DeWaasheid had een rode Breezer, Hrun een geelgroene Breezer (ofzo), NuKje een groene Breezer en ik een Oranje Breezer.
We hadden meteen sjans met 16-jarige meisjes (maar die gingen weer weg toen wij hen geen Breezers gaven )!
Goed, bottom line... dat spul is gewoon goor, overrated, te duur en ik moet er van boeren
FYI
quote:
Op zaterdag 20 juli 2002 14:09 schreef CraZaay het volgende:
Na het lange tijd aangekeken te hebben, hebben we gisteren dan toch besloten ons eraan te wagen... Breezers!DeWaasheid had een rode Breezer, Hrun een geelgroene Breezer (ofzo), NuKje een groene Breezer en ik een Oranje Breezer.
We hadden meteen sjans met 16-jarige meisjes (maar die gingen weer weg toen wij hen geen Breezers gaven
)!
Goed, bottom line... dat spul is gewoon goor, overrated, te duur en ik moet er van boeren
FYI
dat was ons geheim.
* Hrun haalt crazaay uit zijn testament.
quote:Nee, ik heb het snel weg gespoeld met iets anders.
Op zaterdag 20 juli 2002 14:10 schreef Vision het volgende:
en zijn je tanden niet uit je bek gevallen?!
Owja, die k#tflesjes zijn te hoog voor de rietjes! Het rietje stak er nét niet uit, moest ik steeds met m'n vinger dat rietje eruit vissen
quote:ik had geen sjans.
Op zaterdag 20 juli 2002 14:09 schreef KRT het volgende:
Maar je had wel ineens sjans!
quote:
Op zaterdag 20 juli 2002 14:15 schreef Hrun het volgende:[..]
ik had geen sjans.
quote:hoe doen die meisjes dat dan?
Op zaterdag 20 juli 2002 14:11 schreef CraZaay het volgende:[..]
Nee, ik heb het snel weg gespoeld met iets anders.
Owja, die k#tflesjes zijn te hoog voor de rietjes! Het rietje stak er nét niet uit, moest ik steeds met m'n vinger dat rietje eruit vissen
quote:
Op zaterdag 20 juli 2002 14:09 schreef CraZaay het volgende:Goed, bottom line... dat spul is gewoon goor, overrated, te duur en ik moet er van boeren
FYI
quote:Ik lust geen bier
Op zaterdag 20 juli 2002 14:32 schreef deepthroat het volgende:Mensen, drink gewoon bier.
Whiskey ook goed?
quote:
Op zaterdag 20 juli 2002 14:09 schreef CraZaay het volgende:
We hadden meteen sjans met 16-jarige meisjes (maar die gingen weer weg toen wij hen geen Breezers gaven)!
quote:nee, whisky wel
Op zaterdag 20 juli 2002 14:53 schreef CraZaay het volgende:Ik lust geen bier
Whiskey ook goed?
quote:Hmm.. Vooruit, sigaar verplicht.
Op zaterdag 20 juli 2002 14:53 schreef CraZaay het volgende:[..]
Ik lust geen bier
Whiskey ook goed?
quote:Sorry, ik drink whiskey
Op zaterdag 20 juli 2002 15:01 schreef Vision het volgende:[..]
nee, whisky wel
quote:ouwe blauwe lul
Op zaterdag 20 juli 2002 16:20 schreef CraZaay het volgende:[..]
Sorry, ik drink whiskey
quote:Maar in bierdrinkend gezelschap meestal met cola
Op zaterdag 20 juli 2002 16:22 schreef r8ality het volgende:[..]
ouwe blauwe lul
quote:waarom eigenlijk?
Op zaterdag 20 juli 2002 16:29 schreef CraZaay het volgende:[..]
Maar in bierdrinkend gezelschap meestal met cola
quote:Waarom dan in de mix? Kostenplaatje. Het moet voor iedereen leuk blijven als je om de beurt een rondje haalt (meestal geef ik gewoon een rondje extra ofzo).
Op zaterdag 20 juli 2002 17:48 schreef Hrun het volgende:[..]
waarom eigenlijk?
quote:
Op zaterdag 20 juli 2002 14:53 schreef CraZaay het volgende:[..]
Ik lust geen bier
Whiskey ook goed?
* ook geen bier lust*
Dus de eerste glazen zijn meestal gevuld met cola, totdat we met z'n allen overschakelen naar het wat zoetere spul.
We hebben trouwens altijd een bon, die delen we door drie/vier en ieder betaalt dus een deel, al dat gedoe met rondjes.
quote:Daar doen ze bij ons in de kroegen in het uitgaansgebied niet aan (want dan zien ze nooit geld
Op zondag 21 juli 2002 21:39 schreef micha het volgende:[..]
We hebben trouwens altijd een bon, die delen we door drie/vier en ieder betaalt dus een deel, al dat gedoe met rondjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |