* Doopy-X- mist het WK
quote:misschien ook niet
Op vrijdag 19 juli 2002 11:05 schreef Tyntje het volgende:
WK Wielrennen .... misschien is dat iets voor je.
quote:misschien omdat over voetbal veel meer te zeggen valt als alleen maar: DEMARAGE (er gaat er 1 iets harder fietsen omdat de epo aanslaat)
Op vrijdag 19 juli 2002 11:08 schreef TR08 het volgende:
Er is lang niet zo veel wielrennen op TV als voetbal. Ik ben nu al lang blij dat dankzij de tour niet elk betaald pistrapje tegen een voetbal voorbeschouwd, vervolgens live uitgezonden en dan nog weer nabeschouwd moet
quote:pffffffffffffffffffffffffff
Op vrijdag 19 juli 2002 11:10 schreef BlaBlub het volgende:
volgende week zondag
jezus
quote:Volgens mij zitten er allemaal knopjes op je afstandsbediening waar je op kan drukken. Als je dat doet verschijnt er een ander kanaal op je televisie....!!!!
Op vrijdag 19 juli 2002 11:03 schreef Doopy-X- het volgende:
wordt der SCHIJTZIEK van...mannetjes op fietsen.......gelukkig kan ik het overdag niet zien (werk) maar als ik es rustig naar het nieuws ga zitten kijken komen die epo-junks weer fijn langs met z'n allen. En hard trappen dat ze allemaal kunnen! GEWELDIG...* Doopy-X- mist het WK
Tering, wat een zeikerd ben jij zeg!!!
quote:Ah joh stel je niet zo aan
Op vrijdag 19 juli 2002 11:10 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
pffffffffffffffffffffffffff
nog een fucking week?
jezus
dr maar op dan
quote:klopt, echter na 5 minuten komen dan op een andere zender weer dezelfde fietsende mannetjes voorbij
Op vrijdag 19 juli 2002 11:12 schreef thecrook het volgende:[..]
Volgens mij zitten er allemaal knopjes op je afstandsbediening waar je op kan drukken. Als je dat doet verschijnt er een ander kanaal op je televisie....!!!!
Tering, wat een zeikerd ben jij zeg!!!
ik dank u!
quote:sorry
Op vrijdag 19 juli 2002 11:12 schreef BlaBlub het volgende:[..]
Ah joh stel je niet zo aan
dr maar op dan
oehhhhhhhhhh, dat helpt idd! back to you!
quote:geeft niet
Op vrijdag 19 juli 2002 11:14 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
sorry
oehhhhhhhhhh, dat helpt idd!
back to you!
oehhhhh da ken k wel gebruiken vandaag
quote:moet je NL2 vermijden..
Op vrijdag 19 juli 2002 11:13 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
klopt, echter na 5 minuten komen dan op een andere zender weer dezelfde fietsende mannetjes voorbij
![]()
ik dank u!
quote:* Doopy-X- is de moeilijkste niet:
Op vrijdag 19 juli 2002 11:16 schreef BlaBlub het volgende:[..]
oehhhhh da ken k wel gebruiken vandaag
quote:Alsof die voetballers allemaal clean zijn
Op vrijdag 19 juli 2002 11:10 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
misschien omdat over voetbal veel meer te zeggen valt als alleen maar: DEMARAGE (er gaat er 1 iets harder fietsen omdat de epo aanslaat)
Tennis vind ik ook geen bal aan om te kijken, maar als je daar meer in zit wordt het vanzelf leuker omdat je gewoon meer ziet gebeuren. Net als bij golf, darten, schaatsen etc.
Face it: Er is meer dan genoeg voetbal op TV en je kunt bijna 24 uur per dag wel op de een of andere zender voetbal zien, mits je niet te beroerd bent om ook af en toe buitenlandse zenders erop te zetten.
Heeft er misschien niet iemand in je straat nog wat wedstrijden op video? Kun je die vast wel ff lenen om door deze harde tijden heen te komen
[Dit bericht is gewijzigd door TR08 op 19-07-2002 11:19]
quote:FOUT!: RTL/SBS overal waar het nieuws op uitgezonden wordt zie je fietsende mannetjes
Op vrijdag 19 juli 2002 11:16 schreef Realzm het volgende:[..]
moet je NL2 vermijden..
quote:Oeeeehhhhhhhh dank je wel Doopy-X-
Op vrijdag 19 juli 2002 11:17 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
* Doopy-X- is de moeilijkste niet:
maar weer trug dan
quote:klopt, ze kunnen alleen maar fietsen, geen techniek bij nodig....dit verklaard ook de hoogte van de salarissen
Op vrijdag 19 juli 2002 11:17 schreef TR08 het volgende:[..]
Er valt net zoveel te zeggen over wielrennen als over voetbal. Bij wielrennen heb je geen wielrenvandalisme, wielrenners gaan niet op de grond liggen om een tegenstander een straf aan te smeren etc etc. Wielrennen roeleert gewoon duidelijk over voetbal
Verder krijgen de wielrenners ook niet van die belachelijk hoge salarissen als de voetballers.
quote:ik wil gewoon rustig het nieuws zien!
Face it: Er is meer dan genoeg voetbal op TV en je kunt bijna 24 uur per dag wel op de een of andere zender voetbal zien, mits je niet te beroerd bent om ook af en toe buitenlandse zenders erop te zetten.
quote:whehehe, de laatste (anders gaan vrouwtje boos kijken)
Op vrijdag 19 juli 2002 11:18 schreef BlaBlub het volgende:[..]
Oeeeehhhhhhhh dank je wel Doopy-X-
maar weer trug dan
quote:Jah anders gaat mn mannetje lief ook boos kijken denk (wie s je vrouwtjuh dan? Maple-leaf tog?) Thanx
Op vrijdag 19 juli 2002 11:21 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
whehehe, de laatste (anders gaan vrouwtje boos kijken)
(dit was een verjaardagskussie)
quote:hahaha, nee hoor gek ding: zoek en gij zult vinden in: Jouw vriend of vriendin foto topic :)
Op vrijdag 19 juli 2002 11:22 schreef BlaBlub het volgende:[..]
Jah anders gaat mn mannetje lief ook boos kijken denk (wie s je vrouwtjuh dan? Maple-leaf tog?) Thanx
Eindelijk Armstrong in het geel
* Zworld volgt de tour nauwkeurig
laat me raden, jullei zaten ook zo te zeiken over Wimbledon?
degene die zitten te zeiken hebben niet eens de moeite genogen om ook maar iets van wielrennen te weten te komen en gaan het dan gelijk maar afkraken.
Erg triets, erg kinderachtig
(net zoiets als 2 dagen hittegolf na 3 weken regen en dan gaan zeiken "het is te warm")
quote:enige kleur waar Armstrong goed bij is: zwart/wit (aka sneeuwbeeld)
Op vrijdag 19 juli 2002 11:25 schreef Zworld het volgende:
Eindelijk Armstrong in het geel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |