quote:Das fijn om te horen
Op maandag 22 juli 2002 14:36 schreef NathaN het volgende:[..]
Mja, af en toe werk ik gewoon door, vooral als ik nog geen honger heb
maar daar kan die zak M&M's pinda ook wat mee te maken hebben.
En verder istie prima! En met oe?
quote:Met presentaties zal je toch een beetje moeten blijven improviseren, volledig uitschrijven van wat je wil zeggen werkt (voor mij dan) vrijwel nooit (je gaat dan toch de hele tijd naar het blaadje staren, is mijn ervaring), en het komt volgens mij ook niet echt goed over op de mensen waar je de presentatie voor geeft... Zolang je weet wat je wilt vertellen, gaat het de goeie richting op
Op maandag 22 juli 2002 14:36 schreef Andyvie het volgende:Zo, de presentatie is in elkaar gedraaid, nu alleen nog mijn tekst uit het hoofd leren...(tenminste zo ongeveer want ik improviseer wel wat
)
quote:en dat is?
Op maandag 22 juli 2002 15:36 schreef Andyvie het volgende:
JesAlles wat ik wil gaan eten vanavond is in de Bonus bij de AH
(alleen de aardappels niet..)
quote:Aardappels, groenten (uit een potje, moet niet te moeilijk zijn
Op maandag 22 juli 2002 15:37 schreef NathaN het volgende:[..]
en dat is?
[Dit bericht is gewijzigd door Andyvie op 22-07-2002 15:47]
quote:WHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!
Op maandag 22 juli 2002 10:06 schreef Andyvie het volgende:[..]
Oke, dan snap ik dat
*Xiance kus geef*
en nee, ik was niet naar de kermis, moest werken
quote:Wat een enthousiasme
Op maandag 22 juli 2002 15:47 schreef Xiance het volgende:[..]
WHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!
en nee, ik was niet naar de kermis, moest werken
het heeft ff geduurd, maar nu heb ik een alias aangemaakt en kan ik hier gewoon ff relaxen.
(voor meer info waarom zie ook mijn topic in sexualiteit).
quote:*welkomstmat uitrol*
Op maandag 22 juli 2002 17:24 schreef Driftwood het volgende:
hehe, eindelijk kan ik hier eens meelullen,het heeft ff geduurd, maar nu heb ik een alias aangemaakt en kan ik hier gewoon ff relaxen.
en zie mijn reactie aldaar. kunnen we hier gezellig kletsen.
Maar ik ga eerst even koken...
[Dit bericht is gewijzigd door NathaN op 22-07-2002 18:45]
tot morgos
quote:Welkom
Op maandag 22 juli 2002 17:24 schreef Driftwood het volgende:
hehe, eindelijk kan ik hier eens meelullen,het heeft ff geduurd, maar nu heb ik een alias aangemaakt en kan ik hier gewoon ff relaxen.
quote:Ik weet weer waarom ik nooit aardappels-groenten-vlees maak. Dat schillen van die aardappels....Bah!
Op maandag 22 juli 2002 18:42 schreef NathaN het volgende:[..]
Maar ik ga eerst even koken...
quote:Iedereen is welkom
Op maandag 22 juli 2002 19:25 schreef nrg het volgende:
4 boys only of zijn (bi)meisjes ook toegestaan??
quote:What he said.
Op maandag 22 juli 2002 19:26 schreef Andyvie het volgende:
Iedereen is welkom
quote:Hahaha, ik woon al 2 jaar op mezelf en heb NOG NOOIT gekookte aardappels gemaakt! Dit omdat ik dat vroeger elke dag moest eten thuis, mijn vader kwam van de boerderij en je kent het gezegde, dus buitenlands eten kwam er bij ons niet op tafel.
Op maandag 22 juli 2002 19:26 schreef Andyvie het volgende:[..]
Ik weet weer waarom ik nooit aardappels-groenten-vlees maak. Dat schillen van die aardappels....Bah!
*Maar eens gaat kijken hoe het met de aardappels staat en tartaartje bakken*
quote:Ik maak het ook bijna nooit hoor, want meestal eten we met meer en dan vind ik het teveel moeite om te maken. Maar nu ik in mijn eentje zit is het best weer eens lekker. En gewoon groenten uit een potje, alleen maar opwarmen. Lekker niet moeilijk doen. Alleen mijn tartaartje is een klein beetje zwart...das minder, maar goed...
Op maandag 22 juli 2002 19:30 schreef nrg het volgende:[..]
Hahaha, ik woon al 2 jaar op mezelf en heb NOG NOOIT gekookte aardappels gemaakt! Dit omdat ik dat vroeger elke dag moest eten thuis, mijn vader kwam van de boerderij en je kent het gezegde, dus buitenlands eten kwam er bij ons niet op tafel.
Andievie, ik ben ALTIJD anthousiast, zit in t aard van t beestje
Dat op mezelf gaan wonen was trouwens de beste beslissing die ik ooit heb genomen. Ondanks dat ik een hoop geld kwijt ben aan de huur, alle vrijheid die ik er voor terug heb gekregen is het helemaal waard! Je kan gewoon lekker je gang gaan, samen douchen, lekker herrie maken tijdens sex, thuiskomen wanneer je wil... Heerlijk!
quote:Dan weet ik dat
Op maandag 22 juli 2002 19:45 schreef Xiance het volgende:
zow.. even wat meer recentere fotoowtjes laten maken.Andievie, ik ben ALTIJD anthousiast, zit in t aard van t beestje
quote:
Op maandag 22 juli 2002 19:46 schreef nrg het volgende:
Ik had vanavond Kip Tandoori gemaakt met een vanille toetje als desert. Mjammie!!!
quote:Vinnik ook wel, en ik woon nog wel samen met 7 anderen, maar je hebt veel meer vrijheid (hoewel ik dus wel rekening moet houden met anderen...)
Dat op mezelf gaan wonen was trouwens de beste beslissing die ik ooit heb genomen. Ondanks dat ik een hoop geld kwijt ben aan de huur, alle vrijheid die ik er voor terug heb gekregen is het helemaal waard! Je kan gewoon lekker je gang gaan, samen douchen, lekker herrie maken tijdens sex, thuiskomen wanneer je wil... Heerlijk!
quote:1: Zien!
Op maandag 22 juli 2002 19:45 schreef Xiance het volgende:
zow.. even wat meer recentere fotoowtjes laten maken.Andievie, ik ben ALTIJD anthousiast, zit in t aard van t beestje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |