Kan iemand mij een plausibele reden geven voor zo'n ding, anders dat het "lekker makkelijk" is.. want het is namelijk helemaal niet "lekker makkelijk" .. je moet immers de borden en kopjes er nog steeds inzetten etcetera, als je je vaatwaser hebt ingericht ,ben je met de handafwas al klaar, bovendien gaan die dingen ook nog eens regelmatig stuk, zo heb ik me laten vertellen. Stiekum hebben mensen dat ding alleen maar gekocht om indruk te maken op de buurvrouw, of omdat je niet achter kon blijven bij die buurvrouw...
[Dit bericht is gewijzigd door BloodhoundFromHell op 22-07-2002 14:43]
De vaatwasser is niet zo'n energieverkwister. Zeker de nieuwe generatie vaatwassers is vrij zuinig. Er is niet meer dan zo'n 20 à 22 liter water per keer nodig. En het energieverbruik van een nieuwe vaatwasser is bij goed gebruik te vergelijken met een handafwas. 'Goed gebruik' betekent dat u de spaar- of ECO-programma's gebruikt. Dit houdt in dat u op 50° of 55°C wast. Verder geldt ook bij deze machine: wacht tot de vaatwasser vol is en zet hem dan pas aan
Heerlijk het BHFH topic van de dag.
Wel nu, je raadt het al, ik heb (materialistisch als ik ben) er ook 1. Waarom vraag je nu, wel om de afwas te doen natuurlijk. Scheelt toch al gauw een uurtje per dag !! En die tijd kan ik wel beter besteden.
Trouwens het schijnt dat die apparaten beter voor het milieu zijn !!
In afwachting van uw reactie verblijf ik !
quote:Alleen als ze op RTL-Z afgestemd staan.
Op maandag 22 juli 2002 14:41 schreef Lucille het volgende:
Ben je trouwens ook een proleet als je loopt te pochen dat je 3 TV's hebt?
Heb er zelf geen één. Zou best zo'n ding willen hebben, maar je servies wordt er zo lelijk van.
quote:Mijn handen jeuken om dit eens op te meten!
Op maandag 22 juli 2002 14:39 schreef Lucille het volgende:
AfwasmachineDe vaatwasser is niet zo'n energieverkwister. Zeker de nieuwe generatie vaatwassers is vrij zuinig.
Laat mensen lekker zichzelf zijn en zeur niet zo.
.
quote:Nergens last van hoor, ook geen doffe glazen en ja ik vind het héérlijk dat ik dat ding heb.
Op maandag 22 juli 2002 14:42 schreef Isabeau het volgende:Heb er zelf geen één. Zou best zo'n ding willen hebben, maar je servies wordt er zo lelijk van.
sue me
quote:'t goedkope (hema) servies gaat in de machine, 't dure servies en bestek met 't handje.
Op maandag 22 juli 2002 14:42 schreef Isabeau het volgende:
Heb er zelf geen één. Zou best zo'n ding willen hebben, maar je servies wordt er zo lelijk van.
quote:Idd. Zo voor de hand liggend, en toch bedachten we hem zelf niet vanochtend..
Op maandag 22 juli 2002 14:40 schreef X-Ray het volgende:
Je gaat weer eens boldly where no man has gone before wat betreft topictitels en stellingen BHFH.
ontopic: Ik heb thuis een afwasmachine, en je servies wordt er inderdaad lelijk van. Maar boy-o-boy wat een heerlijk apparaat zeg.
En wij hebben thuis weer geen auto, dus laat ons
Ik zit me echt af te vragen hoe je op zo'n (in mijn ogen) belachelijk idee komt..
De redenen moeten toch duidelijk zijn :
De vuile afwas is uit het zicht waardoor je niet gedwongen bent meteen na het eten af te wassen.
Het scheelt een hoop werk, vooral in grotere gezinnen waar veel kopjes e.d. gebruikt worden.
Het ding maakt veel beter schoon en heeft geen moeite met ranzige koffiekopjes e.d.
etc etc etc
[Dit bericht is gewijzigd door ToxicWacko op 22-07-2002 14:52]
sorry lois
quote:Ja, waarom willen mensen in 's hemelsnaam een afwasmachine, daar heb je toch VROUWEN voor, die zijn ervoor gemaakt!!
Op maandag 22 juli 2002 14:35 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
blablabla
persoon van grove levensopvatting of van onbeschaafd gedrag (plebejer, hufter)
Staat dus eigenlijk los van die machine. Want het proletariaat waar een proleet een lid van is wordt omschreven als :
klasse van bezitloze arbeiders
En als je bezitloos bent heb je zeker geen afwasmachine !!
Dus, je topictitel klopt niet !!!
quote:Inderdaad, je kunt beter een vrouw nemen. Bovendien zitten daar een hoop leuke extra features op.
Op maandag 22 juli 2002 14:47 schreef Merel het volgende:
Ja, waarom willen mensen in 's hemelsnaam een afwasmachine, daar heb je toch VROUWEN voor, die zijn ervoor gemaakt!!
quote:Hier wat cijfers van Siemens:
Op maandag 22 juli 2002 14:42 schreef Aernout het volgende:[..]
Mijn handen jeuken om dit eens op te meten!
Maar ja, ik heb niet zo'n ding
http://www2.siemens.nl/huishouden/CPdata/solo/featurepopups/html/dish/verbrauchswerte_popup.html
Nu hebben we alleen nog oorlog over wie er moet in en uitruimen
quote:Behalve
Op maandag 22 juli 2002 14:51 schreef Aernout het volgende:[..]
Inderdaad, je kunt beter een vrouw nemen. Bovendien zitten daar een hoop leuke extra features op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |