abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 17 juli 2002 @ 17:16:46 #1
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_5052661
Hier verder met alle opmerkingen/vragen over Spider-Man.

Ik zelf vond het een aardige popcornfilm. Actie en humor zit er beide genoeg in. Er zit behoorlijk wat vaart in.

Ik zag de film deze week voor de tweede keer en toen viel vooral de rol op van de hoofredacteur van de krant. Erg leuke rol.

In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 17 juli 2002 @ 17:18:41 #2
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_5052685
J. Jonah Jameson, erg gaaf figuur. Precies zoals in de comic.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_5052803
op zich coole film alleen een gigantische anti-climax aan het einde, echt zo'n einde wat schreeuwt WORDT VERVOLGD. en die gozer aan het eind nee kan geen relatie aangaan want ik heb verantwoordelijkheden, , echt slecht gedaan gewoon. zitten inderdaad aan een strip vast maar je kan er toch wel heel wat beters van maken. Gave film, alleen de laatste scene hadden ze weg kunnen laten
pi_5052912
Ik vond die laatste scene juist erg passend voor bij Spider-man.
  woensdag 17 juli 2002 @ 17:38:38 #5
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_5052917
sterker nog, er komt een vervolg, check dit maar:

Spider-Man 2 (2004)

Directed by
Sam Raimi

Writing credits
Steve Ditko (comic book)
Alfred Gough
(more)

Tagline: The Spider Will Return

Plot Outline: As Spider-Man continues to pine for Mary-Jane, two new villains come up against him: Dr. Octopus and the Lizard.

Production Notes/Status: Status: Announced
Comments: Filming set to begin January 2003.
Status Updated: 10 May 2002
Note: Since this project is categorized as being in production, the data is subject to change or could be removed completely.

Credited cast overview:
Tobey Maguire .... Peter Parker/Spider-Man
Kirsten Dunst .... Mary Jane Watson
rest of cast listed alphabetically
Bruce Campbell (I)

volgens www.imdb.com

Bij tijd en wijle aanwezig...
  woensdag 17 juli 2002 @ 17:40:08 #6
12091 Sjaakman
heeft weer wat te zeiken...
pi_5052931
quote:
Op woensdag 17 juli 2002 17:18 schreef Tokus het volgende:
J. Jonah Jameson, erg gaaf figuur. Precies zoals in de comic.
Idd erg goed "nagedaan" uit de strip.
Remember... Chicken is not a meal... It's a sport :P
pi_5052998
quote:
Op woensdag 17 juli 2002 17:28 schreef His_Dudness het volgende:
op zich coole film alleen een gigantische anti-climax aan het einde, echt zo'n einde wat schreeuwt WORDT VERVOLGD. en die gozer aan het eind nee kan geen relatie aangaan want ik heb verantwoordelijkheden, , echt slecht gedaan gewoon. zitten inderdaad aan een strip vast maar je kan er toch wel heel wat beters van maken. Gave film, alleen de laatste scene hadden ze weg kunnen laten
Ik vond de sentimentele scenes ook wat te traag en overdreven. Verder vond ik het een aardige actiefilm, met goede acteurs. Tobey Maguire was behoorlijk overtuigend en er zat vooral in het begin gelukkig ook wat humor in.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_5053157
Ik vond de bad guy niet echt fantastisch (bedoel niet de acteur, maar het karakter). Voor de rest wel leuke film, voor de fans van spiderman zeker en inderdaad beetje onnozel hoe de liefdesperikelen aflopen...
Strijd tegen de Mc Donaldisering van de media
pi_5053185
quote:
Op woensdag 17 juli 2002 17:38 schreef greatgonzo het volgende:
sterker nog, er komt een vervolg, check dit maar:

Spider-Man 2 (2004)

Directed by
Sam Raimi

Writing credits
Steve Ditko (comic book)
Alfred Gough
(more)

Tagline: The Spider Will Return

Plot Outline: As Spider-Man continues to pine for Mary-Jane, two new villains come up against him: Dr. Octopus and the Lizard.

Production Notes/Status: Status: Announced
Comments: Filming set to begin January 2003.
Status Updated: 10 May 2002
Note: Since this project is categorized as being in production, the data is subject to change or could be removed completely.

Credited cast overview:
Tobey Maguire .... Peter Parker/Spider-Man
Kirsten Dunst .... Mary Jane Watson
rest of cast listed alphabetically
Bruce Campbell (I)

volgens www.imdb.com

uhh geen Black Cat???
pi_5054100
quote:
Op woensdag 17 juli 2002 18:04 schreef wizarddragon het volgende:

[..]

uhh geen Black Cat???

Blijkbaar niet nee
  woensdag 17 juli 2002 @ 19:30:26 #11
14790 EvilFaith
zie signature
pi_5054132
Ik vond hem leuker dan verwacht! het is geen film die je je hele leven bij blijft ofzo maar een erg lekkere film om gewoon ff te zien. Jup ben er tevreden over!
sorry ik koos deze nick toen ik 16 was.
pi_5057945
Heb hem gisteren gezien. De actie was wel goed maar ik had er toch meer van verwacht. De tijdssprong halverwege, Mary Jane die op het einde opeens heel sentimenteel doet tegen Peter (en haar gevoelens voor Spiderman dan?) en waarom heeft Spiderman eerst een goedkoop pakje aan en later opeens dat mooie gestroomlijnde? Kan hij opeens beter naaien ofzo?

Mary J. vond ik trouwens heel slecht acteren (vooral die laatste scene). Osborne was beter, alleen ook zijn laatste scene was voorspelbaar en overdreven geacteerd. Wat ik ook miste tijdens de film waren de gedachten van Spidey zoals je dat in het begin en einde hoorde en wat de tekenfilmserie ook heeft.

Wat ik wel heel goed in beeld gebracht vond was dat hij van een nietsnut naar een superheld transformeerde.

Al met al wel een goede film, maar hier is duidelijk de opzet getoond voor vervolgfilms. Hopelijk worden die nog beter.

Ik zag laatst een Marokkaans gezin lopen en dacht: "De tros is helemaal niet de grootste familie van Nederland!"
pi_5061046
quote:
Op woensdag 17 juli 2002 17:28 schreef His_Dudness het volgende:
Vond de laatste scene juist erg sterk. De tragiek van de superheld
Verder een erg entertainende film. Heb alweer zin in het vervolg.
  donderdag 18 juli 2002 @ 11:35:41 #14
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_5061441
Ik ga er vanavond met mijn meisje heen, ondanks dat ik hem al gezien heb... Vette film
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  donderdag 18 juli 2002 @ 11:48:47 #15
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_5061585
Ik vond de sfeer in de film toch niet echt zoals in de comic. Dat gebeuren met Mary Jane was erg gehaast en begon me op een moment op de zenuwen te werken. Natuurlijk moeten ze kort door de bocht, want ze hebben nu anderhalf uur ipv een paar jaar.
Een kleinigheidje misschien, maar wat mij het meest irriteerde is dat men Peter "Pete" noemde. Dat is in de comic gewoon nooit gebeurd. Het zijn van die kleine dingen die de sfeer net niet maken zoals dat wat Spidey zo leuk maakte voor me. Desondanks was het een erg coole film.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  donderdag 18 juli 2002 @ 11:50:44 #16
1358 Xhorder
He's back...
pi_5061613
quote:
Op woensdag 17 juli 2002 17:16 schreef Mike het volgende:
Ik zag de film deze week voor de tweede keer en toen viel vooral de rol op van de hoofredacteur van de krant. Erg leuke rol.
Ja erg goed gedaan. En ik maar denken "waar ken ik die acteur van..." Na een half uur begon het te dagen, hij speelt ook in OZ (alleen dan een nazi )
... na vijf jaar
pi_5061691
In principe vind ik dat soor eindes niet heel erg, alleen duurde het gewoon te lang, net zoals die liefdes verklaring (wat heb je tegen Spider-Man over mij gezegd). Maar waar ik van walg is dat stichtelijke en dat patriotisme. "With great power comes great responsibility". Bush had het kunnen zeggen na de inval van Afganistan en wanneer de USA weer eens een land binnen valt... VREESCHLIJK!
Aldus.
pi_5061719
quote:
Op donderdag 18 juli 2002 11:57 schreef Z het volgende:
In principe vind ik dat soor eindes niet heel erg, alleen duurde het gewoon te lang, net zoals die liefdes verklaring (wat heb je tegen Spider-Man over mij gezegd). Maar waar ik van walg is dat stichtelijke en dat patriotisme. "With great power comes great responsibility". Bush had het kunnen zeggen na de inval van Afganistan en wanneer de USA weer eens een land binnen valt... VREESCHLIJK!
Dat is al sinds de eerste strip zo
Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
pi_5065762
Vond het ook toffe film..viel mij alleen op hoe vaak dr een microffon bovenin beeld te zien was! heb zeker 4 of 5 ker zo'n dooie kat zien bungelen!
  Moderator donderdag 18 juli 2002 @ 17:46:05 #20
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_5065793
quote:
Op donderdag 18 juli 2002 17:43 schreef Dr.E het volgende:
Vond het ook toffe film..viel mij alleen op hoe vaak dr een microffon bovenin beeld te zien was! heb zeker 4 of 5 ker zo'n dooie kat zien bungelen!
Dat is vaak een fout van de bioscoop die de film draait. Buiten het stuk waarvan het de bedoeling is dat jij het ziet in de bioscoop staat er meer op de film die de bios aangeleverd krijgt.
Als degene die de film draait het beeld niet helemaal goed zet, zie je dus wat info die niet voor jou bedoeld was...zoals die microfoons in beeld.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_5065818
heb m niet in bios gezien

had op div x en was geen 'screener'

donderdag 18 juli 2002 @ 18:02:27 #22
25527 FallenAngel666
Think of the kittens!
pi_5065969
Hele koele film!
Ben dan ook een enorm spidey fan
Signature:
Maximaal
4
regels
pi_5066024
Tja. Ik heb de film dinsdagavond gezien. Nadat ik eerst bij een vriendin de lekkerste lasagna aller tijden had gegeten. En ik vond de film wel goed, maar lang niet zo goed als het eten.

Pluspunten:
Tobey Maguire is zeker niet de slechtste keus. Vooral met bril is hij een goeie Peter Parker.
William Dafoe en James Franco zien er ook echt uit als vader en zoon. En William Dafoe vond ik eigenlijk de beste acteur in de film.
Gevechten tussen Goblin en Spider-Man zagen er goed uit.
J. Jonah Jameson was goed gespeeld, juiste humor.
Kirsten Dunst is liev en ze heeft rood haar.

Minpunten:
Kirsten Dunst was beter als cheerleader.
Trage conversaties, zeker in het ziekenhuis.
Het einde. Dat vreselijke voorspelbare einde. Kirsten Dunst zegt dat je de leukste jongen op deze aardkloot bent, en dat ze aan jou dacht toen ze op het punt stond om dood te vallen. En dan toch weglopen. Idioot.

Maar toch was het bijna wel een acht waard.

I intend to live forever, or die trying.
pi_5066055
quote:
Op donderdag 18 juli 2002 11:59 schreef Atrimar het volgende:

[..]

Na, jah, het blijft een stichtelijke slogan....
Aldus.
  donderdag 18 juli 2002 @ 18:56:54 #25
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_5066622
quote:
Op donderdag 18 juli 2002 11:59 schreef Atrimar het volgende:

[..]

Ja, sinds wat, 1963 ofzo?
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')