abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4979561
ok, wij studentenvolk staan er om bekend dat we niet de meest nette mensen in de wereld zijn, maar sommigen maken het wel echt bont! van de week kwam ik met een vriend van me bij hem thuis qaan, zagen we daar in de keuken, drie muizen aan de aangekoekte oanresten knabbelen! echt smerig!
maar ja, wij waren ketszat, dus met onze zatte koppen wel de achtervolging ingezet, waarbij enkele serviesstukken, een ruitje, en een muis gesneuveld zijn.
wat is het smerigste wat jij ooit in een studenten huis hebt gezien?
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
What a day for a daydream.
  Admin vrijdag 12 juli 2002 @ 11:40:51 #2
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_4979574
De boeiende fora die ontstaat op gasfornuizen blijft me boeien in die huizen
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_4979587
quote:
Op vrijdag 12 juli 2002 11:40 schreef yvonne het volgende:
en de flora ook.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  vrijdag 12 juli 2002 @ 11:41:49 #4
17075 extreme
-wannahave-
pi_4979588
dat je de keuken inloopt, en dat je nog net de kaas weg ziet hollen om zich te verstoppen achter de koelkast...
Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
pi_4979592
quote:
Op vrijdag 12 juli 2002 11:40 schreef yvonne het volgende:
zo'n studenten huis is toch wel een heel eco systeem op zichzelf! daar kan nog menige biologie student een mooie scriptie over schrijven..
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
  vrijdag 12 juli 2002 @ 11:42:58 #6
11756 Trizone
---------------
pi_4979607
Haha een vriend van mij kreeg een keer de tip van zijn huisarts om eens schoon te gaan maken in zijn huis. Zou een hoop ziektes schelen bij hem

Hij heeft wel een enorme weerstand opgebouwd

pi_4979622
Etensresten naast het fornuis. Die er al 2 maanden liggen.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_4979624
quote:
Op vrijdag 12 juli 2002 11:41 schreef extreme het volgende:
dat je de keuken inloopt, en dat je nog net de kaas weg ziet hollen om zich te verstoppen achter de koelkast...
nog smeriger is dan de student die erachteraanholt, de kaas te pakken krijgt, en er doodleuk een tosti van bakt soamen met groene ham om deze vervolgens onder het genot van bier met klontjes naar binnen te werken
ook nog njet
pi_4979637
wij hadden een pizza ingelijst

Was geen studentenhuis maar een huis met 4 werkende mensen.

pi_4979641
ik vroeg vandaag die vriend van me of tie al valletjes had neergezet, maar dat was dus niet het geval binnenkort weer klopjacht! verheug me er nu al op!
  vrijdag 12 juli 2002 @ 11:46:20 #11
17075 extreme
-wannahave-
pi_4979646
quote:
Op vrijdag 12 juli 2002 11:44 schreef Cat-Active het volgende:

[..]

nog smeriger is dan de student die erachteraanholt,

we hebben de kaas uiteindelijk gevangen

ook leuk is het dat de groenten in de koelkast naar je zwaaien, de melk je goedemorgen wenst, en je de biefstuk laat merken dat 'ie je herkent als je de deur opendoet.

Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
  vrijdag 12 juli 2002 @ 11:48:07 #12
13909 annabegins
dappere Galliër
pi_4979676
Toen ik bij een vriendin bleef slapen in een studentenhuis en ik 's morgens wilde douchen was de vloer van de douche bruin met groen, slijmerig en vol ondefinieerbare haar/zeep/yukkie substanties...

Ik heb dan maar lekker gewacht tot ik weer op mijn eigen studentenkamer was ...

vrijdag 12 juli 2002 @ 11:48:18 #13
12969 Magic666
Never forgive, Never forget!
pi_4979679
Open the door Jehovah you whore, I am the servant of who rules this world!
pi_4979690
en iedereen maar mooi corvee roostertjes ophangen, waar niemand zich aan houdt
pi_4979718
quote:
Op vrijdag 12 juli 2002 11:46 schreef extreme het volgende:

[..]

we hebben de kaas uiteindelijk gevangen

ook leuk is het dat de groenten in de koelkast naar je zwaaien, de melk je goedemorgen wenst, en je de biefstuk laat merken dat 'ie je herkent als je de deur opendoet.

ik ga dan altijd de kakkerlakken leren linedancen
ook nog njet
pi_4979723
Bij ons hadden we meeltorren in de keuken, heeft de huisbaas ze door een professioneel reinigingsbedrijf weg laten halen. Weet je wat dat kost??? Was weer een maandje niet stappen.
De maden die we een maand later vonden hebben we toen zelf maar een beetje gevangen en weggegooid...
It's not a beer belly, it's a fuel tank for a sex machine!
pi_4979729
Een ganggenoot van mij die was eens goed de keuken aan het schoonmaken en toen zij de bank opzij haalde bleek er een kolonie maden te zijn gegroeid achter de bank, die gelijk de hele keuken door krioelden. Dat was echt smerig om te zien.
  vrijdag 12 juli 2002 @ 11:52:40 #18
13909 annabegins
dappere Galliër
pi_4979737
Wij moesten altijd een halve dag uittrekken om af te wassen, gelukkig maar like.. 1 keer om de twee weken
pi_4979750
quote:
Op vrijdag 12 juli 2002 11:52 schreef Andyvie het volgende:
Een ganggenoot van mij die was eens goed de keuken aan het schoonmaken en toen zij de bank opzij haalde bleek er een kolonie maden te zijn gegroeid achter de bank, die gelijk de hele keuken door krioelden. Dat was echt smerig om te zien.
Je moet ook nooit schoonmaken, daar houden maden niet van...
It's not a beer belly, it's a fuel tank for a sex machine!
pi_4979765
quote:
Op vrijdag 12 juli 2002 11:52 schreef annabegins het volgende:
Wij moesten altijd een halve dag uittrekken om af te wassen, gelukkig maar like.. 1 keer om de twee weken
zo vaak nog? in belgie zijn de mensen de veel netter
pi_4979792
Um bij ons valt het eigenlijk wel mee, het ranzigste wat wij telkens tegen komen is de kots van onze kat die bijna dagelijks over haar nek gaat. ( dierenarts weet ook niet wat het is)

Verder nog een reactie op Cat-Active: dat van dat bier met klonten klopt niet, want als er iets goed geregeld is en nooit lang blijft staan in een studenten huis dan is het wel bier

pi_4979814
Kakkerlakken in het koffiezetapparaat, magnetron en tosti ijzer .. tot overmaat van ramp ga je onder de douche en komt er een mega cockroach uit het doucheputje kruipen!
en dat op 1 ochtend!
pi_4979823
quote:
Op vrijdag 12 juli 2002 11:55 schreef Horus het volgende:

Verder nog een reactie op Cat-Active: dat van dat bier met klonten klopt niet, want als er iets goed geregeld is en nooit lang blijft staan in een studenten huis dan is het wel bier

chocomel met vruchtvlees dan
zie een topic van vanochtend
ook nog njet
pi_4979826
De pan rijst die door niemand wordt opgeruimt, omdat de eigenaar ervan al lang verhuist is. Na een blik in de pan bleek dat de rijstkorrels een leven hadden gekregen. De pan zat vol met maden...
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_4979870
nog een leuke! een vriendin van mij had een gala gehad, en besloot toen ze om een uur of 5 's nachts thuis kwam nog ff wat frinkandellen te gaan bakken. ze had de frituur op een hoge plank staan, gevuld met vloeibaar vet (je zult wel aanvoelen wat er fout ging). haar mooie gala jurk heeft ze kunnen wegflikkeren, en de keuken hebben ze 3 dagen zitten schrobben
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')