abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 juli 2002 @ 09:04:02 #51
15029 rickmans
Hasselmans
pi_5016023
Goedemorgen mag een drinkontbijtje?
  maandag 15 juli 2002 @ 09:06:15 #52
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_5016033
* pluisje komt aangehuppeld voor haar dagelijkse flubberige eitje
  maandag 15 juli 2002 @ 09:08:01 #53
15029 rickmans
Hasselmans
pi_5016039
hé zegt rickmans... ben jij dat niet van die ranja kraam?
pi_5016046
* Khalein staat achter het fornuis een omeletje te bakken (met uisnippers, paprika en verse knoflook ). Op de jukebox speelt een nummer van Doe Maar en buiten is het ongegeneerd mooi weer. Plots ziet hij iets over de vloer schieten. *ZOEF* Daar gaat het weer! Het schiet achter de jukebox en kort daarop valt de muziek uit. "Wat gaan we nou meemaken?", vraagt Khalein zich af. In een flits ziet hij een klein, harig beestje van achter de jukebox wegschieten. Was dat een rat? Niet echt waarschijnlijk: het beestje rende op twee voeten. Nog voordat het beeld van dit vreeemde creatuur goed en wel is bezonken, valt het licht in een van de koelkasten uit. "Dit moet niet gekker worden!" Gewapend met een deegroller gaat Khalein op onderzoek uit. Oh ja: er staat verse koffie op het terras, enjoy!
The prettiest people do the ugliest things
  maandag 15 juli 2002 @ 09:13:15 #55
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_5016054
* pluisje ziet steeds een vreemd harig beest voorbijrennen en springt op haar stoel

Oh hoi rickmans, ja, dat ben ik van die ranjastal

* pluisje kijkt ondertussen angstig naar Khalein en vraagt zich af of ze vandaag nog wel een flubberige eitje krijgt

pi_5016062
* Khalein ziet een gezellig stel op het terras zitten. Pluisje herkent hij sowieso nog wel. "Je wilt een eitje 'your style'? Geen probleem! En een drinkontbijtje voor Rickmans? Doen we! "Ik zal het snel moeten pakken als je het koud wilt hebben, de koelkast heeft net de geest gegeven, of iets heeft de koelkast de geest gegeven...", verzucht Khalein... Manager en deegroller verdwijnen weer naar binnen...
  maandag 15 juli 2002 @ 09:20:40 #57
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_5016088
* pluisje stapt voorzichtig haar stoeltje af maar houdt nog wel haar voetjes angstvallig omhoog
pi_5016116
* Khalein brengt Pluisje met de nodige haast haar eitje. "Sorry voor het langere wachten! Er gebeuren rare dingen vandaag..." Voor Rickmans heeft hij een dienblad met een aantal soorten drinkontbijten meegenomen. "Kies maar uit!" Vanuit de zaak klinkt het geluid van brekend glas. Lichtelijk pissed-off holt Khalein weer de Ontbijterie in...
  maandag 15 juli 2002 @ 09:27:35 #59
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_5016120
* pluisje slurpt wat aan haar eitje en lacht vriendelijk naar rickmans

Wat is dat nou weer voor herrie binnen?

maandag 15 juli 2002 @ 09:40:51 #60
15029 rickmans
Hasselmans
pi_5016177
*lacht vriendelijke terug naar pluisje*

Mmmmm lekker keuze zat

gebeurt er wat raars binnen Khalein?

maandag 15 juli 2002 @ 10:43:00 #61
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_5016619
* pluisje heeft haar eitje op en zegt rickmans vriendelijk gedag

Dooooeeeg Khalein, doe je voorzichtig?

maandag 15 juli 2002 @ 10:48:04 #62
29319 ninja-mod
Budo Taijutsu
pi_5016655
het lijkt een beetje een chaotische boel bij de ontbijterie ! kan ik hier wat eten btw? ik heb best trek...
> BTi <
Only the light called darkness can show who i really am...
pi_5016952
* Met het zweet op het voorhoofd komt Khalein ninja-mod tegen. Iets eten? Hier? Maar natuurlijk! Daar is de ontbijterie voor! Khalein verwijst ninja-mod naar het lopend buffet. Vele soorten broodjes, beleg en drinkbaarheden, klaar voor de veelwensende ontbijter. "Mocht je iets uit de keuken willen hebben, dan vraag ik om een beetje geduld, we schijnen last te hebben van een indringertje...", zegt hij. "Het is een klein, harig beestje van ongeveer 25 cm hoog. Het schijnt een voorkeur te hebben voor het kapot maken van, ehm, alles?"
In de Ontbijterie gaan een paar planten omver. "Nu is de maat vol!", brult Khalein, en hij rent de zaak in. Daar staat hij oog in oog met zijn vijand. Het beestje bedenkt zich geen moment en rent de zaak uit, gevolgd door Khalein die op wraak uit is. Als in een Roadrunner cartoon rennen ze over het strand richting Pluisjes ranjastand...
pi_5031869
* De deur van de Ontbijterie is dicht. Een grommende menigte staat ongeduldig op hun ochtendmaal te wachten, maar er verschijnt niemand. In de zaak liggen planten op de grond en glinstert gebroken glas in het licht van de ochtendzon. Slechts één persoon ziet dat er op de zijdeur (moeilijk gegeven: nog een deur) een briefje hangt...

Beste bezoeker(s)
Vandaag zal de Ontbijterie niet open gaan wegens afwezigheid van de manager/kok. Hij heeft gisteren in zijn zaak een zeer onwenselijke gast ontmoet welke hij momenteel aan het zoeken is met als doel verwijdering van het eiland. Khalein hoopt zo u allen zo snel mogelijk weer te kunnen bedienen...

* Men snapt er op zich weinig van en reageert teleurgesteld. "Nu moet ik mijn wortelsapje missen, snif...", verzucht een bezoekster. Een ander haalt herinneringen op... "Zijn italiaanse bollen met brie, rauwkost en honing... Hmmmm....." Plotseling spot iemand de in de zaak afwezige manager. In een pokkegang rent hij over het strand en roept hij meerdere, niet voor herhaling vatbare, verwensingen. Maar wat is dat ding dat voor hem uitholt? Wat is dat voor raar, harig beestje? Zo snel als ze aankwamen, verdwijnen ze weer aan de horizon. Een vaste bezoeker merkt nuchter op: "Die komt straks bij mij ranja halen, wedden?"

pi_5031919
Ohw uhm.....ik wilde net komen ontbijten

Zeg Khalein kun je het ontbijt niet gewoon buiten op het terras serveren.
Laat je dat harige beestje gewoon rennen joh, volgens mij is het gewoon Marlo

Ik heb trek in pannenkoeken en bier

I don't give a fuck if you dont't like my shit [br]Cause I was high when I wrote this so suck my dick
  dinsdag 16 juli 2002 @ 10:13:12 #66
29319 ninja-mod
Budo Taijutsu
pi_5032117
* ninja-mod is er kwaad over dat een of ander harig kreng het gebeuren rondom de ontbijterie verpest en is er op gebrand om het harige onding te pakken te krijgen....
> BTi <
pi_5032155
Hey joh weirdo, mooi dat je van Marlo afblijft, agressieve ninja die je bent
I don't give a fuck if you dont't like my shit [br]Cause I was high when I wrote this so suck my dick
pi_5046574
* De behoefte aan rust was even groter dan die om het beestje te vangen. Na de uitputtingslag van gisteren, kon de manager van dit geheel amper uit zijn tent kruipen... Toch wist hij zijn weg naar de Ontbijterie te vinden en heeft hij inmiddels de boel opgeruimd/gerepareerd en de deuren opengezet voor het grote publiek. Het gebruikelijke ontbijtfeest staat alweer klaar, met vanmorgen als specialiteit 40 soorten ontbijtmunchies als Cornflakes, Choco Puffs, Honeycombs en muesli... Komt u maar!
pi_5046584
Hoi

Honger dus schotel maar wat voor zolang het niet harig is

woensdag 17 juli 2002 @ 08:50:20 #70
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_5046606
* Bewonderend staat dokter Kasper het interieur van de Ontbijterie te bekijken. Dit is best een leuk tentje. Waarom is hij hier nog nooit geweest?
Kasper gaat zitten en probeert de aandacht van de dame achter de bar te trekken.

Heeft U voor mij een dubbele uitsmijter ham? En een pot sterke koffie.

Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
pi_5046664
Goedenmorgen mensen! Voor Rickmans deze ochtend iets speciaals (en haarloos). Een grote bak Brockies (is geen hondenvoer, echt niet ) uit Australië. Deze speciale ontbijtmix wint dagelijks aan liefhebbers. Wat maakt Brockies zo speciaal?

- 21 healthy ingredients in every spoonful. The Japanese say you should eat 40 different types of food a day. With Brockie's you begin the day with just over 50%.
- Tasty and crunchy.
- Sustains and maintains a high level of energy
- Keeps you regular.
- Brockie's fibre balance contains psyllium, rice and oat bran.
- Essential fatty acids without the cholesterol.
- Brockie's fat content comes from linseed, hazelnuts and lecithin. Made-up of 'omega long chain' essential fatty acids which are needed for proper metabolism.
- No additives. Guaranteed.
- Not a trace of added oils, artificial flavourings, colourings, preservatives or boosters.
- Australian Organic or bio-dynamic ingredients (when available).
- Sweetened with natural fruit, fruit juices and syrups.

Uiteraard krijg je bij dit ontbijt het drinken dat je wilt!

Voor Kasper een extra dikke uitsmijter met pardano ham en, op een schoteltje, kaas. Wat de koffie betreft heb je het voor het uitzoeken, we schenken meerdere soorten. Als je sterk wilt, stel ik de Guarany voor. Daar wordt je gegarandeerd wakker van!

pi_5046684
*smak* dat *smak* smaakt *smak* lekker *smak*, zegt rickmans al smakkend. ehhh drinken. doet maar een biertje
pi_5046707
quote:
Op woensdag 17 juli 2002 09:13 schreef rickmans het volgende:
*smak* dat *smak* smaakt *smak* lekker *smak*, zegt rickmans al smakkend. ehhh drinken. doet maar een biertje
* Lichtelijk verbaasde Khalein brengt rickmans een biertje. Hij hoopt dat het drinken op dit tijdstip geen indicatie van een probleem is...
  woensdag 17 juli 2002 @ 09:51:04 #74
4003 Odulla
Moraalmuts
pi_5046879
* Odulla komt eens voorzichtig om het hoekje kijken...
Kabouters, dié zijn pas rendabel!
  woensdag 17 juli 2002 @ 09:53:42 #75
29319 ninja-mod
Budo Taijutsu
pi_5046897
ook de ninja komt maar weer eens langs voor een lekker ontbijt.... wat een waanzinnig goed idee was dit toch..... een gat in de markt zo'n ontbijt lokatie!
> BTi <
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')