quote:en de flora ook.
Op vrijdag 12 juli 2002 11:40 schreef yvonne het volgende:
De boeiende fora die ontstaat op gasfornuizen blijft me boeien in die huizen
quote:zo'n studenten huis is toch wel een heel eco systeem op zichzelf!
Op vrijdag 12 juli 2002 11:40 schreef yvonne het volgende:
De boeiende fora die ontstaat op gasfornuizen blijft me boeien in die huizen
Hij heeft wel een enorme weerstand opgebouwd
quote:nog smeriger is dan de student die erachteraanholt, de kaas te pakken krijgt, en er doodleuk een tosti van bakt soamen met groene ham om deze vervolgens onder het genot van bier met klontjes naar binnen te werken
Op vrijdag 12 juli 2002 11:41 schreef extreme het volgende:
dat je de keuken inloopt, en dat je nog net de kaas weg ziet hollen om zich te verstoppen achter de koelkast...
quote:we hebben de kaas uiteindelijk gevangen
Op vrijdag 12 juli 2002 11:44 schreef Cat-Active het volgende:[..]
nog smeriger is dan de student die erachteraanholt,
ook leuk is het dat de groenten in de koelkast naar je zwaaien, de melk je goedemorgen wenst, en je de biefstuk laat merken dat 'ie je herkent als je de deur opendoet.
Ik heb dan maar lekker gewacht tot ik weer op mijn eigen studentenkamer was ...
quote:ik ga dan altijd de kakkerlakken leren linedancen
Op vrijdag 12 juli 2002 11:46 schreef extreme het volgende:[..]
we hebben de kaas uiteindelijk gevangen
ook leuk is het dat de groenten in de koelkast naar je zwaaien, de melk je goedemorgen wenst, en je de biefstuk laat merken dat 'ie je herkent als je de deur opendoet.
quote:Je moet ook nooit schoonmaken, daar houden maden niet van...
Op vrijdag 12 juli 2002 11:52 schreef Andyvie het volgende:
Een ganggenoot van mij die was eens goed de keuken aan het schoonmaken en toen zij de bank opzij haalde bleek er een kolonie maden te zijn gegroeid achter de bank, die gelijk de hele keuken door krioelden. Dat was echt smerig om te zien.
quote:zo vaak nog? in belgie zijn de mensen de veel netter
Op vrijdag 12 juli 2002 11:52 schreef annabegins het volgende:
Wij moesten altijd een halve dag uittrekken om af te wassen, gelukkig maar like.. 1 keer om de twee weken
Verder nog een reactie op Cat-Active: dat van dat bier met klonten klopt niet, want als er iets goed geregeld is en nooit lang blijft staan in een studenten huis dan is het wel bier
quote:
Op vrijdag 12 juli 2002 11:55 schreef Horus het volgende:Verder nog een reactie op Cat-Active: dat van dat bier met klonten klopt niet, want als er iets goed geregeld is en nooit lang blijft staan in een studenten huis dan is het wel bier
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |