben ik ondertussen zat

Die zijn er echt wel hoor.
Durex heeft bijvoorbeeld: "Fetherlite" en "Avanti" met latexvervangers. Zoek maar eens op condooms en polyurethaan.
Asumption is the mother of all fuck-ups
  zondag 28 juli 2002 @ 22:37:12 #14
11922 Pikakonijn
Oke bye i love you
pi_5181486
Morgen gelijk naar de dorgist rennen.

Thx

Om mensen te houden, moet je van ze houden :) Zit je te denken om een konijntje te nemen, kijk eens op www.bunnybin.nl
  zondag 28 juli 2002 @ 22:40:25 #15
4605 KingShakur
back.... really...
pi_5181547
quote:
Op zondag 28 juli 2002 13:31 schreef ZineGeneZidane het volgende:
Of natte tampons voor haar

A beginning is the time for taking the most delicate care that the balances are correct.
pi_5203658
quote:
Op zondag 28 juli 2002 16:55 schreef Coolgoza het volgende:
Zijn er mannen/vrouwen die ervaring hebben met het vrouwencondoom, en hoe beviel het?
alsof je het met een boterhamzakje doet...zo ritselt het..
nee, niet gebruikt wel in handen gehad bij bioles..
alsof je een boterhamzakje in je handen hebt..

maar het is wel gemakkelijker je kan um namelijk al een half uur tot een uur vooraf in doen

joodse traditie..met zn allen gezellig allerlei dingen niet eten...
pi_5209092
quote:
Op dinsdag 30 juli 2002 16:08 schreef smoke1980 het volgende:

[..]

alsof je het met een boterhamzakje doet...zo ritselt het..
nee, niet gebruikt wel in handen gehad bij bioles..
alsof je een boterhamzakje in je handen hebt..

maar het is wel gemakkelijker je kan um namelijk al een half uur tot een uur vooraf in doen

Je dacht dat het erg was als je het vast hebt in je handen? Wees blij dat je het niet verder geprobeert hebt dan: wordt alleen maar erger! Verder beweren ze misschien wel dat ze zoveel sterker zijn dan gewone condooms, maar het is de enige die ik ooit kapot heb gekregen (zonder dat moedwillig te proberen)... Mijn enige advies is dus ze te vermijden.
pi_5209143
quote:
Op dinsdag 23 juli 2002 14:29 schreef EbA het volgende:

1e keer: dogist, gewoon naar vragen. 2e: condomerie het hofje, veel uitleg erbij. Alle andere keren online want ik werk van 8 tot 18:00 en dan weer van 19:00 tot 22:00 en in die tijd ertussen moet ik van werkplek 1 naar werkplek 2 reizen, buiten het feit dat de winkels hier in de buurt alleen durex verkopen en ik daar allang vanaf gestapt ben.
pi_5307380
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_5311728
Ik gebruik Durex en dan die Topsafe zitten nu in een andere verpakking trouwens, heb wel eens andere geprobeerd waren condooms uit de professionele industrie maar vond ik geen verschil in zitten (had ik overigens gekregen)
pi_6356239
quote:

Die van kruidvat eigenmerk. Niet zo duur als die van Durex.
Dat niet de voornaamste reden vind die veel fijner zitten dan die van Durex en daar gaat het toch om dat je er het minst last van hebt.

En uuh de eerste keer dat ik ze ging halen was bij de DA.
Ik stond daar aan de balie moest tijdje wachten voor dat ik geholpen werd. Eindelijk aan de beurt. Ik vragen of ze ook condooms hebben (duh...) Madam achter de kassa: "ja natuurlijk... maar die liggen gewoon in de winkel kun je zelf pakken. ooh w8 ik loop wel even met je mee.. Kijk hier liggen ze welke wil je?" Ze hadden van alles en nog wat... Ik snel maar wat pakken en afrekenen. Stond wel een beetje te blozen maar ging voor de rest wel oke

[Dit bericht is gewijzigd door martijnisgek op 19-10-2002 14:50]

FOK!fotograaf vrijdag 18 oktober 2002 @ 22:44:11 #22
18921 freud
Who's John Galt?
pi_6357026
De standaard units van Durex in mooi metalen doosje, per 48 bij de Makro. Die hebben tenminste grootverpakkingen . Wel dure hobby, maar in het begin liever safe then sorry.

Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_6369968
quote:

Ik koop meestal Durex Topsave. Alleen toen ze net de nieuwe verpakking hadden nam ik perongelijk de verkeerde mee. Maar daar zijn we ook wel over heen gekomen.

Ik heb ze gekocht bij de Etos op het station, mag je ze zelf pakken vind ik makkelijker als vragen. Eerste keer beetje schamerig geloof ik maar hoe vaker je ze koopt hoe gewoner het wordt.

Mijn vriendin heeft een tijdje terug huismerk van kruitvat gehaald, niets mis mee. Heb het verschil niet zo gemerkt. Alleen de prijs

pi_6408883
* Chillz ook flink aan het Kruidvat huismerk
(voor zovaak als ik ze nog wel gebruik dan)

Die krengen zijn tenminste niet zo duur als Durex's. En we gebruiken ze niet als primair voorbehoedsmiddel... T'is meer een handig iets voor wanneer we een keer geen vlekken of natte plekken achter willen laten ergens.
Zij koopt meestal wel Durex als zij ze haalt. Is een merk, dus beter zegt ze... geloof ik niets van, onzin.

Eerste keer kopen was geen probleem, gewoon bij de drogist, "Mag ik een pakje Marlboro Lights en een pak Durex Topsafe?" zo moeilijk is dat niet...
Heb trouwens een keer (toen de gewone bij de Esso opwaren) van die Fetherlights gekocht... Dat was echt totaal niets, veel te krap voor mij had ik het idee... dat doen we dus niet meer...

pi_6410667
En met Durex Performance hou je het ECHT fucking lang vol... ongelooflijk Maar het voelt niet echt fijn..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')