Een nieuw topic, een nieuw FFX plaatje. Vorige topic is gesloten door één of andere onzinnige reden. Was het die post van ker plunk ofzo die zo onzinnig was? Dat was juist aardig bedoelt tegen over Chocobo.
3 Handige FFX links:
Ik zal straks ff het plaatje aanpassen.
[Dit bericht is gewijzigd door The.PhantoM op 14-07-2002 12:57]
Weet iemand of het mogelijk is om die eerste blitzzbal wedstrijd uberhaupt te winnen? Mij lukt het in ieder geval niet
quote:Het is mogelijk, maar het is wel heel moeilijk. Het enige wat je ervoor krijgt als je wint zijn 2 strength spheres dus dat is niet super. Het verandert verder ook niets aan het verhaal.
Op zondag 14 juli 2002 12:54 schreef pebbje het volgende:
Sinds een week ofzo heb ik FF X. Ik ben nog niet zo heel erg ver, maar sjees, wat een gaaf spel!Weet iemand of het mogelijk is om die eerste blitzzbal wedstrijd uberhaupt te winnen? Mij lukt het in ieder geval niet
Trouwens op www.gamingforce.com is de OST van Final Fantasy VI, VII, VIII, IX, X en XI te downloaden
[Dit bericht is gewijzigd door Ponem op 14-07-2002 12:58]
quote:Ja volgens mij kan je wel wel winnen. Maar ik heb verloren. Met die jecht shot kan je volgens mij wel gemakkelijk scoren.
Op zondag 14 juli 2002 12:54 schreef pebbje het volgende:
Sinds een week ofzo heb ik FF X. Ik ben nog niet zo heel erg ver, maar sjees, wat een gaaf spel!Weet iemand of het mogelijk is om die eerste blitzzbal wedstrijd uberhaupt te winnen? Mij lukt het in ieder geval niet
Heerlijk om te zien dat er een FFX topic geopend is Phantom. Ik ben weer gestart (overnieuw), maar vol moed.
quote:Ik denk dat het leuk is om voor een tweede keer opnieuw te beginnen, althans ik heb er erg van genoten ookal ken je het verhaal al
Op zondag 14 juli 2002 14:08 schreef Chocobo het volgende:
Omdat het 1 a 2 keer niet over Final Fantasy X ging sluit die Raven het topic. Beetje werkgeil (met andere woorden : ik moet wat doen bui)zou ik zo zeggen. Is triest,...gewoon laten gaan.
Heerlijk om te zien dat er een FFX topic geopend is Phantom. Ik ben weer gestart (overnieuw), maar vol moed.
Ik heb het de tweede keer ook met een strategy guide gedaan waardoor ik niets heb misgelopen op mijn journey. Het was natuurlijk wel een stuk makkelijker , maar we zijn er nog niet. Er zijn nog genoeg uitdagingen voor mij in dit potje.
Ik vind het alleen zo jammer dat die beesten vangen zo'n langdradige saaie sidequest is . Maar het moet gebeuren anders kan ik niet ultra sterk worden
quote:
Op zondag 14 juli 2002 12:58 schreef Ponem het volgende:[..]
Trouwens op www.gamingforce.com is de OST van Final Fantasy VI, VII, VIII, IX, X en XI te downloaden
off-topic
ga morgen op vakantie dus ik ben een tijdje niet meer op fok. Kan voor 1 week zijn of 2. Ik zal FFX missen
quote:ik vind die van squaresoft zelf een beetje sloom en onoverzichtelijk, ik kijk altijd op gamefaqs ervoor. Maar die species conquest das verschillend dacht ik. je krijgt een nieuwe Area creation als je bijvoorbeeld 10 van elke monster vangt op 1 lokatie. als je van alles 10 vangt dan moet je alle conquests verslaan en originals en area creatons enz. dan krijg je nemesis, die dude met 10.000.000 leven
Op zondag 14 juli 2002 17:48 schreef The.PhantoM het volgende:
Maar moet je nou 5x een fiend vangen van 1 bepaalde soort om een nieuwe fiend te krijgen in het species conquest? Want ik heb nu elke fiend gevangen in spira maar alleen niet allemaal 5x. Of moet het 10x, zoals hier staat: http://www.squaresoft.com/playonline/FFX_strategy/ (onder sidequests > monster arena) . Of lees ik dat nou verkeerd: capature 10 of every fiend of a specific species.
quote:The Village of the Cactuar's....waar ze wonen dus...ben er zelf nog niet in geweest...kwam Dark Ifrit tegen.
Op zondag 14 juli 2002 18:23 schreef MM- het volgende:
Ker wat is in godsnaam cactuar village? Moet je daarvoor al die 10 cactuars vinden?
quote:moet je met getright doen, zuig je zo heel die site leeg, download ook Final Fantasy Tactics OST, die is misschien nog wel het best!
Op zondag 14 juli 2002 12:58 schreef Ponem het volgende:[..]
Het is mogelijk, maar het is wel heel moeilijk. Het enige wat je ervoor krijgt als je wint zijn 2 strength spheres dus dat is niet super. Het verandert verder ook niets aan het verhaal.
quote:Idd ,vooral track 17: who are you .Dat vind ik een cool nummer.
Op zondag 14 juli 2002 20:31 schreef MM- het volgende:
Geef die link nou niet aan teveel mensen doorDe soundtrack van 7 vind ik erg goed, heb er een paar tracks van gedownload
echt weer herkenbaar.
Ik heb een Nobuo Uematsu topic gestart in het muziek forum dus daar kennen we er verder over kletsen!
Dus...
quote:Dat is alleen als Raven zich verveeld
Op zondag 14 juli 2002 22:25 schreef Ponem het volgende:
dat deze ook weer wordt gesloten
quote:maakt niet uit hoeveel geld je hem geeft. Ik had hem voor 111 gil zanmoto laten doen
Op zondag 14 juli 2002 22:38 schreef solidslayer het volgende:
ik heb net yojimbo, en voor zn eerste gevecht wil ik dus dark valefor verslaan, maar.. ik geef hoeveel geld ik m ook geef, ik heb zelfs alles gegeven wat ik had.. maar hij piekert er niet over om zanmato te gebruiken
moet ik nou nog wat doen voordta ie dat doet?
Ik had trouwens ook gelezen dat het uitmaakt of je vaak met hem vecht. Dus vaak vechtem met yojimbo niet zo vaak dismissen. en als hij een battle wint zou hij ook eerder zanmoto doen. tenminste, dat heb ik gelezen
quote:Ben het eens met Phantom,...ik moest Zanmoto hebben voor die dark aeons, maar hij deed hem nog veel geen miljoen. Na heel en heel veel met Yojimbo gevochten te hebben en na vele en vele overdrives doet hij ze nu bijna achterelkaar.
Op zondag 14 juli 2002 22:38 schreef solidslayer het volgende:
ik heb net yojimbo, en voor zn eerste gevecht wil ik dus dark valefor verslaan, maar.. ik geef hoeveel geld ik m ook geef, ik heb zelfs alles gegeven wat ik had.. maar hij piekert er niet over om zanmato te gebruiken
moet ik nou nog wat doen voordta ie dat doet?
Tip: veel met Yojimbo spelen en hem nooit dismissen !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |