De avond begon goed, we waren in een melige bui dus wij met z'n drieën in 16-jarige style Breezers bestellen. Schitterend, iedereen zat ons aan te kijken..
Echter, toen we daar een paar van hadden opgedronken en één van mijn vriendinnen naar huis ging, bleven we met z'n tweetjes over en haar vriend kwam nog even langs.. Ik voelde me een beetje het vijfde wiel aan de wagen dus ik denk, ik ga de dansvloer in mijn eentje even op, laat de 2 tortelduifjes maar alleen..
Ik had een kort rokje aan, het was bloedheet en een gewoon shirtje aan.. Komt er ineens zo'n gozer op me af die heel opdringerig doet en me al de hele tijd zit aan te kijken, terwijl ik echt wel duidelijk maakte dat ik geen interesse had.
Gaat ie vervolgens ongegeneerd aan m'n kont zitten voelen of ik een string aan heb (althans; dat zei hij).. uuulggghhh!!!
Godver, ik was echt zwaar pissig!! Gelukkig waren wel een paar mensen zo aardig om die jongen even op z'n plek te wijzen (richting uitgang dus) maar toch, het verknalt je hele avond..
Ik vraag me af: Wat bezielt je om zo kansloos opdringerig te doen als jongen. Je kans op succes wordt alleen maar kleiner en je maakt jezelf compleet belachelijk.. Of doen ze dat echt alleen maar om even je kont aan te raken ??
quote:Oh, dat is niet het probleem hoor, ik vraag me meer af wat zo'n figuur bezielt!
Op maandag 15 juli 2002 23:47 schreef ParanoidEv het volgende:
Ja hallo sorry hoor maareh: kan je zelf niets terug doen?
En of er op FOK! ook van die asocialen zijn die met 1 gebaar iemands avond flink kunnen verkloten..
En ik vind het alleen maar fijn om te weten dat er meer mensen in een kroeg zijn die het niet normaal gedrag vinden.
Drank tast de hersenen aan & Drank maakt meer kapot dan je lief is...
en er zijn altijd van die bepaalde zielige figuren die daar niet mee om kunnen gaan helaas
quote:respectloze reactie dit...
Op maandag 15 juli 2002 23:50 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[edit - verwijderd]
[Dit bericht is gewijzigd door Brad op 15-07-2002 23:53]
Dat Leert hem wel af! die viezerik!
[Dit bericht is gewijzigd door Brad op 16-07-2002 00:03]
Maar ik zou het me niet te erg aantrekken. Soms zijn er van die kloothommels.
Ga iig nooit in Italie in je eentje dansen. Was daar een weekje. De meiden bij ons uit de groep vluchten altijd naar mij toe als er weer zon Italiaan helemaal over hun heen zat, om te doen alsof ik hun vriend was. Dat was de enigste manier om die Italianen kwijt te raken voor de dames, nee accepteren ze daar volgens mij niet.
quote:Nou ja, kijken mag heus wel en je kunt idd. in zo'n rokje wel zien of iemand een string draagt.. Maar ik vind het gewoon walgelijk dat die gozer zomaar aan me komt.
Op maandag 15 juli 2002 23:52 schreef honesty het volgende:
je kan toch kijken of iemand een string aan hebt, maar ja dan is het ook niet goed
En ja, ik had wel een string aan... Een gewone slip staat niet bij het rokje.
Ik vind het behoorlijk triest om het op de drank te gooien.. Dan ken je jezelf wel erg slecht als je dan niet meer weet wat je doet. Ook al heb ik drank op, ik stop met drinken als ik me een 'beetje vreemd' begin te voelen. Dan haal je niet van die stommiteiten uit
quote:Ik voel helemaal met je mee, het is ook walgelijk!!!
Op maandag 15 juli 2002 23:59 schreef El_Evelien het volgende:[..]
Nou ja, kijken mag heus wel en je kunt idd. in zo'n rokje wel zien of iemand een string draagt.. Maar ik vind het gewoon walgelijk dat die gozer zomaar aan me komt.
Oh ja, nog ff off topic, je Fotoboek page klopt niet meer, je bent al weer bijna 2 weken 23
[Dit bericht is gewijzigd door eNaSnI op 16-07-2002 00:04]
quote:Gelukkig zag je dat er ook mensen zijn die wel weten wat wel en niet kan. Ik kan het me voorstellen dat je je als vrouw gewoon heel erg onprettig voelt en dat je dat niet na 5 minuten al weer vergeten bent.
Op maandag 15 juli 2002 23:41 schreef El_Evelien het volgende:
Gelukkig waren wel een paar mensen zo aardig om die jongen even op z'n plek te wijzen (richting uitgang dus) maar toch, het verknalt je hele avond..Ik vraag me af: Wat bezielt je om zo kansloos opdringerig te doen als jongen. Je kans op succes wordt alleen maar kleiner en je maakt jezelf compleet belachelijk.. Of doen ze dat echt alleen maar om even je kont aan te raken ??
In ieder geval succes en hopen dat het niet weer gebeurt.
quote:verder kun je zo'n gozer niks verwijten, anders zou ie diep in de nacht op Fok! een topique hebben geopend dat ie een fraai popje in de kroeg heeft gezien en er niet op af durfde te stappen.
Op maandag 15 juli 2002 23:41 schreef El_Evelien het volgende:
terwijl ik echt wel duidelijk maakte dat ik geen interesse had.
Maar ik verbaasde me er over dat je zo kansloos tekeer kunt gaan in een kroeg waar je misschien nog wel 100x zal gaan komen in de toekomstige paar jaren.
't Is heus niet dat ik preuts ben (integendeel, zouden mijn vrienden roepen); maar als ik duidelijk te kennen geef dat ik geen interesse heb dat de jongen in kwestie in mijn 'intimate space' komt dan vind ik het niet meer dan normaal dat hij dat respecteert.
We zijn met z'n allen toch geen stel losgeslagen dieren die alles veroveren waar we met onze handen aan kunnen komen ?!
quote:Sorry herald... daar kan ik me toch echt niet in vinden. Je gaat niet ongevraagd aan iemand zitten.
Op dinsdag 16 juli 2002 00:09 schreef Herald het volgende:
Het gaat natuurlijk voornamelijk hierom
[..]verder kun je zo'n gozer niks verwijten, anders zou ie diep in de nacht op Fok! een topique hebben geopend dat ie een fraai popje in de kroeg heeft gezien en er niet op af durfde te stappen.
quote:hihi.. Dat is ook weer zo.. Maar zoals je terecht citeert had ik op afstand allang te kennen gegeven geen interesse te hebben..
Op dinsdag 16 juli 2002 00:09 schreef Herald het volgende:
Het gaat natuurlijk voornamelijk hierom
[..]verder kun je zo'n gozer niks verwijten, anders zou ie diep in de nacht op Fok! een topique hebben geopend dat ie een fraai popje in de kroeg heeft gezien en er niet op af durfde te stappen.
Mannen moeten eens leren dat ze vrouwen niet versieren door hun kont te strelen (of te knijpen!!)
quote:heb je het wel heel duidelijk gedaan? Mannen zijn nooit zo slim
Op dinsdag 16 juli 2002 00:14 schreef El_Evelien het volgende:
Maar zoals je terecht citeert had ik op afstand allang te kennen gegeven geen interesse te hebben..
quote:Een beetje chagerijnig teruglachen, duidelijk arrogant langs en door em heen kijken..
Op dinsdag 16 juli 2002 00:15 schreef Herald het volgende:[..]
heb je het wel heel duidelijk gedaan? Mannen zijn nooit zo slim
en toen ie bleef kijken me demonstratief omdraaien..
en toen spotte hij mijn kont..
<zucht> zijn mannen écht zo dom ??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |