Op welke manier heb jij wel eens een meissie met success versierd?
quote:ik ging met koninginnedag naar fannetje en tackle , die nodigden een vriendin uit , en dat is nu mijn vriendin
Op woensdag 03 juli 2002 15:30 schreef prinz het volgende:
Ik vond een meisje erg leuk dat ik al minstens 2 jaar kende. Het afgelopen jaar had ze een vriend, dus maak je in ieder geval geen schijn van kans (ik probeer het dan niet eens). Nu had haar vriendje haar op een heel vervelende manier gedumpt. Ik kon altijd al vrij goed met haar opschieten, dus het contact was snel gelegd.
Ik heb net een huisje gekocht dus vroeg ik haar of ze wilde komen helpen schilderen, wat erg gezellig was. Als tegenprestatie had ik hetvolgende bedacht.
Ik heb haar mee uit eten en naar de bios in Antwerpen gevraagd (Metropolis, echt een supercoole grote bios). In de achterbak van m'n TDi'tje had ik een roos gelegd die ik haar na afloop gegeven heb toen ze ingestapt was. Ze smolt![]()
![]()
. Was echt vette BINGO!
Op welke manier heb jij wel eens een meissie met success versierd?
En like Darkelf, ga ook ik binnenkort
of was't nou een enorme "Bill Clinton" sigaar?
oh wacht, ik ben versierd, la maar zitten dan
Ik zeg dit meer bij voorbaat omdat het anders teveel gelijkenis met het andere lopende topic zal hebben.
quote:*herkent*
Op woensdag 03 juli 2002 15:52 schreef Sinaasappel het volgende:
Mezelf ff voorgesteld, en gezoend
2x zelfs....
"tja, we kunnen wel uren gaan lullen nu, maar we willen toch alletwee hetzelfde"
en dat was wonder boven wonder raak
en die andere was iemand een hele avond verwoede pogingen aan het doen, toen liep ik er naar toe en zei ik "ik vind je eigenlijk best heel leuk".. was ook voldoende
en verder heb ik ook wel es spontane acties gedaan, maar die liepen altijd minder fijn af
quote:Zie je helpt altijd
Op woensdag 03 juli 2002 16:01 schreef MrTorture het volgende:[..]
*herkent*
2x zelfs....
"tja, we kunnen wel uren gaan lullen nu, maar we willen toch alletwee hetzelfde"
en dat was wonder boven wonder raak
en die andere was iemand een hele avond verwoede pogingen aan het doen, toen liep ik er naar toe en zei ik "ik vind je eigenlijk best heel leuk".. was ook voldoende
en verder heb ik ook wel es spontane acties gedaan, maar die liepen altijd minder fijn af
Spontane acties heb ik vroeger ook vaak zat gedaan, maar dat vind ik zo dom staan
Maar die liepen gelukkig wel goed af
quote:Ik denk niet dat dat zou helpen
Op woensdag 03 juli 2002 16:21 schreef Superted het volgende:
ZIelig verhaal ophangen dat je wekker kapot is en dan vragen of je haar wekker mag uitproberen!!!
Als je dat nou als meisje zegt......................
quote:Het heeft echt gewerkt!
Op woensdag 03 juli 2002 16:26 schreef Sinaasappel het volgende:[..]
Ik denk niet dat dat zou helpen
Als je dat nou als meisje zegt......................
quote:Leuk voor je
Op woensdag 03 juli 2002 16:35 schreef Superted het volgende:[..]
Het heeft echt gewerkt!
Bloedmooi vrouwtje!
Heb d'r in igg een aantal keren gebruik van kunnen maken totdat ik mijn huidige vriendin tegen kwam.
(die heb ik overigens niet zo versierd ..... zou eerlijk gezegd ook niet meer weten hoe dat ging.....gebeurde gewoon!)
ze had ook beledigd kunnen zijn
quote:Blijkbaar is er niets mis mee
Op woensdag 03 juli 2002 16:40 schreef Superted het volgende:
had gekund.....
maar wat is er nou mis mee????
volgens mij vindt je het maar niks ;?
ik zou er persoonlijk niet op in gaan
quote:ik denk niet dat ze daar bij mij intrappen, ik ben nogal lui aangelegd
Op woensdag 03 juli 2002 16:21 schreef Superted het volgende:
ZIelig verhaal ophangen dat je wekker kapot is en dan vragen of je haar wekker mag uitproberen!!!
quote:Tja ieder z'n trukje zal ik maar zeggen?!
Op woensdag 03 juli 2002 16:41 schreef Sinaasappel het volgende:[..]
Blijkbaar is er niets mis mee
ik zou er persoonlijk niet op in gaan
* -_Tommy_- gaat nu ff vakantiefotos opsporen
Je moet elkaar wel sowieso leuk vinden, er moet een bepaalde klik zijn denk ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |