abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_318811
Via sluipwegen en door de bergen ben ik dan eindelijk ook op het eiland belandt.

Laat ik even de bedoeling van deze Club duidelijk maken. Deze plek is voor opgejaagde mutanten. Hier kunnen ze rustig onderdak vinden tegen de overheden.

De club wordt beschermd door mij:

Naast een set adamantium klauwen bezit ik ook nog een herstellings factor die ongekend is

I'm getting too old for this....
  woensdag 30 augustus 2000 @ 17:29:34 #2
3930 killer tweety
oldbie uit het stof
pi_318847
Hoi Havoc,

Zoek een leuke plek uit en maak het jezelf gemakkelijk. Het zal niet zo moeilijk zijn denk ik, er is nog ruimte genoeg.

pi_319000
Ik denk toch echt niet dat dit vredige oord een tweede Genosha wordt, nee dat zal ik, en als het moet met geweld, voorkomen.

En moet ik jullie eraan herrineren wat er met Avalon gebeurde!?

Ik ben op de hoogte van de infame Xavier-protocollen...

(en anders weten we nog donders goed hoe het eraan toe ging in de Days of the Future Past)

Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
pi_319021
quote:
Op 30 augustus 2000 16:45 schreef Havoc het volgende:
Via sluipwegen en door de bergen ben ik dan eindelijk ook op het eiland belandt.
Als je via bergen op een eiland komt is het ook geen eiland meer maar gewoon vasteland
Ik denk dat je verkeerd zit,kompas kapot ofzo
bad to tha bone
pi_319124
Ik zal er zeker voor waken dat het hier geen tweede genoscha wordt.

Ik wil Phalanx dan ook meteen ff er aan herinneren dat Cameron Hodge niet echt meer in staat is om er iets tegen te doen

pi_319217
dan wil ik havok erop wijzen dat Cameron Hodge een onsterfelijk hoofd heeft dankzij die vriendelijk personen uit Limbo... ook al is z'n hoofd momenteel afgebroken tot de basismoleculen... het is en blijft onsterfelijk...
--- Cameron Hodge ---
  woensdag 30 augustus 2000 @ 21:27:01 #7
3930 killer tweety
oldbie uit het stof
pi_319222
Ik heb veel gelezen, maar hier ben ik even de weg kwijt. Wie is Cameron Hodge?
pi_319253
Mutanten, oftewel homo sapiens superior, zijn de hoofdpersonen uit de populaire comics van Marvel... er zit meestal een X in de titel (X-men, uncanny X-men, X-force etc etc etc)

Cameron Hodge was een brilliant persoon die helaas na op te zijn genomen in het collectieve bewustzijn van de Phalanx entiteit, dat verloor, werd afgebroken tot de basismoleculen van het leven. Zijn hoofd werd jaren van tevoren door een demon S'ym "vervloekt" en was vanaf die dag onsterfelijk.

Sinds de phalanx werd verslagen is er niets meer van de arme man gehoord...

--- Cameron Hodge ---
pi_319259
Good News then Bub !

I got my claws back

[Dit bericht is gewijzigd door Havoc op 30-08-2000 22:11]

woensdag 30 augustus 2000 @ 21:55:09 #10
3930 killer tweety
oldbie uit het stof
pi_319261
Volgens mij zijn dit stripboeken. Heb weleens een X-man zien liggen en dat plaatje van Havoc doet mij denken aan, hoe heet ie ook alweer, Wolfman of zo? Of zit ik nu helemaal verkeerd.
pi_319266
Hugh Jackman, die Wolverine speelt in de X-men film die 28 sept uitkomt in de nederlandse bioscopen,
--- Cameron Hodge ---
  woensdag 30 augustus 2000 @ 21:59:35 #12
3930 killer tweety
oldbie uit het stof
pi_319271
Sowwy hoor dat ik het niet weet, lees aan strips eigenlijk alleen maar Suske en Wiske en verder dikke pillen van boeken.
Maar tnx voor de uitleg.

[Dit bericht is gewijzigd door killer tweety op 30-08-2000 22:00]

pi_319280
verstandige keuze, over het algemeen zijn de strips van tegenwoordig nogal...wel... verstoken van een hoge kwaliteit, en als je een beetje alles wil volgen verrekes duur!

****off topic****
in de ban van de Ring, het blijft moeilijk om m'n aandacht erbij te houden, maar het lukt....langzaam maar zeker kom ik verder, als ik nu ook nog eens een paar uur de tijd had om er eens lekker voor te gaan zitten... grrr ik haat school!
****off topic****

[Dit bericht is gewijzigd door PhalanX op 30-08-2000 22:08]

--- Cameron Hodge ---
  woensdag 30 augustus 2000 @ 22:04:58 #14
3930 killer tweety
oldbie uit het stof
pi_319282
wat is niet duur?

{offtopic}
Hoe staat het trouwens met je worsteling door In de ban van de Ring?
[/offtopic}

pi_319475
Ik kan je niet aan leden helpen, ben zelf geen mutant, Wati ook niet en Mamma Mia, al zou je het aan haar modderfiguur wel denken, ook niet. Maar mocht ik ooit iemand tegenkomen, dan stuur ik hem of haar door naar je.

* Ali Salami geeft Havoc wel wat bonnetjes voor een gratis pizza en welkomsdrankje!

Hatsjoe!
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 31 augustus 2000 @ 01:52:15 #16
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_319494
ik moest me melden ofzo, weet ik veel
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  donderdag 31 augustus 2000 @ 01:58:54 #17
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_319496
Welkom Tara.. testen hebben uitgewezen dat je een class 3 mutant bent.. Naast slimme opmerkingen ben je ook nog eens in staat om langdurig achter een computer te zitten.. deze eigenschappen doen ons geloven dat je een mutant bent. Normale mensen zijn niet in staat om deze prestaties neer te zetten. volgende week wordt ons trainings centrum oftewel de dangerroom geopend .. hier word je getest op de skills die je bezit.. tot die tijd kun je hier altijd je toevlucht zoeken op het moment dat de homo sapiens je aanvallen..Hierbij heb je de MS batch wat je altijd toegang geeft tot alle faceliteiten die Mutants spot heeft te bieden.. na een verloop van tijd zal deze plaats omgedoopt worden voor Xavier's school for gifted Youngsters....

Een vriendelijk advies.. Phalanx is een nemesis van de Mutant restistance.. dus wees voorzichtig met hem.....

verder kun je hier je skills gewoon ontwikkelen en studeren over alles wat je over mutants wilde weten..

een eerste indruk kun je opdoen op :
http://www.marvel.com

FOK!-Schrikkelbaas donderdag 31 augustus 2000 @ 02:03:36 #18
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_319499
OK, ik zal m'n best doen, dank je
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_320891
Havoc, kunnen wij dit zien als een openlijke aanval? Politiek gezien ben je nog maar een klein kind, wij, die de Bene Gesserit manieren onder de knie hebben, zijn toch wat meer getraind in het voeren van een politiek.

Het is aan jou de keus, worden ik en de kerk van de universele waarheid jouw vijand?

--- Cameron Hodge ---
  donderdag 31 augustus 2000 @ 19:26:35 #20
3930 killer tweety
oldbie uit het stof
pi_320926
Phalanx, zoals je zelf al zei, wij van de Bene Gesserit hebben alle kennis van het verre verleden naar de toekomst.
En wie weet is Tara zonder dat hij het weet al genoeg getraind in de Bene Gesserit streken en is hij niet ontvankelijk voor een stripfiguur . Per slot van rekening is hij regelmatig in de buurt om genoeg melange binnen te hebben gekregen? Zag ik laatst niet op een foto dat hij al blauwe ogen heeft?
pi_320958
KT, een theorie waar ik me eens in zal gaan verdiepen... interesting indeed...
--- Cameron Hodge ---
  zaterdag 9 september 2000 @ 02:32:04 #22
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_332745
You just signed your death warrant Hodge.. or Phalanx...

The X will be carved on your forehead.

Consider this a challenge bub..

For I know the way of the weirding modules..

pi_332953
* Ali Salami vindt dat jullie allemaal teveel stripboekjes lezen!
Hatsjoe!
pi_334063
Havoc, hierbij:

Iah Yara Al-Ahdab Hadbad-U !

and don't you forget it.

--- Cameron Hodge ---
  zondag 10 september 2000 @ 23:55:29 #25
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_334435
I don't speak yer mumbojumbo.. talk english.

Or I'll beat it out of ya

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')