abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Overall beste user 2022 woensdag 17 juli 2002 @ 16:09:58 #1
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_5051699
Als iemand die niet graag vlees eet, wens ik verschoond te blijven van bak en braad geurtjes van ex-even- en onevenvoetigen als ik in een restaurant zit. Waarom moet de vegetarische medemens last hebben van de ongezonde gewoontes van de vleesetende mens? Ik wil dat Nederland restaurants verplicht stelt om vleesgeurvrije ruimtes te bouwen. Want het is natuurlijk van de bezopene dat een nietroker wel kan zaniken over een sigaret, maar een vegetarier niet kan klagen over de geur van gebakken varken. Ik pleit er dan ook voor om vleeseters en rokers gelijk te stellen als minderwaardige individuen, waar de gezonde mens geen last van dient te hebben.

En ow ja: Heb je wel eens in een trein gezeten terwijl er iemand in dezelfde wagon een mcdonalds "maaltijd" naar binnen schrokte? Je zult het met me eens zijn dat de overlast van de Big Mac geur niet te harden is!

I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  woensdag 17 juli 2002 @ 16:12:18 #2
5636 Vamos
Vamos Vidi Vici!
pi_5051743
Je bevestigt hier weer het feit dat rokers allerlei andere zaken er bij halen

- ja maar auto's stinken ook!
- ja maar zweetlucht in disco's is ook irritant!
- ja maar vleesluchtjes in restaurants mogen wel!

<zucht>

Religie maakt meer kapot dan je lief is
pi_5051744
Ja, ik ben ook voor speciale BigMac vrije ruimtes in de trein!
pi_5051780
Klaag jij ook als je op het toilet zit en jij een harde keutel laat vallen *plons* en iemand anders een dunne drol heeft *flats* ?
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  Overall beste user 2022 woensdag 17 juli 2002 @ 16:15:34 #5
3928 Ulx
pi_5051787
quote:
Op woensdag 17 juli 2002 16:12 schreef Vamos het volgende:
Je bevestigt hier weer het feit dat rokers allerlei andere zaken er bij halen

- ja maar auto's stinken ook!
- ja maar zweetlucht in disco's is ook irritant!
- ja maar vleesluchtjes in restaurants mogen wel!

<zucht>

Nah en? Daar heb ik toch last van? Overigens vind ik auto's nog wel gaan, die start men vrij zelden binnen. En als iemand op straat een bigmac loopt te kanen weet ik dat dat ook wel op te lossen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 woensdag 17 juli 2002 @ 16:16:30 #6
3928 Ulx
pi_5051804
quote:
Op woensdag 17 juli 2002 16:14 schreef Lucille het volgende:
Klaag jij ook als je op het toilet zit en jij een harde keutel laat vallen *plons* en iemand anders een dunne drol heeft *flats* ?
Nee, zo vaak luister ik niet aan de deur van de wc. Jij wel?
  Overall beste user 2022 woensdag 17 juli 2002 @ 16:18:46 #7
3928 Ulx
pi_5051841
quote:
Op woensdag 17 juli 2002 16:12 schreef l4m3r het volgende:
Ja, ik ben ook voor speciale BigMac vrije ruimtes in de trein!
Jij snapt het. Het is gewoon asociaal, je mag volgens mij niet eens eten in de trein (of is dat alleen in de tram en bus zo?), maar het is gewoon aso om mijn lucht te verpesten met die smerige snackgeur.
  woensdag 17 juli 2002 @ 16:22:12 #8
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_5051890
quote:
Op woensdag 17 juli 2002 16:09 schreef Ulx het volgende:
Waarom moet de vegetarische medemens last hebben van de ongezonde gewoontes van de vleesetende mens? Ik wil dat Nederland restaurants verplicht stelt om vleesgeurvrije ruimtes te bouwen. Want het is natuurlijk van de bezopene dat een nietroker wel kan zaniken over een sigaret, maar een vegetarier niet kan klagen over de geur van gebakken varken. Ik pleit er dan ook voor om vleeseters en rokers gelijk te stellen als minderwaardige individuen, waar de gezonde mens geen last van dient te hebben.
Puur medisch gezien is het juist het vegetarisme een aanslag op de gezondheid, door het ontbreken van essentiële voedingsstoffen die alsnog via andere wegen met veel moeite bijgenuttigd geprobeerd te worden (wat sowieso al bijna niet lukt, zeker niet zonder vis); los daarvan, de geur van vlees is geen enkel gevaar voor de fysieke gezondheid van anderen, dit i.t.t. het hele mee-rook fenomeen.

Als overtuigd carnivoor vind ik dat jullie veggies niet zo moeten miepen; dat jullie kiezen voor een ongezonde levensstijl (zet maar eens een willekeurig rijtje van 10 veggies naast 10 carni's en zoek de verschillen, in algemeen: mager(der)/ble(e)ker/vaker ziek/vaker chronische ziekten, enz) mogen jullie ons niet opdringen. Als je last denkt te hebben van een heerlijk vleesluchtje, moet je op de noordpool gaan wonen tussen de Eskimo's; je gaat toch ook niet in de supermarkt roepen dat het vleesvak, waar het vlees open en bloot ligt en geur verspreidt, geruimd moet worden?

Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
  woensdag 17 juli 2002 @ 16:23:08 #9
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_5051905
quote:
Op woensdag 17 juli 2002 16:18 schreef Ulx het volgende:

[..]

Jij snapt het. Het is gewoon asociaal, je mag volgens mij niet eens eten in de trein (of is dat alleen in de tram en bus zo?), maar het is gewoon aso om mijn lucht te verpesten met die smerige snackgeur.

hier ben ik het wel mee eens, OV is niet bedoeld om snacks in te nuttigen en zou net als roken gewoon moeten worden verboden (evenals die ranzige snackfood die ze op het station verkopen )
  woensdag 17 juli 2002 @ 16:25:34 #10
16801 Orkaantje
I aM an Evil MotherFucker
pi_5051949
Loop niet te zeiken jij maakt die keuze dus suffer the consequences.
Zometeen wil je nog geblindeerde ramen bij de slager?

Knoflooketers apart in een treinstel
nagelbijters het land uit
langharige in kampen

Rot toch op als je het niet aanstaat ga dan lekker eten in een ecorestaurant!!

dat moet ik ervan en oko gelijk op die antirookrazzia's
sorry maar dit vindt ik dus echt te ver gaan

[Dit bericht is gewijzigd door Orkaantje op 17-07-2002 16:27]

Liefde is het eerste sprookje wat eindigt met er was eens
  woensdag 17 juli 2002 @ 16:25:58 #11
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_5051954
quote:
Op woensdag 17 juli 2002 16:16 schreef Ulx het volgende:

[..]

Nee, zo vaak luister ik niet aan de deur van de wc. Jij wel?

ligt eraan aan welke kant van de deur je bedoelt
pi_5051955
quote:
Op woensdag 17 juli 2002 16:22 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

Puur medisch gezien is het juist het vegetarisme een aanslag op de gezondheid, door het ontbreken van essentiële voedingsstoffen die alsnog via andere wegen met veel moeite bijgenuttigd geprobeerd te worden (wat sowieso al bijna niet lukt, zeker niet zonder vis); los daarvan, de geur van vlees is geen enkel gevaar voor de fysieke gezondheid van anderen, dit i.t.t. het hele mee-rook fenomeen.

Als overtuigd carnivoor vind ik dat jullie veggies niet zo moeten miepen; dat jullie kiezen voor een ongezonde levensstijl (zet maar eens een willekeurig rijtje van 10 veggies naast 10 carni's en zoek de verschillen, in algemeen: mager(der)/ble(e)ker/vaker ziek/vaker chronische ziekten, enz) mogen jullie ons niet opdringen. Als je last denkt te hebben van een heerlijk vleesluchtje, moet je op de noordpool gaan wonen tussen de Eskimo's; je gaat toch ook niet in de supermarkt roepen dat het vleesvak, waar het vlees open en bloot ligt en geur verspreidt, geruimd moet worden?

Ik ben het helemaal met je eens, niets meer aan toe voegen
  woensdag 17 juli 2002 @ 16:27:56 #13
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_5051986
quote:
Op woensdag 17 juli 2002 16:23 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

hier ben ik het wel mee eens, OV is niet bedoeld om snacks in te nuttigen en zou net als roken gewoon moeten worden verboden (evenals die ranzige snackfood die ze op het station verkopen )

ja inderdaad Orkaantje, hehe, eigenlijk is het ook weer zo dat het OV niet voor niets OV is... stinkende mensen kun je helaas ook niet verbieden, evenals die domme mobielmensjuhs... neem een auto, dan ben je van het gezeik af, trust me
pi_5052011
" Hobbies en intresses: politici vermoorden "

Jij bent zeker ook zo'n milieu freak als kneusje vd G.

woensdag 17 juli 2002 @ 16:34:27 #15
16801 Orkaantje
pi_5052093
Kben echt pissig hierover hoe komt het in je op zeg

GRRRRRRRRRRRRRR

kunnen we niet een stukje in nederland ergens in de achterhoek ofzo vrijmaken voor dit soort mensen en ze lekker achter een dikke muur in hun eigen wereldje laten gaarkoken?? Onder de rook van een UNOXfabriek

pi_5052116
tsss, wat verwacht je nou van een doorsnee restaurant? Lijkt me logisch dat je dat ruikt! Gezeur.... tegenwoordig kan men zich ook aan alles ergeren....
  woensdag 17 juli 2002 @ 16:37:12 #17
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_5052131
quote:
Op woensdag 17 juli 2002 16:09 schreef Ulx het volgende:
Waarom moet de vegetarische medemens last hebben van de ongezonde gewoontes van de vleesetende mens?
Vandaar dat je zo mager en ongezond eruit ziet .
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
  woensdag 17 juli 2002 @ 16:37:47 #18
8352 zaiga
The Keenest
pi_5052139
Vegetariers neem je toch niet serieus?
May the road rise to meet your feet
pi_5052198
Ik vind de geur van gebakken/gebraden etc vlees juist lekker... de geur van bepaalde gekookte groente staat mij niet aan... maar mij hoor je ook niet roepen dat alle vegetariers maar apart moeten gaan zitten eten.... Ik neem aan dat niet alle mensen in jouw omgeving vegetarisch zijn, topicstarter, als jij bij iemand gaat eten verwacht je dan ook dat iedereen die geen vegetarier is zijn vleesje voor jou laat opgeeft omdat jij het vindt stinken????

nogal egoistisch.....

Duck tape is like the force; it has a dark side and a light side and it keeps the universe together
  woensdag 17 juli 2002 @ 16:42:26 #20
14125 Michaeltjuh
Brabant Power!
pi_5052202
Ben een vega, weeg 107 kg schoon aan de haak. Nooit ziek. Sport 4x in de week. En ik rook.

Gelul over gemis van "essentiele voedingsstoffen" door onwetende mensen altijd en tips.

Dat iemand anders vlees eet vind ik prima. Laat mij het dan smerig vinden.

Alles boven de rivieren is kut.
  woensdag 17 juli 2002 @ 16:43:42 #21
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_5052218
quote:
Op woensdag 17 juli 2002 16:42 schreef Michaeltjuh het volgende:
Ben een vega, weeg 107 kg schoon aan de haak. Nooit ziek. Sport 4x in de week. En ik rook.

Gelul over gemis van "essentiele voedingsstoffen" door onwetende mensen altijd en tips.

Wel erg toevallig dit.

De ene veggie met als Hobby: politici vermoorden.
En de andere met als ondertitel en sig: 6 mei 2002.

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
pi_5052220
Van vleeslucht ga je niet hoesten, krijg je geen prikogen, krijg je geen kanker en geen teer in je longen.

Als je er zo'n last van hebt, zoek je maar een compleet vegetarisch restaurant. Ik vind gebakken champignonnen ook smerig, zal ik ook gelijk een champignonlucht-vrij deel van het restaurant eisen?

Hoe mensen er soms opkomen .

Overigens schijnt niet vlees eten wel gezonder te zijn dan wel vlees eten, net zoals vitaminepillen volgens mij gezonder zijn dan groente en fruit .

woensdag 17 juli 2002 @ 16:46:01 #23
16801 Orkaantje
pi_5052259
quote:
Op woensdag 17 juli 2002 16:42 schreef Michaeltjuh het volgende:

Als je niet gaat zeuren dan is het prima
pi_5052418
quote:
Op woensdag 17 juli 2002 16:22 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

Puur medisch gezien is het juist het vegetarisme een aanslag op de gezondheid, door het ontbreken van essentiële voedingsstoffen die alsnog via andere wegen met veel moeite bijgenuttigd geprobeerd te worden (wat sowieso al bijna niet lukt, zeker niet zonder vis);

Dom hersenloos ongefundeerd geblaat. Je doet je ondertitel eer aan.

Wat zit er dan in vlees dat je niet uit andere dingen kan halen, behalve groeihormonen, antibiotica en BSE?

Unox, the worst operating system.
  woensdag 17 juli 2002 @ 17:00:08 #25
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_5052459
quote:
Op woensdag 17 juli 2002 16:56 schreef Schorpioen het volgende:

[..]

Dom hersenloos ongefundeerd geblaat. Je doet je ondertitel eer aan.

Wat zit er dan in vlees dat je niet uit andere dingen kan halen, behalve groeihormonen, antibiotica en BSE?

oh nix, alleen maar bepaalde dierlijke eiwitten/vetzuren en vitamines die je niet kan missen

de antibiotica die jij bedoelt zijn niet schadelijk voor mensen, anders mochten ze ook niet gebruikt worden (en die zijn wettelijk streng aan banden gelegd, dus dat komt sowieso al bijna niet voor in Nederland); groeihormonen idem, die vind je alleen in belgisch vlees (wettelijk verboden); hoe denk je trouwens dat die tomatensalade van je vanavond geteeld is? miereneters tussen de planten laten lopen? exact, daar gebruiken ze bestrijdingsmiddelen voor en DIE zijn schadelijker dan al die stoffen die jij noemde.

blijf bij je eigen leest schoenmaker, laat mij het medische denkwerk doen, daar word ik tenslotte voor opgeleid.

[Dit bericht is gewijzigd door dr.dunno op 17-07-2002 17:02]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')