Laat ik even de bedoeling van deze Club duidelijk maken. Deze plek is voor opgejaagde mutanten. Hier kunnen ze rustig onderdak vinden tegen de overheden.
De club wordt beschermd door mij:
Naast een set adamantium klauwen bezit ik ook nog een herstellings factor die ongekend is
Zoek een leuke plek uit en maak het jezelf gemakkelijk. Het zal niet zo moeilijk zijn denk ik, er is nog ruimte genoeg.
En moet ik jullie eraan herrineren wat er met Avalon gebeurde!?
Ik ben op de hoogte van de infame Xavier-protocollen...
(en anders weten we nog donders goed hoe het eraan toe ging in de Days of the Future Past)
quote:Als je via bergen op een eiland komt is het ook geen eiland meer maar gewoon vasteland
Op 30 augustus 2000 16:45 schreef Havoc het volgende:
Via sluipwegen en door de bergen ben ik dan eindelijk ook op het eiland belandt.
Ik wil Phalanx dan ook meteen ff er aan herinneren dat Cameron Hodge niet echt meer in staat is om er iets tegen te doen
Cameron Hodge was een brilliant persoon die helaas na op te zijn genomen in het collectieve bewustzijn van de Phalanx entiteit, dat verloor, werd afgebroken tot de basismoleculen van het leven. Zijn hoofd werd jaren van tevoren door een demon S'ym "vervloekt" en was vanaf die dag onsterfelijk.
Sinds de phalanx werd verslagen is er niets meer van de arme man gehoord...
I got my claws back
[Dit bericht is gewijzigd door Havoc op 30-08-2000 22:11]
[Dit bericht is gewijzigd door killer tweety op 30-08-2000 22:00]
****off topic****
in de ban van de Ring, het blijft moeilijk om m'n aandacht erbij te houden, maar het lukt....langzaam maar zeker kom ik verder, als ik nu ook nog eens een paar uur de tijd had om er eens lekker voor te gaan zitten... grrr ik haat school!
****off topic****
[Dit bericht is gewijzigd door PhalanX op 30-08-2000 22:08]
{offtopic}
Hoe staat het trouwens met je worsteling door In de ban van de Ring?
[/offtopic}
* Ali Salami geeft Havoc wel wat bonnetjes voor een gratis pizza en welkomsdrankje!
Een vriendelijk advies.. Phalanx is een nemesis van de Mutant restistance.. dus wees voorzichtig met hem.....
verder kun je hier je skills gewoon ontwikkelen en studeren over alles wat je over mutants wilde weten..
een eerste indruk kun je opdoen op :
http://www.marvel.com
Het is aan jou de keus, worden ik en de kerk van de universele waarheid jouw vijand?
The X will be carved on your forehead.
Consider this a challenge bub..
For I know the way of the weirding modules..
Iah Yara Al-Ahdab Hadbad-U !
and don't you forget it.
Or I'll beat it out of ya
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |