abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4866500
Ik vond een meisje erg leuk dat ik al minstens 2 jaar kende. Het afgelopen jaar had ze een vriend, dus maak je in ieder geval geen schijn van kans (ik probeer het dan niet eens). Nu had haar vriendje haar op een heel vervelende manier gedumpt. Ik kon altijd al vrij goed met haar opschieten, dus het contact was snel gelegd.
Ik heb net een huisje gekocht dus vroeg ik haar of ze wilde komen helpen schilderen, wat erg gezellig was. Als tegenprestatie had ik hetvolgende bedacht.
Ik heb haar mee uit eten en naar de bios in Antwerpen gevraagd (Metropolis, echt een supercoole grote bios). In de achterbak van m'n TDi'tje had ik een roos gelegd die ik haar na afloop gegeven heb toen ze ingestapt was. Ze smolt . Was echt vette BINGO!

Op welke manier heb jij wel eens een meissie met success versierd?

pi_4866557
quote:
Op woensdag 03 juli 2002 15:30 schreef prinz het volgende:
Ik vond een meisje erg leuk dat ik al minstens 2 jaar kende. Het afgelopen jaar had ze een vriend, dus maak je in ieder geval geen schijn van kans (ik probeer het dan niet eens). Nu had haar vriendje haar op een heel vervelende manier gedumpt. Ik kon altijd al vrij goed met haar opschieten, dus het contact was snel gelegd.
Ik heb net een huisje gekocht dus vroeg ik haar of ze wilde komen helpen schilderen, wat erg gezellig was. Als tegenprestatie had ik hetvolgende bedacht.
Ik heb haar mee uit eten en naar de bios in Antwerpen gevraagd (Metropolis, echt een supercoole grote bios). In de achterbak van m'n TDi'tje had ik een roos gelegd die ik haar na afloop gegeven heb toen ze ingestapt was. Ze smolt . Was echt vette BINGO!

Op welke manier heb jij wel eens een meissie met success versierd?

ik ging met koninginnedag naar fannetje en tackle , die nodigden een vriendin uit , en dat is nu mijn vriendin
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_4866587
Stond drie jaar geleden dronken in de kroeg met twee biertjes. En degene die spontaan mijn tweede biertje (wat eigenlijk voor een vriendin was) kreeg is nu mijn verloofde en we gaan bijna
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_4866593
Met heel veel slingers en toeters en bellen!!
pi_4866695
Verse jus persen toen ze ziek was...

En like Darkelf, ga ook ik binnenkort

Beter een goede buurvrouw dan een verre vriendin...
  woensdag 3 juli 2002 @ 15:43:23 #6
19149 Seraphin
De echte, en dat proef je!
pi_4866706
Tijdens carnaval (in commando-uitrusting) de hele avond zo'n enorme "Hannibal from the A-team" sigaar in je bek.

of was't nou een enorme "Bill Clinton" sigaar?

Op dinsdag 8 november 2005 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Laten we even serieus en ontopic verder discussieren!
pi_4866744
recht door zee zijn, niet allemaal vaag om de zaken heendraaien, niet echt een truc maargoed
pi_4866796
ze vroeg me om r te zoenen, en wie ben k dan om nee te zeggen he?

oh wacht, ik ben versierd, la maar zitten dan

Hee buurman, ik hier?
pi_4866797
Het gaat hier dus om versiertrucs die je gebruikt hebt, niet over hoe je die ander ontmoet hebt. Daar is al een topic over.

Ik zeg dit meer bij voorbaat omdat het anders teveel gelijkenis met het andere lopende topic zal hebben.

woensdag 3 juli 2002 @ 15:52:21 #10
15067 Sinaasappel
Hennie stoel O+
pi_4866849
Mezelf ff voorgesteld, en gezoend
Booonnie bonnie bonnie kom je buiten spelen!!! Bonnie kom je gauw op straat? Bonnie kheb nog kauwgom om te delen :{ Bonnie Ik heb een echte pop die praat, die herinnering raak je niet kwijt..... waar is ie gebleven die tijd? ;( :D ;)
  woensdag 3 juli 2002 @ 16:01:26 #11
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_4867004
quote:
Op woensdag 03 juli 2002 15:52 schreef Sinaasappel het volgende:
Mezelf ff voorgesteld, en gezoend
*herkent*

2x zelfs....

"tja, we kunnen wel uren gaan lullen nu, maar we willen toch alletwee hetzelfde"

en dat was wonder boven wonder raak

en die andere was iemand een hele avond verwoede pogingen aan het doen, toen liep ik er naar toe en zei ik "ik vind je eigenlijk best heel leuk".. was ook voldoende

en verder heb ik ook wel es spontane acties gedaan, maar die liepen altijd minder fijn af

No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
  woensdag 3 juli 2002 @ 16:03:46 #12
15067 Sinaasappel
Hennie stoel O+
pi_4867056
quote:
Op woensdag 03 juli 2002 16:01 schreef MrTorture het volgende:

[..]

*herkent*

2x zelfs....

"tja, we kunnen wel uren gaan lullen nu, maar we willen toch alletwee hetzelfde"

en dat was wonder boven wonder raak

en die andere was iemand een hele avond verwoede pogingen aan het doen, toen liep ik er naar toe en zei ik "ik vind je eigenlijk best heel leuk".. was ook voldoende

en verder heb ik ook wel es spontane acties gedaan, maar die liepen altijd minder fijn af

Zie je helpt altijd

Spontane acties heb ik vroeger ook vaak zat gedaan, maar dat vind ik zo dom staan
Maar die liepen gelukkig wel goed af

Booonnie bonnie bonnie kom je buiten spelen!!! Bonnie kom je gauw op straat? Bonnie kheb nog kauwgom om te delen :{ Bonnie Ik heb een echte pop die praat, die herinnering raak je niet kwijt..... waar is ie gebleven die tijd? ;( :D ;)
pi_4867432
ZIelig verhaal ophangen dat je wekker kapot is en dan vragen of je haar wekker mag uitproberen!!!
May I say, what a SMASHING blouse you have on?
  woensdag 3 juli 2002 @ 16:26:12 #14
15067 Sinaasappel
Hennie stoel O+
pi_4867533
quote:
Op woensdag 03 juli 2002 16:21 schreef Superted het volgende:
ZIelig verhaal ophangen dat je wekker kapot is en dan vragen of je haar wekker mag uitproberen!!!
Ik denk niet dat dat zou helpen

Als je dat nou als meisje zegt......................

pi_4867713
quote:
Op woensdag 03 juli 2002 16:26 schreef Sinaasappel het volgende:

[..]

Ik denk niet dat dat zou helpen

Als je dat nou als meisje zegt......................

Het heeft echt gewerkt! Bloedmooi vrouwtje!
Heb d'r in igg een aantal keren gebruik van kunnen maken totdat ik mijn huidige vriendin tegen kwam.
(die heb ik overigens niet zo versierd ..... zou eerlijk gezegd ook niet meer weten hoe dat ging.....gebeurde gewoon!)
  woensdag 3 juli 2002 @ 16:36:14 #16
15067 Sinaasappel
Hennie stoel O+
pi_4867748
quote:
Op woensdag 03 juli 2002 16:35 schreef Superted het volgende:

[..]

Het heeft echt gewerkt! Bloedmooi vrouwtje!
Heb d'r in igg een aantal keren gebruik van kunnen maken totdat ik mijn huidige vriendin tegen kwam.
(die heb ik overigens niet zo versierd ..... zou eerlijk gezegd ook niet meer weten hoe dat ging.....gebeurde gewoon!)

Leuk voor je

ze had ook beledigd kunnen zijn

pi_4867832
had gekund.....
maar wat is er nou mis mee????
volgens mij vindt je het maar niks ;?
  woensdag 3 juli 2002 @ 16:41:33 #18
15067 Sinaasappel
Hennie stoel O+
pi_4867858
quote:
Op woensdag 03 juli 2002 16:40 schreef Superted het volgende:
had gekund.....
maar wat is er nou mis mee????
volgens mij vindt je het maar niks ;?
Blijkbaar is er niets mis mee

ik zou er persoonlijk niet op in gaan

woensdag 3 juli 2002 @ 16:43:37 #19
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_4867896
quote:
Op woensdag 03 juli 2002 16:21 schreef Superted het volgende:
ik denk niet dat ze daar bij mij intrappen, ik ben nogal lui aangelegd
pi_4868014
quote:
Op woensdag 03 juli 2002 16:41 schreef Sinaasappel het volgende:

[..]

Blijkbaar is er niets mis mee

ik zou er persoonlijk niet op in gaan

Tja ieder z'n trukje zal ik maar zeggen?!
pi_4868072
superted en sinaasappel... dit neigt teveel naar slowchat...
pi_4870951
in kreta werkte een meisje in een bar was best afstandelijk.. grote ballon gekocht en gegeven en ja!!! het was raak nog 3 hele leuke nachten/ochtenden mee gehad!!!

* -_Tommy_- gaat nu ff vakantiefotos opsporen

pi_4871065
ik heb ooit een meisje versierd omdat ik haar een peuk aanbood, terwijl ze zowat aan de andere kant van de zaal stond. toevallig zag ze het..
pi_4877666
Goed gesprek enzo.

Je moet elkaar wel sowieso leuk vinden, er moet een bepaalde klik zijn denk ik.

Er is een tijd van komen en een tijd van gaan; de tijd van gaan is nu gekomen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')