quote:Jullie zijn fantasties
Op dinsdag 16 juli 2002 20:42 schreef yvonne het volgende:
Wij staan open voor alle gezindten
Heb je zijn laatste quote over 23-jarige vrouwen in discotheken al gezien?
quote:Nee?
Op dinsdag 16 juli 2002 20:43 schreef MrBig het volgende:[..]
Heb je zijn laatste quote over 23-jarige vrouwen in discotheken al gezien?
Ik zoek ook even een mooie op.
quote:Opdringerige jongens in de kroeg
Op dinsdag 16 juli 2002 20:45 schreef yvonne het volgende:
url!!!!!Ik zoek ook even een mooie op.
quote:
Op dinsdag 16 juli 2002 16:11 schreef BansheeBoy het volgende:[..]
Is niks logisch aan, als je terug van vakantie komt ga je juist lekker rusten ...
[..]
Als ik die vage zin goed begrijp ben je 16 en drink je alcohol, dat is op zich al een topic waard...
[..]
Het klinkt misschien vrij resoluut, maar je had toen beter gelijk door naar huis kunnen gaan...
[..]
Ik heb in een aantal andere topics al uitgelegd hoe ik hier over denk, velen waren het met me eens, een aantal niet. Maar als je zo schaars gekleed gaat vraag je er gewoon om volgens mijn bescheiden mening...
[..]
Dus je rok was zo kort dat hij er makkelijk bij kon ???![]()
...
[..]
.........
[..]
Geloof me, ze willen gewoon je kont aanraken, hongerige jongens zijn altijd op zoek naar makkelijke prooitjes als waren zij schapen...Maar ff zonder dollen. De essentie van het verhaal is dat voorkomen beter dan genezen is, er zijn veel gekken, jij bent er al minimaal 1 tegengekomen, draag dus niet zulke kleding etc. ...
quote:Opdringerige jongens in de kroeg
Op dinsdag 16 juli 2002 20:45 schreef yvonne het volgende:
url!!!!!
De Alanya discussie opnieuw
"Ze droeg uitdagende kleren dus ze vraagt er zelf om"
quote:Ja en je denkt telkens dat het niet verder kan zakken...
Op dinsdag 16 juli 2002 20:49 schreef MrBig het volgende:
Ik vind zijn gebruik van de [b]-tag in combinatie met de zorgvuldig uitgekozen-smily overigens meesterlijk. Zijn IQ daalt met elke smiley en elke [b]-tag verder onderuit.
Ik ben maar ff-tjes weg om fatsoenlijk te eten, en bij mijn terugkomst zie ik weer dat er mensen zomaar mijn naam in een kwaadlicht proberen te propageren als ware ik de gezuiverde al-qaida zelve...
Poll: Op welke partij zou BansheeBoy stemmen?
Om de laatste stand te zien moet je ff op F5 rammen
Wil je ook een poll creëren, kom dan langs op DubbelF.com
quote:Kromme redenatie, gezuiverde al-qaida zou immers gunstig zijn
Op dinsdag 16 juli 2002 20:50 schreef yvonne het volgende:
Van deze rolde ik bijna van mn stoel van het lachen :
Ik ben maar ff-tjes weg om fatsoenlijk te eten, en bij mijn terugkomst zie ik weer dat er mensen zomaar mijn naam in een kwaadlicht proberen te propageren als ware ik de gezuiverde al-qaida zelve...
quote:Je moet er even over nadenken hoor. Hij is lastig als je intellectueel bent.
Op dinsdag 16 juli 2002 20:50 schreef yvonne het volgende:
quote:Zeg, is er trouwens nog een reden waarom GroenLinks en SP niet in die poll staan (en daarentegen wel weer Christenunie)?
Op dinsdag 16 juli 2002 20:51 schreef MrBig het volgende:
Even een poll tussendoor:Poll: Op welke partij zou BansheeBoy stemmen?
CDA LPF Christenunie SGP D66 PvdA Geen. Hij is nog te jong.
Om de laatste stand te zien moet je ff op F5 rammenWil je ook een poll creëren, kom dan langs op DubbelF.com
quote:Die partijen zijn te intellectueel.
Op dinsdag 16 juli 2002 20:55 schreef motown het volgende:[..]
Zeg, is er trouwens nog een reden waarom GroenLinks en SP niet in die poll staan (en daarentegen wel weer Christenunie)?
Afijn, wat vinden de Fokkers eigenlijk? Moeten de vrouwen uit voorzorg geweerd worden uit discotheken?
quote:Maar dat is toch een Internet-date?
Op dinsdag 16 juli 2002 20:57 schreef yvonne het volgende:
Meer brandende vraag, kan BHFH niet samen gaan wonen met BSB?
quote:Ik vind dat ze voor de zekerheid maar helemaal niet buiten moeten komen...
Op dinsdag 16 juli 2002 20:56 schreef MrBig het volgende:Afijn, wat vinden de Fokkers eigenlijk? Moeten de vrouwen uit voorzorg geweerd worden uit discotheken?
quote:Good_Looking_Goblin en BansheeBoy slowchat topic
Op dinsdag 25 juni 2002 09:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]Ik vind je tamelijk overdrijven, ik denk niet dat je alle leden van Al-Qaida over 1kam moet scheren, er zijn er bij die heus wel goed werk verrichten, jongeren van de straat houden, steun aan de 3de wereld etc., ik vind je dus erg aggresief voor niks...
quote:Nah. Dat is ook weer zo drastisch. Gewoon zo'n burka om en gesluierd!
Op dinsdag 16 juli 2002 20:59 schreef Zander het volgende:[..]
Ik vind dat ze voor de zekerheid maar helemaal niet buiten moeten komen...
quote:Ik koppel ze
Op dinsdag 16 juli 2002 20:58 schreef MrBig het volgende:[..]
Maar dat is toch een Internet-date?
quote:[off-topic] Nieuw icon, X-Ray? Hoe verderfelijk!
Op dinsdag 16 juli 2002 21:01 schreef X-Ray het volgende:[..]
Good_Looking_Goblin en BansheeBoy slowchat topic
quote:
Op maandag 08 juli 2002 17:18 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat een onzin, vrouwen zijn tegenwoordig zo ge-emancipeerd dat ze bv. zichzelf kunne bevruchten...
Een man slaat niet altijd uit onmacht, maar vaak ook om te tonen dat de vrouw ook respect verdient zei het op iets andere wijze dan gebruikelijk...
n.a.v. X-Ray die Yvonne's icon gebruikt als antwoord:
quote:Ik betwijfel echt of die een grapje maakt.
Op dinsdag 16 juli 2002 13:59 schreef BansheeBoy het volgende:Ik denk dat Yvonne wel knapper is dan die foto !!! Dus wat mij betreft verdien je een ban omdat je Yvonnen beledigt...
...
quote:Da's Tera Patrick, geloof ik... ook al zo'n verderfelijk Westers schepsel.
Op dinsdag 16 juli 2002 21:02 schreef MrBig het volgende:
[off-topic] Nieuw icon, X-Ray? Hoe verderfelijk![/offtopic]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |