[Dit bericht is gewijzigd door BloodhoundFromHell op 03-07-2002 17:27]
quote:O vandaar dat je een theedoek op je kop hebt!
Op woensdag 03 juli 2002 17:26 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Vandaag was ik bij de kapper <knip>
quote:Jouw woorden, mijn gedachten..
Op woensdag 03 juli 2002 17:26 schreef Joene het volgende:
Jij hebt ook elke dag een ander schatje wat je leuk vindt he ?
Helaas is ze stond ze niet voor aan in de rij bij het uitdelen van IQ-punten maar dat maakt niet uit. Hoorde ik later dat ze de vriendin van een oude kennis van me.
Werken bij alle kapperszaken van die leuke meiden ofzo? Part of the kappers-CAO???
quote:Dat heeft daar niks mee te maken. Als je gaat trouwen hoef je nog niet meteen je ogen dicht te doen..
Op woensdag 03 juli 2002 17:36 schreef calvobbes het volgende:
En dat jij ging trouwen bedacht je ook pas op het laatst
quote:ach vent donder toch een eind op , zeg nou gewoon dat elke vrouw die je kan neuken dat je die zal neuken , ik kan meer van dat soort losers als jij .
Op woensdag 03 juli 2002 17:39 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Dat heeft daar niks mee te maken. Als je gaat trouwen hoef je nog niet meteen je ogen dicht te doen..
quote:Ze is wel heel aantrekkelijk, maar dat zou ik toch niet proberen, ook al had ze geen vriend, ik ga immers trouwen.
Op woensdag 03 juli 2002 17:34 schreef Lucille het volgende:
Vervelend he, dat je d'r niet kon neuken.
quote:ONZIN..
Op woensdag 03 juli 2002 17:40 schreef Joene het volgende:[..]
ach vent donder toch een eind op , zeg nou gewoon dat elke vrouw die je kan neuken dat je die zal neuken , ik kan meer van dat soort losers als jij .
quote:Ja, dat kan ook natuurlijk..
Op woensdag 03 juli 2002 17:40 schreef Lucille het volgende:
Ik vind het soms zonde als mensen een partner hebben die wel zo enorm vervelend is. Dan denk ik had deze persoon niet iemand beters kunnen kiezen. Dus gezien vanuit een niet-egoistisch standpunt.
quote:Tja, ondanks dat het een topic van jou is Blood, moet ik zeggen dat ik soms wel is die gedachte heb (niet over onschuld bewaren BTW) maar gewoon zo van: 'Bleh.. als ik jou eerder had leren kennen dan was je op mij gevallen' en wordt soms ook toegegeven
Op woensdag 03 juli 2002 17:41 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
ONZIN..
.... en graag ontopic, jullie hebben toch ook wel eens zo'n gevoel?
Ach.. denk zo van: 'Je vindt haar mooi, omdat ze die uitstraling wekt, dankzij die vriend is ze mooi, zo vrolijk, dan heb ik liever haar gelukkig met een ander dan ongelukkig met mij' Het doet pijn, maar heb het moeten doen ondanks de aantrekkingskracht tussen ons 2
Moet BTW Joene wel een beetje gelijk geven, maar dat is niet ontopic
quote:man, kom op als jij gaat trouwen ? Waarom open je dan elke week minstens 3 topics , met ik zag hier een leuk meisje, ik zag daar een leuk meisje , jammer dat ze een vriend heeft dit , jammer dat ze dr spleetje niet aan me liet zien want , man je bent gewoon een raar ranzig figuur
Op woensdag 03 juli 2002 17:41 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
ONZIN..
.... en graag ontopic, jullie hebben toch ook wel eens zo'n gevoel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |