Oh hoi rickmans, ja, dat ben ik van die ranjastal
* pluisje kijkt ondertussen angstig naar Khalein en vraagt zich af of ze vandaag nog wel een flubberige eitje krijgt
Wat is dat nou weer voor herrie binnen?
Dooooeeeg Khalein, doe je voorzichtig?
Beste bezoeker(s)
Vandaag zal de Ontbijterie niet open gaan wegens afwezigheid van de manager/kok. Hij heeft gisteren in zijn zaak een zeer onwenselijke gast ontmoet welke hij momenteel aan het zoeken is met als doel verwijdering van het eiland. Khalein hoopt zo u allen zo snel mogelijk weer te kunnen bedienen...
* Men snapt er op zich weinig van en reageert teleurgesteld. "Nu moet ik mijn wortelsapje missen, snif...", verzucht een bezoekster. Een ander haalt herinneringen op... "Zijn italiaanse bollen met brie, rauwkost en honing... Hmmmm....." Plotseling spot iemand de in de zaak afwezige manager. In een pokkegang rent hij over het strand en roept hij meerdere, niet voor herhaling vatbare, verwensingen. Maar wat is dat ding dat voor hem uitholt? Wat is dat voor raar, harig beestje? Zo snel als ze aankwamen, verdwijnen ze weer aan de horizon. Een vaste bezoeker merkt nuchter op: "Die komt straks bij mij ranja halen, wedden?"
Zeg Khalein kun je het ontbijt niet gewoon buiten op het terras serveren.
Laat je dat harige beestje gewoon rennen joh, volgens mij is het gewoon Marlo
Ik heb trek in pannenkoeken en bier
Heeft U voor mij een dubbele uitsmijter ham? En een pot sterke koffie.
- 21 healthy ingredients in every spoonful. The Japanese say you should eat 40 different types of food a day. With Brockie's you begin the day with just over 50%.
- Tasty and crunchy.
- Sustains and maintains a high level of energy
- Keeps you regular.
- Brockie's fibre balance contains psyllium, rice and oat bran.
- Essential fatty acids without the cholesterol.
- Brockie's fat content comes from linseed, hazelnuts and lecithin. Made-up of 'omega long chain' essential fatty acids which are needed for proper metabolism.
- No additives. Guaranteed.
- Not a trace of added oils, artificial flavourings, colourings, preservatives or boosters.
- Australian Organic or bio-dynamic ingredients (when available).
- Sweetened with natural fruit, fruit juices and syrups.
Uiteraard krijg je bij dit ontbijt het drinken dat je wilt!
Voor Kasper een extra dikke uitsmijter met pardano ham en, op een schoteltje, kaas. Wat de koffie betreft heb je het voor het uitzoeken, we schenken meerdere soorten. Als je sterk wilt, stel ik de Guarany voor. Daar wordt je gegarandeerd wakker van!
quote:* Lichtelijk verbaasde Khalein brengt rickmans een biertje. Hij hoopt dat het drinken op dit tijdstip geen indicatie van een probleem is...
Op woensdag 17 juli 2002 09:13 schreef rickmans het volgende:
*smak* dat *smak* smaakt *smak* lekker *smak*, zegt rickmans al smakkend. ehhh drinken. doet maar een biertje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |