De overheid is een lompe machine die van allerlij 'leuke' plannetjes verzint om de burgers van het land ZWAAR maar dan ook ZWAAR te irriteren.
Ik noem bijvoorbeeld de flits-palen. In elke straat staan die dingen tegenwoordig. Als iedereen nu eens te snel ging rijden zou dat mij in mijn 'groene' stroom rekening schelen.
Ik wordt echt stront en stront ziek van de burocratische molen. De onderling concurerende ambtenaren.... als ze nu eens concureerde op SNELHEID in plaat van elke regel tot op de leter it te voeren en hun eigen intrepetatie aan elke wet te geven dan kwam er misschien nog iets terecht van de overheid.
De overheid heeft schijt aan de bevolking en na 15 mei is het er niet beter op geworden... een groep onbekwame ruzie-stokers zit nu in de regering met maar 1 doel.... zichzelf rijker maken... het lijken wel managers van grote bedrijven,.......
de overheid = hebzucht/overhead/wraak/blindheid.
Over elke kleine KUT WET moet eerst 15 jaar gediscusieerd worden... wordt deze wet aangenomen dan komt er een of andere belangengroep die de wet zo zwaar verneukt dat ze de wet beter niet hadden kunnen invoeren.
pleur die betuwe lijn erneer.... maak van de NS weer een staats ondernemening... draai de privatisering van de ziekenhuizen terug en knal er een 5de landingsbaan neer. Want voor een land wat net zo groot is als de stad New York gaat er toch wel verdomde veel mis.
quote:De beleidvorming zakt weg in de modderige polder...
Op zondag 07 juli 2002 22:46 schreef Vampier het volgende:pleur die betuwe lijn erneer.... maak van de NS weer een staats ondernemening... draai de privatisering van de ziekenhuizen terug en knal er een 5de landingsbaan neer. Want voor een land wat net zo groot is als de stad New York gaat er toch wel verdomde veel mis.
quote:Welnee, de overheid is je beste vriend. Regelt zaken voor 't algemeen belang en zonder winstoogmerk. Beschermt burger en milieu bijvoorbeeld tegen asociale hardrijders. Prachtig toch.
Op zondag 07 juli 2002 22:46 schreef Vampier het volgende:
De overheid,De overheid is een lompe machine die van allerlij 'leuke' plannetjes verzint om de burgers van het land ZWAAR maar dan ook ZWAAR te irriteren.
quote:Best wel links gedachtengoed dit. 'T zal wel sarcastisch bedoeld zijn dus, maar echt logisch binnen je betoog past het niet echt.
pleur die betuwe lijn erneer.... maak van de NS weer een staats ondernemening... draai de privatisering van de ziekenhuizen terug en knal er een 5de landingsbaan neer.
quote:Weet je zeker dat het probleem niet bij jou ligt??
Op zondag 07 juli 2002 22:46 schreef Vampier het volgende:
De overheid,De overheid is een lompe machine die van allerlij 'leuke' plannetjes verzint om de burgers van het land ZWAAR maar dan ook ZWAAR te irriteren./knip
Het laatste stukje van je betoog snap ik ook niet echt. Je wilt een gestroomlijnde overheid, maar wel moet de NS weer onder staatsbeheer (ben ik overigens niet per se op tegen)
De overheid mag idd wat bedrijfsmatiger gaan werken, maar het is hoe dan ook een logge bureaucratische machine, omdat de overheid geacht wordt de belangen van het hele volk te behartigen (zonder winstoogmerk, dus schipperen), en niet een deel van de markt.
quote:Neuj want ik heb niets met de overheid te maken behalve dat ik er belasting aan betaal. Nooit een uitkering gehad of ander soort uitmelken van de maatschapij... maar een beroep doen op de overheid wordt ook zwaar gestraft met 10000den regeltjes en wetjes.
Op zondag 07 juli 2002 23:06 schreef schatje het volgende:[..]
Weet je zeker dat het probleem niet bij jou ligt??
quote:Maak je hier geen denkfout??
Op zondag 07 juli 2002 23:09 schreef Vampier het volgende:[..]
maar een beroep doen op de overheid wordt ook zwaar gestraft met 10000den regeltjes en wetjes.
quote:Ja why the fuck woon ik nog in dit godvergeten kutland. Fucking teveel gezeik!! Ik ga me volgieten kan er niet meer tegen tegen al dat wachten op de goedkeuring zodat ik naar mijn vriendin toe kan... klote zooi... andere regeringen zijn ook laks
Op zondag 07 juli 2002 23:14 schreef schatje het volgende:[..]
Maak je hier geen denkfout??
quote:Waarom bel je haar niet even??
Op zondag 07 juli 2002 23:23 schreef Vampier het volgende:
Ik heb zojuist besloten om naar mijn vriendin te gaan.... volgende week ofzow... ik kan er niet meer tegen... heb haar godverdomme al 6 maanden niet meer gezien... geen knuffel meer kunnen geven en ik dacht dat 4 daagjes london me wel op een andere gedachte zouden kunnen brengen... ik zit hier verdomme een potje te janken en op alles te schelden wat ik ook maar enigzins de schuld kan geven... ik heb mijn leven goed voor elkaar... en kan elk onverwacht ding opvangen... maar dat godverdommesse gewacht heeft me op mijn knieen gedwongen en nu kan ik geen kant op.
quote:Omdat ik al minimaal 1 uur met haar aan de lijn zit per dag.... en ik wil haar niet constant met het feit confronteren dat ik haar mis... want ze mist me ook....
Op zondag 07 juli 2002 23:25 schreef schatje het volgende:[..]
Waarom bel je haar niet even??
En 'schatje' sorry dat ik zo op je heb zitten zeiken..
quote:Ok!!
Op zondag 07 juli 2002 23:29 schreef Vampier het volgende:[..]
En 'schatje' sorry dat ik zo op je heb zitten zeiken..
quote:Ik heb op dit moment meer moeite met mezelf... ik wou gewoon ff afreageren.... ben ook al lang niet meer emotioneel geweest.... het lucht wel op... ook na een belletje naar Amy
Op zondag 07 juli 2002 23:45 schreef bruut het volgende:
Uit INS aanvraag in behandelling genomen :) begrijp ik dat je problemen hebt met de Amerikaanse overheid, waarom reageer je het nu dan af op de Nederlandse (flitspalen, Betuwelijn etc.) Of heb je moeite met elke overheid?
quote:Waar FOK al niet goed voor is! Succes verder, trouwens.
Op maandag 08 juli 2002 00:12 schreef Vampier het volgende:[..]
Ik heb op dit moment meer moeite met mezelf... ik wou gewoon ff afreageren.... ben ook al lang niet meer emotioneel geweest.... het lucht wel op... ook na een belletje naar Amy
quote:Doe maar niet, stop er maar gewoon mee...
Op zondag 07 juli 2002 22:46 schreef Vampier het volgende:pleur die betuwe lijn erneer....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |