abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 juli 2002 @ 17:26:30 #1
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_4868627
Vandaag was ik bij de kapper, daar werkt echt een super leuk meisje. Heel spontaan , uiterlijk echt perfect. Ik had al vaker leuke gesprekjes met haar gehad, maar de laatste keer dat zij mij geknipt had was wel een jaar terug. Op een gegeven moment laat ze iets vallen over haar vriend...en ik ben helemaal niet verliefd op haar en had ook helemaal geen plannen wat dan ook, maar toch denk je dan jonge wat zonde dat je een vriend hebt, zo'n gevoel. Terwijl ze natuurlijk hetzelfde recht heeft op een relatie als iedereen, maar toch zou je willen dat zo'n meisje haar onschuld bewaard op de één of andere manier? Niet dat ik haar minder leuk of aardig vind daardoor overigens. Hebben jullie dat nooit bij een leuk meisje of jongen?

[Dit bericht is gewijzigd door BloodhoundFromHell op 03-07-2002 17:27]

(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_4868637
Jij hebt ook elke dag een ander schatje wat je leuk vindt he ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_4868664
quote:
Op woensdag 03 juli 2002 17:26 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Vandaag was ik bij de kapper <knip>
O vandaar dat je een theedoek op je kop hebt!
  woensdag 3 juli 2002 @ 17:29:08 #4
17303 star9
Star9 houdt veel van Matthijs!
pi_4868674
quote:
Op woensdag 03 juli 2002 17:26 schreef Joene het volgende:
Jij hebt ook elke dag een ander schatje wat je leuk vindt he ?
Jouw woorden, mijn gedachten..
pi_4868721
Desperate is a motherfucker
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 3 juli 2002 @ 17:33:32 #6
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_4868740
Bij de kapper waar ik altijd heen ga werkt ook een meid waarvan je denkt "wow, jij kan vast heel goed, erhm, knippen..."

Helaas is ze stond ze niet voor aan in de rij bij het uitdelen van IQ-punten maar dat maakt niet uit. Hoorde ik later dat ze de vriendin van een oude kennis van me.

Werken bij alle kapperszaken van die leuke meiden ofzo? Part of the kappers-CAO???

Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
pi_4868755
Vervelend he, dat je d'r niet kon neuken.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_4868786
En dat jij ging trouwen bedacht je ook pas op het laatst
  woensdag 3 juli 2002 @ 17:39:08 #9
30256 DrunkNMunkey
feest verslaafd!
pi_4868846
Ik vindt het alleen zonde als een meid een vriend heeft als ik haar daadwerkelijk leuk vindt en wat met haar zou willen. Van mij hoeft ze niet haar onschuld te bewaren, want ik heb liever een vrouw met ervaring!
Het is allemaal weer zo lekker boeijuh!!!
  woensdag 3 juli 2002 @ 17:39:16 #10
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_4868851
quote:
Op woensdag 03 juli 2002 17:36 schreef calvobbes het volgende:
En dat jij ging trouwen bedacht je ook pas op het laatst
Dat heeft daar niks mee te maken. Als je gaat trouwen hoef je nog niet meteen je ogen dicht te doen..
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_4868867
quote:
Op woensdag 03 juli 2002 17:39 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

Dat heeft daar niks mee te maken. Als je gaat trouwen hoef je nog niet meteen je ogen dicht te doen..

ach vent donder toch een eind op , zeg nou gewoon dat elke vrouw die je kan neuken dat je die zal neuken , ik kan meer van dat soort losers als jij .
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  woensdag 3 juli 2002 @ 17:40:27 #12
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_4868873
quote:
Op woensdag 03 juli 2002 17:34 schreef Lucille het volgende:
Vervelend he, dat je d'r niet kon neuken.
Ze is wel heel aantrekkelijk, maar dat zou ik toch niet proberen, ook al had ze geen vriend, ik ga immers trouwen.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_4868875
Ik vind het soms zonde als mensen een partner hebben die wel zo enorm vervelend is. Dan denk ik had deze persoon niet iemand beters kunnen kiezen. Dus gezien vanuit een niet-egoistisch standpunt.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  woensdag 3 juli 2002 @ 17:41:32 #14
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_4868899
quote:
Op woensdag 03 juli 2002 17:40 schreef Joene het volgende:

[..]

ach vent donder toch een eind op , zeg nou gewoon dat elke vrouw die je kan neuken dat je die zal neuken , ik kan meer van dat soort losers als jij .

ONZIN.. .... en graag ontopic, jullie hebben toch ook wel eens zo'n gevoel?
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 3 juli 2002 @ 17:48:36 #15
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_4869055
quote:
Op woensdag 03 juli 2002 17:40 schreef Lucille het volgende:
Ik vind het soms zonde als mensen een partner hebben die wel zo enorm vervelend is. Dan denk ik had deze persoon niet iemand beters kunnen kiezen. Dus gezien vanuit een niet-egoistisch standpunt.
Ja, dat kan ook natuurlijk.. Nouja, ik hoop natuurlijk wel, als ze dan toch een vriend heeft, dat ze een hele lieve vriend heeft dan die haar echt waard is. Daar ben ik dan altijd een beetje bezorgd om..
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 3 juli 2002 @ 17:48:40 #16
31442 -FaithNoMore-
Zinloos Geweldig
pi_4869058
quote:
Op woensdag 03 juli 2002 17:41 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

Tja, ondanks dat het een topic van jou is Blood, moet ik zeggen dat ik soms wel is die gedachte heb (niet over onschuld bewaren BTW) maar gewoon zo van: 'Bleh.. als ik jou eerder had leren kennen dan was je op mij gevallen' en wordt soms ook toegegeven

Ach.. denk zo van: 'Je vindt haar mooi, omdat ze die uitstraling wekt, dankzij die vriend is ze mooi, zo vrolijk, dan heb ik liever haar gelukkig met een ander dan ongelukkig met mij' Het doet pijn, maar heb het moeten doen ondanks de aantrekkingskracht tussen ons 2

Moet BTW Joene wel een beetje gelijk geven, maar dat is niet ontopic

pi_4869109
quote:
Op woensdag 03 juli 2002 17:41 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

man, kom op als jij gaat trouwen ? Waarom open je dan elke week minstens 3 topics , met ik zag hier een leuk meisje, ik zag daar een leuk meisje , jammer dat ze een vriend heeft dit , jammer dat ze dr spleetje niet aan me liet zien want , man je bent gewoon een raar ranzig figuur
pi_4869851
Sorry, maar ik vind het nu wel even mooi geweest met dit soort topics.
Los van het feit dat ik het allemaal wat twijfelachtig vind,
is het gewoon niet de bedoeling voor elk leuk meisje dat je tegenkomt een nieuw topic te openen.
Bovendien leidt dit niet bepaald tot ontopic-reacties,
dus deze gaat op slot.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')